But you arez vewy pwettyquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook echt al de hele dag een I FEEL SO PWETTY gevoel![]()
Kijk maar naar categorieen bovenin: dames, baby's, meisjes, jongens, clockhouse, herenquote:
Ja, dat vond ik al vreemd iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kijk maar naar categorieen bovenin: dames, baby's, meisjes, jongens, clockhouse, heren
Deze winkel is gericht op vrouwen & mama's, vandaar dat het niet dames, heren.. is
I send you dm yesquote:
You are!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook echt al de hele dag een I FEEL SO PWETTY gevoel![]()
Ja dat!! Zou ze naar dat café op de hoek zijn gegaan??quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Is skjoe nu toch stappen trouwens !!!
10mb ? Anders even via wetransfer.com --> bestanden selecteren; mijn mailadres invullen; jouwes mailadres. Send. Dan gaat ie uploaden en versturenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I haz yes
Hoe groot mogen bijlages bij hotmail zijn?
Pahahah verhalen aan het ophalen van den goeien ouden tijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja dat!! Zou ze naar dat café op de hoek zijn gegaan??![]()
![]()
Bwhehehehheequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah verhalen aan het ophalven van den goeien ouden tijd
Echt waar???? met die kutlijm???quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
En die wimpers zitten nog fakking goed vast man !!!
Links kan ik nog makkelijk er vanaf plukken; maar rechts heb ik helft van mijn eigen wimpers mee en niks van de valsequote:
Dude!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Links kan ik nog makkelijk er vanaf plukken; maar rechts heb ik helft van mijn eigen wimpers mee en niks van de valse![]()
O ja..dat had gekund..... of ik blijf pulken tot ze er af zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude!!
Probeer effe make-up remover op oliebasis of een watje met wat olijfolie
Bwhehehhe, mongolquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja..dat had gekund..... of ik blijf pulken tot ze er af zijnkuch..
![]()
You know mequote:
Ja, maar zitten en wachten is vet vermoeiend... denk maar eens als je een dag in de auto hebt gezeten, dan ben je ook echt kapotquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is skjoe echt bierenPeheheheee.. Gek ding
Ik ben kapot.. van zitten en niks doenloller..
Derpquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh thx for pictures linMijn 'tza face' face
hurrderderp
Ik ben er nog!quote:
Kijk, dat is ook veel belangrijkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben er nog!
Al moet ik eigenlijk weer gaan inpakken.
Maar ipv inpakken ben ik schoenen voor bij m'n jurkje aan het zoeken.
Oeh, 9gag, goedenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben er ook nog !! Ik ben alleen moe... en weet niks te posten
Dus zit op 9gag
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook veel belangrijker![]()
Dat dus.quote:
Stijltang erover en rap in de krullersquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zit voortdurend aan mijn haar te snuffen.. ik hou van de geur van plakkende haarlaksnuf snuf
![]()
Dan krijg je volume, is heel mooiquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stijltang erover en rap in de krullers
Kijk maar!quote:
Ja echt, ik heb zooo hard gelollerd om dat filmpjequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kijk maar!*Showt volumeloos pruikje haar
Echt een we-reld van verschil *Showt volumeloos pruikje voor en volumeloos pruikje na
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb zooo hard gelollerd om dat filmpje
Ben wel altijd heel blij met de extragraties vermaeckquote:
Ik ook, ik kijk er elke zaterdag weer naar uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben wel altijd heel blij met de extragraties vermaeck
Pyjama'squote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
Zo, gevoederd, kind op bed, broer naar huis, verse lak op den nagels. Hoezee! Mijn avond kan beginnen
dus ik heb mijn pyama gepakt en ga zo slapen
9gagquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hi babe
Ik ben er nu nog maar half...
Fuuuuuu 9gag![]()
![]()
Maar wel lekker gepoeptquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit voor het eerst te poepen bij
En dat is een hele drempel voor mij en dat weet ie. Dus ik ga zo naar de boven WC (want zijn zoon is er ook nog es dus ik ga echt niet beneden zitten)
Wenst ie me succes![]()
Gezicht van zoon:
Ik neem mijn tablet mee, gaat ie me keihard uitlachen en vraagt ie of ik mijn facebook status aan ga passen![]()
Gezicht van zoon![]()
![]()
![]()
Maar ik ben het wel lekker kwijt nu
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
Yesh!
En naar mijn kindertje kijken als hij slaapt en hem nog even instoppen
en dat hij je dan in je bek spettert bij het hoesten terwijl je hem nog een kusje geeft
Bwheheh really?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk er elke zaterdag weer naar uit
Haar krullen van vandaag zakten ook al uit voordat ze bij het eind van het filmpje was![]()
![]()
Gheheh durf te wedden dat hij ook heus wel eens iets leest op het toilet! Helpt altijd om het geduld op te brengen om te blijven zitten tot echt alles eruit isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit voor het eerst te poepen bij
En dat is een hele drempel voor mij en dat weet ie. Dus ik ga zo naar de boven WC (want zijn zoon is er ook nog es dus ik ga echt niet beneden zitten)
Wenst ie me succes![]()
Gezicht van zoon:
Ik neem mijn tablet mee, gaat ie me keihard uitlachen en vraagt ie of ik mijn facebook status aan ga passen![]()
Gezicht van zoon![]()
![]()
![]()
Maar ik ben het wel lekker kwijt nu
gghehe coolquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
D'awwww wrom hebben wij de film niet zo gezien
[ afbeelding ]
zekersquote:
Dat zou echt epic geweest zijn. Helemaal wij drietjes in zoeen sloepje!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zekers
Maar met wc borstel in de weer en twee keer doorspoelen....
En nu nog met een stalen gezicht naar beneden gaan. Pokerface I haz none
Bwhehehehequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zekers
Maar met wc borstel in de weer en twee keer doorspoelen....
En nu nog met een stalen gezicht naar beneden gaan. Pokerface I haz none
Datquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat zou echt epic geweest zijn. Helemaal wij drietjes in zoeen sloepje!
Ik zou echt stuk gaan als iemand dat bij mij deedquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan poepen op Lowlandsdat je dan nog even met de deur wappert terwijl je degene vooraan in de rij strak aankijkt
Ik had naast het bootje gezeten en de hele film... NEVER LET GO JACK.... NEVER... LET.. GO..quote:
zit ie me nu met van die lachoogjes aan te kijken en zo'n stiekem duimpje omhoogquote:
Ik had je kopje onder geduwdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had naast het bootje gezeten en de hele film... NEVER LET GO JACK.... NEVER... LET.. GO..
gezegd
Ook stiekem wel cutequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zit ie me nu met van die lachoogjes aan te kijken en zo'n stiekem duimpje omhoog
pas na de blote boobies aanraken toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had naast het bootje gezeten en de hele film... NEVER LET GO JACK.... NEVER... LET.. GO..
gezegd
wauw !quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik heb 2 vrienden (dik 2 meter lang en minstens een meter breed elk) die daar een sport van maakten, en dan zo probeerden te timen dat er net zo'n ca. zestienjarige pipsqueak vooraan in de rij stondquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou echt stuk gaan als iemand dat bij mij deed
echt he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, de shoulderstrapeen vriendin van ons heeft haar tas altijd zo, maar daar krijg je zúlke schele tieten van
Zhe boyfriendquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef Debsterr het volgende:
Damn it, wie pakt nu moar wijn terwijl er een kat op schoot ligt?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga de laptop uitzetten, en zo nog even inpakken.
Daaag!
quote:
Zo van bwuuuuhrrrrr tussen de tetters met je hoofd!quote:
Lady Luckquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
Debs, ik heb die ene op.. Hoe heet 'ie ook al weer? Lucky lady? Zoiets? Zo mooi!
Ik moet elke keer om iets anders lachenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen van het lachen![]()
Dat!! En de tekst er bij!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet elke keer om iets anders lachenDie buik, dat haar, dat hoofd, die beentjes totaal niet in verhouding met die buik
Ja die tekstquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!! En de tekst er bij!![]()
Die smoel die ze trekt ook
Bwhehehehquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe ik zou nr 3 zijn iddAlleen vraag ik het niet *boop*
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
quote:
Ja, en terecht ook!! Damnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt janken als zo'n foto van mij op internet zou ronddwalen
Kijk, beteren planquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Debsterr het volgende:
Nu de fles maar gewoon gepakt. Hoef ik niet meer op te staan.
Post die eens dan, i haz curious.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, lady luck ja
en whaha! Briljant! Die ene van dat mens met die arm zo dat het net lijkt alsof de meid achter haar geen kleding aanheeft vind ik nog erger, daar was ik echt ziekelijk gefascineerd door
It's an illuuuuuusion
goeden strategie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef Debsterr het volgende:
Nu de fles maar gewoon gepakt. Hoef ik niet meer op te staan.
Ik hoop dattie het zo doet, want de url van een plaatje regelen is een beetje lastig op de ipadquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dattie het zo doet, want de url van een plaatje regelen is een beetje lastig op de ipad
http://www.quiterly.com/2646/the-awkward-moment
Ugh, mannenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend ligt al een uur k.o. in bed. Hij wilde een uurtje pitten en daarna nog wat leuks gaan doen. Nu is-ie dus echt niet meer uit bed te krijgen, dus ik zit beneden voor de tv.
Goede oplossing.quote:
stond de fles te ver weg?quote:
komt er hier ook zo op, maar wij gaan te beddequote:
Ik ben nog niet moequote:Op zondag 15 april 2012 00:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
komt er hier ook zo op, maar wij gaan te bedde![]()
How come?quote:
Geen ideequote:
Dan zou ik lekker nog even blijven liggen als ik jou wasquote:Op zondag 15 april 2012 09:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideeik ging ook echt pas om half 3 slapen ofzo
Jij dan?
Ik heb ook een was gedaan!quote:Op zondag 15 april 2012 09:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker nog even blijven liggen als ik jou wasIk sliep denk ik rond half 1 ofzo, dus voor mij is het niet zo gek
net was in de machine gedaan en nu lig ik weer lekker warm in bed
Klinkt als een ontsteking?quote:Op zondag 15 april 2012 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb echt onwijs veel pijn in mn knie. Geen idee waardoor het komt, maar get wordt met de dag erger. Het voelt als een beurse plek die steeds groter wordt.
Noesquote:
Zeker doenquote:Op zondag 15 april 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noesmorgen de dokter maar even bellen denk ik maar.
Meh :/quote:Op zondag 15 april 2012 09:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb echt onwijs veel pijn in mn knie. Geen idee waardoor het komt, maar get wordt met de dag erger. Het voelt als een beurse plek die steeds groter wordt.
Nee dat is het rotte, zover ik weet niet. Misschien in mn slaap? Maar het is echt bovenop mn knie, in het midden een pijnlijke plek die zich steeds meer verspreid.quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Puckzzz het volgende:
Gebakken eitje met gebakken ham en Gruyère![]()
Unf....ff naar die knie laten kijken....heb je je gestoten ergens, of verdraaid?
Das één voordeel die wij (wellicht als 1 van de weinige die ik ken) hebben: onze families hebben geen ruziequote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
O god Priem, tafelindeling? Dat je dan ook rekening moet houden met welke familieleden een hekel aan elkaar hebben enzo?
Waarom moeten mensen naamkaartjes hebben?quote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das ÊÊn voordeel die wij (wellicht als 1 van de weinige die ik ken) hebben: onze families hebben geen ruzie![]()
Dus mijn familie wordt aan 1 tafel gepleurd en zijn familie ook
Maar je moet ze verdelen over zoveel tafels en per tafel kunnen er max. zoveel zitten.. Das nog een heul gedoe
En dan moet ik daarnaast nog 2 lijsten afgeven: excelsheet met gastenlijst alfabetisch gerangschikt; en 1 per tafel gerangschikt. Daarnaast moet ik alle naamkaartjes nog schrijven... kutkarwei man
Het is geen gemiddelde verjaardagquote:Op zondag 15 april 2012 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen naamkaartjes hebben?Die heb je bij de gemiddelde verjaardag toch ook niet?
.
En doe SQ eens bij je stinkende oudoom zetten, want garpig
Zou nie werken niequote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als je gewoon zou zeggen "zoek maar een plaatsje"? Goeden sociaal experiment![]()
En chocopasta uitlepelen![]()
![]()
quote:
Scheelt weer stoelen en heeft de barman ook iemand om tegen te pratenquote:Op zondag 15 april 2012 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou nie werken nieVoetbalteam zou al met z'n allen aan de bar gaan zitten en daar eten
![]()
Ik krijg wel honger van ons menu omnomnom
[..]![]()
Goeien oplossing wel
Oeh ja en dan filmen en een youtube-hit wordenquote:Op zondag 15 april 2012 11:57 schreef Mss het volgende:
Of een mix maken tussen het gooien van je boeket en een stoelendans.
ja maar ik ga heul niet trouwenquote:Op zondag 15 april 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Gelukkig kunnen jullie dat allemaal doen/rochelen op jullie eigen bruiloft![]()
Jamaar, ik wil nietquote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss doe jij eens trouwen, dan doen we stoelendans en sociale experimenten
Kutquote:
Mejuffrouw en mevrouw?quote:Op zondag 15 april 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
In NL is er een verschil qua aanspreking voor een gehuwde en ongehuwde vrouw?
Ja dat wordt in belgië gebruikt; maar ik vind het zo stom staan voor een vrouw die 30 is en die dan aangesproken wordt als mej.quote:
Officieel is mevrouw voor getrouwd en juffrouw voor ongetrouwd. Maar dat doet niemand meerquote:Op zondag 15 april 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
In NL is er een verschil qua aanspreking voor een gehuwde en ongehuwde vrouw?
Ja dus; maar ik vind het stomquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Officieel is mevrouw voor getrouwd en juffrouw voor ongetrouwd. Maar dat doet niemand meer
In belgiÃĢ wel dan?
Ja ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat wordt in belgië gebruikt; maar ik vind het zo stom staan voor een vrouw die 30 is en die dan aangesproken wordt als mej.![]()
Das mooi; doen we datquote:Op zondag 15 april 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spuit 11. In NL is gewoon mevrouw algemeen geaccepteerd
Neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leukk! Ik zag al wat foto's op fb
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezelligheid
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Dwyn het volgende:
En er is gister een poging gedaan mijn TD-pakketje te bezorgen
Sterkte priemke!quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet zo naar schoonzus en schoonbroer... Even op de koffie i.v.m. 'geboorte' (en dus ook sterfte) van hun zoontje vorig jaar. Even hart onder de riem steken dus.
quote:
Ik zie ons al gaanquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gasp ik ben de lijst al weer beuMisschien moet ik toch gewoon stoelendans opteren
Jeetje, dat klinkt wel heftig! Sterkte!quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet zo naar schoonzus en schoonbroer... Even op de koffie i.v.m. 'geboorte' (en dus ook sterfte) van hun zoontje vorig jaar. Even hart onder de riem steken dus.
Hmm, klinkt veemd inderdaad.. Weinig geslapen/gegeten of zo?quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik voel me echt heel vreemd vandaag.... net of ik in een soort bel leef, half los van de wereld ofzo. Vreemde zaak... ??
Nee, zat geslapen en ook lekker ontbeten enzoquote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, klinkt veemd inderdaad.. Weinig geslapen/gegeten of zo?
Da was heul geen bier wat jij dronk gisterenquote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik voel me echt heel vreemd vandaag.... net of ik in een soort bel leef, half los van de wereld ofzo. Vreemde zaak... ??
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da was heul geen bier wat jij dronk gisterenstiekem aan de absinthe gezeten zeker
Wow, jullie pakken het wel heel officieel aan allemaal! Bij mijn nichtje krijgen we straks ook een tafelindeling en zulks. Ben heel benieuwd wat ik daar dan bij moet verwachten eigenlijk.. Het is hier namelijk volgens mij niet heel standaard.quote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das één voordeel die wij (wellicht als 1 van de weinige die ik ken) hebben: onze families hebben geen ruzie![]()
Dus mijn familie wordt aan 1 tafel gepleurd en zijn familie ook
Maar je moet ze verdelen over zoveel tafels en per tafel kunnen er max. zoveel zitten.. Das nog een heul gedoe
En dan moet ik daarnaast nog 2 lijsten afgeven: excelsheet met gastenlijst alfabetisch gerangschikt; en 1 per tafel gerangschikt. Daarnaast moet ik alle naamkaartjes nog schrijven... kutkarwei man
Wij doen het ook in België. Is daar dus heel normaalquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow, jullie pakken het wel heel officieel aan allemaal! Bij mijn nichtje krijgen we straks ook een tafelindeling en zulks. Ben heel benieuwd wat ik daar dan bij moet verwachten eigenlijk.. Het is hier namelijk volgens mij niet heel standaard.
Valt haske mee iddquote:
Ik heb zin in bacoquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt haske mee idd
Ik heb nu ook zin in bier; maar dat doe ik maar even niet
Ja ik dacht al zoiets begrepen te hebben ja. Het heeft ook wel iets, vind ik.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij doen het ook in België. Is daar dus heel normaal
NIET!!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq...![]()
Had net mijn moeder aan de lijn.. Cody is vannacht daar gebleven omdat ik zo laat thuis zou komen... Hij heeft vannacht nog 2 sokken uitgekotst![]()
.
Hoe heeft dat beest dat allemaal in z'n maag kunnen krijgen?![]()
![]()
Nu is hij weer zielig en aan het draaien, terwijl dat vrijdag over was... Grote vraag: Wat heeft hij nog meer aan kleding naar binnen gewerkt, of was dit het?
quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq...![]()
Had net mijn moeder aan de lijn.. Cody is vannacht daar gebleven omdat ik zo laat thuis zou komen... Hij heeft vannacht nog 2 sokken uitgekotst![]()
.
Hoe heeft dat beest dat allemaal in z'n maag kunnen krijgen?![]()
![]()
Nu is hij weer zielig en aan het draaien, terwijl dat vrijdag over was... Grote vraag: Wat heeft hij nog meer aan kleding naar binnen gewerkt, of was dit het?
quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Hey schaar, nu zijn wel weer je incomplete paren sokken compleet![]()
Nee jonge, hij heeft er 3 opgegeten tot nu toe, dus heb sowieso 1 incompleet paarquote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Hey schaar, nu zijn wel weer je incomplete paren sokken compleet![]()
Misschien kunnen ze iets met een cameraatje ofzo....quote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nu ook schone was aan het opvouwen (het was wel ernstig, ik kwam thermoleggings tegen in de was, dat geeft wel aan hoe ver ik achterlag met opvouwen) en vuile was aan het wegwerken. Er moet gewoon niks meer voor hem bereikbaar zijn. Nadeel is dat de kat mijn kledingkast kan open maken en dan liggen de sokken precies op zijn hoogte, dus ik ga even kijken of ik daar nog een bak voor heb die ik kan afsluiten.
Ik hoop dat hij vandaag opknapt, denk dat ik sowieso morgen de dierenarts nog even bel. Als er ook iets de darmen in is geschoten heb je een groter probleem.... Maar ik zou eigenlijk niet weten of ze dat van buiten kunnen controleren op 1 of andere manier...
Jonguh, of hij had van 3 paren 1 sok opquote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, hij heeft er 3 opgegeten tot nu toe, dus heb sowieso 1 incompleet paar![]()
Dat zou ook goed kunnenquote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht dat men ook wel eens echo's deden bij honden; om te kijken of er iets zat wat niet hoorde in de maag etc etc...
Oh dat is wel onhandig, dat de kat dan ook nog als enabler werktquote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nu ook schone was aan het opvouwen (het was wel ernstig, ik kwam thermoleggings tegen in de was, dat geeft wel aan hoe ver ik achterlag met opvouwen) en vuile was aan het wegwerken. Er moet gewoon niks meer voor hem bereikbaar zijn. Nadeel is dat de kat mijn kledingkast kan open maken en dan liggen de sokken precies op zijn hoogte, dus ik ga even kijken of ik daar nog een bak voor heb die ik kan afsluiten.
Ik hoop dat hij vandaag opknapt, denk dat ik sowieso morgen de dierenarts nog even bel. Als er ook iets de darmen in is geschoten heb je een groter probleem.... Maar ik zou eigenlijk niet weten of ze dat van buiten kunnen controleren op 1 of andere manier...
Ondergoed zit in de enige la van mijn kledingkastquote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is wel onhandig, dat de kat dan ook nog als enabler werkt![]()
Sokken/ondergoed in lades of zo? En anders een afsluitbare bak of zoiets ja.
Zal de dierenarts wel weten toch? Zal vast niet de enige hont zijn die ooit iets van kleding binnen heeft gekregen..quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar kan je katoen op een echo zien? Dat weet ik eigenlijk niet...
Mijn hont heeft een sokkenfetish
Cats are evilquote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ondergoed zit in de enige la van mijn kledingkast. Maar de rest dus in bakken.
Die kat doet wel lief tegen de honden, maar eigenlijk wil ze ze dood hebben. Ze heeft voor mijn oude hond ook een keer een zak pure chocoladehagel van het aanrecht gehaald, die hij vervolgens op kon gaan zitten vreten.
Waarschijnlijk heeft zij Cody overtuigd dat sokken lekker zijn
Oeh chocolaquote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ondergoed zit in de enige la van mijn kledingkast. Maar de rest dus in bakken.
Die kat doet wel lief tegen de honden, maar eigenlijk wil ze ze dood hebben. Ze heeft voor mijn oude hond ook een keer een zak pure chocoladehagel van het aanrecht gehaald, die hij vervolgens op kon gaan zitten vreten.
Waarschijnlijk heeft zij Cody overtuigd dat sokken lekker zijn
Ze kunnen 'vreemde' vormen er op zien. Dan weet je of er iets in zit wat niet hoort iig.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar kan je katoen op een echo zien? Dat weet ik eigenlijk niet...
Mijn hont heeft een sokkenfetish
Kusjekroelquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hond met een fetish en een kat met zeer subtiel moordneigingen richting honden.
Ik heb faaldieren
Succes babe!!quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Douchen en naar schoonzus en schoonbroer
Oh help, zo erg?quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij zit iedereen in m'n whatsapp
even kijken hoe ik dat weer weg krijg btw
Je leeft nog!quote:
quote:
Ik dacht dat je toch nog naar de kroeg was gelopenquote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik was ineens weg gisterenklopt, sorry! Was tv aan het kijken!
18 voor alle 4, nette prijs welquote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
Als iemand Absolutely Alice nog zoekt: marktplaats
mgprlf................... *staat op en haalt de pannen uit*quote:Op zondag 15 april 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
you can do it! Ik sta ook achter de pannen
Zeer zeker ja, het is dat ik de rest niet boeiend genoeg vind anders had ik 'm als swap/back-up lakje gekochtquote:
same herequote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeer zeker ja, het is dat ik de rest niet boeiend genoeg vind anders had ik 'm als swap/back-up lakje gekocht.
ik heb een mail gestuurd...quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ik heb een mail gestuurd...
quote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieusmijn schoonzusje dacht dat die vrachtwagens vol met varkens naar de wei gingen
naieve mensenquote:Op zondag 15 april 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huuuu gaan die naar het slachthuis?!?!
Vol verbazing
Groot gelijk hoor! Zeker als je de andere kleuren ook leuk vindt, het is een heel goede prijs!quote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huuuu gaan die naar het slachthuis?!?!
Vol verbazing
Serieusmijn schoonzusje dacht dat die vrachtwagens vol met varkens naar de wei gingen
Ik heb net instant pasta opquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
KWARTET OVER HEUL VERSCHILLENDE ONDERWERPEN EINZ
Theheh true ! Hier puree met hamburgers en boontjesquote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb net instant pasta op.
Dat is warm eten!
quote:Op zondag 15 april 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
They're mine!quote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit lekker zitten.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
They're mine!![]()
Absolutely Alice![]()
Dat weet ik nietquote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je nou heul grote tetten hebt, kun je ze dan zo hoog krijgen dat je ze over je schouders kan leggen?
Dat denk ik eigenlijk nog wel ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je nou heul grote tetten hebt, kun je ze dan zo hoog krijgen dat je ze over je schouders kan leggen?
Mijn vriendin zegt van welquote:
Je kan m toch gewoon zelf stellenquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toch ziet het er niet echt uit als een natuurlijke hoogte voor tetten
Ik geloof er niks van, je tetten zitten onder je kin man.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt van welheb m vandaag bij haar aan gezien
Dat dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, je tetten zitten onder je kin man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |