De beurs is maandag open, dinsdag niet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef Taciho het volgende:
Zijn de beurzen nou maandag en dinsdag gesloten in NL ?
Ik zou 1 fonds kiezen en dan vervolgens er minimaal 3 maand niet aankomen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Taciho het volgende:
Oke ben er uit, ik ga beleggen bij binck en heb de map opgevraagd als minderjarige is het geen probleem alleen toestemming ouders nodig. Ik ga me inleg verhogen naar ¤1500 euro omdat ik toch geen scooter of zoiets ga kopen. Ik heb nog een vraag
Als ik 1500 euro inleg, zou ik dan 5 fondsen kiezen met elk 300 euro inleg (-transactie kosten e.d)
of zou ik 3 fondsen doen en daar 500 p,s inleggen?
Bij voorbaat dank
Hoeveel is die 750 euro nu waard dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef Outrun12 het volgende:
Met 1000 euro gewoon lekker pennystocks / sub penny`s gaan doen, leuk om te doen, veel uitzoeken etc.
Tuurlijk, er zijn veel scams, pump and dumps maar met een beetje ervaring kan je echt leuk geld verdienen.
Ooit begonnen met 750 euro.
Het kan!
Wat is genoeg winst? Op basis waarvan verwacht je überhaupt winst te maken? In de huidige markt gaat een zeer laag volume om, opwaartse bewegingen zijn daarom niet zo sterk. DSM staat wel een beetje in een positief licht, maar het macro-economisch sentiment weegt zwaar. Hoe ziet je strategie eruit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Taciho het volgende:
Ik heb momenteel al 40 euro verdiend als ik het nu zou verkopen. Ik wacht de kwartaalcijfers nog af en ben dan van plan om 1-2 dagen voor ze ex dividend gaan de aandelen te verkopen ( als er genoeg winst is in mijn ogen). Het gaat hier over DSM
Een veelvoud daarvanquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel is die 750 euro nu waard dan?
Als je puur in zou zetten op sterker dan verwachte kwartaalcijfers (de concensus is niet zo goed, zie onderstaande quote), dan is het gewoon een wilde gok tenzij je insider-informatie hebt. Als je van zo'n gokje optimaal wilt profiteren dan zou je in kunnen zetten met een paar sprinters/speeders/turbo's. Met een hefboom van 4/5 kan zoiets nog leuk uitpakken. Zelfs een hefboom van 6 is dan nog te doen, omdat je voor dinsdag in principe toch niet meer door een stop loss niveau onder de 40 gaat (over de laatste 192 observaties heeft DSM een standaardafwijking van 2,01% met een gemiddelde van 0,12% en een min/max van -6,22%/5,04%).quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef Apollon het volgende:
[..]
Wat is genoeg winst? Op basis waarvan verwacht je überhaupt winst te maken? In de huidige markt gaat een zeer laag volume om, opwaartse bewegingen zijn daarom niet zo sterk. DSM staat wel een beetje in een positief licht, maar het macro-economisch sentiment weegt zwaar. Hoe ziet je strategie eruit?
quote:AMSTERDAM (AFN) - DSM heeft in het eerste kwartaal van 2012 aanzienlijk minder winst gehaald dan een jaar eerder. Dat voorspellen analisten in een vooruitblik op de cijfers die het speciaalchemiebedrijf dinsdag voorbeurs presenteert.
De analisten voorzien gemiddeld een nettowinst van 113 miljoen euro. Dat is bijna 32 procent minder dan een jaar eerder. Het bedrijfsresultaat (ebit) valt naar verwachting ruim een kwart lager uit dan in de eerste 3 maanden van 2011.
wachten op de kwartaalcijfers zou ik niet doen, dat is gewoon een gok omdat je niet kunt weten hoe het kwartaal is uitgevallen, natuurlijk kun je een verwachting maken op basis van het verleden, het macro economische sentiment en de cijfers van de concurrentie, maar dat doen andere beleggers ook en dat zit al lang in de prijs verwerkt. zelfs topanalisten zitten er vaak nog naast met hun verwachting.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Taciho het volgende:
Ik heb momenteel al 40 euro verdiend als ik het nu zou verkopen. Ik wacht de kwartaalcijfers nog af en ben dan van plan om 1-2 dagen voor ze ex dividend gaan de aandelen te verkopen ( als er genoeg winst is in mijn ogen). Het gaat hier over DSM
Naar wie bel je dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:04 schreef Outrun12 het volgende:
[..]
Een veelvoud daarvan
Ik ben een beetje blijven hangen met Penny`s, de rest boeit me niet echt (meer). Mocht ik dit fulltime doen dan kan ik er makkelijk van leven.
Echter, veel stress, veel uitzoeken, bellen etc maar zo leuk om te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |