Dat klopt. Ik heb het zelf lang met inkomsten uit mijn bijbaantje moeten doen (aangevuld tot bijstandsniveau), en het is helemaal niet leuk als iedereen om je heen meer te besteden heeft. En het voelt gewoon gek om niet uit te kunnen leggen wat voorspoed is.quote:Op maandag 16 april 2012 08:48 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een mooie gedachte is maar in 99% van de gevallen maakt geld gewoon gelukkig. Dat mensen hier nog steeds mee aan komen zetten zeg.
Ambachtsschool? Meer praktijkonderwijs? Minder bullshit, meer belangrijke onderwerpen? Beter salaris voor onderwijzers zodat je kwaliteit uit het bedrijfsleven aan kunt trekken in plaats van dat wanpresterende, uitgefikte zooitje wat nu voor onderwijzend personeel door moet gaan?quote:Op maandag 16 april 2012 01:23 schreef Hidefinition het volgende:
zijn er alternatieven dan? YILONGG/tim???
zij zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ergens tussen je 12e en je 15e word je je er bewust van dat de wereld niet zo mooi en rechtvaardig is als je dacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |