Ik moet eerlijk bekennen dat het niet lukte in het begin, ik moest eerst in die peepshow ff opwarmen, en die hoer moest heel lang sabbelen voordat hij uberhaupt omhoog ging kwam wss dat ik stoned en dronken was, en omdat ik niet echt geil word van zo'n hoerquote:Op zondag 15 april 2012 01:49 schreef TheHappyPrince het volgende:
Kreeg je hem eindelijk omhoog Gulmez?
Een beetje Aardrijkskunde mag ze toch wel kennen hoor :squote:Op zondag 15 april 2012 01:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het niet lukte in het begin, ik moest eerst in die peepshow ff opwarmen, en die hoer moest heel lang sabbelen voordat hij uberhaupt omhoog ging kwam wss dat ik stoned en dronken was, en omdat ik niet echt geil word van zo'n hoer
ze vroeg ''were your come from?''
Ik zeg: Zwolle
Zij: Holland?
Ik: yes............
zij ik ook al, hij zegt laat laat..quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Ramkraker het volgende:
is je "mattie" een stoeptegel? want echt veel slimmer is ie niet
Ja hahaha,ze kon ook geen nederlands,quote:Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Een beetje Aardrijkskunde mag ze toch wel kennen hoor :s
ja alleen toen ze hem omhoog probeerde te krijgen weet ik niet of ze dat toen al met condoom deed, hopelijk had ze geen koortslip ofzo, en hopelijk ben ik nog steeds een gezonde jongen..quote:
Beetje Raki?quote:Op zondag 15 april 2012 01:48 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben net terug met de waggie in Zwolle aangekomen, net met een paar matties naar Amsterdam geweest maar helaas ging de metro maar naar de Arena tot een bepaald tijdstip dus helaas niet zo lang in ADam gebleven, nu alweer terug.
We waren met een paar vrienden waarvan de jongste nog 17 is, en maagd..
Hij was in het begin te bang om naar binnen te gaan, maar ik pinde voor hem 50 euro, en onder een beetje sociale druk van ons, en de prostituee die op hem in praten, deed hij het toch..
Nou is de klacht.. ze pijpte hem alleen, en neuken was 50,- extra, hierop ben ik boos geworden op hem, want je moet van te voren afspreken wat je gaat doen, en ze zag dat hij redelijk jong was dus daar nam ze goed gebruik van.
Ik ben ook geweest, alleen om mijn liefdesverdriet te verwerken wat niet gelukt is trouwens, wel de mooiste van de wallen gedaan, mooi lang bruin haar en een goddelijk lichaam..
Alles is veilig gebeurd, maar toch ben ik bang op soa's met zo'n meid, alleen ik zal wel een hypochonder zijn.![]()
Klacht1 metro rijd maar tot een bepaalde tijd
Klacht 2 steeds ruzie hebben met mensen, poortjes staan er voor de metro en dan ga ik achter iemand staan, en als het poortje bij die gene opengaat loop ik er snel achteraan zodat ik geen metroticket nodig heb,maar wel ruzie's krijg.
Klacht 3 mattie opgelicht
Klacht 4 Seks met een vriendin voelt honderd miljoen keer beter, en eigenlijk beschouw ik het niet eens als seks, ze deed haar hand er tussen.
Dit waren mijn klachten gr gr fatih uit zwolle
50 euro.. maar ik heb er niet echt een mening over, het is niet persoonlijker dan een big mac menu bij de McDonald's bestellen.. Ik had er meer van verwacht, maarja..quote:Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef einzeinz het volgende:
En Gulmez, heeft dat een goed gevoel? Een wijf volspuiten voor 40 euro?
Is toch veel goedkoper dan een vriendin?
Dat is wel waar.quote:Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef einzeinz het volgende:
En Gulmez, heeft dat een goed gevoel? Een wijf volspuiten voor 40 euro?
Is toch veel goedkoper dan een vriendin?
Spannend hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Gulmez het volgende:
Was een auto voor ons en opeens zag ik een rood licht aangaan, dus ik denk.. politie.........
En ik was natuurlijk niet helemaal nuchter, maar toen bleek dat het een man was die zijn mislamp achter aan zette, omdat ik met 80 reed waar je 120 mocht
Big Macs zijn tenminste lekker...quote:Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
50 euro.. maar ik heb er niet echt een mening over, het is niet persoonlijker dan een big mac menu bij de McDonald's bestellen.. Ik had er meer van verwacht, maarja..
quote:Op zondag 15 april 2012 02:14 schreef Gulmez het volgende:
Ja, het was ook totaal niet het hoogtepunt van de dag, hoe raar het ook klinkt, maar het voetballen in het Vondelpark en in een leuk cafe zitten was toch veel leuker, dan zo'n vrouw die 50 euro wilt, en dat ze haar string opzij doet een stukje zodat je even op haar kan liggen haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |