quote:Ja, precies.
Op zaterdag 27 juli 2002 19:15 schreef superrat het volgende:
De Fiat Multivla is idd een spuuglelijk ding, maar wat dacht je van al die vierkante autotjes??De Renault Kangoo:
quote:*Ril* Ja
Op zaterdag 27 juli 2002 19:15 schreef superrat het volgende:
De Fiat Multivla is idd een spuuglelijk ding, maar wat dacht je van al die vierkante autotjes??De Renault Kangoo:
M'n ouders zaten er aan te denken om die bak te kopen Ik heb het ze verboden om te doen
die verdomde fiat en de Opels zijn dus lelijk in tegen stelling tot de meest onderschatte oto:
en betrouwbaar uiteraard...
quote:same here, ik had aangedrongen op een gloednieuwe Seat Toledo, vet mooie bak, en mn pa vond het verschil met onze huidige auto (Astra, 1e model) te weinig
Op zaterdag 27 juli 2002 19:18 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
*Ril* Ja
![]()
M'n ouders zaten er aan te denken om die bak te kopen
Ik heb het ze verboden om te doen
quote:Mijn ouders hebben braaf naar me geluistert (heb ze aardig afgericht
Op zaterdag 27 juli 2002 19:20 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
same here, ik had aangedrongen op een gloednieuwe Seat Toledo, vet mooie bak, en mn pa vond het verschil met onze huidige auto (Astra, 1e model) te weinig
dus we hebben nog steeds de Astra
Btw, wat denk je van onderstaand model? Damn wat lelijk zeg
quote:die onderste lijkt meer op die wagen van batman... nee, vind het helemaal niks... te opvallend
Op zaterdag 27 juli 2002 19:23 schreef JaJoah het volgende:
Idd, de Manta B is een lelijke bak. Maar de Manta A (zie onderstaande kleine foto) vind ik nog wel gaan. Is ook een stuk moeilijker aan te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 27-07-2002 19:25]
quote:Dat is geen productie-model.
Op zaterdag 27 juli 2002 19:23 schreef JaJoah het volgende:
quote:gelukkig niet
Op zaterdag 27 juli 2002 19:25 schreef static het volgende:[..]
Dat is geen productie-model.
quote:Dees is echt zo lelijk idd. Maar het ergste is dat mijn pa hem wel heel mooi vind. Maar misschien zegt ie dat wel expres omdat ik altijd in zijn auto wil rijden
Op zaterdag 27 juli 2002 19:01 schreef static het volgende:
Wat vind jij de lelijkste auto (wel een productiemodel)?Deze komt bij mij toch aardig in de buurt (Fiat Multipla):
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 19:28 schreef superrat het volgende:[..]
AAAARRGGGHHH!!!
Lekker origineel
En een kadet vind ik mooier dan het gedrocht van Fiat. De ontwerper zal wel ontiegelijk dronken zijn geweest tijdens z'n werk.
quote:Zolang ze niet mijn auto proberen na te maken, want dat is dan meteen een reden om hem in de verkoop te gooien
Op zaterdag 27 juli 2002 19:32 schreef superrat het volgende:
Wat mijn trouwens opviel is dat Daewoo zijn auto's een 'bekend' uiterlijk geeft...
Ze hebben een type dat vind ik net een Opel Kadett (ik noem die dingen een NepKadett), een ander type een Nissan.Lekker origineel
quote:En wat dacht je van de mensen die de uiteindelijke beslissing hebben genomen om het ook daadwerkelijk in produktie te nemen.
...En een kadet vind ik mooier dan het gedrocht van Fiat. De ontwerper zal wel ontiegelijk dronken zijn geweest tijdens z'n werk.
quote:vertel vertel!!
Op zaterdag 27 juli 2002 19:36 schreef JaJoah het volgende:[..]
Zolang ze niet mijn auto proberen na te maken, want dat is dan meteen een reden om hem in de verkoop te gooien
[..]En wat dacht je van de mensen die de uiteindelijke beslissing hebben genomen om het ook daadwerkelijk in produktie te nemen.
goeie 2de zijn al die opgedirkte golfjes en andere boodschappenkarretjes met veel te grote velgen en vooral spoilers waar 3 man op kunnen liggen
quote:lada?
Op zaterdag 27 juli 2002 19:36 schreef JaJoah het volgende:[..]
Zolang ze niet mijn auto proberen na te maken, want dat is dan meteen een reden om hem in de verkoop te gooien
quote:SCHOP!
Op zaterdag 27 juli 2002 19:43 schreef dr.dunno het volgende:[..]
lada?
edit:
overigens vind ik:
95% van de jappen lelijk
95% van de amerikanen
5% van de europeanen
[Dit bericht is gewijzigd door ransbal op 27-07-2002 19:52]
quote:Die is inderdaad ook niet echt mooi te noemen.
Op zaterdag 27 juli 2002 19:44 schreef matthijn99 het volgende:
[afbeelding]
quote:Heeft zn charme vind ik. Vorig jaar was ik in Oost-Duitsland op vakantie en daar kun je die dingen via advertenties in de krant vaak gewoon gratis (of voor een habbekrats) ophalen en krijg je er nog allerlei reserve onderdelen en accesoires bij ook. Leuk om aan te knutselen en te 'modden'
Op zaterdag 27 juli 2002 19:13 schreef laffer het volgende:
ik vind een trabant ook niet echt mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |