Muziek vond ik in deze trailer wel drek eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:43 schreef Blaxje het volgende:
Trailer 4 is echt veel te ziek. Mooie, typische Zimmer soundtrack ook weer zo te horen
Misschien niet zo "mooi" of dramatisch als in de eerste trailers, maar de muziek in de TV-spots vond ik niks voorstellen, dus dit is een welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Muziek vond ik in deze trailer wel drek eigenlijk...
Het leuke van Nolan is dat hij veel laat zien, maar vrij weinig spoilt. Trailers van The Avengers en The Amazing Spider-Man deden het veel slechter op dat gebied. We weten vrijwel niets van de rollen van bepaalde karakters, we weten enkel dat Bane Batman wellicht iets aan zal doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iedere keer vind ik het vooraf al jammer dat er al zoveel beeldmateriaal te zien is en dat je misschien de helft van de actiebeelden al gezien hebt. En toch druk ik
Je HOEFT niet te eten hoor, voedsel kan ook met een sonde naar binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Een vraag van een gebruiker op FilmTotaal: 'Hoe moet Bane eigenlijk eten?'
Zo hè, dat is nog eens een vraag. Dat ding zit verweven in zijn kaaklijn als ik het goed begrepen heb, dus die kan ie niet zomaar afdoen. In het realisme van Nolan kun je toch geen vijand hebben die onmogelijk kan eten?
Dit soort vragen stellen terwijl het hele verhaal zich afspeelt in een totaal fictieve wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Een vraag van een gebruiker op FilmTotaal: 'Hoe moet Bane eigenlijk eten?'
Zo hè, dat is nog eens een vraag. Dat ding zit verweven in zijn kaaklijn als ik het goed begrepen heb, dus die kan ie niet zomaar afdoen. In het realisme van Nolan kun je toch geen vijand hebben die onmogelijk kan eten?
Hoe meer realisme, hoe beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit soort vragen stellen terwijl het hele verhaal zich afspeelt in een totaal fictieve wereld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |