Ik vond het nog leuker om twee Sims in een kamer te zetten en dan de deur weg te halenquote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niehieeet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was t enige leuke aan dat spel
Ik voel me ff zo blont, ik snapte er echt geen zak van. Waarom is het zo leuk voor een groen diamantje om in een zwembad te dobberen, zou ie em lekprikken of zo? I don't get it..quote:
En, sadist as I am, snap ik hem nu uiteraard welquote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
en natuurlijk huis op palen bouwen voor de kinderbescherming en belastingsdienst
ja de sims dus, in zwembad zetten en trapje verkopen, dan verzuipen zequote:Op maandag 16 april 2012 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel me ff zo blont, ik snapte er echt geen zak van. Waarom is het zo leuk voor een groen diamantje om in een zwembad te dobberen, zou ie em lekprikken of zo? I don't get it..
[..]
En, sadist as I am, snap ik hem nu uiteraard wel
Ja of in kamer opsluiten die in de fik staatquote:Op maandag 16 april 2012 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond het nog leuker om twee Sims in een kamer te zetten en dan de deur weg te halen. En dan een koelkast neerzetten, dan gaan ze rommel maken
. En ruzie maken met elkaar. En de rommel oppakken en ergens anders weer neerzetten, want er is geen prullenbak
Jonge, gewoon een duikplank neerzetten, heb je heul geen trapje nodigquote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja de sims dus, in zwembad zetten en trapje verkopen, dan verzuipen ze
Ja, zodra jij zei huis op palen, snapte ik het zwembad zonder trapje ook meteenquote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja de sims dus, in zwembad zetten en trapje verkopen, dan verzuipen ze
Kunnen Sims elkaar vermoorden?quote:
dat kan ookquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, gewoon een duikplank neerzetten, heb je heul geen trapje nodig
En dan spoken verzamelenquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Mss het volgende:
Ik liet ze altijd zichzelf in brand steken met koken!
Jaaaaaaaaa bwehehehe, met huis op palen kon je de trap naar de ingang verplaatsen als de kidnerbescherming of de belastingsdienst kwam, zo hoefde je nooit rekening te betalenquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, zodra jij zei huis op palen, snapte ik het zwembad zonder trapje ook meteen
quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ook
in rollercoaster tycoon was ook leuk om de uitgang boven t water te doen
nee, maar je kan wel poppetjes maken zonder ziel. Die lachen dan als er een andere dood gaatquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen Sims elkaar vermoorden?![]()
Dat had ik heul gemist!
Of een achtbaan laten crashen en dan proberen om zo snel mogelijk weer een rating van 100% te krijgen!quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ook
ja maar dan verdien je geen geld meerquote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kan ook
Serieus?quote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar je kan wel poppetjes maken zonder ziel. Die lachen dan als er een andere dood gaat
Gingers?quote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar je kan wel poppetjes maken zonder ziel. Die lachen dan als er een andere dood gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |