Godsklere. Hommo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:48 schreef OeJ het volgende:
Gisteren zat ik tv te kijken, de discovery channel, en toen zag ik beelden van een klein olifantje dat was geboren, het was zo schattig, dat slurfje, dat proberen overeind te komen, met die dikke kuiten, ja, en toen werd ik me toch overweldigd door een enorm geluk, het was een klein groot wonder wat daar was gebeurd, zo bijzonder, zo puur, zo mooi, en toen, en toen kwamen de tranen, dikke waterlanders gleden langs m'n gezicht.
Iemand die dit herkent?
Wacht even. Dat betekend dat zijn vriendin/vrouw een olifant isquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je eigen kind een olifantje noemen
Bij mij vooral als ik een docu over De melkweg kijk ofzo...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:48 schreef OeJ het volgende:
Gisteren zat ik tv te kijken, de discovery channel, en toen zag ik beelden van een klein olifantje dat was geboren, het was zo schattig, dat slurfje, dat proberen overeind te komen, met die dikke kuiten, ja, en toen werd ik me toch overweldigd door een enorm geluk, het was een klein groot wonder wat daar was gebeurd, zo bijzonder, zo puur, zo mooi, en toen, en toen kwamen de tranen, dikke waterlanders gleden langs m'n gezicht.
Iemand die dit herkent?
quote:
Jij komt er mee, wat zegt dat dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:28 schreef teknomist het volgende:
Als Freud een psychoanalyse zou doen over jou en die slurf ...
Toen ik dit las en daarna de OP nog een keer ging ik kapot.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je eigen kind een olifantje noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |