(weet iemand een online site met voorbeelden van hangers, van een juwelier ofzo)
quote:probeer anders www.large.nl -> online catalogus -> accesoiries (linkje 'meer') -> jewelry (selecteer 'kettingen, thongs & pendants' en druk op Go
Op zaterdag 27 juli 2002 23:37 schreef infamous het volgende:
(weet iemand een online site met voorbeelden van hangers, van een juwelier ofzo)
quote:yuh ik ben lid van de large ;p
Op zondag 28 juli 2002 00:32 schreef ZixS het volgende:[..]
probeer anders www.large.nl -> online catalogus -> accesoiries (linkje 'meer') -> jewelry (selecteer 'kettingen, thongs & pendants' en druk op Go
Die vind ik zelf heel erg mooi... Ik heb nog geen van drieen, maar de eerste ga ik van de week halen(nee, ik ben niet gelovig in de standaard religies, behalve in Wicca).
Waar je eens zou kunnen kijken: www.large.nl
quote:1) het is een pentagram
Op zondag 28 juli 2002 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Een ketting met een penthagram (dat ding van satan weet je wel)
Wat een pentagram wel is:
Een vijfpuntige ster(inderdaad die in m'n vorige post staat) die vooral in de Wicca erg veel gebruikt wordt. De ster vertegenwoordigt de vier elementen(Aarde, wind, vuur en water) en de geest.
En in een poging even de vooroordelen weer weg te nemen: NEE, WICCA HEEFT NIETS MET SATANISTEN TE MAKEN!
Satanisten zorgen altijd dat er 1 punt beneden hangt.
Small detail
quote:Mee eens maar dan is het nog steeds geen satanisch symbool...
Op zondag 28 juli 2002 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Wicca's gebruiken met 1 punt naar boven.Satanisten zorgen altijd dat er 1 punt beneden hangt.
Small detail
Met 1 punt naar boven is het de geest boven de elementen. En met 1 punt naar beneden is het de elementen boven de geest. Satanistisch is het niet en zal het ook niet worden.
quote:Kindjes die graag denken dat ze satanisch doen dragen de punt vooral naar boven omdat dat bekend is. Wat de verdere betekenis is weten ze niet
Op zondag 28 juli 2002 11:32 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
Mee eens maar dan is het nog steeds geen satanisch symbool...
Met 1 punt naar boven is het de geest boven de elementen. En met 1 punt naar beneden is het de elementen boven de geest. Satanistisch is het niet en zal het ook niet worden.
quote:Ik vind het wel jammer... als je zoiets draagt zorg dan dat je ook de betekenis weet...
Op zondag 28 juli 2002 11:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
Kindjes die graag denken dat ze satanisch doen dragen de punt vooral naar boven omdat dat bekend is. Wat de verdere betekenis is weten ze niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |