heel verstandig. Een keer lekker vroeg slapen is goed voor jequote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
TT is incorrect, ze zijn er al, alleen ik ga niet kijken
Dan hoop dat de bugs jou morgen ook voorbij gaanquote:
Probleem is dan alleen dat ik niet goed slaapquote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
heel verstandig. Een keer lekker vroeg slapen is goed voor je
dat hoop ik ook ja. of eigenlijk ook niet. Ben zelden echt ziek, blijf altijd twee weken emmerenquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop dat de bugs jou morgen ook voorbij gaan
Ik was ook zelden ziek, tot ik ziek werd (maar nog niet wist dat ik ziek was). Sindsdien is het echt ontzettend kwakkelen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoop ik ook ja. of eigenlijk ook niet. Ben zelden echt ziek, blijf altijd twee weken emmeren
gewoon gaan liggen met op de achtergrod heel zacht een heel rustig muziekje, val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probleem is dan alleen dat ik niet goed slaap
Dat lukt mij nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen met op de achtergrod heel zacht een heel rustig muziekje, val je vanzelf in slaap
ik was linda der mol kijkenquote:
das vervelend ja. Ik vind 0700 al ergquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet
Heb nu meds ingenomen, val ik wel goed van in slaap, maar ben ik geheid weer om 5 uur wakker
quote:
Ach, nog maar even en ik heb even de tijd om mijzelf weer goed bij elkaar te rapen (mits familie)quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
das vervelend ja. Ik vind 0700 al erg
dat ja. in ieder geval een maandje geen verplichtingenquote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, nog maar even en ik heb even de tijd om mijzelf weer goed bij elkaar te rapen (mits familie)
vergeet de mits nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. in ieder geval een maandje geen verplichtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |