abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 april 2012 @ 13:23:54 #101
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110764914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:42 schreef Bart-Willem het volgende:
Je ziet er geen zak in. :P Het is een beetje 't oldskool caravanspiegels-idee maar dan heel klein zeg maar. :+

Overigens valt 3750 inclusief rubbers (veel nieuwe rubbers loopt aardig in de papieren), lassen en al die extra onderdelen wel mee. :) Was 't alleen het spuitwerk dan was het wel duur. :+ Waar laat je 't nu doen trouwens?
Volvo classics in barneveld ( dus niet volvo klassiekers van dries bakkenes)
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 25 april 2012 @ 13:25:59 #102
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110764985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Maareh Heimo.. Waarom niet de originele kleur?
Ik vind dit mooier :P als ie ijsblauw (origineel) met wit dak wordt, dan heb je bijna geen contrast.
Nu krijg ik een wit dak, zwarte body en weer witte wielen. Dat vind ik cooler
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_110768760
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Hyman het volgende:

[..]

Volvo classics in barneveld ( dus niet volvo klassiekers van dries bakkenes)
Ah, bij heerschap Bottinga. :) Die doet wel mooie dingen en is wel een geschikte gast vind ik. :) En belangrijker: hij licht je niet op. :)

Bakkenes, tja: die had 3750 geroepen en uiteindelijk zou het dan heel veel meer worden. :P
  woensdag 25 april 2012 @ 20:55:49 #104
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110785439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:04 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Ah, bij heerschap Bottinga. :) Die doet wel mooie dingen en is wel een geschikte gast vind ik. :) En belangrijker: hij licht je niet op. :)

Bakkenes, tja: die had 3750 geroepen en uiteindelijk zou het dan heel veel meer worden. :P
Ah, bekenden van je :P? Het leek me een goede vent met veel verstand :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_110786632
Bottinga ken ik ja, is eigenlijk leraar maar zijn 2e hobby liep nogal uit de hand. :) Hij weet vooral veel van 164's maar een Amazon of 140 is uiteraard ook in goede handen bij hem. :P Is 'ie nu fulltime ermee bezig eigenlijk?
  woensdag 25 april 2012 @ 21:29:55 #106
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_110788153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:10 schreef Bart-Willem het volgende:
Bottinga ken ik ja, is eigenlijk leraar maar zijn 2e hobby liep nogal uit de hand. :) Hij weet vooral veel van 164's maar een Amazon of 140 is uiteraard ook in goede handen bij hem. :P Is 'ie nu fulltime ermee bezig eigenlijk?
Voor zover ik weet wel. Zal ik em de groeten doen als ik em weer zie? :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_110810803
Moet je wel Rob van Scandcar zeggen. :+ Scandcar huurt me geregeld in en heb Wim geregeld aan de lijn. :P

Ik ben zelf misschien toch in de markt voor wellicht iets nieuws (maar dan gebruikt) omdat m'n V70 nog steeds niet in orde is. :{ Maar voor een dumpprijs weg doen is ook zonde, dan hobbel ik er liever nog even mee door. En ergens doe ik dat ook liever zodat ik voldoende spaarcenten op m'n rekening hou, want de recessie hakt er overal flink in. :X Ik zou vanmiddag moeten werken, maar ben afgebeld omdat 't veels te rustig is. :{ Idem voor gisteren en vorige week. :X

Wat ik eventueel zou willen kopen als vervanger weet ik niet: ergens zou ik wel een C30 willen, maar goed: spaarrekening plunderen. :P Aan de andere kant vond ik mijn 244 diesel altijd wel fijn (maar wel te sloom), dus dan is een 740 turbodiesel automaat ook wel heel tof. :+
pi_110813510
Het blijft vet om te zien :D

pi_110826015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Moet je wel Rob van Scandcar zeggen. :+ Scandcar huurt me geregeld in en heb Wim geregeld aan de lijn. :P

Ik ben zelf misschien toch in de markt voor wellicht iets nieuws (maar dan gebruikt) omdat m'n V70 nog steeds niet in orde is. :{ Maar voor een dumpprijs weg doen is ook zonde, dan hobbel ik er liever nog even mee door. En ergens doe ik dat ook liever zodat ik voldoende spaarcenten op m'n rekening hou, want de recessie hakt er overal flink in. :X Ik zou vanmiddag moeten werken, maar ben afgebeld omdat 't veels te rustig is. :{ Idem voor gisteren en vorige week. :X

Wat ik eventueel zou willen kopen als vervanger weet ik niet: ergens zou ik wel een C30 willen, maar goed: spaarrekening plunderen. :P Aan de andere kant vond ik mijn 244 diesel altijd wel fijn (maar wel te sloom), dus dan is een 740 turbodiesel automaat ook wel heel tof. :+
Wat is er nu nog niet goed aan de V70?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_110826241
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Bart-Willem het volgende:
Moet je wel Rob van Scandcar zeggen. :+ Scandcar huurt me geregeld in en heb Wim geregeld aan de lijn. :P

Ik ben zelf misschien toch in de markt voor wellicht iets nieuws (maar dan gebruikt) omdat m'n V70 nog steeds niet in orde is. :{ Maar voor een dumpprijs weg doen is ook zonde, dan hobbel ik er liever nog even mee door. En ergens doe ik dat ook liever zodat ik voldoende spaarcenten op m'n rekening hou, want de recessie hakt er overal flink in. :X Ik zou vanmiddag moeten werken, maar ben afgebeld omdat 't veels te rustig is. :{ Idem voor gisteren en vorige week. :X

Wat ik eventueel zou willen kopen als vervanger weet ik niet: ergens zou ik wel een C30 willen, maar goed: spaarrekening plunderen. :P Aan de andere kant vond ik mijn 244 diesel altijd wel fijn (maar wel te sloom), dus dan is een 740 turbodiesel automaat ook wel heel tof. :+
Heb je een eigen bedrijf/freelance iets ofzo dan?
pi_110826417
V70 mist wat vermogen, zuipt meer en ligt een beetje dweilerig op de weg. :{ Ik heb een eigen bedrijfje, eigenlijk systeembeheer etc maar nu ook in Volvo-onderdelensales! :+
pi_110826666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef Bart-Willem het volgende:
V70 mist wat vermogen, zuipt meer en ligt een beetje dweilerig op de weg. :{ Ik heb een eigen bedrijfje, eigenlijk systeembeheer etc maar nu ook in Volvo-onderdelensales! :+
Koop een S80 T6/V8 of V70R dan :+

Ooh oke..beetje uitbreiden van je werkzaamheden zegmaar :+ nja als het verdient :P
pi_110827530
Ik heb al een T-5R gehad. :P Leuk en aardig zo'n ding, maar ze zijn allemaal afgetrapt. :X Als je zoiets wil hebben en geen gesodemieter wil moet je 'm gewoon nieuw kopen. :P
pi_110827732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:29 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik heb al een T-5R gehad. :P Leuk en aardig zo'n ding, maar ze zijn allemaal afgetrapt. :X Als je zoiets wil hebben en geen gesodemieter wil moet je 'm gewoon nieuw kopen. :P
Die S80 T6/V8 kom je best nette van tegen hr :o V70R heb ik nooit zo naar gekeken want station is niet mijn ding eigenlijk :@

Aaah eigenlijk is het altijd gewoon een marteling om weer naar auto's te kijken op internet :{ :{
pi_110828693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef H-D het volgende:

[..]

Die S80 T6/V8 kom je best nette van tegen hr :o V70R heb ik nooit zo naar gekeken want station is niet mijn ding eigenlijk :@

Aaah eigenlijk is het altijd gewoon een marteling om weer naar auto's te kijken op internet :{ :{
I know your feeling.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_110829102
quote:
9s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:50 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

I know your feeling.
Het is zo erg want het was helemaal niet eens mijn bedoeling maar kwam het min of meer per toeval tegen en ik heb eigenlijk al een superfijne auto :P :{
pi_110829296
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef H-D het volgende:

[..]

Het is zo erg want het was helemaal niet eens mijn bedoeling maar kwam het min of meer per toeval tegen en ik heb eigenlijk al een superfijne auto :P :{
Tja, ik kom ook zoveel tegen per toeval. Of ik verveel me kapot en ga op Marktplaats neuzen :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_110829406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Tja, ik kom ook zoveel tegen per toeval. Of ik verveel me kapot en ga op Marktplaats neuzen :')
Idd soms ook gewoon om tijd te doden.
Maar eigenlijk moeten we gewoon tevreden zijn met wat we hebben :P

Wat is het rustig op Fok! btw
pi_110829424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:32 schreef H-D het volgende:

[..]

Die S80 T6/V8 kom je best nette van tegen hr :o V70R heb ik nooit zo naar gekeken want station is niet mijn ding eigenlijk :@

Aaah eigenlijk is het altijd gewoon een marteling om weer naar auto's te kijken op internet :{ :{
Zo'n S80 6-cilinder kan je wel met een geruster hart kopen (minder gewild bij het Volvo-aftrapvolk :P ), maar ze zuipen als een malle. :P
pi_110829502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef H-D het volgende:

[..]

Idd soms ook gewoon om tijd te doden.
Maar eigenlijk moeten we gewoon tevreden zijn met wat we hebben :P

Wat is het rustig op Fok! btw
Nouja upgrade is in mijn geval niet heel verkeerd :'). Toch ben ik wel gehecht aan mijn koekblikje.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_110829706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:03 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nouja upgrade is in mijn geval niet heel verkeerd :'). Toch ben ik wel gehecht aan mijn koekblikje.
Klopt :P toch wel leuk eigenlijk dat je er dan toch gehecht aan raakt op een of andere manier. Ondanks dat het wss niet je eerste keus is :P
pi_110829786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Bart-Willem het volgende:

[..]

Zo'n S80 6-cilinder kan je wel met een geruster hart kopen (minder gewild bij het Volvo-aftrapvolk :P ), maar ze zuipen als een malle. :P
Wat vind jij zuipen als een malle? :P

En ik stond vorige keer even te praten met de eigenaar van de garage waar ik mijn auto gekocht heb/in onderhoud heb en die rijdt een S80 V8 Executive (echt een prachtding) en hij zei dat het verbruik niet zo heel veel scheelt t.o.v. de T6. En dan zou ik toch echt wel voor de V8 gaan :P
pi_110829837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:08 schreef H-D het volgende:

[..]

Wat vind jij zuipen als een malle? :P

En ik stond vorige keer even te praten met de eigenaar van de garage waar ik mijn auto gekocht heb/in onderhoud heb en die rijdt een S80 V8 Executive (echt een prachtding) en hij zei dat het verbruik niet zo heel veel scheelt t.o.v. de T6. En dan zou ik toch echt wel voor de V8 gaan :P
Als ik vrije keus zou hebben zou t waarschijnlijk een D5 zijn :@
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_110829957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Als ik vrije keus zou hebben zou t waarschijnlijk een D5 zijn :@
Diesel-adept :+ als ik vrije Volvo keus zou hebben zou het een S80 V8 zijn. Als ik compleet vrije keus zou hebben zou het geen Volvo meer zijn :@ er zijn toch wel dingen waar mijn autohart net nog wat sneller van gaat kloppen dat die S80 V8 :P
pi_110830166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef H-D het volgende:

[..]

Diesel-adept :+ als ik vrije Volvo keus zou hebben zou het een S80 V8 zijn. Als ik compleet vrije keus zou hebben zou het geen Volvo meer zijn :@ er zijn toch wel dingen waar mijn autohart net nog wat sneller van gaat kloppen dat die S80 V8 :P
Ik zou niet weten wat ik zou moeten kopen. Ben totaal niet weg van de Duitse brigade en dure sportwagens. Zou dan liever een V70 D5 met full options nemen en misschien dat blok nogal kietelen :9
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')