SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Deze TTquote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Weissman het volgende:
Die TT![]()
Ne olursan ol, yine gel shit enzo
Love &Peace .quote:
Johquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef Arcadia het volgende:
Xminator en xaban, ondanks dat er staat dat je hier alleen liefde mag prediken, mag je hier gerust ook posten.
Wat staat hier eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lequelle devoir? Je te doit assister?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leaquelle devoir? Je te doits assister?
quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat staat hier eigenlijkIets met helpen?
Vlucht, nu het nog kan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Erkannn het volgende:
Ik heb me zojuist geregistreerd....nog een Turks Nederlandse man erbij :p
Hosgeldin.quote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Erkannn het volgende:
Ik heb me zojuist geregistreerd....nog een Turks Nederlandse man erbij :p
Merci mais c'est Italien. Mais je demande votre aide la prochaine foisquote:Op maandag 16 april 2012 13:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lequelle devoir? Je te doit assister?
Ik ben Roemeens.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Landysh het volgende:
Alice, wat is jouw afkomst eigenlijk? Nederlands?
Ok, daar houd ik je aan!quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Merci mais c'est Italien. Mais je demande votre aide la prochaine fois.
Ik vind die hertog ijs echt vies. Het is ook meer slagroom/pudding dan ijs. Doe mij maar schepijs.quote:
Ga weg joh, arabieren hebben geen smaakquote:
Jij bent ook beïnvloedt door die arabieren in adana.quote:
quote:
Tsss...quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vind die hertog ijs echt vies. Het is ook meer slagroom/pudding dan ijs. Doe mij maar schepijs.
Turken kennelijk ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga weg joh, arabieren hebben geen smaak
[..]
Jij bent ook beïnvloedt door die arabieren in adana.
Perenijsjes FTW
Hij vraagt waar hij me mee kan helpen. Ik zeg dat ik nu Italiaans heb maar dat ik volgende keer wel zijn hulp zal vragen.quote:
Te weinig dt-fouten en te weinig de/het-fouten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef AliceWonder het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik redelijk allochtoons overkwam.
Ik ben goed ingeburgerd en een perfectionistquote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Te weinig dt-fouten en te weinig de/het-fouten.
msnk ben jij het?quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
lol @ "allochtoons" overkomen
Ik ben allochtoon, maar echt iedereen denkt dat ze een Nederlander aan de lijn hebben tot ze mijn naam horen :p
Vuige communist!quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Ayca het volgende:
Nog meer frans Ter nagedachtenis van onze gomunis vriend spiked.
Je noemt hem je vriend Spiked nu hij weg is?quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Ayca het volgende:
wahahahaha, ik weet niet wie dat is maar ik draag geen petjes iig :-)quote:
Oh, welkom dan. Dat heeft iemand anders die ik ken ook .quote:
Gomunissssssssssquote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Ayca het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeMaar ik vind het wel mooi om naar te luisteren
Bedanktquote:Op maandag 16 april 2012 14:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh, welkom dan. Dat heeft iemand anders die ik ken ook .
Je bent gewoon de dubbelganger van msnkquote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bedankt
Nadeel is dat ik haast geen Turks meer spreek, maar eerlijk gezegd boeit dat me niet zo :p
Perfectionist.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Ooit ne me quitte pas geluisterd? Van Jacques Brel. Dat is ook heel mooi
.
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]. Ooit ne me quitte pas geluisterd? Van Jaques Brel. Dat is ook heel mooi
.
haha, jij zegt het! Ik weet bij god niet waar je het over hebt maar goed :pquote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent gewoon de dubbelganger van msnk.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
NeeMaar ik vind het wel mooi om naar te luisteren
Jacques Brelquote:
Een andere user. Hij heeft precies hetzelfde.quote:Op maandag 16 april 2012 14:16 schreef Erkannn het volgende:
[..]
haha, jij zegt het! Ik weet bij god niet waar je het over hebt maar goed :p
Dubbelgangerquote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je bent gewoon de dubbelganger van msnk.
Je schrijft zijn naam fout, toen ik je citeerde had ik het verbeterd. Daarom die 'perfectionist'quote:
Barst bijna in tranen uit elke keer.quote:
Oh! Dan kan ik je de hand schuddenquote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je schrijft zijn naam fout, toen ik je citeerde had ik het verbeterd. Daarom die 'perfectionist'
Het is een complot.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bedankt
Nadeel is dat ik haast geen Turks meer spreek, maar eerlijk gezegd boeit dat me niet zo :p
Mja...klote vraag eigenlijk, want ik zou zo zeggen dat ik Brabander ben gezien ik verder niet zo veel met Turkije te maken heb. Ik ben in Brabant geboren en getogen. Maar om toch een antwoord op je vraag te geven: Rizeliyim.quote:
Waar in brabant woon je?quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mja...klote vraag eigenlijk, want ik zou zo zeggen dat ik Brabander ben gezien ik verder niet zo veel met Turkije te maken heb. Ik ben in Brabant geboren en getogen. Maar om toch een antwoord op je vraag te geven: Rizeliyim.
Een zwaar verkaaste Rizeli, maar als je mijn foto zou zien dan denk je letterlijk "rasechte Turk". Op andere fora had men altijd een voorstelling van een Turkse jongen die op een Nederlander leek...waarschijnlijk omdat ik zo vloeiend NL spreek :p
Ook prachtig ja. Al is niets mooier dan het Turkse volkslied.quote:
Ja...het is niet alleen accent, maar ook mijn grammatica is goed :-) Ik maak haast geen de of het fouten...d en dt al helemaal niet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook geen accent maar toch spreek ik vloeiend Turks.
msnk we hebben je verloren tweelingbroer gevonden .quote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Mja...klote vraag eigenlijk, want ik zou zo zeggen dat ik Brabander ben gezien ik verder niet zo veel met Turkije te maken heb. Ik ben in Brabant geboren en getogen. Maar om toch een antwoord op je vraag te geven: Rizeliyim.
Een zwaar verkaaste Rizeli, maar als je mijn foto zou zien dan denk je letterlijk "rasechte Turk". Op andere fora had men altijd een voorstelling van een Turkse jongen die op een Nederlander leek...waarschijnlijk omdat ik zo vloeiend NL spreek :p
Dat geldt voor de meeste Turken hier.quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja...het is niet alleen accent, maar ook mijn grammatica is goed :-) Ik maak haast geen de of het fouten...d en dt al helemaal niet.
Als ik dat zeg, dan heb je mij zo gevondenquote:
Hahahahahaquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
msnk we hebben je verloren tweelingbroer gevonden .
Geloof me, niemand hier die een zoektocht naar jou gaat starten, we zijn niet zó erg geïnteresseerd in vers bloed. Dus zeg maar!quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, dan heb je mij zo gevondenIk ben de enige Erkan daar ;-)
Kom er maar zeer weinig tegen in het zuidelijke deel van Nederland :-) Maar goed...ik heb verder geen trots ofzo en daarnaast zou ik echt niet weten wat ik nog aan Turks heb?quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste Turken hier.
Het verschil is alleen dat wij ook nog Turks kunnen.
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste Turken hier.
Het verschil is alleen dat wij ook nog Turks kunnen.
Eerlijk gezegd vind ik de muziek van het Turkse volkslied niet de mooiste die er is, maar de tekst is onovertrefbaar mooi...quote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ook prachtig ja. Al is niets mooier dan het Turkse volkslied.
quote:[..]
Bastığın yerleri "toprak" diyerek geçme, tanı!
Düşün, altındaki binlerce kefensiz yatanı!
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır atanı;
Verme, dünyaları alsan da bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki fedâ?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şühedâ!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Hüdâ,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüdâ.
[..]
Maar ik ben wel geinteresseerd in privacy!quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geloof me, niemand hier die een zoektocht naar jou gaat starten, we zijn niet zó erg geïnteresseerd in vers bloed. Dus zeg maar!
Jaquote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hahahahaha
Zijn de overeenkomsten zo erg ja?
Okéquote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar ik ben wel geinteresseerd in privacy!
Jawel, maar ik moet serieus nadenken...bijna bij ieder woord. Mijn Engels is nog 10 x beterquote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kan je echt helemaal geen Turks spreken?
quote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh! Dan kan ik je de hand schudden. Zit nu op mobiel
.
Ik kom ook uit het Zuiden. En wat voor de Turken in dit topic geldt, geldt eigenlijk ook voor mijn Turkse vrienden. Maar dat jij de enige Erkan in jouw gebied bent zegt ook wel wat over de hoeveeheid Turken daar, niet?quote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Kom er maar zeer weinig tegen in het zuidelijke deel van Nederland :-) Maar goed...ik heb verder geen trots ofzo en daarnaast zou ik echt niet weten wat ik nog aan Turks heb?
Oh dat kan heel goed. Is ook niks mis mee. Maar het is meer dat hij zei 'nadeel is dat ik amper Turks spreek'. Alsof het het een of het ander is. Er zijn genoeg Turken die en vloeiend Turks en vloeiend Nederlands spreken.quote:Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef AliceWonder het volgende:
Om eerlijk te zijn kennen de meeste Turken die ik ken geen vloeiend Nederlands. Ik kan ook niet zo goed Roemeens meer spreken. Sommige mensen hebben gewoon niet zo veel met het land van afkomst. Kan toch?
Oww was ik me aan het verdedigen dan?quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kom ook uit het Zuiden. En wat voor de Turken in dit topic geldt, geldt eigenlijk ook voor mijn Turkse vrienden. Maar dat jij de enige Erkan in jouw gebied bent zegt ook wel wat over de hoeveeheid Turken daar, niet?
Maar goed. Mijn bedoeling was niet om jou aan te vallen of zo. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je geen uitzondering bent.
Ik spreek meerdere talen :-) Lijkt me niet dat je 4 talen super vloeiend kan spreken mits je een IQ hebt van 150 ofzo? :p :pquote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat kan heel goed. Is ook niks mis mee. Maar het is meer dat hij zei 'nadeel is dat ik amper Turks spreek'. Alsof het het een of het ander is. Er zijn genoeg Turken die en vloeiend Turks en vloeiend Nederlands spreken.
Dat geloof ik wel. Maar ik vind juist dat er weinig mensen zijn die beide talen vloeiend spreken. Dat is ook moeilijk. Als je veel Nederlands praat verwatert je Turks en visa versa. Een vriendin van mij die in Turkije is geboren merkt nu ook dat haar Turks slechter wordt naarmate ze langer in Nederland is.quote:Op maandag 16 april 2012 14:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dat kan heel goed. Is ook niks mis mee. Maar het is meer dat hij zei 'nadeel is dat ik amper Turks spreek'. Alsof het het een of het ander is. Er zijn genoeg Turken die en vloeiend Turks en vloeiend Nederlands spreken.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik spreek meerdere talen :-) Lijkt me niet dat je 4 talen super vloeiend kan spreken mits je een IQ hebt van 150 ofzo? :p :p
Nuance verschilquote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/
Kusje.
Bazen oma heb jij.quote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef NeoRetro het volgende:
Ik spreek alleen Nederlands en Engels vloeiend, maar ik kan me ook goed redden in het Duits. Ik ga nog wel Turks leren en een beetje Rumca om te praten met de mensen in ons dorp. Mijn oma werd echt continue boos op mensen die zeiden dat ik Turks moest leren; dan zei ze waarom leren jullie geen Engels of Duits
Ohh nee, academisch....daar moet je al helemaal niet mee komen aanzetten. Maar goed...door mijn slechte Turks vermijd ik liever Turken. Hoef ik geen Turks te praten....ik word daar best wel nerveus van.quote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet heel af en toe ook nadenken bij het formuleren van een Turkse zin, wellicht omdat ik het tot nu toch niet zo intensief heb gesproken als het Nederlands, waarin ik jarenlang onderwijs heb gehad op school. Toch versta ik zelfs het Turks dat wordt gesproken op een hoger, academisch niveau probleemloos. Ik merk ook dat mijn vocabulaire veel uitgebreider dan die van de meeste 3e generatie Turken in Nederland.
Dan ben jij slimquote:Op maandag 16 april 2012 14:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet heel af en toe ook nadenken bij het formuleren van een Turkse zin, wellicht omdat ik het tot nu toch niet zo intensief heb gesproken als het Nederlands, waarin ik natuurlijk jarenlang onderwijs heb gehad op school. Toch versta ik zelfs het Turks dat wordt gesproken op een hoger, academisch niveau probleemloos. Ik merk ook dat mijn vocabulaire veel uitgebreider is dan die van de meeste 3e generatie Turken in Nederland.
Hoezo?quote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dan ben jij slim. Het is eerder zo dat ik geen Roemeens WIL spreken . Heb er een beetje een afkeer van.
Daar heb ik nu ook last van dusquote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dan ben jij slim. Het is eerder zo dat ik geen Roemeens WIL spreken . Heb er een beetje een afkeer van.
Ik begrijp je helemaal. Ik vermijd Roemenen gewoon. Ik zeg ook nooit ik Roemeens ben tegen landgenoten.quote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ohh nee, academisch....daar moet je al helemaal niet mee komen aanzetten. Maar goed...door mijn slechte Turks vermijd ik liever Turken. Hoef ik geen Turks te praten....ik word daar best wel nerveus van.
Nuanceverschil is 1 woord.quote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nuance verschil Mits kan ook als je het als "op voorwaarde dat" gebruikt?
Mits betekent 'indien', 'op voorwaarde dat'.
Als allochtonen dragen wij de last om vooroordelen over slechte taalbeheersing te doorbreken. Iedere maandagavond verzorg ik huiswerkbegeleiding aan Turkse basisscholieren. Als je interesse hebt hoor ik het wel.quote:en daarnaast...zoals ik al eerder aangaf in dit topic: dit is maar een forum cq memo/email-achtig typen, waarbij ik minder let op grammatica
Slechte ervaringen met familie en andere Roemenen. Ik ben identiteitsloos zoals mijn vriendin me noemtquote:
Mashallah.quote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nuanceverschil is 1 woord.
Mits is een positieve voorwaarde (voor mijn zwemdiploma moet ik nog vaak oefenen).
Tenzij is een negatieve voorwaarde (je mag hier niet vissen, tenzij je een diervriendelijke hengel gebruikt).
[..]
Als allochtonen dragen wij de last om vooroordelen over slechte taalbeheersing te doorbreken. Iedere maandagavond verzorg ik huiswerkbegeleiding aan Turkse basisscholieren. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Jij kan dat wellicht wel, maar ik kan dat niet altijd. Ik lijk gewoon echt op een rasechte Turk...kan niet mis gewoon. Of ik moet mn haren laten groeien, dan verwarren ze mij met een Marokkaan....daar was ik al helemaal niet zo trots op, dus mijn haren zijn nu altijd kortquote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Ik vermijd Roemenen gewoon. Ik zeg ook nooit ik Roemeens ben tegen landgenoten.
Nee, je bent Nederlands, identiteitsloos zeer zeker niet.quote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met familie en andere Roemenen. Ik ben identiteitsloos zoals mijn vriendin me noemt.
Abdullah Gül komt voor een driedaags staatsbezoek naar Nederland. Ik wil hem verwelkomen met spandoeken en bloemen. Ga je mee?quote:
Waar en wanneer?quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Abdullah Gül komt voor een driedaags staatsbezoek naar Nederland. Ik wil hem verwelkomen met spandoeken en bloemen. Ga je mee?
Waar en wanneer?quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Abdullah Gül komt voor een driedaags staatsbezoek naar Nederland. Ik wil hem verwelkomen met spandoeken en bloemen. Ga je mee?
Zo te zien zal hij al verwelkomt worden...quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 16 april 2012 14:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nuanceverschil is 1 woord.
Mits is een positieve voorwaarde (voor mijn zwemdiploma moet ik nog vaak oefenen).
Tenzij is een negatieve voorwaarde (je mag hier niet vissen, tenzij je een diervriendelijke hengel gebruikt).
[..]
Als allochtonen dragen wij de last om vooroordelen over slechte taalbeheersing te doorbreken. Iedere maandagavond verzorg ik huiswerkbegeleiding aan Turkse basisscholieren. Als je interesse hebt hoor ik het wel.
Nee lieve schat. Ik ben nog geen Nederlander. Dit jaar hopelijk wel. Ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 16 april 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, je bent Nederlands, identiteitsloos zeer zeker niet.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
LOL
Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Bedankt, maar nee. Blijkbaar heb jij die lessen zelf erg hard nodig, want begrijpend lezen is blijkbaar toch best moeilijk voor je. Wat begrijp je niet aan mijn volgende zin "en daarnaast...zoals ik al eerder aangaf in dit topic: dit is maar een forum cq memo/email-achtig typen, waarbij ik minder let op grammatica"
Moeilijk he...Nederlands?
Te laat.quote:
Ik had het dus niet over wat je op papier bent, maar wat jij je voelt hèquote:Op maandag 16 april 2012 14:53 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee lieve schat. Ik ben nog geen Nederlander. Dit jaar hopelijk wel. Ingewikkeld verhaal.
Wahahaha, ik ga hier niet meer op in. Ik zie in ieder geval dat er freaks hier rondlopen wahahahaquote:
Bilge is geen freak, alleen licht manisch gestoord.quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahaha, ik ga hier niet meer op in. Ik zie in ieder geval dat er freaks hier rondlopen wahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha. Tot nu toe komt hij of zij over als een freak die in mijn nek komt hijgen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bilge is geen freak, alleen licht manisch gestoord.
Net nieuw zei je hé?quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
LOL
Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Bedankt, maar nee. Blijkbaar heb jij die lessen zelf erg hard nodig, want begrijpend lezen is blijkbaar toch best moeilijk voor je. Wat begrijp je niet aan mijn volgende zin "en daarnaast...zoals ik al eerder aangaf in dit topic: dit is maar een forum cq memo/email-achtig typen, waarbij ik minder let op grammatica"
En sowieso, dit is niks minder dan de ontgroeningsfase. Wen er maar aan, de laatste is na een week of twee al vertrokken.quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hahahaha. Tot nu toe komt hij of zij over als een freak die in mijn nek komt hijgen.
Ja en blijkbaar kun je hier beter niet nieuw zijn maar oud haha :pquote:
Ik zit al sinds het bestaan van het internet op verschillende foraquote:Op maandag 16 april 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En sowieso, dit is niks minder dan de ontgroeningsfase. Wen er maar aan, de laatste is na een week of twee al vertrokken.
Hoi Ira Keesje Wat een mooie naam en een mooie achternaam! ;-) hihiquote:
Ik heb nog geen plannen, dus zeg het maar. Hij is drie dagen in het land..quote:
Ga je mee? Jij kan vast wel creatieve leuzen verzinnen voor op onze spandoeken.quote:
Kofschip.quote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Zo te zien zal hij al verwelkomt worden...
http://www.refdag.nl/nieu(...)te_schillen_1_637084
De conversatie gaat kennelijk te snel voor je. Ik herhaal mijzelf:quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
LOL
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 14:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bilge is geen freak, alleen licht manisch gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slonach 3eyni shlonach?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik klein was had ik mij ook ingeschreven bij een BBS om pokémonkaarten te ruilen via het internet, ik had toen destijds internet van Compuserve.quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik zit al sinds het internet bestaat op verschillende foradaarvoor zat ik te chatten op BBS
Ik heb wel ervaring en ben wel wat gewend hoor
Tuurlijk. Ik wil ook niet beweren dat mijn Turks uitstekend is of dat ik het net zo goed beheers als het Nederlands. Dat is zeker niet het geval. Maar ik denk wel dat ik kan zeggen dat mijn Turks goed is. Dus niet uitstekend, maar wel vloeiend.quote:Op maandag 16 april 2012 14:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar ik vind juist dat er weinig mensen zijn die beide talen vloeiend spreken. Dat is ook moeilijk. Als je veel Nederlands praat verwatert je Turks en visa versa. Een vriendin van mij die in Turkije is geboren merkt nu ook dat haar Turks slechter wordt naarmate ze langer in Nederland is.
Kunnen jouw ouders Rumca?quote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef NeoRetro het volgende:
Ik spreek alleen Nederlands en Engels vloeiend, maar ik kan me ook goed redden in het Duits. Ik ga nog wel Turks leren en een beetje Rumca om te praten met de mensen in ons dorp. Mijn oma werd echt continue boos op mensen die zeiden dat ik Turks moest leren; dan zei ze waarom leren jullie geen Engels of Duits
quote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Slonach 3eyni shlonach?haha inta shloonak? nee shloonkum is meervoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedanktquote:Op maandag 16 april 2012 15:02 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoi Ira Keesje Wat een mooie naam en een mooie achternaam! ;-) hihiis van een liedje van amr diab: ze lachte dus ze heeft je liefde gevoeld (zoiets)quote:Op maandag 16 april 2012 15:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoi, wat betekent hetgene in je sig?dehket, ya3ni hassat hawak!
Mijn grootouders spreken Romeyka, een dialect van het Pontisch uit de Of-vallei. Een oom van mij spreekt het ook, maar mijn ouders niet.quote:
Je zei 'Rumca' in je eerste bericht, vandaar dat ik ook 'Rumca' zei. Een van onze buren hier spreekt ook Rumca maar ze noemen het Lazca.quote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Ze spreken Romeyka, een dialect van het Pontisch uit de Of-vallei.
Ik moet lachen van dit topic, jij ook?quote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
is van een liedje van amr diab: ze lachte dus ze heeft je liefde gevoeld (zoiets)
Oh ja kloptquote:Op maandag 16 april 2012 15:10 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
haha inta shloonak? nee shloonkum is meervoud
Turken kennen het meestal niet anders als Rumca, maar dat betekend eigenlijk gewoon Grieks in het Osmaans. Veel mensen uit omgeving Trabzon durven niet te zeggen dat ze Rumca spreken, dus noemen ze het Lazca. Soms weten ze ook niet beter.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je zei 'Rumca' in je eerste bericht, vandaar dat ik ook 'Rumca' zei. Een van onze buren hier spreekt ook Rumca maar ze noemen het Lazca.
Weet ik.quote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Turken kennen het meestal niet anders als Rumca, maar dat betekend eigenlijk gewoon Grieks in het Osmaans.
Waarom durven ze het niet te zeggen? Ik heb nooit iets slechts over ze gehoord.quote:Veel mensen uit omgeving Trabzon durven niet te zeggen dat ze Rumca spreken, dus noemen ze het Lazca. Soms weten ze ook niet beter.
Uit angst verward te worden met Grieken, Christenen of seperatisten ofzo. Ik denk dat dat nog stamt uit de jaren 70/80.quote:Op maandag 16 april 2012 15:16 schreef Landysh het volgende:
Waarom durven ze het niet te zeggen? Ik heb nooit iets slechts over ze gehoord.
Hmmkey.quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Uit angst verward te worden met Grieken, Christenen of seperatisten ofzo. Ik denk dat dat nog stamt uit de jaren 70/80.
Ik denk dat het slechts deels met slimheid of intelligentie te maken heeft. Zo spraken wij thuis vroeger uitsluitend Turks, maar mijn moeder bracht me wel iedere week naar de bibliotheek om Nederlandstalige boeken te lenen. Hierdoor heb ik beide talen leren beheersen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt ook dat de belangrijkste vaardigheid om een andere taal te leren is om te leren om te gaan met leren en de schoolregels. Als een kind al gewend is om op schoolse wijze te leren is het niet moeilijk om andere kennis op te doen en een andere taal te leren. Vandaar dat het belangrijkste is dat je kind naar een crèche gaat en zo spelenderwijs al met Nederlands en met scholing te maken krijgt.quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik denk dat het slechts deels met slimheid of intelligentie te maken heeft. Zo spraken wij thuis vroeger uitsluitend Turks, maar mijn moeder bracht mij wel iedere week naar de bibliotheek om Nederlandstalige boeken te lenen. Hierdoor heb ik beide talen leren beheersen.
Ik ben er ook van overtuigd dat een allochtone kind gemakkelijker andere talen zal kunnen leren wanneer het de eigen moedertaal eerst beheerst. Hierdoor leert het kind namelijk verbanden te leggen tussen twee talen, wat het leren van bijvoorbeeld een derde taal ook weer vergemakkelijkt.
hahaha ja ik ook! Maar wat een afzetters waren het zeg :pquote:Op maandag 16 april 2012 15:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik mij ook ingeschreven bij een BBS om pokémonkaarten te ruilen via het internet, ik had toen destijds internet van Compuserve.
hahaha ik net andersom!quote:Op maandag 16 april 2012 15:25 schreef Landysh het volgende:
Ik spreek uitsluitend Nederlands met mijn vader en uitsluitend Turks met mijn moeder.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
msnk we hebben je verloren tweelingbroer gevonden .
Ja, hij lijkt echt heel erg op mij...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mogool waarom denk je. Wat een kk domme vragen stel jij.
Hahahahaquote:Op maandag 16 april 2012 15:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt echt heel erg op mij...
Ja, dit was ik zelfs niet toen ik 14 wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
aq, dit is burak vieze kk hollander. Ik ben je flirt shit zat. Is er een steekje los bij je. Ze is bezet wat snap je daar niet van.
Hoe bedoel je dit? Was die eerst afvallige dan?quote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef zarGon het volgende:
Burakius is net zoals jij wedergekeerd naar de islam.
Nogay!quote:Op maandag 16 april 2012 15:46 schreef Landysh het volgende:
Trouwens iemand beweerde dat Burakius anti-nationalisme was. Maar dat is echt niet zo hoor. Hoe vaak kwam hij wel niet blij doen met zijn Tatar achtergrond.
Dat weet ik niet (zeker). Maar hij heeft de islam (opnieuw) gevonden.quote:Op maandag 16 april 2012 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Was die eerst afvallige dan?
Ik ben afvalligquote:Op maandag 16 april 2012 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Was die eerst afvallige dan?
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 16 april 2012 15:44 schreef zarGon het volgende:
Burakius is net zoals jij wedergekeerd naar de islam. Verder posten jullie opvallend op dezelfde wijze - niet met dezelfde woorden, maar met dezelfde intentie. Het valt mij in ieder geval op dat iedereen moet weten dat jullie (goede) moslims zijn.
Dit is altijd deel van mijn fitra geweest.quote:“'What is Islam' someone asked. Muhammad said, 'Purity of speech and charity.'”
Hoe kun je zo denigrerend praten Erkan? Wetende dat hier moslims zitten ga je een van de meest beledigende dingen zeggen, waarom?quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben afvalligno problem toch? Ik ben niet zo meer van de sprookjes...dat ontgroeit men toch na een tijdje
Beledigend? Ik val niemand aan?!?!?!?!?! Wtf? Wijs aub aan waar ik iemand persoonlijk aanval?quote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kun je zo denigrerend praten Erkan? Wetende dat hier moslims zitten ga je een van de meest beledigende dingen zeggen, waarom?
O ok man.quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben afvalligno problem toch? Ik ben niet zo meer van de sprookjes...dat ontgroeit men toch na een tijdje
Ik heb toch niks gezegd over persoonlijk?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Beledigend? Ik val niemand aan?!?!?!?!?! Wtf? Wijs aub aan waar ik iemand persoonlijk aanval?
Als het niet persoonlijk is, hoe kan het dan beledigend zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gezegd over persoonlijk?
"Alle Turken zijn ratten en dienen verdelgt te worden"quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het niet persoonlijk is, hoe kan het dan beledigend zijn?
Wat kom je zelf bashen dan? Dacht dat je hier niet meer ging posten hm?quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef SpikedPsych het volgende:
Ah, wat heerlijk. Een kleine gelegenheid om hier te posten wanneer er geen trolls of bashers zijn
Wahahahaha....nou dan heb je de verkeerde Turk voor je!!!!! Wahahahahahahahquote:Op maandag 16 april 2012 15:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Alle Turken zijn ratten en dienen verdelgt te worden"
Voel jij je niet beledigt? Ik kan 1000 verschillende soorten verzinnen totdat het je wél raakt hoor.
Fittie.quote:Op maandag 16 april 2012 15:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat kom je zelf bashen dan? Dacht dat je hier niet meer ging posten hm?
Wuauahahuahau x_X xD (//_-)quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahahaha....nou dan heb je de verkeerde Turk voor je!!!!! Wahahahahahahah
Dat betekent niet dat je disrespectloos hoeft te zijnquote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Erkannn het volgende:
Overigens niet alleen de Islam is een grap, maar ook de rest van de geloven. Hoe kun je nu in wonderen geloven anno 2012?! Dan ben je mijn inziens nog niet volwassen genoeg
Ok. Waarom denk je dat en wat zijn je argumenten?quote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Erkannn het volgende:
Overigens niet alleen de Islam is een grap, maar ook de rest van de geloven. Hoe kun je nu in wonderen geloven anno 2012?! Dan ben je mijn inziens nog niet volwassen genoeg
Disrespectloosquote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je disrespectloos hoeft te zijn
Ik ga me niet verlagen tot het niveau waarbij ik je wél beledig, als jij niet inziet hoe beledigend hetgene was wat jij net verklaarde en als je reageert met zo overdreven lachen, dan wil je impliceren dat wat hetgene is wat ik zeg onzinnigis, dat getuigt ook niet van veel respect.quote:Op maandag 16 april 2012 15:56 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahahaha....nou dan heb je de verkeerde Turk voor je!!!!! Wahahahahahahah
Nee, mij heb je zeker niet zo snel beledigd. Ik denk tenminste rationeel na en neem dat soort uitspraken met een korreltje zout. Zou jij ook moeten doen! Ik voel me totaal niet beledigd...ook al kom je met 10000 verschillende soorten zinnen.
Fixed.quote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Erkannn het volgende:
Overigens niet alleen de Islam is een grap, maar ook de rest van de geloven. Hoe kun je nu in wonderen geloven anno 2012?! Dan ben je mijns inziens nog niet volwassen genoeg
Ik val niemand aan. Dat ik disrespect heb voor een geloof zou niemand moeten schaden, want al met al een persoon is geen geloof.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je disrespectloos hoeft te zijn
Sommige dingen die uit de islam zouden komen ( dus eigenlijk horen ze er niet bij, gwn later verzonnen ) zijn echt welquote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok. Waarom denk je dat en wat zijn je argumenten?
Hou maar op jij. Serieus.quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sommige dingen uit de islam zijn echt welbijv hoofddoek burka dat vrouwen minder rechten hebben dan mannen noem maar op
Wonderen zijn ook niet de kern van de boodschap. De Islam is een levensstijl. Je hebt er klaarblijkelijk niets van begrepen. Hoeft ook niet, maar ga je niet uitlaten over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Erkannn het volgende:
Gefeliciteerd jonge....ik blijf bij mijn mening dat alle geloven sprookjes zijn. Ik beledig helemaal niemand hier, alleen het geloof..is niet eens een individu.quote:Op maandag 16 april 2012 15:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga me niet verlagen tot het niveau waarbij ik je wél beledig, als jij niet inziet hoe beledigend hetgene was wat jij net verklaarde en als je reageert met zo overdreven lachen, dan wil je impliceren dat wat hetgene is wat ik zeg onzinnigis, dat getuigt ook niet van veel respect.
En ja laten we alles met een korreltje zout nemen, dat zal de kwaliteit van ons leven heus doen verbeteren, we zullen zo immers alleen maar het deurmatje van de samenleving worden.
Gelijk een tip voor iedereen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wonderen zijn ook niet de kern van de boodschap. De Islam is een levensstijl. Je hebt er klaarblijkelijk niets van begrepen. Hoeft ook niet, maar ga je niet uitlaten over dingen waar je geen verstand van hebt.
Tering, wat ben jij dom.quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sommige dingen uit de islam zijn echt welbijv hoofddoek burka dat vrouwen minder rechten hebben dan mannen noem maar op
Als jij zo met iemand discussieert, dan wil ik wedden dat jij in het dagelijkse leven ook bar weinig serieus wordt genomen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:00 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jonge....ik blijf bij mijn mening dat alle geloven sprookjes zijn. Ik beledig helemaal niemand hier, alleen het geloof..is niet eens een individu.
Ik kan me niet herinneren dat disrespect een Nederlands woord is. Maar jij beheerst de taal perfect zei je al eerder dus misschien heb je wel gelijk hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik val niemand aan. Dat ik disrespect heb voor een geloof zou niemand moeten schaden, want al met al een persoon is geen geloof.
Degene die jou met msnk vergeleek zat wel erg fout, jij zou nooit op zijn niveau kunnen komen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Erkannn het volgende:
Leg mij dan eens uit wat de boodschap is achter de gespeten maan? Nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand die hier maar enigszins een normale antwoord op kon geven.
Splijten van de maan....Wahahahahah
als jullie daar in geloven, dan kun je net zo goed in roodkapje geloven whahahahaahahah
Ik weet er meer van dan jij...quote:Op maandag 16 april 2012 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wonderen zijn ook niet de kern van de boodschap. De Islam is een levensstijl. Je hebt er klaarblijkelijk niets van begrepen. Hoeft ook niet, maar ga je niet uitlaten over dingen waar je geen verstand van hebt.
Olum, elk stuk in de koran heeft een interne en externe betekenis, als jij de werking van wetscholen en interpretaties wist, dan zou je dat niet zeggenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe eens met tact reageren arkadasim, hij is lerende.
Wahahahahahaquote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij zo met iemand discussieert, dan wil ik wedden dat jij in het dagelijkse leven ook bar weinig serieus wordt genomen.
Blijkbaar weet jij niet wat begrijpend lezen inhoudt of je leest alleen de dingen die je wilt lezen...doet me denken aan Wilders.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat disrespect een Nederlands woord is. Maar jij beheerst de taal perfect zei je al eerder dus misschien heb je wel gelijk hoor.
Owww nu heb je mij echt beledigd he!! /sarcasmquote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Degene die jou met msnk vergeleek zat wel erg fout, jij zou nooit op zijn niveau kunnen komen.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik weet het eigenlijk wel zeker op basis van je bovenstaande islamgerelateerde posts.quote:
In hoeverre heb jij je verdiept in de Islam?quote:Op maandag 16 april 2012 16:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahahahaha
Op je pik getrapt? Je bent net een kleuter die niet tegen zn verlies kan. Typisch moslims weer he...ik was net als jij, maar ben nu geen moslim meer GELUKKIG.
Je brengt jezelf echt steeds in diskrediet, eerst met dat je spelling heel goed zou zijn, wat je posts steeds tegenspreken, daarna dat je zogezegd meer zou weten dan een vrome moslim en dan ga je ook nog eens mij vertellen dat ik mij beledigd voel door jou - terwijl je mij in feite niet kent?quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Owww nu heb je mij echt beledigd he!! /sarcasm
wahahahahah weet je, ga snel je sprookjesboek lezen. Wat doe je hier nog?
Als je 1000 jaar geleden aan iemand vertelde dat je later in de toekomst naar de maan kon reizen of uitlegde hoe tv/film/auto werkte zou die ook hard lachen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:02 schreef Erkannn het volgende:
Leg mij dan eens uit wat de boodschap is achter de gespeten maan? Nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand die hier maar enigszins een normale antwoord op kon geven.
Splijten van de maan....Wahahahahah
als jullie daar in geloven, dan kun je net zo goed in roodkapje geloven whahahahaahahah
Hey, wat jullie denken moeten jullie lekker zelf weten. Denk je nu echt dat dit mn eerste discussie is met moslims?quote:Op maandag 16 april 2012 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik weet het eigenlijk wel zeker op basis van je bovenstaande islamgerelaateerde posts in dit topic.
Dwingenquote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef SpikedPsych het volgende:
laat die erkan nou maar met rust. Ook is een regel van de islam dat je niemand moet dwingen om moslim te zijn. Ook mag jij niet in de naam van islam oorlog voeren ( lees : ruzie maken )
Ja en jullie kunnen niet lezen. Want toen ik zei dat mijn spelling perfect is heb ik er ook gelijk bij gezet dat dit een forum is en dat ik mijn posts niet opnieuw ga nalezen voor eventueel spellingsfouten.quote:Op maandag 16 april 2012 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je brengt jezelf echt steeds in diskrediet, eerst met dat je spelling heel goed zou zijn, wat je posts steeds tegenspreken, daarna dat je zogezegd meer zou weten dan een vrome moslim en dan ga je ook nog eens mij vertellen dat ik mij beledigd voel door jou - terwijl je mij in feite niet kent?
Ik heb nooit gezegd dat jullie dat deden.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dwingenwat lees jij? Volgens mij zie jij posts die voor ons onzichtbaar zijn
Want de koran lezen is echt de inhoud begrijpen?quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hey, wat jullie denken moeten jullie lekker zelf weten. Denk je nu echt dat dit mn eerste discussie is met moslims?
En het grappige is...jullie doen hier wel stoer en al, maar ik vraag me echt af hoe vaak jullie de koran hebben gelezen. Ik namelijk honderden keren...koranschool in Rize.
Ja precies, daarom ga je toch niet in sprookjes geloven zoals de Islam of andere geloven.quote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je 1000 jaar geleden aan iemand vertelde dat je later in de toekomst naar de maan kon reizen of uitlegde hoe tv/film/auto werkte zou die ook hard lachen.
Ik lees in mijn eigen taal, zodat ik het begrijp. Gezien mijn academische studies die ik heb gevolgd, ben ik er ook van overtuigd dat ik het begrijp. Er zijn meer moslims die het niet begrijpen dan wel en ga me niet vertellen dat het niet zo is, want dan ben je pas naief.quote:Op maandag 16 april 2012 16:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want de koran lezen is echt de inhoud begrijpen?
Oké.
Ik ken je niet persoonlijk, maar wat ik denk aan de hand van je eerdere posts: je kwam in een dorp te wonen waar bijna geen Turken (of andere allochtonen wonen) en voelde je eenzaam in je cultuur en religie. Je kennis over de Islam was te weinig om enigszins een discussie te voeren en met de druk om erbij te horen en geaccepteerd te worden door de Brabo's heb je afstand gedaan van de Islam.quote:Op maandag 16 april 2012 16:10 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hey, wat jullie denken moeten jullie lekker zelf weten. Denk je nu echt dat dit mn eerste discussie is met moslims?
En het grappige is...jullie doen hier wel stoer en al, maar ik vraag me echt af hoe vaak jullie de koran hebben gelezen. Ik namelijk honderden keren...koranschool in Rize.
Hasiktir lan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gezien mijn academische studies die ik heb gevolgd
Wilde gok idd!quote:Op maandag 16 april 2012 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk, maar wat ik denk aan de hand van je eerdere posts: je kwam in een dorp te wonen waar bijna geen Turken (of andere allochtonen wonen) en voelde je eenzaam in je cultuur en religie. Je kennis over de Islam was te weinig om enigszins een discussie te voeren en met de druk om erbij te horen en geaccepteerd te worden door de Brabo's heb je afstand gedaan van de Islam.
Dit is maar een wilde gok overigens
Maar je gelooft wel in een fictieve Allah die je nooit hebt gezien. Hij is nog nooit bewezen zelfs. Grapjas dat je bentquote:
Je blijft ze keer op keer maken, zelfs fouten die heel weinig mensen maken, je taalcapaciteiten breng je hiermee continu in twijfel en daarmee je eigen geloofwaardigheid.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja en jullie kunnen niet lezen. Want toen ik zei dat mijn spelling perfect is heb ik er ook gelijk bij gezet dat dit een forum is en dat ik mijn posts niet opnieuw ga nalezen voor eventueel spellingsfouten.
"Ik heb academische studies gedaan en daarom kan ik elke boek begrijpen".quote:Op maandag 16 april 2012 16:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik lees in mijn eigen taal, zodat ik het begrijp. Gezien mijn academische studies die ik heb gevolgd, ben ik er ook van overtuigd dat ik het begrijp. Er zijn meer moslims die het niet begrijpen dan wel en ga me niet vertellen dat het niet zo is, want dan ben je pas naief.
Ik typ gewoon heel snel, maar je hoeft mij ook niet te geloven. Beter geloof je in sprookjes zoals de koranquote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je blijft ze keer op keer maken, zelfs fouten die heel weinig mensen maken, je taalcapaciteiten breng je hiermee continu in twijfel en daarmee je eigen geloofwaardigheid.
[..]
"Ik heb academische studies gedaan en daarom kan ik elke boek begrijpen".
Oké.
Maar vertel eens... hoe denk jij dat de mens is ontstaan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar je gelooft wel in een fictieve Allah die je nooit hebt gezien. Hij is nog nooit bewezen zelfs. Grapjas dat je bent
Overduidelijk dus. Erkan, volgende kloon beter!quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
Eerst zei je geen of amper Turks te kunnen, en nu dat je op een koranschool in Rize hebt gezeten. Spreekt men Swahili in Rize?
Lazca..hoezo?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
Eerst zei je geen of amper Turks te kunnen, en nu dat je op een koranschool in Rize hebt gezeten. Spreekt men Swahili in Rize?
Geef eens antwoord:quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Erkannn het volgende:
weet je wat mij iedere keer opvalt als ik met moslims in discussie ga. Dat ze uiteindelijk overgaan tot persoonlijke aanvallen.
Ze vallen me nu in ene keer aan op mn taalgebruik...geen argumenten zeker.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens... hoe denk jij dat de mens is ontstaan?
Evolutie. Of denk je echt dat er een man aan het toveren is?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar vertel eens... hoe denk jij dat de mens is ontstaan?
Misschien komt dat door je provocerende opstelling?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Erkannn het volgende:
weet je wat mij iedere keer opvalt als ik met moslims in discussie ga. Dat ze uiteindelijk overgaan tot persoonlijke aanvallen.
Jij kwam daar zelf mee aanzetten. En buiten dat ging jij juist aan op persoonlijke aanvallen, laat mij zien waar ik het deed?quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Erkannn het volgende:
Ik beledig helemaal niemand. Ik heb niemand persoonlijk aangevallen. Iedereen beledigt mij juist.quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef SpikedPsych het volgende:
Oke, laat nu iedereen in hun waarde. Erkan, ik kan een boek tig keer lezen, maar betekent dat dan gelijk dat ik het begrijp ? Ookal heb jij de koran zoveel keer doorgelezen, hoef je niet hier mensen te zitten beledigen. Jij denkt anders dan ons, wij denken anders dan jou. Wij zeggen toch ook niet tegen jou dat je moslim moet worden, we zeggen alleen dat je de islam in zijn waarde moet laten
quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik beledig helemaal niemand. Ik heb niemand persoonlijk aangevallen. Iedereen beledigt mij juist.
Je zegt dat de islam een sprookje is...quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik beledig helemaal niemand. Ik heb niemand persoonlijk aangevallen. Iedereen beledigt mij juist.
Ok evolutie zeg je, maar kan je mij vertellen hoe datgene daarvoor is ontstaan? Wat was het begin dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Evolutie. Of denk je echt dat er een man aan het toveren is?
Ik persoonlijk aanvallen? Waar dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij kwam daar zelf mee aanzetten. En buiten dat ging jij juist aan op persoonlijke aanvallen, laat mij zien waar ik het deed?
Daarmee beledig ik de islam...niet een persoon toch?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je zegt dat de islam een sprookje is...
Allah maakte ENIGE vorm van leven.quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok evolutie zeg je, maar kan je mij vertellen hoe datgene daarvoor is ontstaan? Wat was het begin dan?
Dat kan geloof ook niet uitleggen. Wat was er voor de big bang dan?quote:Op maandag 16 april 2012 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok evolutie zeg je, maar kan je mij vertellen hoe datgene daarvoor is ontstaan? Wat was het begin dan?
Wel als die persoon moslim is, oftewel islamietquote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Daarmee beledig ik de islam...niet een persoon toch?
quote:
En daar word je geloofwaardigheid - voor de zoveelste maal - door het toilet gespoeld.quote:Op maandag 16 april 2012 16:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Wahahahahaha
Op je pik getrapt? Je bent net een kleuter die niet tegen zn verlies kan. Typisch moslims weer he...ik was net als jij, maar ben nu geen moslim meer GELUKKIG.
In het sprookjesbos misschien. Leg mij eens uit hoe iemand de maan in tweeen kan splijten?quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Allah maakte ENIGE vorm van leven.
Antwoord eerst even op de vraag voor je met een wedervraag komt.quote:Op maandag 16 april 2012 16:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat kan geloof ook niet uitleggen. Wat was er voor de big bang dan?
Je maakt jezelf een slachtoffer....dat is gewoon zielig doen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wel als die persoon moslim is, oftewel islamiet
Leg eens uit dan wat er voor de big bang was.quote:
Ik heb gezegd dat ik daar niet in geloof, het splijten van de maan enzquote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Erkannn het volgende:
[..]
In het sprookjesbos misschien. Leg mij eens uit hoe iemand de maan in tweeen kan splijten?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Bilge het volgende:
Ja he he als jullie continu mij persoonlijk beledigen, dan ga ik zo praten idd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
En daar word je geloofwaardigheid - voor de zoveelste maal - door het toilet gespoeld.
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Antwoord eerst even op de vraag voor je met een wedervraag komt.
Leg jij eerst eens uit hoe jij denkt dat alles is ontstaan en wat het begin was.quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er voor de big bang was.
Je mag de koran niet in twijfel trekken, dus je dient daar in te geloven. Of ben jij een agnost?quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik daar niet in geloof, het splijten van de maan enz
Ja, hoe weet jij dat?quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor academische school heb jij gezeten? Voor ballet?
Hij word model bij vrouwenafdeling van chanel ( rijmt ook nogquote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
Op wat voor academische school heb jij gezeten? Voor ballet?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja he he als jullie continu mij persoonlijk beledigen, dan ga ik zo praten idd.
Doe jij nu gewoon expres zo om te irriteren of ben jij écht zo?quote:
Ik vind de multiverse theorien zeer interessant.quote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok dus volgens jou was er eerst helemaal niks en dan opeens een 'big bang'?
Je manieren, je wijze van reageren getuige ervan dat je niks hebt gedaan dat je hersenen moest laten werken.quote:
Dat was maar 1 persoonlijke aanval en mijn excuses daarvoor. Jullie hebben me inmiddels al tig keer aangevallen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Doe jij nu gewoon expres zo om te irriteren of ben jij écht zo?
Ik denk dat ik een rationeel antwoord heb op de vraag 'waar God vandaan komt' (want daar draait het uiteindelijk om). Als je werkelijk geïnteresseerd bent, nodig ik je uit om een serieuze discussie op het deelforum voor religie te voeren.quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er voor de big bang was.
Wahahahaha. Whatever dude, als jij nog in sprookjes gelooft dan mag je natuurlijk geloven dat ik niet academisch ben :-)quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je manieren, je wijze van reageren getuige ervan dat je niks hebt gedaan dat je hersenen moest laten werken.
Wahahaha...mag je denken, geen probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef Che_ het volgende:
Ok, Erkannn is duidelijk een troll die zich continu tegenspreekt. Laat gaan.
Goeie grap! Niemand heeft bewijs namelijk! Dus nee laat maar, mensen als jij heb ik al tig keer voorbij zien komen en ze praten alleen maar over sprookjes.quote:Op maandag 16 april 2012 16:27 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een rationeel antwoord heb op de vraag 'waar God vandaan komt' (want daar draait het uiteindelijk om). Als je werkelijk geïnteresseerd bent, nodig ik je uit om een serieuze discussie op het deelforum voor religie te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |