100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:31 |
Wegens onverwacht succes van deel 1... ![]() Alleen voor mensen met een kruissnelheid > 140 km/u Hiermee zal ik wel eens willen gummen op de A35: Mijn tip v/d dag: altijd blijven spiegelen om KLPD'ers voor te zijn! | |
100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:31 |
Iemand die nog tips heeft of ervaringen uit wil wisselen? ![]() | |
chown | zondag 28 juli 2002 @ 00:34 |
Met een Alfa Romeo 146 1.8 twin-spark op de A8 met 220 door de bocht bij purmerend (zweten ![]() ![]() | |
generalist | zondag 28 juli 2002 @ 00:35 |
quote:nah.... het stuur zit aan de verkeerde kant ![]() Maar... geen ervaring met de "mannen in de volvo's"... wel met hard rijden | |
Kreator | zondag 28 juli 2002 @ 00:36 |
DE truc om chronisch hard te rijden is natuurlijk je gaspedaal vastlijmen of een lease-auto krijgen. Die gaan in het algemeen niet zachter dan 150-160. | |
100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:36 |
quote:Altijd leuke om dergelijke mensen even een poepie te laten ruiken... ![]() De A35 > A35/A1 -> A1 bochtencombinatie is ook errug lekker met 170... | |
100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:37 |
quote:En meteen die blokjes onder je gaspedaal weg timmeren... ![]() | |
Bastard | zondag 28 juli 2002 @ 00:37 |
quote:Jawel hoor ![]() | |
SwissCom | zondag 28 juli 2002 @ 00:38 |
Ik wil weten wie de nieuwe STINGER DSI al heeft, en of deze goed bevalt. Ik wil 'm namelijk ook kopen, maar ik vind het wel erg duur voor een radardetector. Dus wil ik weten of deze ook echt zoveel beter is als bijv. die halfords dingen. | |
Viperdesign | zondag 28 juli 2002 @ 00:38 |
* Viperdesign is een chronische hardrijder in opleiding | |
100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:39 |
quote:De VW Golf schijnt ook een magneet in het linkerportier te hebben... vandaar dat je ze altijd op linkerbaan ziet... ![]() | |
100% Tukker | zondag 28 juli 2002 @ 00:39 |
quote:Kan je beter voor een Bel 975 gaan... die is half zo duur! ![]() ![]() | |
SwissCom | zondag 28 juli 2002 @ 00:46 |
quote:Ik dus ook, maar die stinger DSI heeft bijv. wel weer het voordeel van een GPS-unit gekoppeld aan radar scanning. Bovendien is hij 100% onzichtbaar voor een radardetectordetector zoals bijv. de Zwitserse politie gebruikt. Ook slaat hij in het geheugen op waar/wanneer je geflitst bent en de gegevens van die paal (bijv. onjuiste afstelling) waardoor je in je eventuele bezwaarschrift sterker staat. | |
Bose | zondag 28 juli 2002 @ 16:33 |
Ha, laatst gelachen tijdens een 'wedstrijdje': Ik haal een of andere BMW in en net als ik ernaast zit, geeft 'ie een partij gas! Ik denk: leuk, ik doe mee ![]() ![]() | |
wh00t | zondag 28 juli 2002 @ 22:32 |
Hmja, ik ben 1 keer gepakt met 149 km/h waar je 120 mocht... (teller 160). Ik had zo'n f*cking k*t apparaat van een Quintezz achter de voorruit hangen, die ging dus pas piepen toen ik al geflitst was. ![]() Nu let ik veel beter op, rij nooit harder dan 170 teller (meer = rijbewijs foetsie) en rijd ik 's avonds en 's nachts als het rustig op de snelweg is nooit "recht" onder die signaleringsborden door, aangezien daar aan de achterkant ook trajectcontroles kunnen zitten. Altijd dus ff 2 banen gebruiken als je er onderdoor rijdt, kweenie of het helpt maartoch | |
-CRASH- | zondag 28 juli 2002 @ 23:00 |
quote:Of je staat bij het stoplicht met je Audi quatro 2.3E Avant 100 (2dehandsje), komt er zo'n puber naast je staan met z'n golfje en te losse voetje op het gaspedaal. Meent die dat ie me ff kan laten zien hoe je snel hij was.. ![]() | |
100% Tukker | maandag 29 juli 2002 @ 08:58 |
quote:Toevallig zo'n lid van de TDI Tarmac Terrorists? ![]() ![]() | |
ProgressiveHouseDude | maandag 29 juli 2002 @ 10:52 |
Met een BMW 5.28i ooit een keer geprobeerd een BMW M5 bij te houden met een veel te mooie vrouw achter het stuur... Toen de naald richting 200 ging heb ik maar afgehaakt, ze zwaaide nog eens vrolijk, gaf nog wat gas bij en weg was ze | |
Doix | zondag 22 september 2002 @ 19:51 |
Kicke topic! ![]() Vorige week meegereden naar het Spettacolo Sportivo Alfa Romeo in Assen, ik moet zeggen dat op zondagochtend vroeg, als het nog schemert, de A-28 een prachtweg is om lekker door te douwen....en met een prachtige 270 graden bocht bij Hoogeveen! Met een setje AR 145's richting Assen geblazen en ik reed mee in een AR 145 met 185 echte peekaa's aan de wielen, dus tel uit je winst aan de krukas (dat is plus 10% ruim!)....heerlijk om lekker voluit accelererend als een 185pk sterke Madeno 146 2.0 Ti achter je aanjaagt, die bocht door te gaan en door te jagen naar 190km/h in zijn 4, dan 5 in te leggen en de teller richting 220km/h te sturen....en dan het geluid...die AR waarin ik meereed maakt ongeveer even veel lawaai als een Groep A rally wagen....manmanman.... | |
amnesiac | zondag 22 september 2002 @ 20:06 |
150 km/u met een peugeot 205 1.4 uit '88 op de snelweg is een hele ervaring moet ik zeggen ![]() | |
Kreator | maandag 23 september 2002 @ 08:40 |
quote:195 met een zwaar verlaagde en aangepaste mini is ook eeeerg hard. Geen vering, geen geluidsdemper, dubbele carborateur, 13" velgjes, quick shift etc etc... ![]() | |
Bastard | maandag 23 september 2002 @ 08:46 |
quote: ![]() ![]() | |
Mkleinman64 | maandag 23 september 2002 @ 11:02 |
hehehe kom ik aan met mijn clio 1.2 (2000) maar wel uitgerust met stinger ventura en een morpheous geodesy ![]() hhehe gaan met die banaan met 140km/u + | |
-_Tommy_- | maandag 23 september 2002 @ 11:35 |
met een Volvo 960 3 liter automaat (stationwagon) met een autoambulance erachter een golf gti eruit trekken tot de 160 toen haakte ie af ![]()
| |
K3 | maandag 23 september 2002 @ 12:05 |
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit topic ![]() * K3 doet dan graag mee ![]() | |
Nucleo | maandag 23 september 2002 @ 12:35 |
Na vorige week een aanrijding te hebben gehad met 120km/u doe ik zeker wel een stuk rustiger aan. Gelukkig reed ik niet te hard en had gelukkig niets. De schrik zat er zeker wel ff goed in. ![]() ![]() [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Nucleo op 24-09-2002 09:16] | |
Doix | maandag 23 september 2002 @ 21:45 |
quote:Dit soort dingen zetten je wel even weer met beide benen op de grond...zit nu ook te chatten met iemand die twee bekenden verongelukt heeft zien worden, allebei dood, tja, dan denk je toch wel even anders over scheuren....nu ja, in het nieuwe seizoen naar de Nurburgring...daar mag het legaal! | |
Lenn | woensdag 25 september 2002 @ 15:35 |
2 jaar geleden een perfecte auto samen met een huisgenoot... sierra 2 liter 4 bak uit 86 met achterwiel aandrijving.... geweldig om mee rond te scheuren tot de 190 en daarboven werd het stuur vasthouden een beetje pijnlijk de het geschud... ook erg leuk om in drenthe over kleine weggetjes te rally rijden... hehehhe ![]() | |
GizartFRL | woensdag 25 september 2002 @ 21:38 |
Hpoe heh ik dit topic kunnen missen. ![]() *meldt* | |
SwissCom | woensdag 25 september 2002 @ 21:41 |
Ik heb 2 weken geleden in Duitsland 240 op de teller gehad, dus ik denk dat dit tussen de 220 en 230 echte kilometers zijn. | |
GizartFRL | woensdag 25 september 2002 @ 21:42 |
quote:Ik heb in Duitsland op de autobahn nie tharder dan 170 gereden met mijn 1.6 gti. Nu er een 1.9 inligt ligt de top ook wat hoger. Laatst op een nacht, over de Wâldwei van Leeuwarden naar Drachten even een paar stukjes 190 gepakt. | |
Doix | woensdag 25 september 2002 @ 23:28 |
quote:1.6 gti -> 1.9...let me guess...Peugeot 205 GTI? Lekker ragbakjes idd! In Duitsland hard rijden is meer verantwoord dan in Nederland, omdat hier zo'n mentaliteit hangt van "ik eerst en als je er langs wilt, dan doe je dat maar via de vangrail" en pleuren zich overal voor! In Duitsland top geprobeerd ooit, kwam niet verder dan 190km/h....laatst op de A-4 (laatste stukje voor Delft nog een poging gewaagd, maar kwam niet verder dan 170km/h omdat een of andere muts met een kleuter op de voorbank haar Peugeot 206 voor mijn wagen parkeerde..... ![]() |