abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110359516
Maar zo leuk vind ik het eigenlijk niet, daarom laat ik het liever niet toe. Ik zal het proberen uit te leggen.

Gisteravond ben ik samen met een vriendin wat wezen drinken, we hebben ruim drie uur gezeten en er zijn eigenlijk geen stiltes gevallen. Dit meisje is een oude klasgenoot die ik sinds zij is gestopt met de opleiding nog maar twee keer heb gezien. Terwijl we toen wel dik bevriend waren en het wel zeker was dat we elkaar nog vaak zouden gaan zien. Ik vraag mij af in hoeverre ik zo iemand nog tot mijn vrienden kan rekenen.

Maar in ieder geval we kunnen het nog gewoon goed met elkaar vinden en het was gister gezellig vond ik. We hadden eerst een andere avond afgesproken, maar zij stelde uiteindelijk zelf voor zaterdagavond. Toen kreeg ik al zo'n gevoel wat ik eigenlijk niet kende, ik had gewoon op zaterdagavond een afspraak staan met een meisje?! Ik ben hier niet ervaren mee.

Nadat ik haar naar huis had gebracht dacht ik, ja het is wel leuk zo af en toe afspreken, maar misschien zit er wel meer in? Ik was nogal in de war. Ik probeerde het van mij af te zetten omdat ik voor mijn gevoel in een lastig parket zit waarin wij elkaar al vrij goed kennen en we allebei denk ik wel weten dat we vrij veel op elkaar lijken. Ik heb helemaal geen ervaring op dit gebied en zij ook niet, we geven helemaal geen signalen aan elkaar af.

Vanochtend was ik nog steeds in de war en ben ik uiteindelijk naar mijn werk gegaan. Een van mijn collega's had mij kennelijk gezien met haar, want die kwam meteen naar mij toe om te vragen wie dit meisje was en ging er vanuit dat dit niet zomaar iemand was. Ik heb haar laten geloven dat dit wel zo is, maar dit klopt eigenlijk niet.
Haar reactie zette mij aan het denken omdat het mij nu inderdaad niet alledaags lijkt dat je op zaterdagavond met een meisje afspreekt en dan drie uur lang non-stop praat. Misschien zit er wel echt meer in?

Ik ben echt in de war. Van mijn kant zijn er geen signalen uit dat ik haar meer dan leuk zou vinden en dat is bij haar ook niet het geval. Vanuit mijn kant komt dit omdat ik mij niet zomaar op het kwetsbare gebied dat de liefde heet zal begeven, haar kennende doet zij dit ook niet. Ik ben niet zo wanhopig dat ik ga lopen googlen ofzo naar signalen waaruit ik kan herkennen of iemand mij leuk vindt. Wat ik wel weet is dat je haren de hele tijd krullen een signaal kan zijn (verlegen), dat doet zij amper. Maar dit komt denk ik ook omdat we elkaar al vrij goed kennen, dat maakt het juist allemaal zo lastig.

Een goede vriend van mij zegt dat het wel goed zit en vindt het hartstikke leuk voor mij dat ik iemand leuk vind. Maar ik zie overal het woordje 'maar' en vind het niet zo leuk dat ik misschien iemand leuk vind. Als ik de bevestiging zou hebben dat het iets zou kunnen worden, dan kan ik haar 'veilig' echt gaan leuk vinden. Maar zo simpel werkt het natuurlijk niet.

Dus wat denken jullie hierover? Is 'friendzone' hier van toepassing. Ik weet verder niet zo goed wat ik met dit topic wil en ben al blij dat ik het van mij af kan schrijven. Ik raak er echt van in de war.

Ik sta open voor iedere vorm van commentaar.
pi_110359798
Wat the hell heeft zaterdagavond ermee te maken? Ik ga zo vaak op zaterdagavond iets drinken met iemand zonder dat daar verder iets achter zit.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 15 april 2012 @ 18:39:35 #3
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_110359803
Je zegt dat er geen enkel signaal is van jouw kant dat jij haar leuk vindt en geen enkel signaal van haar haar kant dat ze jou leuk vindt. Je stelt tevens niet zo wanhopig te zijn dat je op zoek gaat naar signalen. Eigenlijk is ze enkel een, aardige, klasgenote.

Vervolgens...

Laat je toch wel duidelijk blijken dat je hoopt op meer, begin je toch over een eventueel signaal (haren, zaterdag), over de friendzone, wat anderen vinden, etc.

Er is dus helemaal niets aan de hand tussen jullie... Maar eigenlijk een heleboel. :s)

Komt op mij over alsof je haar heus wel leuk vindt en hoopt op meer, maar het niet aan jezelf toe durft toe te geven omdat:
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef peperkaas het volgende:
...ik mij niet zomaar op het kwetsbare gebied dat de liefde heet zal begeven...
  zondag 15 april 2012 @ 18:42:12 #4
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_110359897
Ik ga ook wel eens op een zaterdag met een vriendin iets drinken zonder dat ik meer met haar wil, en zij met mij. Zo raar is niet.

Maar je ziet haar verder nauwelijks dus ik zeg niets te verliezen en gewoon proberen, wie weet denkt zij er ook zo over. Al moet je geen signalen gaan zoeken waar ze er niet zijn.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_110362084
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
Je zegt dat er geen enkel signaal is van jouw kant dat jij haar leuk vindt en geen enkel signaal van haar haar kant dat ze jou leuk vindt. Je stelt tevens niet zo wanhopig te zijn dat je op zoek gaat naar signalen. Eigenlijk is ze enkel een, aardige, klasgenote.

Vervolgens...

Laat je toch wel duidelijk blijken dat je hoopt op meer, begin je toch over een eventueel signaal (haren, zaterdag), over de friendzone, wat anderen vinden, etc.

Er is dus helemaal niets aan de hand tussen jullie... Maar eigenlijk een heleboel. :s)

Komt op mij over alsof je haar heus wel leuk vindt en hoopt op meer, maar het niet aan jezelf toe durft toe te geven omdat:

[..]

Bedankt de antwoorden, maar dit slaat de spijker op z'n kop denk ik. Ik heb net met m'n huisgenoot gepraat en zij zegt dat ik haar al leuk vindt, maar het gewoon niet wil toegeven richting mijzelf. Ik denk dat je gelijk hebt.

Als ik haar wel echt ga leuk vinden kan de teleurstelling alleen maar groter worden...
  zondag 15 april 2012 @ 19:45:18 #6
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110362341
Gvd je klinkt als een overanalyserend wijf
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_110981251
- spam -

[ Bericht 96% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 01-05-2012 06:01:34 ]
pi_110981502
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef Tesssss het volgende:
- spam -
Spam much?

[ Bericht 23% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 01-05-2012 06:02:14 ]
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_110981547
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Spam much?
Al een TR van gemaakt maar modjes liggen te slapen geloof ik :P
pi_110989212
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Al een TR van gemaakt maar modjes liggen te slapen geloof ik :P
Mjah al haar post zijn met deze intentie gepost.
pi_110990790
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef Waaghals het volgende:
Gvd je klinkt als een overanalyserend wijf
Dat. :*
Jij vind haar gewoon leuk, vraag haar nog een keer uit en je ziet vanzelf wel waar het schip strand.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:19:49 #12
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_110993432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:56 schreef VGA4xZoom het volgende:

[..]

Dat. :*
Jij vind haar gewoon leuk, vraag haar nog een keer uit en je ziet vanzelf wel waar het schip strand.
Dat dus. En niet gelijk over een relatie beginnen te praten. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_111093410
ik zie hierboven een paar rake opmerkingen staan dus hoe staat het ermee ts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')