quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef peperkaas het volgende:
...ik mij niet zomaar op het kwetsbare gebied dat de liefde heet zal begeven...
Bedankt de antwoorden, maar dit slaat de spijker op z'n kop denk ik. Ik heb net met m'n huisgenoot gepraat en zij zegt dat ik haar al leuk vindt, maar het gewoon niet wil toegeven richting mijzelf. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je zegt dat er geen enkel signaal is van jouw kant dat jij haar leuk vindt en geen enkel signaal van haar haar kant dat ze jou leuk vindt. Je stelt tevens niet zo wanhopig te zijn dat je op zoek gaat naar signalen. Eigenlijk is ze enkel een, aardige, klasgenote.
Vervolgens...
Laat je toch wel duidelijk blijken dat je hoopt op meer, begin je toch over een eventueel signaal (haren, zaterdag), over de friendzone, wat anderen vinden, etc.
Er is dus helemaal niets aan de hand tussen jullie... Maar eigenlijk een heleboel.![]()
Komt op mij over alsof je haar heus wel leuk vindt en hoopt op meer, maar het niet aan jezelf toe durft toe te geven omdat:
[..]
Spam much?quote:
Mjah al haar post zijn met deze intentie gepost.quote:Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Al een TR van gemaakt maar modjes liggen te slapen geloof ik
Dat.quote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef Waaghals het volgende:
Gvd je klinkt als een overanalyserend wijf
Dat dus. En niet gelijk over een relatie beginnen te praten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:56 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Dat.![]()
Jij vind haar gewoon leuk, vraag haar nog een keer uit en je ziet vanzelf wel waar het schip strand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |