abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 20:39:07 #61
297051 schaal_9
Caissière B
pi_110411713
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 08:48 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik weet dat het een mooie gedachte is maar in 99% van de gevallen maakt geld gewoon gelukkig. Dat mensen hier nog steeds mee aan komen zetten zeg.
Dat klopt. Ik heb het zelf lang met inkomsten uit mijn bijbaantje moeten doen (aangevuld tot bijstandsniveau), en het is helemaal niet leuk als iedereen om je heen meer te besteden heeft. En het voelt gewoon gek om niet uit te kunnen leggen wat voorspoed is.

Bij de weg, heb al een paar jaar een vast contract ik denk dat mijn gelukkigste tijd nog moet komen :)
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_110426082
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 01:23 schreef Hidefinition het volgende:
zijn er alternatieven dan? YILONGG/tim???
Ambachtsschool? Meer praktijkonderwijs? Minder bullshit, meer belangrijke onderwerpen? Beter salaris voor onderwijzers zodat je kwaliteit uit het bedrijfsleven aan kunt trekken in plaats van dat wanpresterende, uitgefikte zooitje wat nu voor onderwijzend personeel door moet gaan?
pi_110426209
Ach beide wel chill vroeger beetje kloten in de klas je hoeft je nergens druk om te maken.
En nu super na me zin op het "werk", draai alleen laat elke dag uitslapen.

Rekeningen? Gaat er allemaal automatisch af hoef ik me niet druk om te maken.
Dit jaar over verhuizen totale vrijheid naja, nu ook al eigenlijk alleen 2 uur per dag minder reistijd.

Het leven is een feessie je moet alleen wel zelf de slingers ophangen!!
Sja tuulk je moet een beetje mazzel hebben waar je geboren wordt, anders krijg je allemaal weer van die sprookjes boeken opgedrongen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 16:41:15 #64
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_110445334
Het leven is inderdaad helaas oneerlijk. Ergens tussen je 12e en je 15e word je je er bewust van dat de wereld niet zo mooi en rechtvaardig is als je dacht.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_110498670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ergens tussen je 12e en je 15e word je je er bewust van dat de wereld niet zo mooi en rechtvaardig is als je dacht.
zij zou kunnen zijn.

Wees zelf de verandering die je wilt zien in de wereld. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')