quote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan ook gewoon in de winkel een broek kopen die al zwart is. Het is maar een tip.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Aardig dom om dit het serieus in de wasmaschine te gaan verfen. Dalijk beschadig je andermans kleding daarmee. Lijkt mij niet dat al dat zwart er namelijk meteen uitgaat en daarnaast lijkt het resultaat mij ook niet echt fantasisch.
Dan koop je toch precies dezelfde spijkerbroek die je zo fijn vindt maar dan in het zwart? (trouwens, een spijkerbroek hoort in mijn ogen gewoon elke tint blauw te zijn, maar zeker geen zwart...)quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef ad0rable het volgende:
JEZUS MANNEN. Snap dat nou! Sommige spijkerbroeken zijn zo fijn dat je ze ook in het zwart wil. Je fijne broek dan zwart verven is dan een betere oplossing dan nog een keer op zoek gaan naar een perfecte spijkerbroek en ook nog eens in het zwart.
Wat dacht je van het feit dat je dan een broek extra hebt, geen risico dat het verven mislukt en je ook nog een verpeste broek hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:56 schreef Mry het volgende:
Dat verven kost nog geen 5 euro. Waarom zou je dan in plaats daarvan een nieuwe broek gaan kopen voor weetikveel hoeveel geld? Die logica ontgaat me echt even hoor
Je moet niet aan de handwas beginnen dat wordt een ramp gewoon dequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:42 schreef meiga het volgende:
hii. ik heb laatst bij kruidvat Dylon gekocht om in de wasmachine me kleding zwart te verven, nou zegt mn moedr dat het bij haar niet uit de wasmachine ging. heeft iemand een andere oplossing voor het zwart verven van een spijkerbroek???? I NEED IT
preciesquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef ad0rable het volgende:
JEZUS MANNEN. Snap dat nou! Sommige spijkerbroeken zijn zo fijn dat je ze ook in het zwart wil. Je fijne broek dan zwart verven is dan een betere oplossing dan nog een keer op zoek gaan naar een perfecte spijkerbroek en ook nog eens in het zwart.
En als ze die toch niet in het zwart hebben?! Kijk, spijkerbroeken zijn voor vrouwen nogal een moeilijk ding. We hebben allemaal andere heupen, andere dijen en het moet wel precies goed zitten (strak imo). Wij kennen de hel van een juiste spijkerbroek vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Dan koop je toch precies dezelfde spijkerbroek die je zo fijn vindt maar dan in het zwart? (trouwens, een spijkerbroek hoort in mijn ogen gewoon elke tint blauw te zijn, maar zeker geen zwart...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop