abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110379556

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_110379573
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Jullie nerds? Wat betrek je mij erbij?

Overigens lijkt het wel alsof je jaloers bent op hun...
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn.. :') fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO _O- _O- _O-
pi_110379581
O+ .
pi_110379615
Leuke leeftijd, over een jaartje naar school :)

Maar op zo een jonge leeftijd getrouwd en al moeder, respect, zal niet makkelijk zijn geweest.
pi_110379637
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn.. :') fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO _O- _O- _O-
Olum, kun jij 1 keer normaal doen?
pi_110379642
quote:

[..]

ROFLMAO _O- _O- _O-
Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden dan :D
pi_110379656
Leuke TT xminator!
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_110379671
700 *O*
pi_110379686
Dat bedoelde ik niet xminator.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik jou reacties heel vaak zie van: wat zullen mijn familie/vrienden hiervan vinden?

Ik snap het wel, maar het komt op mij over alsof je je keuzes maakt gebaseerd op wat je vrienden/familie er van vinden
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_110379698
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Een haatbaard? Wat is dat precies?
dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker op
pi_110379709
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden dan :D
nee dank je ik heb ook een real life.. :W
pi_110379747
quote:

[..]

ROFLMAO _O- _O- _O-
Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_110379774
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.
als jij je avatar verandert dan stop ik meteen.. ^O^
pi_110379789
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat bedoelde ik niet xminator.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik jou reacties heel vaak zie van: wat zullen mijn familie/vrienden hiervan vinden?

Ik snap het wel, maar het komt op mij over alsof je je keuzes maakt gebaseerd op wat je vrienden/familie er van vinden
Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.
pi_110379829
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen

:*!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_110379836
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker op
Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.
pi_110379846
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

dus jij bent een MILF.. :9
pi_110379870
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

dus jij bent een MILF.. :9
Rot op ;) iedereen die me zo noemt word genegeerd! Daaaaaag
pi_110379872
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

als jij je avatar verandert dan stop ik meteen.. ^O^
Nee.Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen?Wat is er zo erg aan mijn avatar?Jij bent al de derde tegen wie ik het zeg:ik verander hem niet.En kom niet aan met je boner :').Dat is jouw probleem niet de mijne.
-Leonardo da Vinci
  maandag 16 april 2012 @ 00:10:25 #20
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_110379876
Om toch je vraag te beantwoorden xminator, dan zeg ik gewoon "internet". Gebeurt tegenwoordig zo vaak dat men er niet eens van opkijkt eigenlijk.

Ik ga ze niet uitleggen wat een forum is, laat staan FOK! :')
AFC AJAX
pi_110379884
:)

[ Bericht 76% gewijzigd door EL_Presidente op 16-04-2012 00:49:10 ]
pi_110379908
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Jij staat vanaf nu op mijn bangalijst :Y
Even quoteren voor mogelijk juridische stappen :D
pi_110379921
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Om toch je vraag te beantwoorden xminator, dan zeg ik gewoon "internet". Gebeurt tegenwoordig zo vaak dat men er niet eens van opkijkt eigenlijk.

Ik ga ze niet uitleggen wat een forum is, laat staan FOK! :')
Internet neresi, Rotterdam'a yakin mi _O-
pi_110379926
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ken gebeuren, no problem *; .
pi_110379928
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.
Dit ja.
-Leonardo da Vinci
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')