dat is alleen, als iets aangetekend verzonden wordt. De koper is pas verantwoordelijk voor zijn product van de verzending af. ik denk niet dat je er veel mee kuntquote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De klant in kwestie heeft toch als het goed is een handtekening moeten zetten? Anders is het de schuld van PostNL.
Oh, oke. Ik dacht eigenlijk dat via Bol alles aangetekend verstuurd werd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef cjan het volgende:
[..]
dat is alleen, als iets aangetekend verzonden wordt. De koper is pas verantwoordelijk voor zijn product van de verzending af. ik denk niet dat je er veel mee kunt
Ja, en TS kan fluiten naar zijn geldquote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef babipangang het volgende:
Die klant krijgt van bol.comgewoon zijn geld retour
Daar kan TS niks aan doenquote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, en TS kan fluiten naar zijn geld ofzo?
EDIT: Kankerspam, tyf een eind op TS.
Even testen,quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Daar kan TS niks aan doen![]()
Klagen mag je bij Danny.
Ok bedankt, alleen weet ik niet hoe hoog mijn garantiebedrag is. Ik heb namelijk nog niet erg veel verkocht en dit ging om een bedrag van 20 euro.quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef babipangang het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/k(...)62650049/index.html#
2e en 3e punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |