Dan valt er tenminste weer wat te lachenquote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef Cici het volgende:
[..]
Ach ja. Mis er niet veel aan hoor. Maar ben wel benieuwd of hij weer komt.
Dan ben ik vrij en lig ik op het strand.quote:
Ik haat je.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij en lig ik op het strand.
Niet doenquote:
Strand in Nederland? Nee toch? Brrr.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij en lig ik op het strand.
quote:
Ja, doe dan maar liefde hoor. Haat is er al genoeg in de grote boze wereldtmquote:
Maar ik heb zo veel haat te geven,,quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, doe dan maar liefde hoor. Haat is er al genoeg in de grote boze wereldtm
Are you holding out on mequote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
`Dat is nog niet eens een fractie van wat ik kan geven.
Wtf heb jij gedronken?quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
HEY I JUST MET JOE AND THIS IS KREEZIE BUT HIERS MY NOMBER SO KAL ME MAIBE
Op smaak gebracht met een capslockjequote:
Nu allemaal uit volle borst, spraakwater lest de dorst.quote:
Op de bank met een filmquote:
Neuh, ik moest door *aai* aan jou denken.quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
2 mensen die zich vervelen. ik zie mogelijkheden voor murdera en queen-bee.
Murdera is mijn homo en de winkels zijn dicht.quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef dawg het volgende:
2 mensen die zich vervelen. ik zie mogelijkheden voor murdera en queen-bee.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Murdera is mijn homo en de winkels zijn dicht.
quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Dan liever een massage.quote:
Ik ook...WAT NU?!?!?!quote:
Dat kan ik wel.quote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Dan liever een massage.
Rock bottom. You just hit it.quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik verveel mij zo erg... Ik ga maar stofzuigen
Ga naar de kroeg! Drank en zulks!quote:
Nah, das vanochtend al voor me gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt altijd een keer aan je pikkie sjorren barb. scheelt weer een minuut of 5.
Ben jij het hele weekend aan het werk?quote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, das vanochtend al voor me gedaanDaarnaast denk ik niet dat mijn collega´s het zouden waarderen
Zit die hond óók aan een touwtje?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als jij mijn hond uitlaat masseer ik jou.
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 18:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben jij het hele weekend aan het werk?
Oh, let dan maar niet op mijquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik bedoelde het nog zo lief.
En shifto vind het zo leuk om door het park te wandelen.
Dat kan alleen maar met hond, zonder kom je er niet in?quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shifto en van wandelen houdenquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets harder denken. Ik weet dat het zondag is hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar met hond, zonder kom je er niet in?
Vandaag lukt dat niet, sorryquote:Op zondag 15 april 2012 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets harder denken. Ik weet dat het zondag is hoor.
Misschien ontmoet je wel een lekkere vent! BATSEN MET BARTJE JONGUH!!!quote:
Ik wil niet zomaar seks met zomaar iemandquote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien ontmoet je wel een lekkere vent! BATSEN MET BARTJE JONGUH!!!
![]()
When it's Summer in Siamquote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
MY HEART IS LIKE THE OPEN HIGHWAY, LIKE FRANKIE SAID, I DID IT MY WAY
Bartje is een vaderlandsche held, je kunt het slechter treffen. Plus, je weet zeker dattie geen last heeft van winderigheidquote:Op zondag 15 april 2012 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil niet zomaar seks met zomaar iemand
Haha, die ken ik niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
When it's Summer in Siam
And the moon is full of rainbows
When it's Summer in Siam
And we go through many changes
When it's Summer in Siam
Then all I really know
Is that I truly am
In the Summer in Siam
Hij bidt er niet voor, hij eet ze wel.quote:Op zondag 15 april 2012 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bartje is een vaderlandsche held, je kunt het slechter treffen. Plus, je weet zeker dattie geen last heeft van winderigheid
Het is ook nooit goed he?quote:Op zondag 15 april 2012 18:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij bidt er niet voor, hij eet ze wel..
Daarbij is hij ook nog eens fucking oud en fictief, Barbussequote:
Erm.....watte? ben je allergisch voor water of douchegel of zo?quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Zo gedoucht en gelukkig jeukt er niks. Amen.
Je zou maar allergisch zijn voor waterquote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....watte? ben je allergisch voor water of douchegel of zo?
Oh ja, vergeten. Dat maakt het batsen wat moeilijk jaquote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarbij is hij ook nog eens fucking oud en fictief, Barbusse
Nee maar ik scheer meestal onder de douche.quote:Op zondag 15 april 2012 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm.....watte? ben je allergisch voor water of douchegel of zo?
Dat doe ik ook vaak, nooit problemenquote:Op zondag 15 april 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik scheer meestal onder de douche.
Kun je nagaan wat ie in de tussentijd allemaal bij je heeft gedaan wat je niet heb gemerktquote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Murdera is een ninjamasseur, ik merk er niets van. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ie in de tussentijd allemaal bij je heeft gedaan wat je niet heb gemerkt
quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ie in de tussentijd allemaal bij je heeft gedaan wat je niet heb gemerkt
Oiquote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik me nu toch foute MI´squote:
Ik zei toch dat je de kroeg in moest?quote:
Ik wil ÓÓÓÓÓHÓÓÓÓÓK!!!!quote:
Hoiquote:
Ben aan het werk nuquote:
Je denkt dat ze simpel zijn?quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vermaak ons met je simpele problemen.
En er is geen flikker te doenquote:Op zondag 15 april 2012 20:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Werken? Op zondag? Op dit tijdstip? Vertel.
Wat doe je voor werk? :pquote:Op zondag 15 april 2012 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En er is geen flikker te doenWat kan ik erover zeggen verder?
Ik werk voor een online sportsbetting en poker bedrijf.quote:
Cool, wel kut dat je moet werken op dit tijdstipquote:Op zondag 15 april 2012 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werk voor een online sportsbetting en poker bedrijf.
Normaal gesproken is het ook heel erg leukquote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Cool, wel kut dat je moet werken op dit tijdstip.
Je pokert ook zelf daar of niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het ook heel erg leukAlleen is het vandaag zo verdomd rustig
Ja, maar ik mag tijdens werktijd natuurlijk niet met bestaande klanten pokeren. Dat zou wel heel makkelijk geld verdienen zijnquote:
Is altijd verboden.quote:
Ahhh zoquote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag tijdens werktijd natuurlijk niet met bestaande klanten pokeren. Dat zou wel heel makkelijk geld verdienen zijnEn er zijn te weinig collega´s om intern een tafel en/of toernooi op te zetten
En daarom verveel ik me nu tot middernachtquote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, daarom vroeg ik het
Gebruik van maken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Cici het volgende:
Ik heb net gewoon weer een half uurtje gefietst, weet niet wat er mis is met mij, teveel aan energie... Komt ook nooit voor.
Trustequote:
Ja vind ik ook wel maar toen ik voor het 1st naar de tekst luisterde dacht ik wtfquote:
Het was tijd voor een nieuwe sig.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Truste
[..]
Ja vind ik ook wel maar toen ik voor het 1st naar de tekst luisterde dacht ik wtf
Ik wil ook het liedje.quote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar zo gaat het niet in het liedje.
Oh ja, ik ben vergeten die foto op te zoekenquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Skv het volgende:
GODVER ik heb geen zin om mn kies uit mn bek te laten trekken.morgen om 12 uur.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Skv het volgende:
GODVER ik heb geen zin om mn kies uit mn bek te laten trekken.morgen om 12 uur.
Euh nee. Ik eet wel wat extra pijnstillers als ik honger heb.quote:
600 heb je ook gewoon in pillen, daar krijg je ook recept voorquote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Joysa het volgende:
Ibuprofen 600 is wel chill.. die poeder die je op moet lossen
die poeder kun je mee spoelen in je mond.. dat verdooft een beetje zeg maar.. dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
600 heb je ook gewoon in pillen, daar krijg je ook recept voor
Boekje eten werkt beter.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
Fucking honger. Ga maar boekje lezen nu.
Weltrusten straksquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef ovoxo het volgende:
Slaap lekker iedereen. Ik ga maar eens kijken wat er te eten is.
Kan nog lang niet slapen, viel in slaap voor 2/3 uurtjes denk ik, dus ik ben de hele nacht nog op.quote:Op zondag 15 april 2012 23:56 schreef sawadie het volgende:
[..]
Weltrusten straksHeb net een halve zak M&Ms op,dus ik kan er nog wel ff tegenaan
Hm maybe, maar ik voel mezelf al weer moe worden, haha.quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef sawadie het volgende:
Ach, twee dagen achter elkaar naar de stad geweest, dus ik val straks wel in slaap! (mss voor jouw ook een goede strategie?)
haha! Weltrusten!quote:Op maandag 16 april 2012 00:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm maybe, maar ik voel mezelf al weer moe worden, haha.Slaap lekker alvast.
quote:Op maandag 16 april 2012 08:43 schreef Cue_ het volgende:
tis goed dat je het erbij zegt.
maar vertel..
Gelukkig, ik maakte me al zorgenquote:
Fck yeah.quote:Op maandag 16 april 2012 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn eerste glimlach van vandaag.
Zonder hazenlip, dat wel.
Kauwgom en o de twaletquote:Op maandag 16 april 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben blij dat er geen mails met geur worden verstuurd, want dan krijgt mijn baas regelmatig mailtjes van mij terwijl ik om 8 uur 's morgens met mijn naar drank stinkend rottend kadaver op 'Send' druk
Ninja-edit.quote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Kauwgom en o de twalet
aka
AXE anarchy ( for him and her)
Oh okequote:Op maandag 16 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het gezien hebt.. is het geen ninja edit
Denk het welquote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met geester zijn fonds () red je het niet.
Dingen waar je niet goed in bent kan je beter door anderen laten doen.quote:
En beter hou je je met regenbogensnoepjes gevulde bek eens dicht begin t wel zat te worden nu JA OOK NINJA EDITquote:Op maandag 16 april 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dingen waar je niet goed in bent kan je beter door anderen laten doen.
Vooral als je geen flauw idee hebt waar je het over hebt.
En beter doe jij gewoon eens normaal en red je het eens zonder te scheldenquote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef Geester het volgende:
[..]
En beter hou je je met kanker gevulde eens dicht
Ach klein jongetje, niet zo huilen hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef Geester het volgende:
[..]
En beter hou je je met kanker gevulde bek eens dicht begin t wel zat te worden nu JA OOK NINJA EDIT
quote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef Geester het volgende:
[..]
En beter hou je je met kanker gevulde bek eens dicht begin t wel zat te worden nu JA OOK NINJA EDIT
quote:Op maandag 16 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Als je het gezien hebt.. is het geen ninja edit
Dus je kan alleen maar schelden? Bedenk eens eerst goede argumenten.quote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Ach klein jongetje, doe ik dat dan?quote:Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach klein jongetje, niet zo huilen hoor.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:00 schreef Geester het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet met volle mond praten! Straks heb ik jouw kanker nog op mijn kleding!quote:Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach klein jongetje, niet zo huilen hoor.
Ik vind dat ik me de afgelopen 2 dagen ( vrijdag en dond.) normaal gedraag maar wel gebasht blijf worden en waarvoor ik eerder werd beschuldigd van raar en kinderachtig e.d. zijn terwijl de mensen die dat zeiden nu zelf bezig zijn met hetgeen ze mij mee beschuldigde(n)quote:Op maandag 16 april 2012 09:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus je kan alleen maar schelden? Bedenk eens eerst goede argumenten.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet met volle mond praten! Straks heb ik jouw kanker nog op mijn kleding!
Ik zeg alleen dat je geen flauw idee hebt waar je over praat.quote:Op maandag 16 april 2012 09:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind dat ik me de afgelopen 2 dagen ( vrijdag en dond.) normaal gedraag maar wel gebasht blijf worden en waarvoor ik eerder werd beschuldigd van raar en kinderachtig e.d. zijn terwijl de mensen die dat zeiden nu zelf bezig zijn met hetgeen ze mij mee beschuldigde(n)
Doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelieve je zwakzinnigheid hier niet zo open en bloot neer te gooien.
Oke en aangezien hier met kanker schelden niet erg is dacht ik laat ik het ook eens doenquote:Op maandag 16 april 2012 09:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je geen flauw idee hebt waar je over praat.En dat is een correcte aanname.
Ik vermaak me anders prima.quote:Op maandag 16 april 2012 09:04 schreef ovoxo het volgende:
Oke iedereen, kappen nu. Houd het gewoon leuk hier enzo
Ik kwam er in bij 'je met kanker gevulde bek'.. mooi is datquote:
Sfeer is al weer bepaald toch? Ga lekker mee in die flowquote:Op maandag 16 april 2012 09:04 schreef ovoxo het volgende:
Stoere boy.quote:Op maandag 16 april 2012 09:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke en aangezien hier met kanker schelden niet erg is dacht ik laat ik het ook eens doen
Ik vind het nog niet ongezellig hoorquote:Op maandag 16 april 2012 09:04 schreef ovoxo het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
De ochtenstond heeft hier kanker in zijn mond
quote:Op maandag 16 april 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
De ochtenstond heeft hier kanker in zijn mond
Lekker weer geloof ik wel, maar lekker eten in Amerikaquote:Op maandag 16 april 2012 09:10 schreef Geester het volgende:
Ik ga lekker naar amerika van de zomer onder andere![]()
lekker weer
lekker eten
In elk land hebben ze wel lekker eten natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lekker weer geloof ik wel, maar lekker eten in Amerika
KFCquote:Op maandag 16 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hou van dat amerikaanse snoep en drinken ( mountain dewquote:Op maandag 16 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hamburgers, nomnomnomquote:Op maandag 16 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet nodig johquote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
Even bij lezen en kijken of er geruimd moet worden.
Het is een SC.. opruimen??quote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, hier ook wel maar dat is dan niet de Nederlandse keuken.quote:Op maandag 16 april 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In elk land hebben ze wel lekker eten natuurlijk.
Ben je mal, wij uiten onze liefde voor elkaar gewoon op een heel creatieve manierquote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
Qft.quote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben je mal, wij uiten onze liefde voor elkaar gewoon op een heel creatieve manier
Dus heb je ook in NL lekker eten. Of het nu nederlands is of niet. Daarbij... smaken verschillenquote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel maar dat is dan niet de Nederlandse keuken.
Vind alleen nederlandse zoete dingen lekker verder niet veelquote:Op maandag 16 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel maar dat is dan niet de Nederlandse keuken.
Stroopwafelsquote:Op maandag 16 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Vind alleen nederlandse zoete dingen lekker verder niet veel
Is het ook niet, kip is meestal kei droog enzoquote:
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Is het ook niet, kip is meestal kei droog enzo
Beter Burgen King
Je mist niksquote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gegeten
Ik voel me echt een holbewoner.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
misschien maar goed dat ze niet precies weten wat ze eten
Op de bodem van zo'n bucket is er altijd een laagje frituurvet.quote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog nooit KFC gegeten
Ik voel me echt een holbewoner.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad
Long chicken
Oh ik ga maar even ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |