dinsdag zijn ze alle drie weer in mijn miiplazaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef Aether het volgende:
Maar één pakket?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt ook een nieuwe Most Wanted aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hopelijk kondigt EA Need for Speed Most Wanted 2 aan
Die gaat niet aangekondigd worden helaas. Dat moet trouwens wel echt volgend jaar wel gebeuren.quote:
voor zover bekend niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Command and Conquer: Generals 2 hopelijk is die ook op de E3.
Wtf ben jij daar op de E3?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor zover bekend niet.
Net in het beursgebouw geweest voor de mediapas. Qua reclame is warner binnen met guardians of middle earth, epic mickey 2 en gods among us. Buiten is het van alles, zelfs thq, die er niet aanwezig is met een booth.
Ja. Natuurlijk. Morgen het startschot met microsoft.quote:
ze zeggen nog steeds van niet. We blijven wachten. Ooit moet het er van komen. Geen kwestie van 'of' maar van 'wanneer'.quote:
Nice hoor!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk. Morgen het startschot met microsoft.
eens kijken of ik meer kan previewen dan vorig jaar. Dag #1 (dinsdag) is al goed voor zo'n 15 games. Vijf nieuwe titels van Warner, alles van activision en ubisoft als toetje.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
eens kijken of ik meer kan previewen dan vorig jaar. Dag #1 (dinsdag) is al goed voor zo'n 15 games. Vijf nieuwe titels van Warner, alles van activision en ubisoft als toetje.
Leuk hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
FOK!games is met twee man in L.A. aanwezig
Ah dat lees ik dus steeds op die stream van deze site: http://www.nintendo.co.jp(...)3_2012/en/index.htmlquote:
Je kan het via vele sites volgen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef Margasul het volgende:
Je kan het live volgen als je een Xbox360 hebt, moet je een app downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |