Ik vraag me af hoe functioneel dat is...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat bekend als 1 van de meest schockerende films ooit. persoonlijk vond ik Srpski Film: http://www.moviemeter.nl/film/64573 erger...
Dat geloof ik best ja!quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah gezellig, zijn we vorige week geweest.
In Amsterdam, je merkt echt dat dat Amsterdam is. Amersfoort en Groningen zijn veeeeeeel netter
Dan hoef je sowieso niet naar Groningen, het is daar altijd 'druk' (ik ben er gewend aan geraakt).quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja!
Wij gaan naar Groningen of Hengelooo, weten we nog niet. Maakt ook niet uit, wil iig voor de drukte aan zijn
Ik zou naar Groningen gaan, die is groter en dat rijdt veel makkelijker heenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja!
Wij gaan naar Groningen of Hengelooo, weten we nog niet. Maakt ook niet uit, wil iig voor de drukte aan zijn
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 01:05:16Hoe laat begint de afterparty van de 3FM Awards? En waar is het? #3fm reageer retweet
Zijn andere Ikea's trouwens echt zo veel kleiner? Ik ben ooit een keer in Amersfoort geweest, maar dat kan ik me niet meer echt herinneren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je merkt de drukte toch niet, omdat het zo groot is. Groningen it is
Klopt, al vind ik het daar nog niet zo opvallen als het druk is, omdat 'ie zo groot isquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan hoef je sowieso niet naar Groningen, het is daar altijd 'druk' (ik ben er gewend aan geraakt).
Klopt, maar het scheelt dat ik niet zelf ga rijden. In Hengelo neem ik standaard de verkeerde afslag, al is me dat in Grunn ook al eens gebeurd...quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou naar Groningen gaan, die is groter en dat rijdt veel makkelijker heen
Amersfoort en Groningen verschillen niet zo veel nee, Hengelo is wel kleiner ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn andere Ikea's trouwens echt zo veel kleiner? Ik ben ooit een keer in Amersfoort geweest, maar dat kan ik me niet meer echt herinneren.
tis hier onsmakelijk en ranzig dan dat het echt horror is. ik heb het gezien omdat ik van alles gezien wil hebben, maar ik zie uiteindelijk liever een spannende horror of een leuke comedyquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe functioneel dat is...
Wij ook, eentje te laat. Reden we daar; 'Oh wacht, het was hier afquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar het scheelt dat ik niet zelf ga rijden. In Hengelo neem ik standaard de verkeerde afslag, al is me dat in Grunn ook al eens gebeurd...
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergaragequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je merkt de drukte toch niet, omdat het zo groot is. Groningen it is
Voorkant van de Ikea is parkeerterreinquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergarage
Gewoon op het parkeerterrein buiten parkeren?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok ook dat die het gaat worden, al wordt dat nog even lastig, we gaan met een bus-->parkeergarage
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezandquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij ook, eentje te laat. Reden we daar; 'Oh wacht, het was hier af'
Trustenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker allemaal
en tot Timur en Ramon!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezand
De A7 opgereden dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
In Groningen staat 'ie ook onnozel aangegeven; zie je dat grote bord rechts van de weg, had je die afslag moeten hebben... Ik stond een poosje later in Hoogezand
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturnquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voorkant van de Ikea is parkeerterrein
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed. slaap lekker allemaal
en tot Timur en Ramon!
Er zit een best groot parkeerterrein aan de voorkant, niet te missen hoor, aangezien de ingang daar ook zitquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturn
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik rij altijd rechtstreeks de parkeergarage in aan de achterkant, langs de Saturn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |