heel verstandig. Een keer lekker vroeg slapen is goed voor jequote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
TT is incorrect, ze zijn er al, alleen ik ga niet kijken
Dan hoop dat de bugs jou morgen ook voorbij gaanquote:
Probleem is dan alleen dat ik niet goed slaapquote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel verstandig. Een keer lekker vroeg slapen is goed voor je
dat hoop ik ook ja. of eigenlijk ook niet. Ben zelden echt ziek, blijf altijd twee weken emmerenquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop dat de bugs jou morgen ook voorbij gaan
Ik was ook zelden ziek, tot ik ziek werd (maar nog niet wist dat ik ziek was). Sindsdien is het echt ontzettend kwakkelen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja. of eigenlijk ook niet. Ben zelden echt ziek, blijf altijd twee weken emmeren
gewoon gaan liggen met op de achtergrod heel zacht een heel rustig muziekje, val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probleem is dan alleen dat ik niet goed slaap
Dat lukt mij nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen met op de achtergrod heel zacht een heel rustig muziekje, val je vanzelf in slaap
ik was linda der mol kijkenquote:
das vervelend ja. Ik vind 0700 al ergquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet
Heb nu meds ingenomen, val ik wel goed van in slaap, maar ben ik geheid weer om 5 uur wakker
quote:
Ach, nog maar even en ik heb even de tijd om mijzelf weer goed bij elkaar te rapen (mits familie)quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
das vervelend ja. Ik vind 0700 al erg
dat ja. in ieder geval een maandje geen verplichtingenquote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, nog maar even en ik heb even de tijd om mijzelf weer goed bij elkaar te rapen (mits familie)
vergeet de mits nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. in ieder geval een maandje geen verplichtingen
Ik ben een beetje moequote:
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
Ik ben er weg van.
werkse morgen muis.
Truste
quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Aardig aardig. Nog wel verkouden, maar heb toch nog kunnen hardlopen
Drassssquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat al stukke beter, ben binnen een paar dagen wel weer fit denk ik![]()
Muisie
Heb er net 2 op dus doe maar niet, dan ben ik helemaal hyper!quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss![]()
Ik ga koffie zetten jij ook een bakkie?
Prima, zet ik maar een bakskequote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb er net 2 op dus doe maar niet, dan ben ik helemaal hyper!
Al gezienquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.tornadotitans.(...)-high-risk-tornadoes
quote:
Is er aan de hand dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lees net dat TornadoTitans waarschijnlijk niet eerder dan mei kunnen verder chasen
Dat probeer ik uit te zoeken, maar misschien moet ik dan toch maar eens aan smoelenboekquote:
quote:"but we may not be chasing until May again"
Gezichtboek ze.quote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat probeer ik uit te zoeken, maar misschien moet ik dan toch maar eens aan smoelenboek
[..]
Mag ik die dan bestellen tussen 26 april en 3 juni graagquote:Op maandag 16 april 2012 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een "bietje" De zomer komt er wel aan, let op mijn woorden
Dat moet lukken!quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik die dan bestellen tussen 26 april en 3 juni graag
Als het weer zo skon is dat ik op het balkon kan zitten werkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat moet lukken!
Als jij dan ff duimt dat het zaterdag skon weer is, vink alles prima!
Stelletje haantjes.quote:Op maandag 16 april 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
bitch fight op twitter tussen Reed Timmer en Tornado Titans
quote:
Tja tja voor mij hoeft dat ook allemaal niet. Ook allemaal leuk dat hij info wil over die beestjes etc, maar het gaat hem puur om de beelden --> en die te verpatsen. Naar mijn mening kan hem de rest gestolen worden ( ja oke als hij de data kan verpatsen is het ook prima ).quote:Op maandag 16 april 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t is wel lachen eigenlijk. Je hebt de video van 'inside the tornado' ook wel gezien. TT was nu heel belerend zijn followers aan het toespreken, dat het gevaarlijk is, dat netwerkstations niet op dat soort beelden zitten te wachten etc. Reed 'totally disagrees'
Team wat 'in' de tornado terecht kwam, kwam er naar ik begreep echt per ongeluk in terecht. Hebben het gevaar niet bewust opgezocht. TT roept nu eigenlijk andere chasers op om maar veilig in shelter te gaan zitten. Kan mij wel voorstellen dat Reed daar anders tegenaan kijkt. Ik mag Reeds passie en enthousiasme welquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja tja voor mij hoeft dat ook allemaal niet. Ook allemaal leuk dat hij info wil over die beestjes etc, maar het gaat hem puur om de beelden --> en die te verpatsen. Naar mijn mening kan hem de rest gestolen worden ( ja oke als hij de data kan verpatsen is het ook prima ).
Ben er geen fan vanquote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Team wat 'in' de tornado terecht kwam, kwam er naar ik begreep echt per ongeluk in terecht. Hebben het gevaar niet bewust opgezocht. TT roept nu eigenlijk andere chasers op om maar veilig in shelter te gaan zitten. Kan mij wel voorstellen dat Reed daar anders tegenaan kijkt. Ik mag Reeds passie en enthousiasme wel
Dat kanquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zozo.. ik heb een Kokkie drankje gepakt.
quote:
quote:@TornadoTitans Let them worry about their own safety. You worry about yours. You don't have to belittle people in a public forum.
Drinken doen we nooitquote:
Dit is de andere helft van de fles wijn waar ik zaterdag aan begonnen benquote:
Is niet goed hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Drinken doen we nooit
Mja moet lukkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet goed hoor
Je moet minimaal 2 liter vocht per dag drinken
Oh, dan ben je nog braaf bezig!quote:Op maandag 16 april 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de andere helft van de fles wijn waar ik zaterdag aan begonnen ben
jij mag datquote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zozo.. ik heb een Kokkie drankje gepakt.
quote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen krijg ik mn mobiel terug![]()
![]()
Hij is niet weg voor reparatiequote:Op maandag 16 april 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mij gaven ze ook nog een HTC-pen erbij
Ow, ik dacht van wel. Is ie dan in beslag genomenquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij is niet weg voor reparatie
niet met je telefoon spelen in de klasquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht van wel. Is ie dan in beslag genomen
Nee is niet zoquote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik dacht van wel. Is ie dan in beslag genomen
quote:Op maandag 16 april 2012 21:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee is niet zo,jup hij is vrijdag in beslag genomen
quote:Op maandag 16 april 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet met je telefoon spelen in de klas
How to lose a guy in 10 daysquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen krijg ik mn mobiel terug![]()
![]()
Nog 9 dagen aaneengesloten werken en danquote:
Gewoon een stoere baard laten groeienquote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet me scheren maar ik heb geen zin![]()
vader zei zaterdag al hey je hebt je niet geschoren
quote:Op maandag 16 april 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet me scheren maar ik heb geen zin![]()
vader zei zaterdag al hey je hebt je niet geschoren
Kan ookquote:Op maandag 16 april 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon een stoere baard laten groeien
Ik nooitquote:
Dat mag ik hopen jaquote:
Die is leukquote:Op maandag 16 april 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mwah, matig. Vond ik die van het spektakel op het plein (Belgische TNT commercial) veel sterker
Deze bedoel ik
slaap lekker, Veel plezier met je foon morgenquote:Op maandag 16 april 2012 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo mensjes van RLS SC ik ga jullie voor vandaag weer verlaten![]()
![]()
tot de volgende keer
lekker slapen iedereen
hier nog een muziekje![]()
heb geen klagen gehad vandaag. Beter dan de afgelopen drie dagenquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Hè kokje, hoe is het met je kwakkelen gegaan vandaag?
Ik heb nog geen kip kunnen kopen om soep voor je te maken
Gelukkig. Ja ik hoop dat het morgen weer een normaal dagje is, kan ik lekker soepje voor je trekkenquote:Op maandag 16 april 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen klagen gehad vandaag. Beter dan de afgelopen drie dagenMorgen weer een dag
quote:Op maandag 16 april 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig. Ja ik hoop dat het morgen weer een normaal dagje is, kan ik lekker soepje voor je trekken
dank je, maar vanavond niet meer, heb goed gegetenquote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil ook wel vast boterhammetjes met pindakaas en veul sambal voor je smeren hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dank je, maar vanavond niet meer, heb goed gegeten
bummerquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en binnen gehouden
![]()
Ow, trouwens ik had gelijk hè over mijn slapen. Sliep zo, maar was om 0315 weer wakker tot minstens 0515
Toen wist ik mij met moeite uit mijn bed te slepen, na al tig keer de snooze knop gemept te hebben.quote:
die heb ik niet eensquote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen wist ik mij met moeite uit mijn bed te slepen, na al tig keer de snooze knop gemept te hebben.
Ik heb dan toch liever jouw slaapritmequote:
ik in ieder geval over het algemeen wel door jaquote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever jouw slaapritme
Gaat mij ook wel weer lukken hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik in ieder geval over het algemeen wel door ja
dat ligt nog stilquote:Op maandag 16 april 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe staat het nu met het schilderen van je huis trouwens?
quote:Op maandag 16 april 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ligt nog stilmaar gaat goed komen
![]()
heb je lekker de tijd voor nu. Kan je lekker je gedachten verzettenquote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ga ik in mei ook mee verder. Heb nog een hoop te doen waar ik vorig jaar nog niet goed genoeg voor was
quote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je lekker de tijd voor nu. Kan je lekker je gedachten verzetten
dan wordt het idd hoog tijdquote:Op maandag 16 april 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En als mijn huisje weer op orde is zal het ook stukken beter gaan. Zit nog steeds met de waterschade van vorig jaar
Was achteraf gezien ook gekkenwerk dat ik het vorig jaar al wilde doen. Voel mij pas na mijn laatste med-aanpassing drie maanden terug stukken fitter en krachtiger.quote:
gelukkig maar. nu nog goed slapen, dan volgend jaar de marathon lopenquote:Op maandag 16 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was achteraf gezien ook gekkenwerk dat ik het vorig jaar al wilde doen. Voel mij pas na mijn laatste med-aanpassing drie maanden terug stukken fitter en krachtiger.
Goed slapenquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelukkig maar. nu nog goed slapen, dan volgend jaar de marathon lopen
Ha, mij kan je nu nog opvegen na 100 mtr. Ik heb verbazingwekkend 7,5 km in 58 minuten gelopen zo'n drie maanden voor mijn incident, en toen was ik blijkbaar al maanden ziekquote:Op maandag 16 april 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij liever dan ik, nog geen 5 km als ik getraind ben, nu nog geen 500 mtr
ik heb nog nooit kunnen hardlopenquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ha, mij kan je nu nog opvegen na 100 mtr. Ik heb verbazingwekkend 7,5 km in 58 minuten gelopen zo'n drie maanden voor mijn incident, en toen was ik blijkbaar al maanden ziek
gewoon gaan beginnen, ga je je ook beter voelenquote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik denk dat het nu ook wel zal schelen dat ik aardig wat kilootjes kwijt ben, dus hoop toch redelijk snel weer lekker te kunnen lopen
Huh, ook niet toen je football speeldequote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit kunnen hardlopen
quote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon gaan beginnen, ga je je ook beter voelen
Ik twijfel nog of het de laatste wordt. Moet morgen wel om 08:30 op het stadsdeelkantoor zijn voor mijn paspoortquote:
korte stukjes.Was ook guard of tacklequote:Op maandag 16 april 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ook niet toen je football speelde
[..]ik hou in de gaten wanneer ze weer met het programma beginnen hier in de buurt. Buurman wil ook weer gaan lopen. 10 weken op zaterdag of zondag in teamverband, en daarnaast nog 2 of 3x per week alleen (of met de buurman)
Ik wil wel weer sporten
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
korte stukjes.Was ook guard of tackle
in die tijd woog ik ook maar 130 kgquote:Op maandag 16 april 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vandaar dat je niet zo 'zit' met een bonus systeem om spelers het veld af te trappen
Mag je mij de 'truuks' tijdens een wedstrijd maar eens laten zienquote:Op maandag 16 april 2012 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
in die tijd woog ik ook maar 130 kg
wij trainden toen al op rollblock op de knieën
dat kanquote:Op maandag 16 april 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag je mij de 'truuks' tijdens een wedstrijd maar eens laten zien
Oeiquote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat niet zo goed met zehebben 0 uit 3
alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 16 april 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei![]()
Misschien moet ik ze op twatter gaan volgen en gaan aanmoedigen. Misschien helpt dat
Kan ik wel doen hèquote:
quote:
lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, ik ga dokument nog even afkijken, en kruip dan tegen je aan
Hoi broertjequote:
WerkAvondquote:
breng je die naar drassssss?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid Drassss?
De kippensoep is met iets meer dan een half uurtje klaar
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
breng je die naar drassssss?
Snotneus is er nog wel, maar toch minder dan gister.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid Drassss?
De kippensoep is met iets meer dan een half uurtje klaar
Dat is liefquote:
Woon om de hoek.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is liefwonen ze dichtbij ?
mag ik ook een kopje ?![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Snotneus is er nog wel, maar toch minder dan gister.
Morgen hopelijk een klein stukje fietsen en overmorgen hardlopen + nieuwe hardloopschoenen kopen
Yep, loopafstandquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is liefwonen ze dichtbij ?
mag ik ook een kopje ?![]()
quote:
Fel groen of blauwquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zijn we aan het einde van de zomer weer de witte en de zwarte
Jep, scherp vind ik heerlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, loopafstandgeen kopje, wel een bord
Hoop dat je van pittig houdt want het is Orientaalse kippensoep met lekker veel pepers
Ah lijkt me lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, loopafstandgeen kopje, wel een bord
Hoop dat je van pittig houdt want het is Orientaalse kippensoep met lekker veel pepers
Begint nu al lekker pittig te worden. Straks gaat er ook nog een peper, shii-take, haricoverts en wat paksoy doorquote:
Is ook lekkerquote:
Kom maar halen, ik heb voor volgende week vrijdag echt niet de tijd om naar Friesland te komen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM moet ik het ophalen of kom je naar het mooie gezellige Friesland ?
Amsterdam is een beetjen verquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom maar halen, ik heb voor volgende week vrijdag echt niet de tijd om naar Friesland te komen.
Ik kan natuurlijk ook een bakje voor je invriezen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:34 schreef Drassss het volgende:
Paar weken terug heerlijke Thaise coconut soup gehad, potverdorie wat was dat lekker
Yep. Ver is een relatief begrip.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Amsterdam is een beetjen ver(daar woon je toch?)
nee hoeft niet dan staat het alleen maar in de vriezer daar
Mag ik vragen welk tentje Muis?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een goeie Thaise cocossoep kan ook heel erg lekker zijn. Hier in de stad een geweldig Thais tentje dat zelfs kook-prijzen uit Thailand heeft gewonnen.
[..]
Yep. Ver is een relatief begrip.
"Me Naam Naan" in de koningsstraat (bij de nieuwmarkt).quote:
Dank, ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"Me Naam Naan" in de koningsstraat (bij de nieuwmarkt).
Tegen wie spelen ze ?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Tegen wie spelen ze ?
hoeveel staat et ?
ah ze spelen tegen knipoogquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ah ze spelen tegen knipoog
quote:
Dan laat die maar staan voor MaryMouse en eet deze maar opquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Dan laat die maar staan voor MaryMouse en eet deze maar op [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Dan laat die maar staan voor MaryMouse en eet deze maar op [ afbeelding ]
helemaal niks hoor jouw kippensoep isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat is er volgens jou mis met mijn kippensoep
Precies, speciaal voor kokje en Drassss gemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
helemaal niks hoor jouw kippensoep is
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, speciaal voor kokje en Drassss gemaakt
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, speciaal voor kokje en Drassss gemaakt
Je moet je telefoon ook gebruiken om te bellen, niet om te sms-enquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
AAHWRvingers doen weer pijn
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet je telefoon ook gebruiken om te bellen, niet om te sms-en
Nee zoveel sms ik nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee zoveel sms ik niet
dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik vaker last van dokter zegt dat het door het groeien komt dat het pijn doetquote:
ah jochie tochquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
heb ik vaker last van dokter zegt dat het door het groeien komt dat het pijn doet
quote:
Wat doen jullie flauwquote:
Ik ben nog aan het werk hèquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nieheb de ogen nu al bijna dicht
Nu voorbereidend werk, en dat zit tegen. Donderdag 18:00 gaat de downtijd in. Met alles wat nu tegenzit is het nog maar de vraag of we dan al met de voorbereidingen klaar zijn.quote:
Maar dan zit ik niet betaald te FOK!enquote:
das minder.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu voorbereidend werk, en dat zit tegen. Donderdag 18:00 gaat de downtijd in. Met alles wat nu tegenzit is het nog maar de vraag of we dan al met de voorbereidingen klaar zijn.
Nu even wat aanpassen in een systeem, even herstarten, en daarna kan ik zo'n 3 uur (als het goed gaat) naar importlogs kijken, en dan heb ik alle tijd om te FOK!enquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
das minder.
Opschieten dan en niet meer fokken
wordt zwaar nachtwerk dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu even wat aanpassen in een systeem, even herstarten, en daarna kan ik zo'n 3 uur (als het goed gaat) naar importlogs kijken, en dan heb ik alle tijd om te FOK!en
Daarom zei ik het wordt nachtwerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt zwaar nachtwerk dus![]()
en morgen weer om 8.30 beginnen
moet kunnen lijkt mequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom zei ik het wordt nachtwerk![]()
Denk dat ik morgen een uurtje later binnen kom
Lijkt mij ookquote:
11 uur, twee keer per week ingekort tot 1 x 10 en 1x 8 uurquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Ik weet niet meer wat wettelijk de rusttijd is tussen einde diensttijd en aanvang volgende dienst
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
11 uur, twee keer per week ingekort tot 1 x 10 en 1x 8 uur
Oei, lekkerquote:
Maar jij gaat toch ook als de brandweer morgenvroeg?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]12 uur dus beginnen (volgens mij gold dat inkorten toch alleen voor beroepsgroepen zoals de brandweer
)
Stttt, dat is tussen jou en mijquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch ook als de brandweer morgenvroeg?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Zo nu is het even spannend, blijft ie doorlopen, of gaat ie weer klappen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]12 uur dus beginnen (volgens mij gold dat inkorten toch alleen voor beroepsgroepen zoals de brandweer
)
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan zit ik niet betaald te FOK!en
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]geld voor gewone werknemers
rusttijden
Dan ga ik vandaag al zeker twee uur teveel werken (again)quote:Verder geldt dat werknemers van 18 jaar en ouder maximaal 12 uur per dienst mogen werken
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Zo nu is het even spannend, blijft ie doorlopen, of gaat ie weer klappen
quote:
als ik al die dagen moet bijhouden, heb ik een dik schrijfblok nodigquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar als ik zo lees overtreed ik de wet vandaag al
[..]
Dan ga ik vandaag al zeker twee uur teveel werken (again)
Horeca viel onder de uitzonderingen meen ik kokjequote:Op dinsdag 17 april 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik al die dagen moet bijhouden, heb ik een dik schrijfblok nodig
quote:
max 12 p dag 48 p weeek in 13 weken gemiddeld niet meer dan 38 p weekquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Horeca viel onder de uitzonderingen meen ik kokje
Ik ben ambtenaar hè
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
max 12 p dag 48 p weeek in 13 weken gemiddeld niet meer dan 38 p week
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, Alleen ik maak meestal wat meer uren, maar gedeeltelijk eigen keus
zoiets jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weet ik. Verantwoordelijkheidsgevoel en je werk over het algemeen leuk vinden
Ow, daar ben ik nog verre vanquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik nog verre van
Hij loopt door
![]()
En zie dat externe collega ook nu weer lekker aan het doorlopen is
Geen idee..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer kunnen we weer beestjes kijken Drassss?
Het moet namelijk rustig blijven t/m de 27e, weinig tijd de komende dagen om te gaan chasenquote:
Ik juist heel erg veelquote:Op woensdag 18 april 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het moet namelijk rustig blijven t/m de 27e, weinig tijd de komende dagen om te gaan chasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |