abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_465045
quote:
Op 13 november 2000 02:14 schreef Antidote het volgende:
Ik ben dus Wendy en lees hier nu een weekje mee op dit forum en begin een beetje inzicht te krijgen in wie m/v is.
Meer kan ik nog niet uit jullie berichten halen maar ik denk dat dat nog wel komt.
Uit de berichten van sommigen zal ook nooit wat te halen vallen
Uit mijn berichten, usericon, usertekst en signature valt iig niks op te maken.

Maar welkom hiero iig.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 02:27:02 #202
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465047
goed geraden
smart thinking
kzou er zelf niet opkomen

(ik had een lesbische meid kunnen zijn natuurlijk, maar OK)

maar is mijn naam dan zo vrouwelijk?
OK, het Tara-gedeelte

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 13-11-2000 02:30]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 13 november 2000 @ 02:27:45 #203
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_465048
Een eenvoudige manier om achter het geslacht of de leeftijd van de posters te komen is door op dit icoontje te klikken:

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 02:28:55 #204
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465049
quote:
Op 13 november 2000 02:27 schreef Zanderrr het volgende:
Een eenvoudige manier om achter het geslacht of de leeftijd van de posters te komen is door op dit icoontje te klikken:


wat niet altijd eerlijk ingevuld wordt, of vergeten wordt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_465050
Jawel hoor Digger, jij bent een obstinaat en ongeduldig mannetje volgens mij.(je reageerde gisteren vol irritaties in veel topic's die ik las dus denk ik dat je het gisteren een beetje moeilijk had, of met jezelf in de knoop zat?Of misschien was je wel gewoon dronken?)
Maar je hebt wel gelijk, bij sommige weet ik het nog niet maar dat zal nog wel komen.
pi_465057
Zanderrr, dat is juist het lullige, bijna niemand heeft daar iets ingevuld, ik was vooral benieuwd naar hobbies en leeftijd.
(en m/v)
pi_465058
Ja Taraboemdijee, je schuilnaam komt wel vrouwelijk over (trouwens de hond van de buren van mijn ouders heet ook Tara, dus het is niet zo vreemd dat ik bij je schuilnaam aan een teefje denk)
Maar je bent dus ECHT een mannetje.

En Zanderrr ook lijkt mij.

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 02:35:45 #208
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465062
quote:
Op 13 november 2000 02:32 schreef Antidote het volgende:
Zanderrr, dat is juist het lullige, bijna niemand heeft daar iets ingevuld, ik was vooral benieuwd naar hobbies en leeftijd.
(en m/v)
ik heb het anders braaf ingevuld hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 13 november 2000 @ 02:38:04 #209
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_465065
quote:
Op 13 november 2000 02:34 schreef Antidote het volgende:
En Zanderrr ook lijkt mij.
Ja, maar ik heb 't dan ook netjes ingevuld in mijn profiel...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_465066
quote:
Op 13 november 2000 02:29 schreef Antidote het volgende:
Jawel hoor Digger, jij bent een obstinaat en ongeduldig mannetje volgens mij.(je reageerde gisteren vol irritaties in veel topic's die ik las dus denk ik dat je het gisteren een beetje moeilijk had, of met jezelf in de knoop zat?Of misschien was je wel gewoon dronken?)
Maar je hebt wel gelijk, bij sommige weet ik het nog niet maar dat zal nog wel komen.
Leuk altijd die topics uit onzin in de active topic list. Ik was gewoon ff lekker aan het jennen en ouwehoeren, iets wat ik wel vaker doe.

En dronken? Nou dan ken je me nog niet, want dronken ben ik nooooooooit

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 02:40:26 #211
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465067
quote:
Op 13 november 2000 02:34 schreef Antidote het volgende:
Ja Taraboemdijee, je schuilnaam komt wel vrouwelijk over (trouwens de hond van de buren van mijn ouders heet ook Tara, dus het is niet zo vreemd dat ik bij je schuilnaam aan een teefje denk)
Maar je bent dus ECHT een mannetje.

En Zanderrr ook lijkt mij.


en spaar de moeite en noem me niet bij m'n hele naam
Tara will do
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 02:41:53 #212
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465069
quote:
Op 13 november 2000 02:40 schreef DIGGER het volgende:
En dronken? Nou dan ken je me nog niet, want dronken ben ik nooooooooit
en liegen doet ie ook nooooooooit
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_465079
twee negatieve eigenschappen dus, drinken en liegen, jammer hoor.(maar dat maakt niet echt veel uit hier want ik ken je toch niet)

Lieverds, ik stop er nu mee, heb net een oproep gekregen en moet nu weg, doei!

  maandag 13 november 2000 @ 03:01:25 #214
2738 Knut
Loyal Dog
pi_465082
*wijst naar zichzelf*
Bejaardbie
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2000 @ 03:01:50 #215
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_465083
quote:
Op 13 november 2000 03:01 schreef Knut het volgende:
*wijst naar zichzelf*
Bejaardbie
pff, wat ben ik dan wel
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 13 november 2000 @ 08:14:32 #216
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_465182
quote:
Op 13 november 2000 03:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
pff, wat ben ik dan wel
over datum???
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
pi_465360
ik ben humpiedumpie,
ja sorry kon geen andere nick bedenken.
Heb nog geen sig en userplaatje,maar dat komt nog wel
Hallo?
  maandag 13 november 2000 @ 21:26:52 #218
7430 Kussensloopje
Heeft iemand een vuurtje?
pi_467054
Hoi ik ben hier newbie.

Doei.

Natuurlijk...
pi_468472
Nou zal me ook ff voorstellen niet echt een newbie maar oke.

Ik ben Tally kom uit Utrecht ben 21 jaar.
Werk in de IT sector (nee niet die homodiscotheek). Ik zit hier eigenlijk al vanaf verleden jaar maar ik post nu eigenlijk pas. Ik ben maar een kleine onderdeurtje 1.65 hoog. Heb blauwe ogen, blond haar (beetje blauwig nog want heb het net helemaal blauw gehad) en heb een wenkbrauwpiercing. Nou nog meer weten ??? Dan hoor ik ut wel..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:38:20 #220
6874 Xray
The one and (l)only
pi_468548
Hoi,
ik ben hier dus ook nieuw. Mijn naam is Jeroen en kom uit het (meestal) zonnige Zeeland. Op dit moment loop ik stage, maar omdat ik me nogal verveelde kwam ik al surfend hier terecht...geweldig die Fok!-site !! Ik hoop nog menig uurtje hier door te brengen...
It's better to have loved and lost, than never to have loved at all...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 november 2000 @ 14:52:38 #221
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_468569
quote:
Op 14 november 2000 14:38 schreef Xray het volgende:
Hoi,
ik ben hier dus ook nieuw. Mijn naam is Jeroen en kom uit het (meestal) zonnige Zeeland. Op dit moment loop ik stage, maar omdat ik me nogal verveelde kwam ik al surfend hier terecht...geweldig die Fok!-site !! Ik hoop nog menig uurtje hier door te brengen...
ik kan je verzekeren dat dat wel goed komt
FOK! werkt zeer verslavend
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 14 november 2000 @ 14:52:54 #222
7445 DOM
En er was... ONZIN
pi_468570
En er was...DOM

Ik ben Marnix, Ik ben 23 jaar ben al heel lang een trouwe Fok lezer. Het werd tijd dat ik me een keer registreerde.

Ik kom uit Arnhem en heb, naast stappen en een beetje kloten op de computer, geen benoemenswaardige hobby's.

Ik weet al zo'n beetje wie er allemaal op het forum actief zijn, en heb ook mijn favorieten.

Je zal nog wel van me horen...

Niets nieuws onder de DOM...
  woensdag 15 november 2000 @ 20:35:31 #223
7236 eulb
I'm eulb :)
pi_472399
ehh... ik moet me hier voorstellen??
wat zal ik zeggen? ehh ik weet nix eigenlijk..
nou eeh ik ken hier op het fok! syllie, zij is mijn beste vriendin verder weet ik nix hoor ehh nou dat was het dan.... hihi
dufduf hier schieten jullie wat mee op nou ja (b)koeie
don't be blue be eulb
  woensdag 15 november 2000 @ 20:36:08 #224
7236 eulb
I'm eulb :)
pi_472400
ehh... ik moet me hier voorstellen??
wat zal ik zeggen? ehh ik weet nix eigenlijk..
nou eeh ik ken hier op het fok! syllie, zij is mijn beste vriendin verder weet ik nix hoor ehh nou dat was het dan.... hihi
dufduf hier schieten jullie wat mee op nou ja (b)koeie
don't be blue be eulb
  woensdag 15 november 2000 @ 20:38:57 #225
7236 eulb
I'm eulb :)
pi_472411
nee je ziet niet dubbel wees niet bang!
2x in gevoerd!! domdom!
don't be blue be eulb
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')