Een nieuw topic openen dus....quote:Op maandag 16 april 2012 12:38 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor koffie en lunch, dan eens zien wat ik ga doen vandaag
die doen we de volgende 2 delen...quote:
Oke baasquote:Op maandag 16 april 2012 12:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die doen we de volgende 2 delen...
quote:
Nee, dat heb ik nou nooit als ik op de roze wolk zit. Je wil te graag dat het spaak loopt, nou jongen dan loopt het ook vanzelf spaak. Jammer hoor, klonk zo een leuke griet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik moet wel zeggen,
Dat ik bij mijn huidige date heel sterk het gevoel heb: "ok wanneer komt het......."
dus dat kan iets zijn, een verhaal, een verleden, een toekomstig voorval, gewoon iets waardoor die bubbel even doorgeprikt wordt.
Meer mensen die dat gevoel wel eens ervaren?
Ja dat weet ik, als je het kapot gaat analyseren en doen, dan gaat het ook stuk.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nou nooit als ik op de roze wolk zit. Je wil te graag dat het spaak loopt, nou jongen dan loopt het ook vanzelf spaak. Jammer hoor, klonk zo een leuke griet.
Dat komt omdat je de hele tijd loopt te fokken ipv werken, jonguuuhquote:Op maandag 16 april 2012 12:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ook zo hatelijk,
Me collega's lopen echt de godganze dag om me heen.. alsof ze aan het checken zijn wat ik aan het doen ben...
What now?quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie dat wat ik niet kan jou dat wel lukt
Ik werk tussendoor, that's the beauty of my jobquote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd loopt te fokken ipv werken, jonguuuh
quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik werk tussendoor, that's the beauty of my job
Ja, dat heb je al een paar keer gezegd en nu ga je op diezelfde toer verder met deze dame. Dalijk heeft ze je door, dumpt ze je en dan voeg je haar toe aan diezelfde lijst terwijl ze daar waarschijnlijk niet eens op hoort.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, als je het kapot gaat analyseren en doen, dan gaat het ook stuk.
Het is ook een superleuke griet.... het is ook meer de angst denk ik.....
Ik heb namelijk niet echt een eervol lijstje aan goede vrouwen ofzo
oh nee, ik uit het niet meer richting de anderquote:Op maandag 16 april 2012 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al een paar keer gezegd en nu ga je op diezelfde toer verder met deze dame. Dalijk heeft ze je door, dumpt ze je en dan voeg je haar toe aan diezelfde lijst terwijl ze daar waarschijnlijk niet eens op hoort.
Denk jijquote:Op maandag 16 april 2012 12:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
oh nee, ik uit het niet meer richting de anderHou het voor mezelf...
Dit leest ze toch niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |