abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 15 april 2012 @ 21:29:11 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_110369438
In Rotterdam is een 14-jarige jongen
uit Vught overleden,nadat hij de 10
kilometer-loop had uitgelopen.Hij werd
na de finish onwel en overleed in het
ziekenhuis aan een hartstilstand.De
jongen deed in schoolverband mee aan de
Marathon Rotterdam.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 april 2012 @ 21:33:22 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_110369761
Je UI is ongepast in dit soort topics. Blijf maar bij je dagelijkse pareltjes.
  zondag 15 april 2012 @ 21:37:38 #3
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_110370103
Het nieuwsbericht las ik vandaag in de krant van Wakker Wilders. Sneu voor het jochie. Zijn leven was nog niet eens begonnen. :{
  zondag 15 april 2012 @ 21:43:19 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_110370517
Deze week heeft ook al een 14-jarig voetballertje een hartstilstand op het veld gekregen, maar die heeft het wel overleefd.

Overigens had deze loper vorig jaar tijdens het hockeyen ook al een hartstilstand gekregen, en werd een paar dagen in coma gehouden. De vraag is of dit wel met medeweten en goedkeuring van een arts is gebeurd. En dan nog, de inschrijving voor de 10 km heeft officieel een leeftijds-drempel van 16 jaar. Ik krijg het gevoel dat deze knul een Darwin-award heeft verdiend.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Trouwste user 2022 zondag 15 april 2012 @ 22:00:13 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_110371732
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef mvdejong het volgende:
Deze week heeft ook al een 14-jarig voetballertje een hartstilstand op het veld gekregen, maar die heeft het wel overleefd.

Overigens had deze loper vorig jaar tijdens het hockeyen ook al een hartstilstand gekregen, en werd een paar dagen in coma gehouden. De vraag is of dit wel met medeweten en goedkeuring van een arts is gebeurd. En dan nog, de inschrijving voor de 10 km heeft officieel een leeftijds-drempel van 16 jaar. Ik krijg het gevoel dat deze knul een Darwin-award heeft verdiend.
Dat maakt het wel erg cru

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 april 2012 @ 22:23:11 #6
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110373415
Treurig
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110373848
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef mvdejong het volgende:

Was een soort van uitwisseling van school dus zal wel niet de enige 14 jarige zijn geweest

En deze jongen had die hartaanval op het hockeyveld vorig jaar nauwelijks overleefd, de defibrillator lag in het clubhuis wat dicht en op slot was..
pi_110374463
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat maakt het wel erg cru

Als dat zo is, dan zou het ook vanuit de school erg onverantwoord zijn dat ze hem hieraan mee hebben laten doen. Een klasgenoot van mij op de middelbare school mocht niet eens mee doen met de coupertest of shuttle run omdat hij hart problemen had.
pi_110378750
Ik vind dit een heel raar verhaal. Zes maanden geleden een hartstilstand gehad bij het sporten, en dan nu al weer meedoen aan een 10k, waarbij de leeftijdsgrens eigenlijk twee jaar hoger ligt, en dat in school-verband nog wel? Op hoeveel punten hebben mensen hier regels gebroken en/of niet gecommuniceerd over wat er in Sept. gebeurd is? Of was dit juist een onderdeel van het opbouwen na die hartstilstand? Ben geen cardioloog of fysiotherapeut maar dat lijkt mij toch sterk, zo snel zo veel.
pi_110378943
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind dit een heel raar verhaal. Zes maanden geleden een hartstilstand gehad bij het sporten, en dan nu al weer meedoen aan een 10k, waarbij de leeftijdsgrens eigenlijk twee jaar hoger ligt, en dat in school-verband nog wel? Op hoeveel punten hebben mensen hier regels gebroken en/of niet gecommuniceerd over wat er in Sept. gebeurd is? Of was dit juist een onderdeel van het opbouwen na die hartstilstand? Ben geen cardioloog of fysiotherapeut maar dat lijkt mij toch sterk, zo snel zo veel.
Nou, ik vraag me ook af nu hoe dit verhaal in elkaar steekt.

Toch bijzonder tragisch natuurlijk, 14 en na een sportwedstrijd overlijden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')