Ergens op een forum kun je zien dat ze nog een hoop is gesleuteld aan de VFX in de tijd tussen deze trailer en de nieuwe tv-spots. Ik geloof ook dat deze scène nog onder handen is genomenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:57 schreef Mijtthas het volgende:
Hi fans,
Ik kijk natuurlijk ook gigantisch uit naar de film (ga naar de marathon in Groningen), maar wil toch even 'mijn hart luchten'. De trailer waarin je ziet dat het football field 'implodeert' vind ik er echt heel, heel nep uitzien. Hoe denken jullie hierover?
Ik werk bij de bios en zie de trailer dagelijks op groot scherm, misschien ligt het daaraan. Maar ook op YouTube vond ik hem er vrij raar uitzien (1.24 min)
Anyways, ik heb echt gigantisch veel zin in deze film. Kan echt niet wachten, en hoop dat het The Dark Knight overtreft!
Nice, beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ergens op een forum kun je zien dat ze nog een hoop is gesleuteld aan de VFX in de tijd tussen deze trailer en de nieuwe tv-spots. Ik geloof ook dat deze scène nog onder handen is genomen
Ik vond het er briljant uitzien, maar ik lees er heel veel verschillende verhalen over.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:57 schreef Mijtthas het volgende:
Hi fans,
Ik kijk natuurlijk ook gigantisch uit naar de film (ga naar de marathon in Groningen), maar wil toch even 'mijn hart luchten'. De trailer waarin je ziet dat het football field 'implodeert' vind ik er echt heel, heel nep uitzien. Hoe denken jullie hierover?
Ik werk bij de bios en zie de trailer dagelijks op groot scherm, misschien ligt het daaraan. Maar ook op YouTube vond ik hem er vrij raar uitzien (1.24 min)
Anyways, ik heb echt gigantisch veel zin in deze film. Kan echt niet wachten, en hoop dat het The Dark Knight overtreft!
In elke bioscoopketen begint Batman Begins voorlopig om 00:00 en The Dark Knight Rises om 06:00 uur. Alleen The Dark Knight wordt niet in elke bioscoopketen op hetzelfde moment vertoond, al ontloopt het elkaar niet veel (2:45 vs. 2:50 uur).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hoe zit het exact met die marathon? Begint het om 00:00 met Batman Begins?
Dan sla ik het wel over, krijg na 1 uur al last van mijn reet in de bios.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:51 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
In elke bioscoopketen begint Batman Begins voorlopig om 00:00 en The Dark Knight Rises om 06:00 uur. Alleen The Dark Knight wordt niet in elke bioscoopketen op hetzelfde moment vertoond, al ontloopt het elkaar niet veel (2:45 vs. 2:50 uur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan sla ik het wel over, krijg na 1 uur al last van mijn reet in de bios.
Thnx en veel plezier alvast.![]()
Donderdagavond om 12 uur, zodat je op z'n vroegst vrijdagochtend om 6 uur de film kunt zien. De film zal niet op de 19e al worden vertoond. Sterker nog, zelfs als het in de VS nog niet de 20e is krijg je 'm niet te zien. Dat is waarom TDKR om 6AM begint, dan is het middernacht in Gotham.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef CoJackso het volgende:
Weet iemand of die Batman Marathon op donderdag 19 juli 00:00 of vrijdag 20 juli 00:00 is?
Op mijn ticket staat in ieder geval Vr. 20.07.2012 - 00:00, terwijl op de site van Pathe donderdag 19 juli 00:00 staat.
De film is aan het begin van de vrijdag, op vrijdag 20 juli 00:00 dus. Dit is echter de nacht na de avond van 19 juli. Daarom noemen sommige dit gewoon 19 juli. Maar het is dus in de nacht van donderdag op vrijdag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef CoJackso het volgende:
Weet iemand of die Batman Marathon op donderdag 19 juli 00:00 of vrijdag 20 juli 00:00 is?
Op mijn ticket staat in ieder geval Vr. 20.07.2012 - 00:00, terwijl op de site van Pathe donderdag 19 juli 00:00 staat.
quote:
De Marathon is niet in IMAX. Dit komt omdat Pathé Nederland geen toestemming heeft gekregen de Marathon in IMAX uit te zenden. Daardoor is ook The Dark Knight Rises (tijdens de Marathon) dus niet in IMAX. Na de Marathon is TKDR wel in IMAX te bewonderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Breuls het volgende:
De vermelding wekt echter niet de indruk dat het om IMAX gaat.
Batman Begins was één van de eerste films die in Pathé Arena in IMAX werd gedraaid. Nog met uitleg van het personeel, voordat de film begon (gaatjes in het scherm, zilverkleurig, niet te veel naar achteren zitten, enz.)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Breuls het volgende:
De Pathé site geeft aan waar de film draait, en daar staat geen IMAX. Bij Rotterdam Schouwburgplein staat zelfs expliciet Grote Zaal.
Ik denk dus dat-ie niet in IMAX is, maar zeker weten doe ik het niet. Batman Begins is in ieder geval geen IMAX film, tenzij ze die omgezet hebben zodat-ie in die zaal werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |