Als je als jongen een trauma krijgt van naar tieten kijken dan kan het niet anders dat je gewoon gay bent.quote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, ik ben een 8-jarige, net nieuw op FOK! Ik vond het wel leuk om in dit topic te kijken omdat het bij actieve topics stond.
AAAAAAAAH!!!! WAT ZIE IK HIER!!!!!!!
(rest van mn leven getraumatiseerd)
Hallo, jij hoort op bed te liggen jongeman, en je mag zonder toestemming van je ouders niet FOK!ken, dus groetjes.quote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, ik ben een 8-jarige, net nieuw op FOK! Ik vond het wel leuk om in dit topic te kijken omdat het bij actieve topics stond.
AAAAAAAAH!!!! WAT ZIE IK HIER!!!!!!!
(rest van mn leven getraumatiseerd)
quote:Op zondag 15 april 2012 01:38 schreef schimmelpik het volgende:
Tijd voor muziek
Nu weer tijd voor tetten
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoezo 18+quote:Op zondag 15 april 2012 01:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je als jongen een trauma krijgt van naar tieten kijken dan kan het niet anders dat je gewoon gay bent.
Ik durf niet meer zo goed nu jij kan zien wat ik post.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 01:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik durf niet meer zo goed nu jij kan zien wat ik post.
Zijn die van jouquote:
Ik weet toch al dat je van tetten houdtquote:Op zondag 15 april 2012 01:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan verandert misschien je beeld van me
quote:Op zondag 15 april 2012 01:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet toch al dat je van tetten houdt
quote:Op zondag 15 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Aaaaah, het is Hans Landa!!!!!!
Uhm. Om naar te kijken welquote:Op zondag 15 april 2012 01:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook van de meisjes was
Okequote:Op zondag 15 april 2012 01:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm. Om naar te kijken welrest nog geen ervaring mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |