quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik een tepel en een verschrompeld piemeltje in de banner/header zag... maar t was een varkentje
Je ziet wat je wilt zien!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat ik een tepel en een verschrompeld piemeltje in de banner/header zag... maar t was een varkentje
Je moet alles een keer gedaan hebben... al heb ik zelf alleen maar joints op ipv pillenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik pas geleden toch eens overstag ben gegaan en een pilletje heb gebruikt. En dat terwijl ik echt al m'n hele leven heel fel tegen drugs ben
.
Ik ben niet eens echt nieuwsgierig naar hoe het nou zou zijn. Mijn hoofd werkt al raar genoeg zonder en ook voor lol hoef ik t niet te doen. En als m'n lijf moe is dan is het moe om een reden, en dan ga ik slapen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik pas geleden toch eens overstag ben gegaan en een pilletje heb gebruikt. En dat terwijl ik echt al m'n hele leven heel fel tegen drugs ben
.
Waarom moet dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet alles een keer gedaan hebben... al heb ik zelf alleen maar joints op ipv pillen
Nou als ik dan toch een piemel moet zien dan liever geen kleine verschrompelde hoor!quote:
Vanwege het feit dat het chemisch is, of vanwege t slikken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb in totaal 3 jointjes op, de eerste was wel ok maar de volgende 2 waren toch een stuk minder. Ben ik totaal op afgeknapt. Pilletjes doe ik niet, ik heb al vet veel moeite om een paracetamolletje ofzo door te slikken..
Vanwege slikken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het chemisch is, of vanwege t slikken?
quote:
Inmiddels lukt het ook wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vroeger kon ik dat ook niet. Dan moest er echt een glas water bij, en nog een en nog een.
Tegenwoordig gewoon zonder water. Ik heb geoefend
Anders hap je evenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom moet dat?
Er zijn toch echt genoeg dingen die ik niet gedaan hoef te hebben. Drugs is er daar 1 van.
Waarom? Dat hield ik goed vol. Als de muziek goed is tenminste. En als ik t nu niet volhou dan is mijn lijf gewoon moe. Klaar. Ik zie het nut niet in van je lijf chemisch pushen om dingen te doen die het eigenlijk niet of niet meer kan. Nou ja... eigenlijk de je dat met Red Bull ook wel een béétje, dus ti's niet helemaal waar wat ik zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, als je op een feest staat van 20:00 tot zo'n 6:00 in de morgen dan is het wel een uitkomst. Je wordt en lekker hyper en vrolijk van. Vrolijk worden kost me nog wel eens moeite normaal gesproken.
Van alcohol raak je compleet de weg kwijt. Van een pilletje (xtc in ieder geval) niet, je gedrag verandert, maar je bent er voor de volle 100% bij met je kop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil gewoon totale controle houden, of iig de illusie daarvan. Daar passen drugs niet bij.
Alcohol eigenlijk ook niet dan
Mja medicijnen trauma's ken ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Inmiddels lukt het ook wel.. Als klein jochie moest ik elke dag één of ander pilletje voor weet ik wat, waren ook te ranzig. Trauma's.
.
Ik merk dat het bij mij vooral de angst voor het onbekende was. En ja, als je onverantwoordelijk gebruikt, en dus veel te veel slikt, dan ben je stom bezig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Dat hield ik goed vol. Als de muziek goed is tenminste. En als ik t nu niet volhou dan is mijn lijf gewoon moe. Klaar. Ik zie het nut niet in van je lijf chemisch pushen om dingen te doen die het eigenlijk niet of niet meer kan. Nou ja... eigenlijk de je dat met Red Bull ook wel een béétje, dus ti's niet helemaal waar wat ik zeg.
Het verschil is dat dat wordt gereguleerd door de overheid...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:40 schreef wonderer het volgende:
Cafeine, chocola... er is veel meer drugs in de omloop dan alleen de zooi die je op feestjes kunt krijgen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |