But you arez vewy pwettyquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook echt al de hele dag een I FEEL SO PWETTY gevoel![]()
Kijk maar naar categorieen bovenin: dames, baby's, meisjes, jongens, clockhouse, herenquote:
Ja, dat vond ik al vreemd iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kijk maar naar categorieen bovenin: dames, baby's, meisjes, jongens, clockhouse, heren
Deze winkel is gericht op vrouwen & mama's, vandaar dat het niet dames, heren.. is
I send you dm yesquote:
You are!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had ook echt al de hele dag een I FEEL SO PWETTY gevoel![]()
Ja dat!! Zou ze naar dat café op de hoek zijn gegaan??quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Is skjoe nu toch stappen trouwens !!!
10mb ? Anders even via wetransfer.com --> bestanden selecteren; mijn mailadres invullen; jouwes mailadres. Send. Dan gaat ie uploaden en versturenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I haz yes
Hoe groot mogen bijlages bij hotmail zijn?
Pahahah verhalen aan het ophalen van den goeien ouden tijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja dat!! Zou ze naar dat café op de hoek zijn gegaan??![]()
![]()
Bwhehehehheequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah verhalen aan het ophalven van den goeien ouden tijd
Echt waar???? met die kutlijm???quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
En die wimpers zitten nog fakking goed vast man !!!
Links kan ik nog makkelijk er vanaf plukken; maar rechts heb ik helft van mijn eigen wimpers mee en niks van de valsequote:
Dude!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Links kan ik nog makkelijk er vanaf plukken; maar rechts heb ik helft van mijn eigen wimpers mee en niks van de valse![]()
O ja..dat had gekund..... of ik blijf pulken tot ze er af zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude!!
Probeer effe make-up remover op oliebasis of een watje met wat olijfolie
Bwhehehhe, mongolquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja..dat had gekund..... of ik blijf pulken tot ze er af zijnkuch..
![]()
You know mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |