Ik hoef niet het laatste woord te hebben hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn hè, om altijd het laatste woord te willen hebben
Als degene die ik probeer gerust te stellen er nou zelf over valt ok... Maar dat doet ze niet dus blijkbaar snapt zij wat ik bedoel en daar ging het om
Kun je niet vragen om injecties dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het wel. Ik moet er toch nog even goed op hameren dat pillen bij mij slechter werken dan bij anderen door mijn darmomlegging. Dat vergeten ze nog weleens.
Wat jij zegt klopte tenminste, jij weet zeker dat de operatie goed komt, knap van jequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef niet het laatste woord te hebben hoorJij blijkbaar.
Tof dat Rewimo snapt wat je bedoelt, het is feitelijk onjuist wat je verkondigd. Geeft niet, kan gebeuren. Maar doe dan niet zo aangebrand als iemand je erop wijst
Nutteloze discussie dit, want je bent te dom om het te snappen. Ik ben er klaar mee en ik ga het niet eens proberenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat jij zegt klopte tenminste, jij weet zeker dat de operatie goed komt, knap van je
Over dom gesprokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nutteloze discussie dit, want je bent te dom om het te snappen. Ik ben er klaar mee en ik ga het niet eens proberen
Zal wel kunnen, ga ik wel vragen inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
Kun je niet vragen om injecties dan?
Dat doe ik altijdScheelt slikken en werkt veel sneller want het komt sneller aan/in je bloed/aderen/whatever.
Heb je al uitslag?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb ik toch mooi het laatste woord nu!
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.quote:
dipidolor ftwquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal wel kunnen, ga ik wel vragen inderdaad
Ik word niet ongesteld. Spiraal ftwquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Dames zijn ongesteld?
Ferrari, ik heb 5 mini's voor je als je ze wil
Van ketamine krijg je helemaal geen hallucinaties. Nooit ervan gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
dipidolor ftw
En mocht je ketamine krijgen : Have fun met je hallucinaties
quote:
Jullie gaan teveel met elkaar omquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.
mental image blockquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik zalf voor gekregen. Boel vettig houden en niet teveel aan mijn zak krabben anders geneest het niet.
Hihiquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan teveel met elkaar om![]()
Je kan flink trippen op keta hoor. Vrouw naast me had ook keta gehad. Die was flink aan het ijlen. Ik heb er enkel van gekotstquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van ketamine krijg je helemaal geen hallucinaties. Nooit ervan gehad.
Zakrattenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*computer uit doet en in hoekje gaat zitten huilen*quote:
Ik kreeg het als onderdeel van een cocktail aan pijnstillers.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan flink trippen op keta hoor. Vrouw naast me had ook keta gehad. Die was flink aan het ijlen. Ik heb er enkel van gekotst
Ik kreeg het icm dipidolor en paracetamol.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg het als onderdeel van een cocktail aan pijnstillers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |