abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110338125
Ik ben net terug met de waggie in Zwolle aangekomen, net met een paar matties naar Amsterdam geweest maar helaas ging de metro maar naar de Arena tot een bepaald tijdstip dus helaas niet zo lang in ADam gebleven, nu alweer terug.

We waren met een paar vrienden waarvan de jongste nog 17 is, en maagd..
Hij was in het begin te bang om naar binnen te gaan, maar ik pinde voor hem 50 euro, en onder een beetje sociale druk van ons, en de prostituee die op hem in praten, deed hij het toch..

Nou is de klacht.. ze pijpte hem alleen, en neuken was 50,- extra, hierop ben ik boos geworden op hem, want je moet van te voren afspreken wat je gaat doen, en ze zag dat hij redelijk jong was dus daar nam ze goed gebruik van.

Ik ben ook geweest, alleen om mijn liefdesverdriet te verwerken wat niet gelukt is trouwens, wel de mooiste van de wallen gedaan, mooi lang bruin haar en een goddelijk lichaam..

Alles is veilig gebeurd, maar toch ben ik bang op soa's met zo'n meid, alleen ik zal wel een hypochonder zijn. :P

Klacht1 metro rijd maar tot een bepaalde tijd
Klacht 2 steeds ruzie hebben met mensen, poortjes staan er voor de metro en dan ga ik achter iemand staan, en als het poortje bij die gene opengaat loop ik er snel achteraan zodat ik geen metroticket nodig heb,maar wel ruzie's krijg.

Klacht 3 mattie opgelicht
Klacht 4 Seks met een vriendin voelt honderd miljoen keer beter, en eigenlijk beschouw ik het niet eens als seks, ze deed haar hand er tussen.

Dit waren mijn klachten gr gr fatih uit zwolle
pi_110338132
chanant
pi_110338144
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:48 schreef lol_wut het volgende:
chanant
ja
pi_110338147
Kreeg je hem eindelijk omhoog Gulmez?
  zondag 15 april 2012 @ 01:50:39 #5
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_110338162
Ontmaagd op de Wallen :')
pi_110338197
Geen gangbang gedaan met je matties?
pi_110338204
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:49 schreef TheHappyPrince het volgende:
Kreeg je hem eindelijk omhoog Gulmez?
Ik moet eerlijk bekennen dat het niet lukte in het begin, ik moest eerst in die peepshow ff opwarmen, en die hoer moest heel lang sabbelen voordat hij uberhaupt omhoog ging kwam wss dat ik stoned en dronken was, en omdat ik niet echt geil word van zo'n hoer

ze vroeg ''were your come from?''

Ik zeg: Zwolle
Zij: Holland?
Ik: yes............
pi_110338280
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:52 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat het niet lukte in het begin, ik moest eerst in die peepshow ff opwarmen, en die hoer moest heel lang sabbelen voordat hij uberhaupt omhoog ging kwam wss dat ik stoned en dronken was, en omdat ik niet echt geil word van zo'n hoer

ze vroeg ''were your come from?''

Ik zeg: Zwolle
Zij: Holland?
Ik: yes............
Een beetje Aardrijkskunde mag ze toch wel kennen hoor :s
Cindy De Vuyst
pi_110338283
is je "mattie" een stoeptegel? want echt veel slimmer is ie niet :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_110338307
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef Ramkraker het volgende:
is je "mattie" een stoeptegel? want echt veel slimmer is ie niet :')
zij ik ook al, hij zegt laat laat.. *)

:')
pi_110338329
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:57 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Een beetje Aardrijkskunde mag ze toch wel kennen hoor :s
Ja hahaha,ze kon ook geen nederlands, 8)7
ik moest zelfs bij KFC alles in het engels zeggen anders snapte ze me niet :P
En dan klagen veel FOKers over Rotterdam terwijl je daar wel over fatsoenlijk nederlands kan praten overal _O_
pi_110338390
ga dan ook niet naar de wallen mattie
  zondag 15 april 2012 @ 02:03:23 #13
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110338423
Je verliest je ballen op de Wallen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_110338445
Bijzonder chanante situatie mattie.
pi_110338486
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 02:04 schreef Kwalberto het volgende:
Bijzonder chanante situatie mattie.
ja alleen toen ze hem omhoog probeerde te krijgen weet ik niet of ze dat toen al met condoom deed, hopelijk had ze geen koortslip ofzo, en hopelijk ben ik nog steeds een gezonde jongen.. :{ :)
pi_110338603
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:48 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben net terug met de waggie in Zwolle aangekomen, net met een paar matties naar Amsterdam geweest maar helaas ging de metro maar naar de Arena tot een bepaald tijdstip dus helaas niet zo lang in ADam gebleven, nu alweer terug.

We waren met een paar vrienden waarvan de jongste nog 17 is, en maagd..
Hij was in het begin te bang om naar binnen te gaan, maar ik pinde voor hem 50 euro, en onder een beetje sociale druk van ons, en de prostituee die op hem in praten, deed hij het toch..

Nou is de klacht.. ze pijpte hem alleen, en neuken was 50,- extra, hierop ben ik boos geworden op hem, want je moet van te voren afspreken wat je gaat doen, en ze zag dat hij redelijk jong was dus daar nam ze goed gebruik van.

Ik ben ook geweest, alleen om mijn liefdesverdriet te verwerken wat niet gelukt is trouwens, wel de mooiste van de wallen gedaan, mooi lang bruin haar en een goddelijk lichaam..

Alles is veilig gebeurd, maar toch ben ik bang op soa's met zo'n meid, alleen ik zal wel een hypochonder zijn. :P

Klacht1 metro rijd maar tot een bepaalde tijd
Klacht 2 steeds ruzie hebben met mensen, poortjes staan er voor de metro en dan ga ik achter iemand staan, en als het poortje bij die gene opengaat loop ik er snel achteraan zodat ik geen metroticket nodig heb,maar wel ruzie's krijg.

Klacht 3 mattie opgelicht
Klacht 4 Seks met een vriendin voelt honderd miljoen keer beter, en eigenlijk beschouw ik het niet eens als seks, ze deed haar hand er tussen.

Dit waren mijn klachten gr gr fatih uit zwolle
Beetje Raki?
pi_110338613
Gulmez... Echt.. Wtf jongen.. Zo kom je er wel... Pff...
In life, every ending is a new beginning..
pi_110338656
En Gulmez, heeft dat een goed gevoel? Een wijf volspuiten voor 40 euro?
Is toch veel goedkoper dan een vriendin?
Cindy De Vuyst
pi_110338669
Was een auto voor ons en opeens zag ik een rood licht aangaan, dus ik denk.. politie.........
En ik was natuurlijk niet helemaal nuchter, maar toen bleek dat het een man was die zijn mislamp achter aan zette, omdat ik met 80 reed waar je 120 mocht :D
pi_110338690
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef einzeinz het volgende:
50 euro.. maar ik heb er niet echt een mening over, het is niet persoonlijker dan een big mac menu bij de McDonald's bestellen.. Ik had er meer van verwacht, maarja.. :P
  zondag 15 april 2012 @ 02:13:32 #21
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110338708
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:11 schreef einzeinz het volgende:
Dat is wel waar.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Gulmez het volgende:
Was een auto voor ons en opeens zag ik een rood licht aangaan, dus ik denk.. politie.........
En ik was natuurlijk niet helemaal nuchter, maar toen bleek dat het een man was die zijn mislamp achter aan zette, omdat ik met 80 reed waar je 120 mocht :P
Spannend hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:12 schreef Gulmez het volgende:

[..]

50 euro.. maar ik heb er niet echt een mening over, het is niet persoonlijker dan een big mac menu bij de McDonald's bestellen.. Ik had er meer van verwacht, maarja.. :P
Big Macs zijn tenminste lekker...
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_110338730
Had je bijna zelf mogen blazen dus :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_110338739
Ja, het was ook totaal niet het hoogtepunt van de dag, hoe raar het ook klinkt, maar het voetballen in het Vondelpark en in een leuk cafe zitten was toch veel leuker, dan zo'n vrouw die 50 euro wilt, en dat ze haar string opzij doet een stukje zodat je even op haar kan liggen haha :P
pi_110338821
Druk uitoefenen op een jonkie zodat-ie zijn eerste keer met een prostituee beleeft. :').

Tjapneuten. Jij en je matties, jullie allemaal.
pi_110338840
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:14 schreef Gulmez het volgende:
Ja, het was ook totaal niet het hoogtepunt van de dag, hoe raar het ook klinkt, maar het voetballen in het Vondelpark en in een leuk cafe zitten was toch veel leuker, dan zo'n vrouw die 50 euro wilt, en dat ze haar string opzij doet een stukje zodat je even op haar kan liggen haha :P
:').

En daar kom jij pas achteraf achter. :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')