Is dat zo? Ik sta er redelijk van te kijken eigenlijk....quote:
Ik ook een beetje. Maar heel gek is het niet; --verder in spoilertag, dit zou wel eens kunnen kloppen--quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik sta er redelijk van te kijken eigenlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als dit klopt (wat is je bron, Netsplitter?) is het best interessant.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Maar heel gek is het niet; --verder in spoilertag, dit zou wel eens kunnen kloppen--Zou kunnen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als dit klopt (wat is je bron, Netsplitter?) is het best interessant.
Dit geeft voor mij de film weer een hele nieuwe boost
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Spannend uitgewerktquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:30 schreef Breuls het volgende:
Bericht van gemaakt: Speelgoed verklapt Dark Knight Rises-spoiler
Ik ben benieuwd of dat wat geworden zou zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Toch best jammer dat DiCaprio geen Riddler speelt!
In Nolan I trustquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat wat geworden zou zijn...
Robin Williams als Dr. Strange!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat wat geworden zou zijn...
Ik duik meteen mijn agenda in...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Feanatieke het volgende:
Marathon! Pathé heeft mijn gebeden verhoord. Bioscoopketen Pathé zendt de gehele Batman-trilogie uit. Met in de nacht van donderdag 19 juli op vrijdag 20 juli om twaalf uur: Batman Begins. Daarna: The Dark Knight. En vervolgens de première van The Dark Knight Rises om 06:00 uur 's ochtends!
Zo'n trilogie is zo ontzettend mooi. De hele verhaallijn compleet en meteen achter elkaar. Genieten van de première, als eerste mensen ter wereld. Dit mag gewoon niemand missen. De legende eindigt...
Schitterende fan-made posters The Dark Knight Rises
Gefeliciteerd. Nu kun je bij het grootste filmevent van het jaar aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:09 schreef Skull-splitter het volgende:
En waarempel: vrij
Nu nog medeslachtoffers regelen.
quote:"We're supposed to go and surprise you. And part of the experience has to be a surprise. It feels a little bit like we're working very hard at protecting part of what is great about movies — the surprise."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |