Dat maakt het wel erg cruquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef mvdejong het volgende:
Deze week heeft ook al een 14-jarig voetballertje een hartstilstand op het veld gekregen, maar die heeft het wel overleefd.
Overigens had deze loper vorig jaar tijdens het hockeyen ook al een hartstilstand gekregen, en werd een paar dagen in coma gehouden. De vraag is of dit wel met medeweten en goedkeuring van een arts is gebeurd. En dan nog, de inschrijving voor de 10 km heeft officieel een leeftijds-drempel van 16 jaar. Ik krijg het gevoel dat deze knul een Darwin-award heeft verdiend.
Was een soort van uitwisseling van school dus zal wel niet de enige 14 jarige zijn geweestquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef mvdejong het volgende:
Deze week heeft ook al een 14-jarig voetballertje een hartstilstand op het veld gekregen, maar die heeft het wel overleefd.
Overigens had deze loper vorig jaar tijdens het hockeyen ook al een hartstilstand gekregen, en werd een paar dagen in coma gehouden. De vraag is of dit wel met medeweten en goedkeuring van een arts is gebeurd. En dan nog, de inschrijving voor de 10 km heeft officieel een leeftijds-drempel van 16 jaar. Ik krijg het gevoel dat deze knul een Darwin-award heeft verdiend.
Als dat zo is, dan zou het ook vanuit de school erg onverantwoord zijn dat ze hem hieraan mee hebben laten doen. Een klasgenoot van mij op de middelbare school mocht niet eens mee doen met de coupertest of shuttle run omdat hij hart problemen had.quote:
Nou, ik vraag me ook af nu hoe dit verhaal in elkaar steekt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind dit een heel raar verhaal. Zes maanden geleden een hartstilstand gehad bij het sporten, en dan nu al weer meedoen aan een 10k, waarbij de leeftijdsgrens eigenlijk twee jaar hoger ligt, en dat in school-verband nog wel? Op hoeveel punten hebben mensen hier regels gebroken en/of niet gecommuniceerd over wat er in Sept. gebeurd is? Of was dit juist een onderdeel van het opbouwen na die hartstilstand? Ben geen cardioloog of fysiotherapeut maar dat lijkt mij toch sterk, zo snel zo veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |