SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Eh nee.quote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef SpikedPsych het volgende:
Dafuq, wrm is het topic van daarnet gesloten, we waren pas op 6 ?
Hai.quote:
Vind jij.quote:
Kijk dan op zijn UIquote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef AliceWonder het volgende:
Mag ik een foto van je Triggershot? Ik was altijd al benieuw hoe je eruit zag. Je bent een halfbloedje toch? Zie er Westers uit of juist niet?
Nee, ik leer mezelf Turks. Wil het serieus wel gaan leren. Turks is een mooie taalquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee, ik leer mezelf Turks. Wil het serieus wel gaan leren. Turks is een mooie taal.
Geflirt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef AliceWonder het volgende:
Mag ik een foto van je Triggershot? Ik was altijd al benieuw hoe je eruit zag. Je bent een halfbloedje toch? Zie er Westers uit of juist niet?
Held.quote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee, ik leer mezelf Turks. Wil het serieus wel gaan leren. Turks is een mooie taal.
Dat zou je ook al tegen Bortecinem !quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geflirt.
Wil ik je niet aan doen, vermijding van op slag verliefd worden enzo.
Ik ook?quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Met haar mag je je handen dichtknijpen, believe you me
Doen mijn ouders ook iedere dag...als je je daar gelukkig bij voelt, be my guest. Hikma heb ik al genoeg.quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Arcadia het volgende:
Nee, slecht van mij hè, ik zal trouwens voor jou dua doen Erkan. Moge Allah je hikma geven.
quote:
Dat zeg ik uit ervaring.quote:Op maandag 16 april 2012 17:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat zou je ook al tegen Bortecinem !Ik ben echt nieuwschierig naar je omdat je naar mijn weten nog geen foto heb gepost. Kan je dan in ieder geval beschrijven hoe je eruit ziet?
Doe Arabisch erbij en msnk is verledentijdquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Ik hou van talen en ik er zo veel mogelijk leren.
Mijn doel is om
-Italiaans
-Frans
-Turks
-Chinees
-Japans
-Vloeiend Engels
te spreken.
nicequote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Ik hou van talen en ik er zo veel mogelijk leren.
Mijn doel is om
-Italiaans
-Frans
-Turks
-Chinees
-Japans
-Vloeiend Engels
te spreken.
Aanvullingenquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn geweest bedoel ik hè
Oh! En hoe lang ben je? Dat is wel een mooie combinatie moet ik zeggen. Mijn zusje is ook een halfbloedje. Niet eerlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zeg ik uit ervaring.
Zwart haar, lichte ogen, licht huid, genoeg?
Hahah is zou ook best Arabisch willen leren. Ik sta open voor alle talen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe Arabisch erbij en msnk is verledentijd
quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet hij het eerst zelf gaan leren Hahahaii.
Wat ben jij dan? paar centimeter korter dan 1.80quote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh! En hoe lang ben je? Dat is wel een mooie combinatie moet ik zeggen. Mijn zusje is ook een halfbloedje. Niet eerlijk.
Dwerg!quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? paar centimeter korter dan 1.80
Nee, ben nu professioneel klaploperquote:
Kijkquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hahah is zou ook best Arabisch willen leren. Ik sta open voor alle talen.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet hij het eerst zelf gaan leren Hahahaii.
Jonge, hoe langer, hoe harder ze vallenquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dwerg!
[..]
Nee, ben nu professioneel klaploper![]()
Ik doe momenteel een studie die heel internationaal georienteerd is. Ik zou graag willen werken in het buitenland. En daar komen veel talen van pas. Ook ben ik van plan om later veel te reizen en ik ben ook erg geinteresseerd in andere culturen. Vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Erkannn het volgende:
Alice, wat wil je eigenlijk doen met al die talen?
Ik ben Roemeens. Lichtbruin haar,bruine ogen,witte huid. Ik ben 1.75 lang.quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Check 'm regelenquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik werk al een ruime tijd internationaal, maar met Engels kom je al heel ver :-) Of ben je ook met een culturele studie bezig?quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik doe momenteel een studie die heel internationaal georienteerd is. Ik zou graag willen werken in het buitenland. En daar komen veel talen van pas. Ook ben ik van plan om later veel te reizen en ik ben ook erg geinteresseerd in andere culturen. Vandaar.
Rot eens op met je linkdump.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben Roemeens. Lichtbruin haar,bruine ogen,witte huid. Ik ben 1.75 lang.
Jaloeziequote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Check 'm regelenVoeg elkaar ook toe op Skype dan.
Skype, ik heb der nummer al manquote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Check 'm regelenVoeg elkaar ook toe op Skype dan.
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dwerg!
[..]
Nee, ben nu professioneel klaploper![]()
Ik kan ook best wel Engels. Maar niet goed genoeg. Het is wel cultureel maar ook meer gericht op werken bij een bedrijf. Ik doe European Studies.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik werk al een ruime tijd internationaal, maar met Engels kom je al heel ver :-) Of ben je ook met een culturele studie bezig?
Ja, je zou op dit moment inderdaad goed doen aan tawbah.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Skype, ik heb der nummer al man
Tovbe, tovbe.
1.84quote:
Sen aksatmada.quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je zou op dit moment inderdaad goed doen aan tawbah.
Hahahaquote:
Daar weet ik niks van. Wat doe je op dit moment als ik vragen mag? Studeer je of werk je? Of heb je al een studie afgerond en zo ja,welke?quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Skype, ik heb der nummer al man
Tovbe, tovbe.
Beiden, ben bezig met bestuurskunde af te rondenquote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Daar weet ik niks van. Wat doe je op dit moment als ik vragen mag? Studeer je of werk je? Of heb je al een studie afgerond en zo ja,welke?
Helemaal mee eens.quote:
Oh,wat wil je dan worden als je later groot bent.quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden, ben bezig met bestuurskunde af te ronden
Is dat Turks-Nederlands eufemisme voor autorijbewijs?quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden, ben bezig met bestuurskunde af te ronden
Lange mannenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh,wat wil je dan worden als je later groot bent.
Nee, internet-rand-debiel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat Turks-Nederlands eufemisme voor autorijbewijs?
1.73/1.74 ongeveerquote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Hoe lang ben jij dan Ayca?
Ik bedoel dus wat je precies met je studie wil gaan doenquote:
1,78 meter.quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh,wat wil je dan worden als je later groot bent.
Overheidsmanagementquote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik bedoel dus wat je precies met je studie wil gaan doen.
Oeh bijna even lang als mij. Word je raar aangekeken als Turk ?quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
1.73/1.74 ongeveer? lang geleden dat ik dat heb gemeten.
hij doet overheidsmanagement in het arabischquote:
Ahwww... misschien ooitquote:
Dat kloptquote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel overheidsorganen met Islamitische vraagstukken bezig houden.
Klinkt interessantquote:
Ook na mijn Roemenenmeldpunt.quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Richt een eigen partij op. Ga ik op je stemmen.
Welnee, 1,74 meter lang zijn is een zegen. Past perfect bij 1,68 meter.quote:
Ik word sowieso raar aangekekenquote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oeh bijna even lang als mij. Word je raar aangekeken als Turk ?
quote:
Jullie passen ook perfect bij elkaar.quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, 1,74 meter lang zijn is een zegen. Past perfect bij 1,68 meter..
Hahaha ik ook hoorquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik word sowieso raar aangekeken!
![]()
Neh niet echtken Turkse meisjes die langer zijn
had overigens best nog een centimeter of 2 langer willen zijn..
Daar heeft msnk een meldpunt voor.quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]! Mijn strafblad is blanco.
Een bravere Roemeen zul je niet vinden.
Jij ook een verbod op hakken ingevoerd?quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, 1,74 meter lang zijn is een zegen. Past perfect bij 1,68 meter..
Je steelt onze mannen. Van Trigger en mij.quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]! Mijn strafblad is blanco.
Een bravere Roemeen zul je niet vinden.
Echt hé, niet eens werk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je steelt onze mannen. Van Trigger en mij..
Weet ikquote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar heeft msnk een meldpunt voor.
Sorry! Maar msnk laat ik nooit meer gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je steelt onze mannen. Van Trigger en mij..
Dag Arcadiaquote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef Arcadia het volgende:
Hadi, ik ga mezelf weer wagen aan hetgene wat ik moet doen, iedereen nog een fijne dag
Begin niet he!quote:
Zeitie ook tegen mijquote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Begin niet he!.Hij heeft alleen oog voor mij
.
Die zou ik alleen invoeren als de vrouw in kwestie er niet op kan lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij ook een verbod op hakken ingevoerd?
Fok jou.quote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef Ayca het volgende:
Bestuurskunde lijkt me overigens echt ongelofelijk saai.
quote:
Duymasin.quote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zou ik alleen invoeren als de vrouw in kwestie er niet op kan lopen.. Lange slungels die er stijf en onnatuurlijk op lopen.
.
Hakken zijn![]()
![]()
.
Ga ik nu binnen 10 minuten een foto plaatsen, dagquote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Ik ga nu naar huis luitjes. Onderweg Fok!ken kan ook niet want mijn batterij is leeg
. Hopelijk is #705 er nog niet als ik terug ben
.
Mhmm.quote:Op maandag 16 april 2012 18:10 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jullie passen ook perfect bij elkaar.
Heb je iets tegen lange mensen?quote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zou ik alleen invoeren als de vrouw in kwestie er niet op kan lopen.. Lange slungels die er stijf en onnatuurlijk op lopen.
.
Hakken zijn![]()
![]()
.
Neeeequote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga ik nu binnen 10 minuten een foto plaatsen, dag
Nee.,quote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je iets tegen lange mensen?Genoeg kleine meisjes die er niet op kunnen lopen.
Ok danquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee.,. 1,75 is nog okay. Maar ik heb het echt over Nederlandse maten. 1,75+. Je ziet gewoon dat ze niet op hakken kunnen lopen.
Helaasch.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Neeee. Gemenerd. PM me je foto dan stuur ik je een taart.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef SpikedPsych het volgende:
zarGon EL_Presidente rukt op jouw chick
Once in a lifetime ervaringquote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan er wél op lopen en overstijgt mijn lengte niet..
Op jou stem ik niet meer. Ooit zal ik je foto krijgen gna gna gnaquote:
Jij bent inderdaad een voorbeeld!quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef SpikedPsych het volgende:
zarGon EL_Presidente rukt op jouw chick
Was er een verkiezing dan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Op jou stem ik niet meer. Ooit zal ik je foto krijgen gna gna gna.
Je partij weet je nogquote:
Ik vind wel een hacker die je pc hackt. Dan krijg ik je foto wel.quote:
Ok ok, hier.quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind wel een hacker die je pc hackt. Dan krijg ik je foto wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok ok, hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Flauwerd.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Ok okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan er wél op lopen en overstijgt mijn lengte niet..
quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
. Sexy bril heb je.
-Leonardo da Vinci
quote:
Door jou zal ik nooit een foto van mezelf posten op Fok! puur omdat ik niet wil dat jij mij eerst ziet.quote:
Even IP-check, kijken waar je nog meer zit, facebook ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Door jou zal ik nooit een foto van mezelf posten op Fok! puur omdat ik niet wil dat jij mij eerst ziet.
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk wel aan de schoenen die ik dan draag.
Heb geen foto's van mezelf op facebook. Misschien sta ik getagd ofzo. Maar dat was met Halloween. Toen was ik verkleedquote:Op maandag 16 april 2012 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even IP-check, kijken waar je nog meer zit, facebook ofzo
Meestal kinky shit danquote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb geen foto's van mezelf op facebook. Misschien sta ik getagd ofzo. Maar dat was met Halloween. Toen was ik verkleed.
Als je een zombie kinky vind. met jas aanquote:
Hoezo dat ? zG is tog geen minimens. Trouwens, heb je EL_Presidente al een pak op zijn broek vingers gegeven ?quote:
Tovbe Estagfirullah, wat zeg jij baci, vriendin flan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Aww. Leuk toch dat je vriendin dan iets langer is. Hoe lang is jouw vriendin dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je een zombie kinky vind. met jas aan.
Oh, sorry. Vriend. Hoe lang is je vriend?quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe Estagfirullah, wat zeg jij baci, vriendin flan?
20 cm.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, sorry. Vriend. Hoe lang is je vriend?
Over wie had je het dan dat je herkenbaar zegt?quote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe Estagfirullah, wat zeg jij baci, vriendin flan?
Jülide, kom op. Hij lult gwn.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, sorry. Vriend. Hoe lang is je vriend?
Nee, johquote:Op maandag 16 april 2012 18:27 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoezo dat ? zG is tog geen minimens. Trouwens, heb je EL_Presidente al een pak op zijn broek vingers gegeven ?
quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Over wie had je het dan dat je herkenbaar zegt?
Omdat hij op jouw faptquote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, joh. Zijn lengte is goed. Waarom zou ik hem een pak slaag geven
?
WIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb op taekwondo gezet. HOOOO YEEAA.quote:Op maandag 16 april 2012 18:32 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis , heb jij op judo , jiu-jitsu of brazilian jiu-jitsu gezeten ?
zG zei op judo, maar tegenwoordig worden bovengenoemde stuff veel metelkaar verward. Ik ken stuff van o.a. Krav Maga, Karate, Kung Fu, Ninjutsu, Muay Thai, BJJ, Judo, Jiu-Jitsu en Worstelenquote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb op taekwondo gezet. HOOOO YEEAA.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
zG zei op judo, maar tegenwoordig worden bovengenoemde stuff veel metelkaar verward. Ik ken stuff van o.a. Krav Maga, Karate, Kung Fu, Ninjutsu, Muay Thai, BJJ, Judo, Jiu-Jitsu en Worstelen
Niet op verenigingen. Van een vriend van mijn vader, straatgevecht ( jammer genoeg heb ik veel straatgevechten gehad ), internet en documentaires en films en ik leer mezelf. Ik maak zelf ook moves. Ik heb mijn eigen combosquote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef Julis het volgende:
[..]. Wel veel. Maar waar leer je dat allemaal van?
Flawless victory?quote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Niet op verenigingen. Van een vriend van mijn vader, straatgevecht ( jammer genoeg heb ik veel straatgevechten gehad ), internet en documentaires en films en ik leer mezelf. Ik maak zelf ook moves. Ik heb mijn eigen combos
Vaaay. Klinkt wel goed. Hoe komt het eigenlijk dat je veel straatgevechten heb gehadquote:Op maandag 16 april 2012 18:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Niet op verenigingen. Van een vriend van mijn vader, straatgevecht ( jammer genoeg heb ik veel straatgevechten gehad ), internet en documentaires en films en ik leer mezelf. Ik maak zelf ook moves. Ik heb mijn eigen combos
Mocro kan niet tegen verlies bij voetbal, iemand slaat mijn broertje waarna ik zijn botten ontwricht, ik pik niet wat iemand zegt, standaard shitquote:Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Vaaay. Klinkt wel goed. Hoe komt het eigenlijk dat je veel straatgevechten heb gehad? En je bent nog maar 15. Nu al
.
Enge foto's!quote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb geen foto's van mezelf op facebook. Misschien sta ik getagd ofzo. Maar dat was met Halloween. Toen was ik verkleed.
Straatsoldaat.quote:Op maandag 16 april 2012 18:50 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mocro kan niet tegen verlies bij voetbal, iemand slaat mijn broertje waarna ik zijn botten ontwricht, ik pik niet wat iemand zegt, standaard shit
Ik ben een superheld . Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 16 april 2012 18:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Vaaay. Klinkt wel goed. Hoe komt het eigenlijk dat je veel straatgevechten heb gehad? En je bent nog maar 15. Nu al
.
Boehoe huil snik. Doe eens normaal man. Ik zeg gwn tegen haar dat martial arts echt mij ding is.quote:
Vind jij ja.Haterquote:
Je bent pas 15? Ah wat schattigquote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Boehoe huil snik. Doe eens normaal man. Ik zeg gwn tegen haar dat martial arts echt mij ding is.
Moment even mn mattie el presidente en zijn kloons bellen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef SpikedPsych het volgende:
xminator is er al. Als de rest van de trolls ook komt ben ik weg
Hoelaat komt ie?quote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amsterdam vreest rellen bij bezoek Turkse president
Doemaar nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Moment even mn mattie el presidente en zijn kloons bellen.
Ik bedoel het niet denigrerend. Vind kleine jongetjes gewoon liefquote:
Perfect, nodig?quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Nasilsin abi? Alles goed bij de geboorteregisters?
Denigrerend is toch NIET positiefquote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik bedoel het denigrerend. Vind kleine jongetjes gewoon lief.
Lees mij edit eensquote:
Kleine jongetjes ? Ik ben bijna een adolecent.quote:Op maandag 16 april 2012 19:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet denigrerend. Vind kleine jongetjes gewoon lief.
Geen idee, denk je dat ik dat echt doe?quote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dm je nummer dan![]()
Wat is het verschil met een GBA uittreksel?
Bijna jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kleine jongetjes ? Ik ben bijna een adolecent.
Een mens kan fouten maken. Waar is je vergevingsgezindheid?quote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, volgende keer sneller zijn.
Denk je dat ik serieus was met dm je nummerquote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, denk je dat ik dat echt doe?
Ik dacht eindelijk, iemand is geinteresseerd in mequote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus was met dm je nummer.
Zei ik uit beleefdheid zodat jij je even speciaal zou voelen...
Nee askim, jij BENT niet eng nee. Jij bent geweldigquote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Vind jij ja.Hater. Ik ben niet eng.
Alleen maar liefde in dit topic he! Geen haatquote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Denk je dat ik serieus was met dm je nummer.
Zei ik uit beleefdheid zodat jij je even speciaal zou voelen...
Het is je vergeven, laat het niet meer gebeuren!quote:Op maandag 16 april 2012 19:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een mens kan fouten maken. Waar is je vergevingsgezindheid?
Zal ik onthouden abi.quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is je vergeven, laat het niet meer gebeuren!
Sommige fouten kunnen fatale gevolgen hebben.
Moest je maar niet afkrakenquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk, iemand is geinteresseerd in me
Askimquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee askim, jij BENT niet eng nee. Jij bent geweldig
Ahww... ximinator vind je wel lief.quote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk, iemand is geinteresseerd in me
En terechtquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ahww... ximinator vind je wel lief.
Bij mijn zusjes familie soms bij haar oma en opa. Maar ik heb sowieso wel heel veel respect voor ouderen. Zal ook nooit onbeleefd doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Kus jij ook handen van ouderen enzo?
Verboten!quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Over 10-15 jaar wil ik ook ambtenaar worden, net zoals jij.
Nja geen handen kussen bekend niet dat je onbeleefd bent hoor. Vroeg het mij gewoon af omdat je ook roemeens was.quote:Op maandag 16 april 2012 19:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bij mijn zusjes familie soms bij haar oma en opa. Maar ik heb sowieso wel heel veel respect voor ouderen. Zal ook nooit onbeleefd doen.
Ik zal jou baas worden hoe je het wend of keertquote:
Oh ok. Doe jij het dan?quote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja geen handen kussen bekend niet dat je onbeleefd bent hoor. Vroeg het mij gewoon af omdat je ook roemeens was.
Beleefde jongeman danquote:
Dat is zo niet mijn werkquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zal jou baas worden hoe je het wend of keert.
Lekker veel salaris krijgen, weinig stress, 9 tot 5 baantje
Oke Ciguli.quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef AliceWonder het volgende:
Zo Roemeens ben ik trouwens niet. Helemaal niet zelfs.
Wat dan wel?quote:
Ik werk op basis van deadlines, dat betekent je planning neuken of geneukt worden.quote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Oké, 10 tot 4 baantje dan?
Vertel dan wat meer.
Wat betekent datquote:
Ha, net zoals ik. Alleen jij zal toch nog minder drukke deadlines hebben dan ik...quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik werk op basis van deadlines, dat betekent je planning neuken of geneukt worden.
Klinkt spannend. Krijg je daar een adrenaline kick van?quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik werk op basis van deadlines, dat betekent je planning neuken of geneukt worden.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 16 april 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha, net zoals ik. Alleen jij zal toch nog minder drukke deadlines hebben dan ik...
Meer depressiequote:Op maandag 16 april 2012 19:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Klinkt spannend. Krijg je daar een adrenaline kick van?
Hoeveel uur moet ik aan denken? Consistent 10 urig werkdag gedurende bepaalde periodes met uitschieters richting 11/12 uur of wat?quote:
Je vind mij een gek klein mannetje?quote:
Positief denken. Tenminste heb je een baanquote:
En bedankt voor de huilsmiley. Zal wel meteen weer weggaan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef Julis het volgende:
[..]
WIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, Msnk.quote:
quote:
quote:
Nee, je had het over roemeens. Toen dacht ik daar aan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je vind mij een gek klein mannetje?
Dafuqquote:
Valt mee. Rare figurenquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, je had het over roemeens. Toen dacht ik daar aan.
Is toch wel vrolijk muziek?
Ciguli (Bulgarca:Шигули / Shiguli-Şiguli ,Çingene Dili (quote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, je had het over roemeens. Toen dacht ik daar aan.
Is toch wel vrolijk muziek?
Ik vind kleine jongetjes gewoon lief. Mag dat niet ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
DafuqHoezo vind jij jongens van <insert puberteit leeftijd> schattig ? En in welke manier ?
Haha, hoe mot ik da weten.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ciguli (Bulgarca:Шигули / Shiguli-Şiguli ,Çingene Dili:Shikuli) resmi adıyla Anguel Jordanov Capsov (d. 1957), Bulgaristan doğumlu müzisyen ve akordiyon virtüözü.
Nu beledig je me gewoonquote:
Heb 2 wekenlang 16 uur gedraaid.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeveel uur moet ik aan denken? Consistent 10 urig werkdag gedurende bepaalde periodes met uitschieters richting 11/12 uur of wat?
Jouw vriendje doet datquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nu beledig je me gewoon. BebehBe
Mijn baan heeft mijquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Positief denken. Tenminste heb je een baan.
Geilwijfquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En bedankt voor de huilsmiley. Zal wel meteen weer weggaan.
[..]
Hoi, Msnk.
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben 1.73, valt dat onder klein?quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind kleine jongetjes gewoon lief. Mag dat niet ofzo?
Jij noemde mij zo! Gelukkig ben ik wel heel vergevingsgezind.quote:
Je bent 15 dus ja. Ik ben langerquote:
Mag wel. Als ze 1-10 jaar zijn. Maar mij mag moet je zowiezo lief vindenquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind kleine jongetjes gewoon lief. Mag dat niet ofzo?
Oh, als het eenmalig is valt het toch wel mee?quote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb 2 wekenlang 16 uur gedraaid.
Arcadia is 20 ehquote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent 15 dus ja. Ik ben langer.
Zoek een flexibere baan dan. Heb je wel money in tha pocket. Vind het wel zielig voor je.quote:
Is het niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, als het eenmalig is valt het toch wel mee?
Nou voor het geld doe ik het niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zoek een flexibere baan dan. Heb je wel money in tha pocket. Vind het wel zielig voor je.
Oepsie! Nee hoorquote:
Je wil de wereld verbeteren?quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou voor het geld doe ik het niet.
Ik ben 20.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent 15 dus ja. Ik ben langer.
Koetsie koetsie.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mag wel. Als ze 1-10 jaar zijn. Maar mij mag moet je zowiezo lief vinden
Word "acteur" bij jersey shore.quote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou voor het geld doe ik het niet.
Zie andere postquote:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet alles is in geld uit te drukken, je moet wel wat voelen voor je werk.
Ik heb geen draaiende uren, dat is wat ik zeg, het zijn deadlines en die moeten af voor een bepaald periode, snap je?quote:Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeg dan hoeveel uur je normaal draait en vanwaar die deadlines?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |