Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het gevoel dat ik heel wat gemist heb met die verwijderde postsik snapte al helemaal niks van sommige dingen
Ga je nog naar Utrecht vanavond?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, als Jair uit bad is en ik zijn tanden heb gepoetst. Vertrek ws rond half acht of zo
quote:Het Amerikaanse Storm Prediction Center heeft een waarschuwing uit laten gaan voor 'extreem, levensbedreigend weer'. Het stormcentrum meldt dat het midden van de VS rekening moet houden met tornado's. De stormen gaan gepaard met enorme windvlagen en mogelijk zeer grote hagelstenen. Het extreme weer zal naar verwachting veel schade aanrichten.
Ik zie daar wel een complottheorie in......quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zit je een beetje te Fokken, probeer je al een uur een film te kijken..hoor je ineens een klein gekletter. Valt er gewoon een knoop van mijn overhemd. Zomaar
Gewoon omdat het fijn is om te sporten? Ik ben niet zo van de teamsporten, maar ik kan me wel voorstellen dat het best gezellig is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan iemand me nog eens een keer uitleggen wat er leuk is om min of meer verplicht elk weekend op te komen draven voor een halve tot een hele dag op bij voorkeur onmogelijke tijden?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef wyccie het volgende:
Test.Vuze, vueling, vu en vuurwerk. Maar ik heb die Google-trackingmeuk uitstaan op deze pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |