Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
ik wist niet eens dat Will mede-schrijver van dat lied wasquote:
Kunnen ze niet eens, volgens mij...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef D. het volgende:
De mensen die al 10 mensen hebben hoeven hun stoel toch eigenlijk niet meer om te draaien?
Ik denk dat dat 't meisje van zonet was. Hij had waterige oogjes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Er schijnt zometeen een kandidaat te komen die oa Will aan het huilen maakt, neem aan dat Wil diegene kiest.
zoiets zag ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Er schijnt zometeen een kandidaat te komen die oa Will aan het huilen maakt, neem aan dat Wil diegene kiest.
Will zit ook achter het Willhelmus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat Will mede-schrijver van dat lied was
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Will zit ook achter het Willhelmus.
Nope, is een man volgens mij en het zijn proper tearsquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 't meisje van zonet was. Hij had waterige oogjes.
*proest ananas tegen het laptopscherm*quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Will zit ook achter het Willhelmus.
Ohhh, kan niet wachten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope, is een man volgens mij en het zijn proper tears(heb het artikel verder niet gelezen omdat ik niet precies wilde weten wat er gebeuren zou xD)
dat zei ik ook al, met een niet-blinde auditie was ze zeker wel doorgegaan, want ze is lief en onschuldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |