niet zo laggenquote:
whehequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ging voor de lapo. Vond dat ik m verdiend had.
;iquote:
Ja ik ook wel, een beetje..quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter piemels dan tieten. Tieten heb ik zelf.
quote:
x2!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik heb zelf een piemel, ik heb liever tieten in m'n gezicht
quote:
Ik ook een beetjequote:
quote:
qft!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch kijk ik toch liever naar een blote Hen, dan naar een blote jij
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik heb zelf een piemel, ik heb liever tieten in m'n gezicht
Fucking triest voetballen en verdiend gelijkspelen door die intens slappe hap in het laatste kwartierquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
De onderbuurvrouwen zijn weer bezig hoor. Een en al gekreun...
'Oh ja, ga door! Jah!! Jaaaah!!!'
Bel aan en zeg dat een kleinere dildo ook werktquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee gewoom vervelend. Komt boven de tv uit...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bel aan en zeg dat een kleinere dildo ook werkt
Denk dat er een heleboel FOK!kers graag woningruil met jou willen doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee gewoom vervelend. Komt boven de tv uit...
Haha dat dacht ik ook al ja. Maargoed, ik zit er niet op te wachten eigenlijk. En ik weet hoe ze eruit zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Denk dat er een heleboel FOK!kers graag woningruil met jou willen doen.
(fap fap snappie?)
hier is het een uur of anderhalf uur af geweest. ben even op bezoek geweest bij de burenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier flikkerde de lamp even, maar that's it
Ow is dat er zo eentje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook al ja. Maargoed, ik zit er niet op te wachten eigenlijk. En ik weet hoe ze eruit zienHehe.
Maar het ergste is nog dat ze zelf altijd aan het zeuren is dat wij geluid maken. Niet alleen tijdens de daad hoorTerwijl wij behoorlijk rustig zijn. Maar zij is gewoon een ontzettende zeikerd. En zo 'volwassen' om dan via briefjes in de brievenbus te communiceren...
Kortom: dat neem ik niet serieus...
nee, hoor. alles gecontroleerd en de buren hadden ook stroomuitval. m'n pc deed het nog wel omdat upsquote:
gewoon knetterhard de muziek aanzetten. ik heb anders nog wel wat goede platenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow is dat er zo eentje.Klagen over geluidsoverlast moet gewoon op een directe manier bespreekbaar zijn maar klagen over sexgeluiden gaat toch wat moeilijker. Benedenburen hebben een kutkraakpiepbed en staat zo te horen ietsje tegen de verwarming. No way dat ik bij hun ga aanbellen of het wat zachter kan enzo. (of dat ze hun bed aub willen verplaatsen
) Ik stamp dan gewoon wat extra hard tijdens het lopen zodat zij ook opmerken hoe gehorig het is. Meestal is het dan voor één nachtje stil.
Geen baby dus over 9 maanden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het een uur of anderhalf uur af geweest. ben even op bezoek geweest bij de buren
nee, karin was werken en kwam thuis met al het licht aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen baby dus over 9 maanden.
ik draai geen metalquote:
quote:
Goedzo, aha. Ik heb The Wounded eropquote:Op zondag 15 april 2012 02:33 schreef rulerofdeath het volgende:
met liniaal is het wel goed.
plaatjes draaien is alleen een beetje verslavend. nu normaal - ik mos pissen
Oh, er is nog iemand wakkerquote:
Geen zin om te slapen.quote:Op zondag 15 april 2012 05:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, er is nog iemand wakker
Ja hoor!Ben net thuis, verjaardag was onwjs gezellig, nog moeten rennen voor de laatste trein. En de kroeg was ouderwets gezellig.
Vanwaar ben jij nog wakker?
Eet ze en trustenquote:Op zondag 15 april 2012 05:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik denk dat ik wat ga eten en dan wel ga slapen.
Graag!quote:Op zondag 15 april 2012 05:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En ik heb geen zin in liggen. Ruilen?
Jep het is er zo een. En idd: we zijn allemaal volwassen. Als je ergens last van hebt, dan kom je ff langs de deur.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow is dat er zo eentje.Klagen over geluidsoverlast moet gewoon op een directe manier bespreekbaar zijn maar klagen over sexgeluiden gaat toch wat moeilijker. Benedenburen hebben een kutkraakpiepbed en staat zo te horen ietsje tegen de verwarming. No way dat ik bij hun ga aanbellen of het wat zachter kan enzo. (of dat ze hun bed aub willen verplaatsen
) Ik stamp dan gewoon wat extra hard tijdens het lopen zodat zij ook opmerken hoe gehorig het is. Meestal is het dan voor één nachtje stil.
Haha! Wel herkenbaar thoughquote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef norich het volgende:
Vanmorgen hè om 5.45 komt m'n ma opeens m'n slaapkamer binnen.. HENRIKE HET IS AL 5.45, MOET JE ER NIET UIT? JE HEBT TOCH TENTAMEN VANDAAG?
Hoor ik pa, die ook wakker werd door ma, op de achtergrond zeggen: het is zondag hoor!
M'n ma zo: ooooh hmm ja, nou slaap lekker weer hè!
quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef norich het volgende:
Vanmorgen hè om 5.45 komt m'n ma opeens m'n slaapkamer binnen.. HENRIKE HET IS AL 5.45, MOET JE ER NIET UIT? JE HEBT TOCH TENTAMEN VANDAAG?
Hoor ik pa, die ook wakker werd door ma, op de achtergrond zeggen: het is zondag hoor!
godverquote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef norich het volgende:
Je denkt toch niet dat ik er toen uitging hè?quote:Op zondag 15 april 2012 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
godver
Maar je hebt dan wel wat aan je dag
goh, dat valt me wel van je tegen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef norich het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik er toen uitging hè?
quote:Op zondag 15 april 2012 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goh, dat valt me wel van je tegen.
Dan had je kunnen leren en dan hadden wij vanmiddag nog even kunnen batsen
doen we doggy. Kun jij ondertussen tv kijkenquote:
Ik zit vanmiddag in het polmanstadionquote:Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doen we doggy. Kun jij ondertussen tv kijken
public sexquote:
je zit verkeerdquote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[GEZ] Kamer in Tilburg
Ik ben per 01-07/01-08 opzoek naar een kamer in Tilburg.
Het liefst tussen het centrum en de Fontys Hogeschool Prof. Goossenslaan, in een studentenwijk
of in ieder geval waar veel studenten wonen.
Max. budget €300 incl. Oppervlakte maakt niet veel uit.
oke. ik heb nog wel een kamer vrij met rood licht.quote:Op zondag 15 april 2012 12:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[GEZ] Kamer in Tilburg
Ik ben per 01-07/01-08 opzoek naar een kamer in Tilburg.
Het liefst tussen het centrum en de Fontys Hogeschool Prof. Goossenslaan, in een studentenwijk
of in ieder geval waar veel studenten wonen.
Max. budget ¤300 incl. Oppervlakte maakt niet veel uit.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oke. ik heb nog wel een kamer vrij met rood licht.
er moet (nog) wel gesaust wordenquote:Op zondag 15 april 2012 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oke. ik heb nog wel een kamer vrij met rood licht.
Die is vanmorgen toch al gereden?quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Redbaron het volgende:
Goeiedag dan!
Ook weer ontwaakt uit coma.. Straks F1 kijken
Zo heb ik eens op een zaterdag met tas met boeken en al op 't station gestaan. En je dan afvragen waarom het zo rustig is om je daarna voor je kop te kunnen slaan.quote:Op zondag 15 april 2012 11:19 schreef norich het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo heb ik eens op een zaterdag met tas met boeken en al op 't station gestaan. En je dan afvragen waarom het zo rustig is om je daarna voor je kop te kunnen slaan.
zero hour*quote:
Thnxquote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee bij 'Upload' staat een mapje dat je moet hebben
staat in je pmquote:
Jazekerquote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ondanks de actie van je moeder, toch GTP?
yeah, me 2quote:
Stond alleen het adres.quote:
je hebt er 2 gekregenquote:
mooiquote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, de cd is gebrand, morgen ff testen in de Ibiza
nee, die zit bij karin op de armquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook 2x op een zondagochtend bij school gestaan, en maar niet snappen dat het hek dicht is. Het feit dat er geen lichten brandden drong ook niet tot me door
Dan nog is het kutajaxquote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ze spelen tegen de echte boeren hoor
quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ze spelen tegen de echte boeren hoor
quote:Op zondag 15 april 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, de 3-4 moet nog eerst vallen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zal t niet vaak met je eens zijn, maar dit keer wel
geen zin om daar nog in te gaan liggen vandaagquote:
die is weg. eindelijk rust aan de kopquote:Op zondag 15 april 2012 16:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Je vriendin er eens goed van langs geven..
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die is weg. eindelijk rust aan de kop
quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
die heeft geen kut, dat is een kut. dat is anders
Ahh oké. Ik twijfeldequote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
die heeft geen kut, dat is een kut. dat is anders
't Waren vooral z'n bewbs die opvielen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Die dikke kop van Marko valt ook wel op!
wat heb je er voor overquote:
hmmzquote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan krijg je mijn adres om te kunnen stalken?
quote:
beetje te stoken hierquote:
Yes.quote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
is misbruiken van je macht als mod ook geen note?
nee, dat is geen note, maar modrechten af en in erge gevallen een banquote:Op zondag 15 april 2012 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
is misbruiken van je macht als mod ook geen note?
Ja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 15 april 2012 17:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat is geen note, maar modrechten af en in erge gevallen een ban
quote:
quote:
hmm, dan op zoek naar een andere oorzaakquote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, wodka geeft over het algemeen geen hoofdpijn.
[..]
Dank.
Duurt nog weken dus?quote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als mijn pc mee gaat werken... Moet ff opnieuw installeren
En anders?quote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, voor degenen die Hamachi nog niet hebben geïnstalleerd: er zijn nog 2 plekken beschikbaar...
Kan beter. Net hyperventilerend naar huis gestuurd van werkquote:
Remcoquote:
ow, bahquote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beter. Net hyperventilerend naar huis gestuurd van werk
Met jou?
[..]
Remco
Met een plastic zak bij de hand inderdaad rustig thuis zitten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, bah
en nu? vanavond rustig thuis zitten?
hier is het wel prima
Sorry geen tijd voor die dingen, anders leek t me wel funquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, voor degenen die Hamachi nog niet hebben geïnstalleerd: er zijn nog 2 plekken beschikbaar...
Dus, installeren die zooi, jetztquote:
Indd, vanavond megarel.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus, installeren die zooi, jetzt
hoe laat?quote:
uur/anderhalf uur ofzo volgens mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je nog lang zonder stroom gezeten Wouter?
want toen de bus naar Mos reed was het pikkedonker op straat
hmm, ook enig idee waar het vandaan komt?quote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een plastic zak bij de hand inderdaad rustig thuis zitten.
Maar ga zondags toch altijd al vroeg naar bed, dus dat is ook niet zo'n probleem
Stress waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ook enig idee waar het vandaan komt?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
doet de website van Facebook het bij iemand?
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
doet de website van Facebook het bij iemand?
waarvan?quote:
ik dacht dat je juist lekker op je plek zat in je nieuwe kamer etc.quote:
Ik heb wel tijd, en het lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry geen tijd voor die dingen, anders leek t me wel fun
Door andere dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht dat je juist lekker op je plek zat in je nieuwe kamer etc.
of wordt de stress door andere dingen veroorzaakt?
dus jij wil ook Generals spelen?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd, en het lijkt me ook wel leuk.
hmm, das wel balenquote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door andere dingen.
Mijn nieuwe plekje heeft me juist wel iets meer rust gegeven. Maar kennelijk (nog) niet genoeg ofzo.
Uhuh.quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus jij wil ook Generals spelen?
ik zal je de gegevens even doenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door andere dingen.
Mijn nieuwe plekje heeft me juist wel iets meer rust gegeven. Maar kennelijk (nog) niet genoeg ofzo.
en daar kun je ook weinig aan doen?quote:
Ben al in behandeling bij een psycholoog, meer zou ik niet weten.quote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en daar kun je ook weinig aan doen?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij is er een team van de bon boys kampioen geworden. wat een herrie hier door de straat
ah, dat hoor ik nu dusquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef rulerofdeath het volgende:
nee dus. dat was hsc. die gingen even langs de bon boys
quote:
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef haakon het volgende:
Ik moet zo hard lachen om deze
[ afbeelding ]
* Redbaron geeft Nath een hele fijne knuffel ter extra steunquote:Op zondag 15 april 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben al in behandeling bij een psycholoog, meer zou ik niet weten.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
* Redbaron geeft Nath een hele fijne knuffel ter extra steun
Aha.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, in de les zeggen ze het altijd zo simpel en de tentamens zijn altijd zo krom als 't maar kan
Treffend jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef haakon het volgende:
Ik moet zo hard lachen om deze
[ afbeelding ]
Wanneer ik een muis hebquote:Op zondag 15 april 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Peter en Jeffrey, wanneer verschijnen jullie in Hamachi?
Heerlijke plaatquote:
dat wil nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer ik een muis hebmet die touchpad kan ik niet c&c'en. En op m'n pc ga ik het niet installeren want daar moet eerst Windows weer opnieuw op. C: schijf tjokvol en traag als bevroren schijt door een trechter.
Nope. Daarom nu maar weer mooi Portal 2 spelen op de pc. Lekker puzzelenquote:
ik zing niet meequote:
welterustenquote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen
Trusten lieve Tukkers
slaap lekker Bassiequote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Redbaron het volgende:
Zo maar eens proberen de luiken te sluiten.. 3.15u de wekker
quote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen
Trusten lieve Tukkers
En jij ook welterustenquote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen
Trusten lieve Tukkers
\m/quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, dat was een mooi snel potje
Samen met Ilonaa en Justin
Echte mannen doden schepselen met een bijlquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 06:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben nerveus manSpannend altijd, zo'n eerste dag.
Werkze/succes dan maar!quote:
Jij ook succes dan man!quote:Op maandag 16 april 2012 06:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Werkze/succes dan maar!
Ik ga maar eens op de weg letten. Ring van Amsterdam, altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |