Een nieuw topic openen dus....quote:Op maandag 16 april 2012 12:38 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor koffie en lunch, dan eens zien wat ik ga doen vandaag
die doen we de volgende 2 delen...quote:
Oke baasquote:Op maandag 16 april 2012 12:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die doen we de volgende 2 delen...
quote:
Nee, dat heb ik nou nooit als ik op de roze wolk zit. Je wil te graag dat het spaak loopt, nou jongen dan loopt het ook vanzelf spaak. Jammer hoor, klonk zo een leuke griet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik moet wel zeggen,
Dat ik bij mijn huidige date heel sterk het gevoel heb: "ok wanneer komt het......."
dus dat kan iets zijn, een verhaal, een verleden, een toekomstig voorval, gewoon iets waardoor die bubbel even doorgeprikt wordt.
Meer mensen die dat gevoel wel eens ervaren?
Ja dat weet ik, als je het kapot gaat analyseren en doen, dan gaat het ook stuk.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nou nooit als ik op de roze wolk zit. Je wil te graag dat het spaak loopt, nou jongen dan loopt het ook vanzelf spaak. Jammer hoor, klonk zo een leuke griet.
Dat komt omdat je de hele tijd loopt te fokken ipv werken, jonguuuhquote:Op maandag 16 april 2012 12:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ook zo hatelijk,
Me collega's lopen echt de godganze dag om me heen.. alsof ze aan het checken zijn wat ik aan het doen ben...
What now?quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat wat ik niet kan jou dat wel lukt
Ik werk tussendoor, that's the beauty of my jobquote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd loopt te fokken ipv werken, jonguuuh
quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik werk tussendoor, that's the beauty of my job
Ja, dat heb je al een paar keer gezegd en nu ga je op diezelfde toer verder met deze dame. Dalijk heeft ze je door, dumpt ze je en dan voeg je haar toe aan diezelfde lijst terwijl ze daar waarschijnlijk niet eens op hoort.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, als je het kapot gaat analyseren en doen, dan gaat het ook stuk.
Het is ook een superleuke griet.... het is ook meer de angst denk ik.....
Ik heb namelijk niet echt een eervol lijstje aan goede vrouwen ofzo
oh nee, ik uit het niet meer richting de anderquote:Op maandag 16 april 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al een paar keer gezegd en nu ga je op diezelfde toer verder met deze dame. Dalijk heeft ze je door, dumpt ze je en dan voeg je haar toe aan diezelfde lijst terwijl ze daar waarschijnlijk niet eens op hoort.
Denk jijquote:Op maandag 16 april 2012 12:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
oh nee, ik uit het niet meer richting de anderHou het voor mezelf...
Dit leest ze toch niet mee
Wiewatwaar?quote:Op maandag 16 april 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]MTA heeft gewoon je je eigen topic laten openen?
Nou jij als topic sluiter, mocht gewoon zelf een nieuw topic maken. Toen ik topicsluiter was, heeft MTA zomaar een topic geopendquote:
ben al maanden niet meer ongesteld geweestquote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
* ManageTheAnger geeft Cue wat chocolade, want ongesteld zijn is al erg genoeg.
VAN WIE BEN JE ZWANGERquote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben al maanden niet meer ongesteld geweest
Wat leuk! Kleine op komst? Pil doorgeslikt? Of Prikpil?quote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe durft'ie!?quote:Op maandag 16 april 2012 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou jij als topic sluiter, mocht gewoon zelf een nieuw topic maken. Toen ik topicsluiter was, heeft MTA zomaar een topic geopend
Turf dan even op geïnitieerde rellen....quote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien moeten we gaan turven wie de meeste relletjes op zijn naam heeft. MTA en Geester scoren hoog.
De dingen die hier gezegd worden rellen noemenquote:Op maandag 16 april 2012 12:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Turf dan even op geïnitieerde rellen....
Dat zal je bij mij hoogstens 1x tegenkomen.
Het zou me niks verbazenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FALCON PUNCH!quote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet zwanger
En anders is dat probleem zo opgelost
Zeg meisje, ben jij aan het doorslikken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook mensen die dolgraag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen....quote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet zwanger
En anders is dat probleem zo opgelost
quote:
Hmm.. okquote:Falcon Punch
An extremely animated and/or self-narrated punch that resembles that dealt by Captain Falcon (of SNES game F-Zero) in the Nintendo video game Super Smash Brothers. Usually accompanied by the screaming of the phrase "Falcon Punch!"
Brengt jou wel op ideetjes zekerquote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg meisje, ben jij aan het doorslikken
quote:
Ja dus? heb ik weinig mee te makenquote:Op maandag 16 april 2012 13:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook mensen die dolgraag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen....
Die zullen er niet zo over denken.
Hij zeurt als ie mag ontvangen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus je kunt nu eindelijk ontvangen zonder te zeiken?![]()
![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Iddquote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De dingen die hier gezegd worden rellen noemenecht.. is niemand meer echt iets gewend ofzo?
De tandartsassistente wou je niet even helpen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat een onzin! Ik heb net al een kies gegeven, dus nu ben ik aan de beurt voor een goede ontvangst.
Juist niet, je hebt nu meer ruimte in je mond om te sabbelenquote:Op maandag 16 april 2012 13:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat een onzin! Ik heb net al een kies gegeven, dus nu ben ik aan de beurt voor een goede ontvangst.
quote:
Moet je die foto zien die hara net stuurt. Ik ga niet met een biljartbal in mn wang rondlopenquote:
Moet ze die postenquote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je die foto zien die hara net stuurt. Ik ga niet met een biljartbal in mn wang rondlopen
Ja, want ik kan mn mond niet bewegen door de verdoving.quote:
Die is wel vaak essentieel voor een sip gezicht. Maar je ogen spreken meer 'saaiheid' uit dan triestheidquote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, want ik kan mn mond niet bewegen door de verdoving.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is wel vaak essentieel voor een sip gezicht. Maar je ogen spreken meer 'saaiheid' uit dan triestheid
Ik kijk wel eens america's next top model.. en die zegt altijd dat je met je ogen de emotie moet over kunnen brengenquote:
ik ook niet?quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Lolwtf neeDat is alleen voor Skv als bewijs dat hij beter wel kan koelen.
aaaaaaaaah toeeeequote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Smiiiiiiiiiiiiize bitch!quote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens america's next top model.. en die zegt altijd dat je met je ogen de emotie moet over kunnen brengen
Zien.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige week?quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Neen. TOen was ik nog lelijk en dik, ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik wil em zien pleasequote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
Neen. TOen was ik nog lelijk en dik, ga weg
quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorige week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is wel vaak essentieel voor een sip gezicht. Maar je ogen spreken meer 'saaiheid' uit dan triestheid
quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik wil em zien pleaseik ga niet flauw doen
quote:
Dit vind ik een beetje flauw van jequote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
HOAX!!!1!1!einz! JIJ DOET ALLEEN MAAR FLAUW!!!1
Nee jij bent lekker vbezig hier wou je zeggen...quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
HOAX!!!1!1!einz! JIJ DOET ALLEEN MAAR FLAUW!!!1
Skv is juist degene die alleen wat friemelt en ze dan wegstuurt.quote:
lees:quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv is juist degene die alleen wat friemelt en ze dan wegstuurt.
En ik doe helemaal niks dus je kan heus wel die pic laten zienquote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar kijk ik zo bij als op de laatste foto en dan doe ik mijn puppiekroelaanval en een *aai*.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet bij iedereen hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
lees:
"naakt naast elkaar liggen tegen elkaar aan te schuren, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep....
Let it gooooooooooooooooooooooo.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
lees:
"naakt naast elkaar liggen tegen elkaar aan te schuren, want dat is zo fijn"
terwijl ze sliep....
MURRquote:
Nou ik weet dat je uit de buurt van Assen komt kan ik je niets meer kwalijk nemen.quote:
quote:
Kewlquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat mijn status als lekkerste wijf van FOK.
Waar slaat dat nu weer opquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nou ik weet dat je uit de buurt van Assen komt kan ik je niets meer kwalijk nemen.
Ik zou je doen. 1/3quote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
oh, nou snap ik het nog meer...quote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Die status was al door Skv overgenomenquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, je snapt het weer niet. Kan jij ook niets aan doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
oh, nou snap ik het nog meer...
van een dik onzeker en gepest meisje
naar een slank supermodel die opeens zichzelf beter dan iedereen vind....
ik neem je niets kwalijk ;-)
Ooh dan kan ik mijn foto ook wel posten als hier positief op wordt gereageerdquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Myst en Mur willen me volgens mij neuken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die status was al door Skv overgenomen
quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die status was al door Skv overgenomen
Heb je goed voor elkaarquote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Myst en Mur willen me volgens mij neuken.
Heldin!quote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, kom op.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ooh dan kan ik mijn foto ook wel posten als hier positief op wordt gereageerd
quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Geester het volgende:
[..]
Ooh dan kan ik mijn foto ook wel posten als hier positief op wordt gereageerd
Neeeeeeeegroooooooooooooooo. Je kan niet terug blijven krabbelen hoor.quote:
Stel je niet zo aan.. of bewijs het gewoon..quote:Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef Geester het volgende:
Ik ben net zo lelijk als de ziekte waarmee ik vanochtend helaas schold..
Bron: mensen om me heen
quote:Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef Geester het volgende:
Dan kan je het ook wel hebben als wij die foto zien.quote:Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef Geester het volgende:
Laat me raden. Je ouders hebben de baby afgestaan en het nageboorte gehoudenquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
ze hadden me net zo goed een stoma kunnen geven why the fuck heb ik een lul nodig als er toch niemand op wil zitten
Gastquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
ze hadden me net zo goed een stoma kunnen geven why the fuck heb ik een lul nodig als er toch niemand op wil zitten
Zo zou je het(mij) kunnen noemen jaquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden. Je ouders hebben de baby afgestaan en het nageboorte gehouden
quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden. Je ouders hebben de baby afgestaan en het nageboorte gehouden
Goed punt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
Eindelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
ANDERE WENDING GAARNE
Dit weekend bloesemtocht, gezellig meewandelen met oma
Holy mackerelquote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Geester het volgende:
Je begint er steeds zelf over zodat je vervolgens weer kan gaan huilenquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Zo zou je het(mij) kunnen noemen ja
maar nee de reden dat ik geen foto plaats is omdat ik een kut reputatie hier heb en mensen mij gaan herkennen
Ik zal er niet meer om huilenquote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je begint er steeds zelf over zodat je vervolgens weer kan gaan huilen
Kom gewoon een keertje over de brug of stop voorgoed met janken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Zo zou je het(mij) kunnen noemen ja
maar nee de reden dat ik geen foto plaats is omdat ik een kut reputatie hier heb en mensen mij gaan herkennen
allebei, soonquote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom gewoon een keertje over de brug of stop voorgoed met janken.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net voordat je pijn krijgtquote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Wanneer moet ik pijstillers gaan eten eigenlijk? Die tandarts heeft mee echt niks verteld. Ik wilde nog wat dingen vragen, maar toen stond ik al met mn verlamde bek te kwijlen.
Weet alleen dat ik niet mag eten vandaag.
Uur of 3 max nadat je deze verdoving hebt gekregen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Wanneer moet ik pijstillers gaan eten eigenlijk? Die tandarts heeft mee echt niks verteld. Ik wilde nog wat dingen vragen, maar toen stond ik al met mn verlamde bek te kwijlen.
Ik heb geen pijnstillers geslikt, zijn er bij mij twee getrokken. 's Avonds kon ik alweer de kroeg in.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Wanneer je meer pijn begint te voelen, niet te lang wachten.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Skv het volgende:
Nou bij mij dus echt nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen pijnstillers geslikt, zijn er bij mij twee getrokken. 's Avonds kon ik alweer de kroeg in.
Geen stoerdoenerij trouwens, bij mij ging het echt zo over.
Waar blijft ons entertainment dan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die van mij waren al verrotquote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou bij mij dus echt nietIk heb een week met die kaak rondgelopen. Bij mij werd er overigens gesneden.
11 kilo in 2 maanden, no biggie (HUHUEHHUEUEHU NO BIGGIE)quote:
En ik zit hier met mijn op het punt staan van ontstekende verstandskiesquote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou bij mij dus echt nietIk heb een week met die kaak rondgelopen. Bij mij werd er overigens gesneden.
Teach me, gaan we samen work outen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
12 kilo in 2 maanden, no biggie (HUHUEHHUEUEHU NO BIGGIE)
Sorry, ik bedoel echt 1 on 1 trainingquote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een pens waar ik vanaf wil
Matig bro, matigquote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel echt 1 on 1 training
Oh, schappelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen pijnstillers geslikt, zijn er bij mij twee getrokken. 's Avonds kon ik alweer de kroeg in.
Geen stoerdoenerij trouwens, bij mij ging het echt zo over.
Jij en mhuhaha.. goede combiquote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel echt 1 on 1 training
Sorry, maar zonder een blote tetter-sessie wegen die niet op tegen de entertainment-waarde van het emogehuil van Geester.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Skv het volgende:
Onder je kussen leggen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN
Thinking about thinking of you. ♫
Dude haha....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Zo eng is dat toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN
Mensen die hun tanden mee naar huis nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NIET KLIKKEN
Bij mij ook, sta je daar met je verdoofde, kwijlende en nog nabloedende bek, komt die assistente met een potje met twee van die verrotte tanden. Of ik ze mee naar huis wilde nemen![]()
Ik heb hem hier ook in de la liggenquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun tanden mee naar huis nemen
Bij mij ook, sta je daar met je verdoofde, kwijlende en nog nabloedende bek, komt die assistente met een potje met twee van die verrotte tanden. Of ik ze mee naar huis wilde nemen
Duh, verkopen aan de tandenfeequote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij ook, sta je daar met je verdoofde, kwijlende en nog nabloedende bek, komt die assistente met een potje met twee van die verrotte tanden. Of ik ze mee naar huis wilde nemen
Verkopen op marktplaats, maken sjamanen potions van etc jwzquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats, maken sjamanen potions van etc jwz
Van mijn tanden werken die wel libidoverhogend, denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats, maken sjamanen potions van etc jwz
Ik heb AL mijn tandjes nog.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook in de la liggen
Haha, valt mee, komt door het licht.quote:
De tandenfee neemt het mee.. die kan je niet aan haar verkopen!quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duh, verkopen aan de tandenfee
etc etc
Moest eruit gehaald worden voor mijn beugel. Aan beide kanten, maar niet tegelijk dus ik mocht het twee keer meemaken. Joy.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moest eruit gehaald worden voor mijn beugel. Aan beide kanten, maar niet tegelijk dus ik mocht het twee keer meemaken. Joy.
Op al je foto's heb je superwitte tanden hoor, no worries.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Haha, valt mee, komt door het licht.
Besides: gele tanden
Voor m'n beugel heb ik destijds 6 melktanden moeten laten trekkenquote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moest eruit gehaald worden voor mijn beugel. Aan beide kanten, maar niet tegelijk dus ik mocht het twee keer meemaken. Joy.
Dit kloptquote:Op maandag 16 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op al je foto's heb je superwitte tanden hoor, no worries.
Ook dat is het licht.quote:Op maandag 16 april 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op al je foto's heb je superwitte tanden hoor, no worries.
Ik was echt heel snel met wisselen, gelukkig.quote:Op maandag 16 april 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor m'n beugel heb ik destijds 6 melktanden moeten laten trekken![]()
Heb ze niet meegenomen
Ik heb ze ook nog, incl vullingenquote:Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef shifto het volgende:
Ik heb al mijn melktanden nogLiggen ergens te rotten in een bakje
Vullingen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog, incl vullingen. Ranzig is dat
Heeft ie het niet goed gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was echt heel snel met wisselen, gelukkig.
Wel jaren een beugel gehad. Dat gekut met elastiekjes. En mijn tanden zitten nog steeds volkomen scheef
Ik voel je broeder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef Skv het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, dus het trekken van zo'n enorme eenheid was even een thrill net.
Daarom heb ik er nu dus weer één. Vroeger elke beugel gehad: slotjes, buiten, los, blok. Alles, enhet scheve was alleen verergerdquote:Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was echt heel snel met wisselen, gelukkig.
Wel jaren een beugel gehad. Dat gekut met elastiekjes. En mijn tanden zitten nog steeds volkomen scheef
Die van mij ging met zo een pin ding in mijn kiezen pulken en toen sprong ik bijna tegen de lamp aan, zat ie in een klein gaatje te poerenquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
Ik ben niet bang voor de tandarts maar vind het wel ontzettend kut als hij in mijn mond zit zote wroeten
Pas 1 gaatje gehad ooit, misschien is het daarom zo spannend
Shifto, goed nieuws; ik heb blijkbaar per ongeluk een dubbelpak burrito's meegenomenquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
Ik ben niet bang voor de tandarts maar vind het wel ontzettend kut als hij in mijn mond zit zote wroeten
Pas 1 gaatje gehad ooit, misschien is het daarom zo spannend
Mijn boventanden zitten redelijk recht, maar mijn ondertanden staan scheef en over elkaar enzo. Gelukkig zie je dat niet heel erg, maar wel vervelend.quote:
OF VANAVOND EAT ALL THE BURRITOS~!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto, goed nieuws; ik heb blijkbaar per ongeluk een dubbelpak burrito's meegenomenMeaning, deze of volgende week weer burrito's eten
![]()
Ik haat verkleinwoordenquote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
Melktandjes zijn ook echt tandjes, geen tanden.
Ik ook, tandplak heaven.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn boventanden zitten redelijk recht, maar mijn ondertanden staan scheef en over elkaar enzo. Gelukkig zie je dat niet heel erg, maar wel vervelend.
Verkleinwoordjes.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn boventanden zitten redelijk recht, maar mijn ondertanden staan scheef en over elkaar enzo. Gelukkig zie je dat niet heel erg, maar wel vervelend.
"Zou je dat nu wel doen"quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
OF VANAVOND EAT ALL THE BURRITOS~!!!!
JOW.quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
2 jaar niet bij tandarts geweest
alleen maar pannekoeken, patat, pizza en 1,5 liter cola op een dag
resultaat:
19 gaatjes
wortelkanaal behandeling
verstandskies links onder getrokken
verstandskies recht onder getrokken
zenuwbehandeling
Ergens denk ik dat hij me genaaid heb, want ik was net verhuisd en moest een nieuwe tandarts.
Dafuq did I just readquote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
resultaat:
19 gaatjes
wortelkanaal behandeling
zenuwbehandeling
Ergens denk ik dat hij me genaaid heb, want ik was net verhuisd en moest een nieuwe tandarts.
He lekker wijfje, zal ik jou eens bij je tietjes pakken en dan mijn enorme slurfje in jouw kleine mondje stoppen..quote:
Mijn tandarts verwijdert het elk half jaar netjes. Ook al drie jaar geen gaatjes meer gehad, voor iemand met een verrot gebit een hele prestatie.quote:
Ja, totale kosten, ongeveer 2000 euro....quote:
Ik kotste een beetje in mijn mond.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He lekker wijfje, zal ik jou eens bij je tietjes pakken en dan mijn enorme slurfje in jouw kleine mondje stoppen..
Je moet ook wel poetsenquote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
resultaat:
19 gaatjes
wortelkanaal behandeling
zenuwbehandeling
Ik ben al een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn tandarts verwijdert het elk half jaar netjes. Ook al drie jaar geen gaatjes meer gehad, voor iemand met een verrot gebit een hele prestatie.
Mijn nekharen gaan ervan overeind staandquote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He lekker wijfje, zal ik jou eens bij je tietjes pakken en dan mijn enorme slurfje in jouw kleine mondje stoppen..
Nee want daar heb ik te weinig kip voorquote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef shifto het volgende:
[..]
OF VANAVOND EAT ALL THE BURRITOS~!!!!
quote:
Dat doet niet iedereenquote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je gaat toch elk jaar sowieso heen?
Is het zo erg als dat jij er nu over spreekt? Of dik je het aan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn tandarts verwijdert het elk half jaar netjes. Ook al drie jaar geen gaatjes meer gehad, voor iemand met een verrot gebit een hele prestatie.
Of poetst ie 4 keer per dagquote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het zo erg als dat jij er nu over spreekt? Of dik je het aan.
Zal het niet met alles zijn dat je het bij jezelf erger vind dan bij een ander?quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het probleem zat hem in dat eten en drinken, je tanden slecht poetsen en niet naar de tandarts gaan denk ik eerderquote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Het probleem zat hem erin, dat mijn tanden dicht op elkaar staan (vanwege die verstandskiezen).
Dus de gaatjes kwamen tussen de tanden.....
Ooit 1 afspraak afgezegt, en nu krijg ik geen oproepen meer, en steeds bager, dus durf niet zo goed een afspraak te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je gaat toch elk jaar sowieso heen?
Doet me denken aan het creatieve topic in foto reeks, iemand die echt heel mooi tekent en dan zegt; mja 8 uur aan gewerkt, lelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal het niet met alles zijn dat je het bij jezelf erger vind dan bij een ander?
Nou ja, als hij het over super verrot gebit heeft zie ik ranzigheid voor mequote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal het niet met alles zijn dat je het bij jezelf erger vind dan bij een ander?
Nee, ik ben echt een dikzak met een verrot gebit en nog maar een paar tanden in zijn smoelquote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op maandag 16 april 2012 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, als hij het over super verrot gebit heeft zie ik ranzigheid voor me![]()
Geen tandenborstel aanschaffen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Getverdemme wat doen die mensen fout dat het zo loopt
Maak gewoon een afspraak man!quote:Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooit 1 afspraak afgezegt, en nu krijg ik geen oproepen meer, en steeds bager, dus durf niet zo goed een afspraak te maken.
En dan straks weer vergetenquote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, beter ga ik dat idd ff doen binnenkort.
Niet binnenkort. Nuquote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bel nu danquote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe nuquote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of die Russische shit van dat filmpje waar jij het telkens over hebtquote:
Oooohh, ik ook. Ik ben dol op een frisse bakkes.quote:Op maandag 16 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik van tandenpoetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |