boh ik zie het, ff stalkenquote:
haha thatim en leeell zijn miesjesquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Ezell het volgende:
Dastan heeft ThaTim en leeell aan de voordeur.
Heb je daar ervaring mee?quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef Dastan het volgende:
wel goede verkrachtingssfeer, in die vieze slapverlichte gang
Altijd op dit tijdstip.quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
nou, nou, wat een extreem sterke lijn.
Haha, lief.quote:Op maandag 16 april 2012 01:27 schreef Ezell het volgende:
Soms moet ik mijn lach inhouden als ik iets raars zie gebeuren.
Die heb je van de straat geplukt?quote:Op maandag 16 april 2012 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
Kijk wat ik van het grofvuil heb gered
[ afbeelding ]
Nee, mijn ouders hadden een nieuwe home cinema gekocht en wilden deze weggooien. Uiteraard kon ik dat niet laten gebeurenquote:
Noh, ik zag jou al dat ding uit een prullenbak halen en onder je arm mee naar huis lopen.quote:Op maandag 16 april 2012 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hadden een nieuwe home cinema gekocht en wilden deze weggooien. Uiteraard kon ik dat niet laten gebeuren![]()
Dat zou ik ook nog doen, deze is gewoon beter dan de meeste moderne troepquote:Op maandag 16 april 2012 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noh, ik zag jou al dat ding uit een prullenbak halen en onder je arm mee naar huis lopen.
Nee, natuurlijk niet. Leuk.quote:Op maandag 16 april 2012 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders hadden een nieuwe home cinema gekocht en wilden deze weggooien. Uiteraard kon ik dat niet laten gebeuren![]()
O, dat maakt niet uit, dat noemen de hipsters `vintage` en dat is helemaal in.quote:Op maandag 16 april 2012 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog doen, deze is gewoon beter dan de meeste moderne troep
Alleen zijn de knoppen linksboven kaduuk
Teringirritant inderdaad. Had dat met een oude radio. Had 'm beter kunnen openmaken zoals jij zegt. Ik heb gewoon de linkerbox weggeflikkerd.quote:Op maandag 16 april 2012 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ik erger me eraan. Soms gaat ie uit zichzelf kraken en dan zit je 5 minuten te kutten met die tape mon knop
Misschien maar eens openhalen om wat stof weg te blazen
Je hoeft niet zo hard te hollen dan hoor, mijn fiets is gejat weet je nogquote:Op maandag 16 april 2012 01:51 schreef Ezell het volgende:
Dat wordt dus hollen achter een fietsende Kaasrol om een vraag te stellen.
Ik zie nu echt het raarste voor mequote:Op maandag 16 april 2012 01:55 schreef Ezell het volgende:
Ok, dan fiets ik achter een rollende Kaasrol aan.
Ik betwijfel het. Zou wel eng zijn.quote:
Wacht, wanneer? Dat heb ik gemistquote:
Ze doen dezelfde studie en Flitskikker dacht leeell te zien en vroeg: 'Eeeh, ben jij van FOK!?'quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 02:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze doen dezelfde studie en Flitskikker dacht leeell te zien en vroeg: 'Eeeh, ben jij van FOK!?'
Was het leeell helemaal niet.![]()
__
Trouwens, je zou mij heel makkelijk aan mijn muts kunnen herkennen. Een echte 'herkenningspunt' als je de kleur weet.quote:Op maandag 16 april 2012 02:03 schreef Dastan het volgende:
Zou je me dan ook aanspreken? Ik zou jou namelijk in het geheel niet herkennen.
Een muts in de lente? En ik weet de kleur niet.quote:Op maandag 16 april 2012 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwens, je zou mij heel makkelijk aan mijn muts kunnen herkennen. Een echte 'herkenningspunt' als je de kleur weet.
Ja, en koekjestrommel. Die was toch een half jaar reizen door Australië ofzo?quote:Op maandag 16 april 2012 02:09 schreef Dastan het volgende:
Klopt, verrassender vind ik dat we die Joost nooit meer zien. Hij was al een heel actieve FOK!'er voor EXA.
Draag je die nog steeds met dit weer?quote:Op maandag 16 april 2012 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwens, je zou mij heel makkelijk aan mijn muts kunnen herkennen. Een echte 'herkenningspunt' als je de kleur weet.
Ja, die is denk ik dood, want ik had hem op Facebook en hij plaatst nooit meer wat.quote:Op maandag 16 april 2012 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, en koekjestrommel. Die was toch een half jaar reizen door Australië ofzo?
Achja spijtig.quote:Op maandag 16 april 2012 02:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, die is denk ik dood, want ik had hem op Facebook en hij plaatst nooit meer wat.
quote:Op maandag 16 april 2012 02:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een muts in de lente? En ik weet de kleur niet.
Soms. Moet vaak vroeg al de deur uit en dan is het best koud.quote:Op maandag 16 april 2012 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Draag je die nog steeds met dit weer?
Ik zal het onthouden danquote:Op maandag 16 april 2012 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Soms. Moet vaak vroeg al de deur uit en dan is het best koud.
ja hequote:Op maandag 16 april 2012 21:50 schreef leeell het volgende:
je gezichtsboek bruist wel van de activiteit hoor
tering zij was lekkerquote:
genotquote:
Ze was wat beschonken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar had je nou wat gedronken?
Zwaar ook. Is altijd wel lachen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lichtelijk beschonken zijn is wel genot.
Ja, precies, zoals iemand die ik ken gisteren moeilijk hard tegen een lantaarnpaal fietste en in het ziekenhuis terecht kwam. Altijd genot.quote:
Heb je tenminste iets te vertellen op kringverjaardagen later.quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, precies, zoals iemand die ik ken gisteren moeilijk hard tegen een lantaarnpaal fietste en in het ziekenhuis terecht kwam. Altijd genot.
Kringverjaardagen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb je tenminste iets te vertellen op kringverjaardagen later.
Die giechel is een van de grootste bazen op deze planeet.quote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef Ezell het volgende:
R_R, vanwege jouw filmpje van VI kijk ik nu een portretfilmpje van die giechel.
Komt in orde, Fred. Mag ik dan van jou wel even de borrelnootjes?quote:Op zondag 22 april 2012 00:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Willem, kun je me de kaaskrakers even doorgeven?
Ik borrel ze even door, ha ha. Jij nog een pilsje?quote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die giechel is een van de grootste bazen op deze planeet.
[..]
Komt in orde, Fred. Mag ik dan van jou wel even de borrelnootjes?
Ik lust er nog wel eentje, Fred. Hoef toch niet te rijden, haha.quote:Op zondag 22 april 2012 00:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik borrel ze even door, ha ha. Jij nog een pilsje?
Als voetballer was Gijp al zo gek als een deurquote:Op zondag 22 april 2012 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die giechel is een van de grootste bazen op deze planeet.
[..]
Komt in orde, Fred. Mag ik dan van jou wel even de borrelnootjes?
Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 22 april 2012 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als voetballer was Gijp al zo gek als een deur
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lust er nog wel eentje, Fred. Hoef toch niet te rijden, haha.
Dat is wel jammer ja.quote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef Bos81 het volgende:
Wel jammer dat ik hem nooit echt als speler heb meegemaakt. Ik ging "pas" in 1988 voor het eerst naar een wedstrijd van PSV en toen was hij wel weg...
Ik ben dan ook net te jong ervoor he. In 1988 was ik slechts 7. Naar PSV gaan doe ik overigens nog steeds. volgend seizoen ga ik al mijn 24ste jaar in met een seizoenskaartquote:
Haha, respect dat je na dit belabberde seizoen volgend jaar nog steeds gaat. Het is niet om vrolijk van te worden, het spel van PSV.quote:Op zondag 22 april 2012 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook net te jong ervoor he. In 1988 was ik slechts 7. Naar PSV gaan doe ik overigens nog steeds. volgend seizoen ga ik al mijn 24ste jaar in met een seizoenskaart![]()
![]()
Nee, dat klopt. Maar waarom zou ik niet meer gaan? PSV stroomt door mijn aderen, minder spel is voor een fanatiek iemand als ik geen reden om niet meer te gaan. Natuurlijk zal de kaartverkoop minder zijn dan dit jaar. Maar ik ben geen "successupporter"quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, respect dat je na dit belabberde seizoen volgend jaar nog steeds gaat. Het is niet om vrolijk van te worden, het spel van PSV.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 22 april 2012 00:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar waarom zou ik niet meer gaan? PSV stroomt door mijn aderen, minder spel is voor een fanatiek iemand als ik geen reden om niet meer te gaan. Natuurlijk zal de kaartverkoop minder zijn dan dit jaar. Maar ik ben geen "successupporter"
sinds kort niet meerquote:
Er stond zaterdag een fotoreportage over brommeroldtimers onder twintigers met foto's en verhalen.quote:
ook rustig hier, sinds jaren weer beetje gamen eigenlijkquote:Op maandag 23 april 2012 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, zit de laatste tijd vooral thuis. Even niksen. Jij?
[..]
Ik heb die van vandaag!
serieus, kkgemist,quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Er stond zaterdag een fotoreportage over brommeroldtimers onder twintigers met foto's en verhalen.
Eindelijk weer eens uitslapen. Iets te veel, dat wel.quote:Op maandag 23 april 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
[..]
ook rustig hier, sinds jaren weer beetje gamen eigenlijk
daar doe ik niet meer aanquote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens uitslapen. Iets te veel, dat wel.
Elke dag om 8 uur opstaan?quote:Op maandag 23 april 2012 22:03 schreef leeell het volgende:
[..]
daar doe ik niet meer aan
elke dag ben ik dan gebroken (en de opeenvolgende dagen als ik dan niet kan uitslapen)
half 9 max.quote:
op een gegeven moment wen je er aan het voelt het als uitslapenquote:
Snap ik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik zet sinds vorige maand op vrije dagen niet eens meer mijn wekker.
Zo sloop het er bij mij ook in. Tegenwoordig zet ik nooit meer de wekker. Colleges beginnen pas om 13.00 uur etc.quote:Op maandag 23 april 2012 22:12 schreef Ezell het volgende:
Ik zet sinds vorige maand op vrije dagen niet eens meer mijn wekker.
Jeweet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:16 schreef leeell het volgende:
hangende pootjes hierheen he, nu zonder exa sc
Die tijden helpen niet, nee. Ik ga in de zomervakantie weer proberen om een normaal slaap- en waakritme te creëren. Dat is helemaal verkloot door school.quote:Op maandag 23 april 2012 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo sloop het er bij mij ook in. Tegenwoordig zet ik nooit meer de wekker. Colleges beginnen pas om 13.00 uur etc.
oh ?quote:
Hahahaha.quote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die tijden helpen niet, nee. Ik ga in de zomervakantie weer proberen om een normaal slaap- en waakritme te creëren. Dat is helemaal verkloot door school.
is alweer gecancelledquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaha.
Dit gaat 'm dus echt niet worden.
Gewoon in de zomer een baantje zoeken of elke ochtend iets actiefs doen. Mijn planneke: elke ochtend naar het strand fietsen. Weet eigenlijk nu al dat ik ga falen. Ach, een mens mag dromen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
in de zomervakantie lukt me dat al helemaaaal niet
stukje vakkundige sabotagequote:
Jaloerssss.quote:Op maandag 23 april 2012 22:21 schreef Etsu het volgende:
Anyways, gaan jullie even blij voor mij zijn. Want ik heb zaterdag m'n eerste bezichtiging voor een studio in Groningen.
ookquote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
DAT ZEI JE MOEDER OOK TOEN JIJ ERUIT KWAM GLIBBEREN
thx kusje4youquote:Op maandag 23 april 2012 22:23 schreef Ezell het volgende:
ETSU IS HEUL GEEN KUTKIND. HIJ IS EEN KEIZERKIND!!!!
tisserquote:
ja maarquote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
je eigen stad ophemelen en andermans stad afkatten.
wat is het leven waard als je niets meer heb om te verdedigen , hoe triviaal dan ookquote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
haha.quote:Op maandag 23 april 2012 22:27 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het leven waard als je niets meer heb om te verdedigen , hoe triviaal dan ook
kom eens hier heen zou ik zeggenquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 22:28 schreef Dastan het volgende:
Wat Amsterdam betreft, de UvA heeft toch wel de `kkhardste` faculteiten. Zo volop in de binnenstad, oude gebouwen, etc.
quote:Op maandag 23 april 2012 22:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar tijdens de reis naar Groningen zag ik alleen maar paarden, dus wat dat betreft, snap ik je.quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De stad Groningen is nog wel oké, maar je krijgt spontaan een depressie als je met de trein door de rest van Groningen moet reizen.
sfeer, kleinschaligheid en toch alles binnen bereik.quote:Op maandag 23 april 2012 22:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schei toch uit.
[..]
Ben ik ook van plan. Maar ik wil het nu van jullie horen.
fuck jou met je boerenland, echt zoveel poepquote:Op maandag 23 april 2012 22:31 schreef Dastan het volgende:
binnenstad Leiden is wel erg mooi, jammer van alle tractors en boerenland eromheen en die ballen van het corps
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef leeell het volgende:
[..]
fuck jou met je boerenland, echt zoveel poep
quote:Op maandag 23 april 2012 22:32 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
al die boeren met strohalmen in hun muil ook op elke hoek van de straat
Met Dastan ergens op een camping, remember?quote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben jij wel ooit eens buiten 071 geweest?
dat weet ik niet, moet je thatim even raadplegenquote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
John Deere mag ik hopen?
070 jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben jij wel ooit eens buiten 071 geweest?
was goudquote:Op maandag 23 april 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met Dastan ergens op een camping, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |