abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:59:42 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110298983


Glee draait om een groep scholieren, die onder leiding van hun leraar Spaans een koor beginnen op hun school. Hun doel is het winnen van Nationals, maar daarvoor moeten eerst de voorgaande rondes gewonnen worden. Ondertussen doet iedereen het met iedereen...

Liedjes
De liedjes uit de afleveringen zijn verkrijgbaar via iTunes en verschijnen vaak ook op CD's. Als je een nummer zoekt, kun je in deze lijst kijken: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Glee

De cast
Lea Michele, Chris Colfer, Amber Riley, Naya Rivera, Heather Morris, Mark Salling, Jane Lynch en de rest.

Waar zijn we nu?
Seizoen 3 is halverwege, er zijn 15 afleveringen uitgezonden. Vanaf nu is het één grote eindsprint naar de finale, waarin het aan de Seniors (de halve cast) is om hun diploma in de wacht te slepen. Wie blijft, wie gaat?!?
Verder: Sue is zwanger - god mag weten van wie. Will en Emma gaan trouwen, niet dat het iemand iets kan schelen. Quinn zit in een rolstoel (maar dat is niet belangrijk, want Blaine heeft een lastige grote broer). En Rachel en Finn willen ook trouwen, wat natuurlijk heel logisch is want ze zijn al 17.
Niet dat iets hiervan er toe doet, want hier op Fok zijn we allemaal Santana-fan en de rest neemt feitelijk alleen maar zendtijd in beslag. Simpel zat.

Waarom we kijken? Om ons één keer in de week weer 16 te voelen. Wanneer? Over het algemeen op woensdag, aangezien Glee in Amerika op dinsdag wordt uitgezonden...



Vorig topic: [US] Glee #16 - Love Shack!
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:01:19 #2
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110299147
_O_ Voor je OP + tekst! _O_
pi_110300895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef Poesopstokje het volgende:
_O_ Voor je OP + tekst! _O_
Helemaal mee eens! *O*
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_110301482
quote:
Quinn zit in een rolstoel (maar dat is niet belangrijk, want Blaine heeft een lastige grote broer). En Rachel en Finn willen ook trouwen, wat natuurlijk heel logisch is want ze zijn al 17.
Niet dat iets hiervan er toe doet, want hier op Fok zijn we allemaal Santana-fan en de rest neemt feitelijk alleen maar zendtijd in beslag. Simpel zat.
_O_
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_110305028
quote:
Quinn zit in een rolstoel (maar dat is niet belangrijk, want Blaine heeft een lastige grote broer).
_O- _O_
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 14 april 2012 @ 02:21:54 #7
88233 Steve
Still the best.
pi_110305543
Babette! _O-. O+!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 14 april 2012 @ 02:29:27 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110305621
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:21 schreef Steve het volgende:
Babette! _O-. O+!
Ja dit dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110306472
Die tekst haha _O_ :D
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:54:56 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110307162
ik was een beetje dronken :@ :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:55:53 #11
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110307176

Ik vind 't geloof ik wel leuk, zo'n disco-aflevering *O*
pi_110308675
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje dronken :@ :')
_O-
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:05:31 #13
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_110309084
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje dronken :@ :')
maakt het nog beter! *O*
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_110312781
Volgens mij rust er een vloek op Glee..
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ampaign=nunl_twitter

Vorige keer was Whitney net overleden toen ze haar nummer zongen in de show, nu ligt één van de Bee Gees in coma en ze verwachten dat hij binnen enkele dagen overlijdt.
pi_110313792
Dan wordt het tijd voor een nieuwe Justin Bieber ep >:)
pi_110323482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Dan wordt het tijd voor een nieuwe Justin Bieber ep >:)
:D _O-
pi_110323535
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef loezzzje het volgende:

[..]

:D _O-
gemeen, en ik vond je nog wel aardig omdat je ook tvd en pll kijkt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_110323598
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Beach het volgende:

[..]

gemeen, en ik vond je nog wel aardig omdat je ook tvd en pll kijkt
Nou dood wens ik hem ook niet. Maar om nou te zeggen dat ik een fan ben _O-
pi_110324084
Geweldige OP _O-
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_110324532
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Nou dood wens ik hem ook niet. Maar om nou te zeggen dat ik een fan ben _O-
>:)
pi_110324616
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje dronken :@ :')
Dronken mensen vertellen de waarheid.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_110324904
De OP past precies in het "This is what you missed on Glee'-ritme :Y Erg leuk!
De afgelopen week vond ik persoonlijk een van de slechtste tot nu toe. het hele Quinn-rolstoelgedoe is te waus om leuk te vinden :N
Serieus...een cripple-gathering in een skatepark? Dat leek net alsof men daar het wekelijkse gehandicaptenuurtje had. "Kunnen zij ook eens leuk meedoen". Ugh.
En Quinn-Artie was ook lichtelijk tenenkrommend. Gezellig samen gehandicapt zijn...brrr.
En als laatste het geforceerde "Don't walk & text" gedoe...nee...ik vond het niks.

De SNF-aflevering van volgende week lijkt me daarentegen wel weer erg leuk :Y
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:32:55 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110324937
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Dronken mensen vertellen de waarheid.
Dat blijkt maar weer :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:37:15 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110325121
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:31 schreef WheeleE het volgende:
En Quinn-Artie was ook lichtelijk tenenkrommend. Gezellig samen gehandicapt zijn...brrr.
En dan ook nog twee van die suffe liedjes (ik vind de stem van Artie een beetje gemiddeld, die van Quinn ronduit zwak). Je kan veel zeggen over de overkill aan Blaine-nummers, maar hij heeft in ieder geval wél een beetje stem. Wat ook voor Rachel geldt.
Grootste fout van de laatste aflevering was natuurlijk het gebrek aan Santana solo's! }:|

Maar volgende week gaan ze 't goedmaken. Ik vóel het! ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:38:14 #25
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110325191
Ik vind de stem van Puck heel mooi.
Ook al kijk ik niet meer.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:39:58 #26
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110325315
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind de stem van Puck heel mooi.
Ook al kijk ik niet meer.
vind ik ook! :Y
pi_110325412
Wat komt er eigenlijk nog?

- Disco aflevering
- Whitney Houston tribute :') Zal wel net zo middelmatig als die Michael Jackson aflevering worden
- Prom (alweer)
- 'Choke' (zie spoiler)
- Nationals
- Graduation

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:45:56 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110325625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:41 schreef Avey het volgende:
Wat komt er eigenlijk nog?

- Disco aflevering
- Whitney Houston tribute :') Zal wel net zo middelmatig als die Michael Jackson aflevering worden
- Prom (alweer)
- 'Choke' (zie spoiler)
- Nationals
- Graduation
ik weet alleen Disco en Whitney (de laatste qua verhaal vast niet boeiend, maar kijk er toch naar uit: ik verwacht een paar mooie nummers). Prom, nationals en graduation in ieder geval als thema in het grote verhaal, maar of het aparte afleveringen worden weet ik niet.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110325672
Er komt ook een aflevering waarin - eindelijk - Tina centraal lijkt te staan.
pi_110325726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik weet alleen Disco en Whitney (de laatste qua verhaal vast niet boeiend, maar kijk er toch naar uit: ik verwacht een paar mooie nummers). Prom, nationals en graduation in ieder geval als thema in het grote verhaal, maar of het aparte afleveringen worden weet ik niet.

Volgens mij worden dat wel aparte afleveringen. Prom in ieder geval, nationals en graduation zou ook samen in een kunnen vallen.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:50:41 #31
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110325871
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Avey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prom-aflevering is wel leuk; mooie outfits, lekkere dansnummers.

Een Tina-aflevering? Hm, ik gun haar wel wat spotlight, maar een 'eigen' aflevering...? Vraag me af of het boeiend genoeg gaat zijn.
pi_110325992
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:57:30 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110326172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef Avey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probleem is dat ze zichzelf te serieus nemen. Daar waar ze eerst zo goed in waren - het moralistische nog net niet op de hak nemen (denk bijv. aan "blame it on the alcohol") - lijken ze ons nu de ene na de andere wijze les naar het hoofd te willen slingeren. Zo irritant betuttelend.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:58:51 #34
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110326228
Oh en we krijgen ook Whoopi nog! (3 afleveringen geloof ik) En Gloria Estefan moet ook nog langskomen (1 aflevering?)...
pi_110326241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Probleem is dat ze zichzelf te serieus nemen. Daar waar ze eerst zo goed in waren - het moralistische nog net niet op de hak nemen (denk bijv. aan "blame it on the alcohol") - lijken ze ons nu de ene na de andere wijze les naar het hoofd te willen slingeren. Zo irritant betuttelend.
Met als dieptepunt 'I Kissed A Girl'

Uit de kast getrokken worden is helemaal niet erg hoor, er zijn genoeg mannen die een liedje voor je willen zingen zodat het allemaal weer beter is O+

Boeeee :(
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_110326316
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:58 schreef babette21 het volgende:
En Gloria Estefan moet ook nog langskomen (1 aflevering?)...
Die komt geloof ik niet meer :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:03:13 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110326421
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:59 schreef Avey het volgende:
Met als dieptepunt 'I Kissed A Girl'

Uit de kast getrokken worden is helemaal niet erg hoor, er zijn genoeg mannen die een liedje voor je willen zingen zodat het allemaal weer beter is O+
Om ze daarna "I kissed a girl" ook nog daadwerkelijk te laten zingen, waarmee ze in 3 minuten het hele (ditgaatommeerdaneenbeetjerotzooien)verhaal op zeep hielpen! :')

Ander dieptepunt: Dave's zelfmoordpoging. Want jezelf op willen hangen is ook volledig logisch als je al zeker 1,5 dag gepest wordt. Zeker als je zelf 3 jaar de etterbak hebt uitgehangen. Oh ja en dan moeten we dat nog zielig vinden ook. Schei toch uit.
pi_110326513
Met je eens over dat overmoralistische als Kissed a Girl, dat hebben ze inderdaad verkeerd aangepakt. Dave's zelfmoordpoging vond ik dan wél wat geloofwaardiger overkomen, ik kreeg niet de indruk dat het om een paar dagen pesten ging en het karakter was natuurlijk al tijden in beeld als verschrikkelijke etterbak (wat natuurlijk ook al aangeeft dat er iets grondig mis is met die jongen). Alles bij elkaar zorgde er wel voor dat die scene voor mij geloofwaardig overkwam (en z'n goede acteerprestatie hielp ook wel mee). Maar het kwam wel wat uit het niets, het was beter geweest als ze een paar afleveringen de tijd hadden genomen om naar dat moment toe te werken.
pi_110326534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef babette21 het volgende:

[..]

Om ze daarna "I kissed a girl" ook nog daadwerkelijk te laten zingen, waarmee ze in 3 minuten het hele (ditgaatommeerdaneenbeetjerotzooien)verhaal op zeep hielpen! :')

Ander dieptepunt: Dave's zelfmoordpoging. Want jezelf op willen hangen is ook volledig logisch als je al zeker 1,5 dag gepest wordt. Zeker als je zelf 3 jaar de etterbak hebt uitgehangen. Oh ja en dan moeten we dat nog zielig vinden ook. Schei toch uit.
De enige aflevering die wat mij betreft goed was, was die met Quinn die uit het niets weer genezen is van haar krankzinnigheid en praat over het feit dat het laatste jaar van high school mooi moet zijn enzo. En dat dan de groep weer bij elkaar komt O+ Dat was goed gedaan.

Ok dat eerste stuk sloeg nergens op maar alles is beter dan baby's stelen :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:13:49 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110326871
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alles bij elkaar zorgde er wel voor dat die scene voor mij geloofwaardig overkwam (en z'n goede acteerprestatie hielp ook wel mee). Maar het kwam wel wat uit het niets, het was beter geweest als ze een paar afleveringen de tijd hadden genomen om naar dat moment toe te werken.
Oh die scene was absoluut mooi, met die beelden zo in combinatie met Cough Syrup (ondanks Blaine). En het had al met al goed kúnnen zijn, een flinke aanloop had kunnen helpen zodat we ook echt met hem te doen kregen.
Nu was het niet zo dat ik het helemaal niet zielig vond, maar ik vond (naast dat het dus zieliger had gekund :') ) z'n "oplossing" enorm zwak; hij heeft niet eens geprobeerd om dingen anders te laten gaan. Waarmee de boodschap van Glee werd: pas op met pesten, het kan aanzetten tot zelfmoord. In plaats van: als je gepest wordt zoek je een goede oplossing/kom je voor jezelf op/sla je terug/whatever. En datzelfde verhaal werd nog eens versterkt door dat lulverhaal van Will: ik wilde van het dak springen omdat ik een onvoldoende had. Nee, daar dwing je echt respect mee af.
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:14:55 #41
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110326937
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Avey het volgende:
En dat dan de groep weer bij elkaar komt O+ Dat was goed gedaan.

We Are Young O+ Het ultieme Glee-nummer! _O_
pi_110326998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef babette21 het volgende:

[..]

Oh die scene was absoluut mooi, met die beelden zo in combinatie met Cough Syrup (ondanks Blaine). En het had al met al goed kúnnen zijn, een flinke aanloop had kunnen helpen zodat we ook echt met hem te doen kregen.
Nu was het niet zo dat ik het helemaal niet zielig vond, maar ik vond (naast dat het dus zieliger had gekund :') ) z'n "oplossing" enorm zwak; hij heeft niet eens geprobeerd om dingen anders te laten gaan. Waarmee de boodschap van Glee werd: pas op met pesten, het kan aanzetten tot zelfmoord. In plaats van: als je gepest wordt zoek je een goede oplossing/kom je voor jezelf op/sla je terug/whatever. En datzelfde verhaal werd nog eens versterkt door dat lulverhaal van Will: ik wilde van het dak springen omdat ik een onvoldoende had. Nee, daar dwing je echt respect mee af.
Oh god, dat verhaal van Will was echt het meest stupid moment uit Glee ooit :') !!!
pi_110327027
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef babette21 het volgende:

[..]

We Are Young O+ Het ultieme Glee-nummer! _O_
Ja ik vind het nummer eigenlijk niets maar het werd zo leuk gedaan en paste zo goed bij de situatie. Een unicum bij Glee :P

Oh wacht! Die aflevering waar Santana ge-out werd vond ik ook eigenlijk best goed, dat Adele liedje die de Troubletones deden was ook een goed optreden :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:20:31 #44
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110327209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Avey het volgende:
Oh wacht! Die aflevering waar Santana ge-out werd vond ik ook eigenlijk best goed, dat Adele liedje die de Troubletones deden was ook een goed optreden :Y
Dat was de aflevering ervoor ;)

Maar het was ook geen hele slechte aflevering, er zaten goeie stukjes in (Santana tegen Blaine/Kurt: bedankt, ik heb veel rots meegemaakt in mijn leven, nu kan ik dit eraan toevoegen :') ) en een paar aardige nummers. Maar waar het (met name) het aandeel van Finn betrof vlogen ze goed de bocht uit.
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:22:49 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110327333
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:00 schreef Avey het volgende:

[..]

Die komt geloof ik niet meer :')
Hm lijkt me raar, aangezien ze wel opnames heeft gehad (dacht ik me te herinneren). Kan me niet voorstellen dat ze haar stukken eruit knippen, lijkt ze me iets te duur voor. Hoewel, Whoopi is vast duurder :') . En de nummers van Whitney zullen ook aardig in prijs gestegen zijn! :X

Edit: wat hou ik toch van google.....




[ Bericht 7% gewijzigd door babette21 op 14-04-2012 21:34:39 ]
pi_110327367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat was de aflevering ervoor ;)

Maar het was ook geen hele slechte aflevering, er zaten goeie stukjes in (Santana tegen Blaine/Kurt: bedankt, ik heb veel rots meegemaakt in mijn leven, nu kan ik dit eraan toevoegen :') ) en een paar aardige nummers. Maar waar het (met name) het aandeel van Finn betrof vlogen ze goed de bocht uit.
Ja, dat was Mash-Off (heb ik even opgezocht :P ) Die bedoel ik ook. Daarna kwam I kissed a girl.

En gelukkig heeft elke aflevering nog wel leuke one-liners, anders was er soms helemaal niets meer aan :+

De grootste reden dat ik kijk is eigenlijk dat het zo fijn is om je af en toe nog als een 16 jarige te gedragen als niemand kijkt :@
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:34:04 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110327880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Probleem is dat ze zichzelf te serieus nemen. Daar waar ze eerst zo goed in waren - het moralistische nog net niet op de hak nemen (denk bijv. aan "blame it on the alcohol") - lijken ze ons nu de ene na de andere wijze les naar het hoofd te willen slingeren. Zo irritant betuttelend.
Spijker, kop. Vorig jaar hadden ze ook een aantal afleveringen over wat zwaardere onderwerpen, maar die werden altijd met een knipoog behandeld. Behalve dan de dood van die zus van Sue, dat was weer letterlijk en figuurlijk een drama :').

Ik had tot nu toe goede hoop dat deze laatste run van afleveringen weer het niveau van het einde van seizoen 2 zou kunnen halen maar het lijkt er niet op -O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:38:28 #48
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110328064
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Fir3fly het volgende:

Ik had tot nu toe goede hoop dat deze laatste run van afleveringen weer het niveau van het einde van seizoen 2 zou kunnen halen maar het lijkt er niet op -O-.
Ik vind eigenlijk dat ze het niet zo slecht doen op het moment (zeg maar sinds de kerst). Ik vond Yes/No en Heart echt leuk, Michael was zwak qua verhaal maar had wél een paar goeie nummers, en de laatste aflevering rammelt dan wel qua verhaal maar vond ik persoonlijk best vermakelijk.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:57:17 #49
88233 Steve
Still the best.
pi_110331914
Vroeg iemand om meer Blaine? 8-).


(spoilers voor volgende uitzending).
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 15 april 2012 @ 11:42:41 #50
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110344238
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Steve het volgende:
Vroeg iemand om meer Blaine? 8-).


(spoilers voor volgende uitzending).
Die hadden we al gehad ;) (of wil jij gewoon écht meer Blaine? :') )

Deze nog niet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel liedjes zeg! *O*
pi_110344859
Kunnen ze niet gewoon een Brittany/Santana spin-off maken? Brittany mag dan alle one-liners doen en Santana alle liedjes zingen.

O+
  zondag 15 april 2012 @ 12:18:05 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110345182
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef babette21 het volgende:

[..]

Om ze daarna "I kissed a girl" ook nog daadwerkelijk te laten zingen, waarmee ze in 3 minuten het hele (ditgaatommeerdaneenbeetjerotzooien)verhaal op zeep hielpen! :')

Ander dieptepunt: Dave's zelfmoordpoging. Want jezelf op willen hangen is ook volledig logisch als je al zeker 1,5 dag gepest wordt. Zeker als je zelf 3 jaar de etterbak hebt uitgehangen. Oh ja en dan moeten we dat nog zielig vinden ook. Schei toch uit.
Jezelf ophangen omdat dat je worstelt met je seksualiteit is echter elaas een van de normaalste zaken ter wereld. Dat gaat echt niet om 1,5 dag pesten. :') En als je zelf gepest hebt vanwege het homo zijn weet je JUIST wat je te wachten staat bij je vrienden d komende tijd.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 15 april 2012 @ 12:29:56 #53
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110345564
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 12:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jezelf ophangen omdat dat je worstelt met je seksualiteit is echter elaas een van de normaalste zaken ter wereld. Dat gaat echt niet om 1,5 dag pesten. :') En als je zelf gepest hebt vanwege het homo zijn weet je JUIST wat je te wachten staat bij je vrienden d komende tijd.
Ik snap ook wel dat het om een serieus issue gaat wat tot wanhoop kan aanzetten (en waar ik niet overheen wil stappen). En als ze dat willen laten zien, prima. Maar dan moet het wel goed overbrengen. Nu zagen we eerst 2 jaar Dave the Bully, tot hij ineens weg was. Toen zagen we 'm in die gaybar, waar hij volkomen op zijn gemak leek. En ineens was het drama-all-over-the-place. Dat wil er bij mij niet in.

Mijn punt is: Glee lijkt heel graag goeie verhalen te wíllen vertellen, maar slaagt daar (door gaten in het verhaal, gebrek aan continuiteit enz) zelden in. Wat eerder ook al werd gezegd: ze lijken soms te vergeten dat het een comedy is en dat ze het dramatische/moralistiche misschien beter aan een ander kunnen overlaten. Pure zelfoverschatting.

[ Bericht 0% gewijzigd door babette21 op 15-04-2012 12:36:20 ]
pi_110347958
Bij Glee gooien ze er altijd een boel drama in, om het, als het even kan, binnen 1 aflevering af te ronden. Daar stoor ik me ook erg aan.
Je kan prima een thema-aflevering doen en voor veel onderwerpen hoef je er geen lang verhaal van te maken dat een heel seizoen duurt, maar als je iemand een gigantisch ongeluk laat hebben of iemand zelfmoord laat plegen, dan moet je dat niet zomaar ineens doen om er de volgende keer nauwelijks nog aandacht aan te besteden.

sorry als ik een warrig verhaal typ, ben zelf herstellende van een flink auto ongeluk en daardoor warrig in mijn hoofd
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_110348087
Beterschap Catwoman :*.

Ik vond Fighter heel cool gedaan omdat het een beetje leek op hoe het eerste seizoen was, dat de teksten van de nummer ook echt met het verhaal te maken hadden O+. Voor de rest wederom een slechte ep. Het is dat ik er nu zoveel in het geinvesteerd dat ik het tot het einde wil zien. Damn me ;( .
pi_110348472
thnx!

Haha ja dat herken ik, ik blijf nu ook kijken omdat ik toch wil weten hoe het met iedereen verder gaat, maar ik kijk er al lang niet meer naar uit. Toen het een paar weken niet was heb ik het niet erg gemist.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_110359308
Wie is Wade? Stond in de spoiler dat hij een liedje zingt en hij is van Glee Project, is dat dan het karakter van Alex?
♥ scars make us who we are ♥
pi_110361326
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
thnx!

Toen het een paar weken niet was heb ik het niet erg gemist.
Ik ook niet. Maar dat kwam meer door alle andere shows die ik moest bijhouden :')
  zondag 15 april 2012 @ 19:42:48 #59
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110362217
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie is Wade? Stond in de spoiler dat hij een liedje zingt en hij is van Glee Project, is dat dan het karakter van Alex?
dat lijkt me wel
pi_110365414
Nicholas Cage, right? :')
pi_110477247
Je kan zeggen wat je wil, maar zingen kan die gozer wel! :o
Ja doei.
  woensdag 18 april 2012 @ 12:59:03 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110480253
Gaap. Weer saai. Gelukkig niet zo depressief.

Sue was wel leuk, liedjes waren prima ook al heb ik niks met disco en Finn/Rachel begint me nu echt totaal de keel uit te hangen. Blegh.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110480356
Oh, en ja, ik heb 't meeste ook doorgespoeld :')
Ja doei.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:02:58 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110480426
Wat ik vooral vervelend vond was al die 'angst' over de toekomst en dan wordt het vervolgens wéér opgelost in de laatste 5 minuten. Er is geen enkele structuur meer en continuïteit bestaat al helemaal niet meer. Is Quinn dan toch gewoon dood :')?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110480505
Nou ja, ik denk dat we niet moeten vergeten dat 't eigenlijk een serie is voor kinderen/pubers en dat het daarom allemaal zulke korte tijdsspannes bevat.
Ja doei.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:07:37 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110480615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik denk dat we niet moeten vergeten dat 't eigenlijk een serie is voor kinderen/pubers en dat het daarom allemaal zulke korte tijdsspannes bevat.
Dat weet ik wel, maar vorig seizoen werden dingen in ieder geval behandeld met fatsoenlijke pacing. Oftewel, er werd tijdens een aflevering met een duidelijke progressie naar een oplossing gewerkt. Hier komt dat gewoon ineens uit het niets vallen. Bovendien wordt er constant veel te veel hooi op de vork genomen. Al die Glee project waailappen helpen ook niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110480708
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik vooral vervelend vond was al die 'angst' over de toekomst en dan wordt het vervolgens wéér opgelost in de laatste 5 minuten. Er is geen enkele structuur meer en continuïteit bestaat al helemaal niet meer. Is Quinn dan toch gewoon dood :')?
Ik heb haar sowieso niet veel gezien in de aflevering. En bij het laatste liedje was ze niet eens.
  woensdag 18 april 2012 @ 13:17:01 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110481011
Ik vond 'm op zich wel vermakelijk, op al die suffe Finn-stukjes na, al zat het 'm vooral in de liedjes; voor een keer (!!) vond ik al die disco wel oke. Brittany was weer geweldig, waarmee maar weer blijkt dat ze haar echt meer tekst moeten geven. Oh en hoe tof is die kat?! :')

Maar ze blijven uit de bocht vliegen. Will met z'n belerende gedrag, terwijl hij juist altijd zo treurig "ik hem m'n eigen broadway-droom niet voldoende nagejaagd" loopt te doen. Santana was gewoonweg out of character (liep ze laatst niet nog over het belang van goed onderwijs te preken?) en Mercedes & Sam kan ik gewoon niet serieus nemen. Uiteraard moest er ook nog een moralistisch lesje in (jongens mogen best een jurkje aan) en kreeg Tina traditiegetrouw 1 zin... en we zijn weer rond. :{
pi_110481158
Brittany's kat, Santana en Sue waren leuk!

Voor de rest; ^%$@$ aflevering :r
  woensdag 18 april 2012 @ 13:25:19 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110481407
Wat ik ook 'n beetje raar vind: toen de serie begon zeiden ze heel nadrukkelijk dat de liedjes allemaal "echt" moesten zijn, dus bijvoorbeeld in de vorm van een optreden - ze zouden niet "spontaan in de gang gaan zingen en dansen". Daar hebben ze zich een tijd aan gehouden (uitzonderingen daargelaten) maar nu is het bijna andersom. Vorige week bijv. met Fighter, nu weer met de helft van de nummers... WTF?!
pi_110481519
Burn Baby Burn *O* Oe, kan niet wachten tot ik uit m'n werk ben en kan kijken O+
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_110487856
Ik wil meer Teen Jesus, ik vind z'n stem echt heerlijk. Maar goed, ze zullen eerst alle 'oude' karakters wat meer af willen ronden ofzo.

Voor in zoverre er tenminste nog sprake is van enig verhaal in het geheel.
pi_110491377
Oke ik voel me echt een enorme perv maar ik ben erg benieuwd naar die sextape O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_110491613
Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 18 april 2012 @ 17:11:44 #75
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110492655


Het wordt tijd dat ik m'n kat ook eens aan het werk ga zetten! :D
  woensdag 18 april 2012 @ 17:15:48 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110492818
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 16:48 schreef dollce het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 april 2012 @ 17:17:53 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110492901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:15 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 18 april 2012 @ 17:18:56 #78
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110492939
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De actrices misschien, maar de personages... ik zie het écht niet! :')
pi_110495342
Spoiler ziet er veelbelovend uit! :D
pi_110496056
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef babette21 het volgende:
[ afbeelding ]

Het wordt tijd dat ik m'n kat ook eens aan het werk ga zetten! :D
Dit was echt te schattig. O+
pi_110510280
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:11 schreef babette21 het volgende:
[ afbeelding ]

Het wordt tijd dat ik m'n kat ook eens aan het werk ga zetten! :D
Lord Tubbington _O_

Ik vind die Teen Jesus awesome en Santana/Brittany was ook weer tof, alleen Finn is altijd om te janken zo stom :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  woensdag 18 april 2012 @ 22:26:23 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110510465
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 15:36 schreef Dwoezel het volgende:
Ik wil meer Teen Jesus, ik vind z'n stem echt heerlijk. Maar goed, ze zullen eerst alle 'oude' karakters wat meer af willen ronden ofzo.

Voor in zoverre er tenminste nog sprake is van enig verhaal in het geheel.
Teen Jesus is hot. O+



L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_110510812




O+
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  woensdag 18 april 2012 @ 22:35:21 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110511054
Ja dat is wat Glee nodig heeft, inhoudsloze eyecandy.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110511234
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ja dat is wat Glee nodig heeft, inhoudsloze eyecandy.
Ach, over het verhaal van Glee valt toch niet over naar huis te schrijven, dan maar meer Teen Jesus :P
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_110511532
Die Teen Jesus kijkt alsof ie ze allemaal ziet vliegen hoor. Verder: wat een kut-ep. 'Laten we even drie mensen opeens een toekomstdroom geven zodat we daarna alle afleveringen weer over Rachel en Kurt die naar nyada willen kunnen laten gaan.'
pi_110511744
Wat een gezeur ook over die toekomstdromen. Alsof iedereen per sé ene kant en klaar toekomstplan klaar moet hebben in het laatste jaar van de middelbare school. :')

Verder wel een vermakelijke aflevering, maar met het verhaal gaat het weer alle kanten op. Daarvoor kijk ik natuurlijk al een tijdje niet meer, maar had gehoopt dat het beter zou worden - niet dus. Zou wel weer eens wat willen horen over Santana en haar oma bijvoorbeeld. Of hoe het nu met Dave gaat.

Vond de liedjes wel goed geslaagd, vooral Alex (Wade/Unqiue/whatever) had een leuk nummer.
pi_110511801
Ik kijk liever naar Puck en Santana O+ O+ O+
  woensdag 18 april 2012 @ 23:06:58 #89
88233 Steve
Still the best.
pi_110512902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Teen Jesus is hot. O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wíst dat het jouw type was. _O-.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_110513221
Ik kijk nu al 10 minuten en vind het nu al een kutaflevering :')
pi_110513340
Ik vond de liedjes leuk.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:40:59 #92
330855 ejiraM
for the greater good
pi_110514606
Over Teen Jesus, ik kan dit echt keer op keer op keer opnieuw kijken O+ :9~


Ik vind alleen z'n make-up af en toe jammer, en z'n roze en tijgerprint skinny jeans :{ Maar ach, dat wil ik m dan ook wel weer vergeven O-)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_110515061
Ik vond Damian leuk in the Glee Project, maar van de vier finalisten is hij wel duidelijk de minste acteur :@ ik vond Alex het verrassend goed doen, ik zou hem wel vaker willen zien, een transgender character is ook wel tof als het goed wordt gedaan :Y

voor de rest, gelukkig niet zoveel Blaine, en wat was Santana out of character, terwijl deze aflevering is geschreven door Naya d'r vriendje
♥ scars make us who we are ♥
pi_110515628
Beetje een matige aflevering. Brittany en Santana waren leuk en die verhaallijn van Wade/Unique was ook wel interessant. Dat laatste verscheen wel een beetje uit het niets, maar oke. Finn is dit seizoen echt vervelend (heb hem nooit leuk gevonden eigenlijk) en Rachel wordt ook elke aflevering minder... 'We kunnen ook niet naar New York gaan, misschien heb jij wel grotere dromen?' :{ Wat is er met de Rachel uit seizoen 1 gebeurd?

Ik heb Sugar gemist trouwens. Vind haar wel leuk, zij mag wel wat meer screentime wat mij betreft :) (in tegenstelling tot Finn/Rachel/Blaine, bah)
pi_110515763
Ja, eerst was Rachel helemaal van 'Broadway is mijn grote liefde, niets kan mij daarvan weerhouden' en nu zou ze dat allemaal aan de kant schuiven voor een of andere jeugdliefde :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  donderdag 19 april 2012 @ 07:53:03 #96
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110519603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:50 schreef Mama_Mia het volgende:
, en wat was Santana out of character, terwijl deze aflevering is geschreven door Naya d'r vriendje
Ik wist niet dat hij haar vriendje is, wel dat hij I Kissed a Girl ook geschreven heeft... waaruit maar weer blijkt dat hij Naya misschien wel leuk vind, maar geen al te grote fan van Santana lijkt te zijn.

Ik vond Puck trouwens ook out of character; wat was dat voor soft gedoe in die bromance-scene met Finn?! :r :')
  donderdag 19 april 2012 @ 08:27:05 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110519957
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ja dat is wat Glee nodig heeft, inhoudsloze eyecandy.
Past bij de totale serie. En volgens mij is dit dan nog een an de karakters die WEL inhoud heeft. We zien e rniks van, maar toch. Kan best een leuk verhaal geven. Was al ff heel kort de eerste aflevering dat hij er in zat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:27:27 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110519963
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:06 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik wíst dat het jouw type was. _O-.
:D Duh
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 19 april 2012 @ 08:31:05 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110519997
Ik heb dat hele Glee Project niet gezien, maar die Unique, Sugar, Teen Jesus en Leprechaun zijn daar van? Mis ik nog iemand?
Wie was de winnaar dan? neem aan dat die de grootste rol heeft gekregen. De ier? Want die heeft de meeste screentime gehad.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 19 april 2012 @ 09:18:29 #100
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110520890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dat hele Glee Project niet gezien, maar die Unique, Sugar, Teen Jesus en Leprechaun zijn daar van? Mis ik nog iemand?
Wie was de winnaar dan? neem aan dat die de grootste rol heeft gekregen. De ier? Want die heeft de meeste screentime gehad.
Rory en Damian hebben een gedeelde eerste plek, allebij minimaal 7 afleveringen. Alex (Unique) en Lindsey (Harmony, van dat clubje waar Kurt en Rachel gingen kijken voor Nyada) hebben allebij 2 afleveringen gekregen.
Sugar is gewoon door Glee bedacht en gecast.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 april 2012 @ 10:17:28 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110522688
Sugar is tof graag meer sugar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110539318
ik kap er na drie jaar mee :W het lukt me niet meer om een episode te kijken zonder irritatie dat ik een echte serie kijk. ik wil een verhaallijn! seizoen 2 en 3 falen enorm en die lange breaks hebben ook niet geholpen
pi_110539423
ik vind het zo jammer! seizoen 1 was echt top
pi_110539547
Ze deden de Rinus-move!!



en zoals die hoort te gaan:
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_110540082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Rory en Damian hebben een gedeelde eerste plek, allebij minimaal 7 afleveringen. Alex (Unique) en Lindsey (Harmony, van dat clubje waar Kurt en Rachel gingen kijken voor Nyada) hebben allebij 2 afleveringen gekregen.
Sugar is gewoon door Glee bedacht en gecast.
Rory is Damian :P die andere is Samuel / Teen Jesus
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 19 april 2012 @ 18:09:03 #106
88233 Steve
Still the best.
pi_110541334
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sugar is tof graag meer sugar
Mja.
Twee keer in de serie in beeld geweest en verder weer volledig genegeerd. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_110542853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Deceit het volgende:
ik kap er na drie jaar mee :W het lukt me niet meer om een episode te kijken zonder irritatie dat ik een echte serie kijk. ik wil een verhaallijn! seizoen 2 en 3 falen enorm en die lange breaks hebben ook niet geholpen
Ik vind het ook lang niet zo leuk meer. Was eigenlijk al gestopt na seizoen 2 maar toch maar na een tijd 3 ingehaald.
Maar ik hoop dat ze eigenlijk na 3 wel stoppen ook, het leuke is er meestal wel vanaf.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_110543643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef dollce het volgende:
Ze deden de Rinus-move!!

[ afbeelding ]

en zoals die hoort te gaan:
[ afbeelding ]
Thanks for messing up my mind.... :'(
pi_110543781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:24 schreef dollce het volgende:
Ze deden de Rinus-move!!

[ afbeelding ]

en zoals die hoort te gaan:
[ afbeelding ]
Hahaha :D
  donderdag 19 april 2012 @ 22:53:53 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110546272
Zeker! O+
Al was mijn eerste reactie: "oh god, ze zijn echt in de rouw om Whitney" :@ maar dit is serieus wel goed gedaan.
En mag ik even jubelen om de jurk van Santana? :9~ Ah what the hell: mag ik even jubelen om Santana?! :9~ :D
Oh en ik wil ook jubelen om Kurt in pak: waaaaay better dan die rare outfits van 'm! _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door babette21 op 19-04-2012 23:00:03 ]
pi_110553454
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  vrijdag 20 april 2012 @ 19:22:18 #113
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110566802
Brittany goes Whitney *O*


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:12:07 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110572185
Joe & Quinn (van de slaapliedjes-cd van Glee?! :X )
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:16:49 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110572385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef babette21 het volgende:
Joe & Quinn
Bleeeeeerghhh. :r.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:31:57 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110573087
Rachel en Santana (wat een ADHD-nr... ik had voor hen wel een ander duet kunnen bedenken!)
pi_110573386
Wie is Joe
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:37:48 #118
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_110573410
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
Wie is Joe
TeenJesus :)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 20 april 2012 @ 21:37:53 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110573416
Teen Jesus. Die kennelijk maar 2 afleveringen heeft "gewonnen" maar niet weg te slaan is :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:18:37 #120
330855 ejiraM
for the greater good
pi_110575539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:37 schreef babette21 het volgende:
Teen Jesus. Die kennelijk maar 2 afleveringen heeft "gewonnen" maar niet weg te slaan is :')
Nee hoor, hij heeft er 7 gewonnen :9 Dat meisje van het Nyadaclubje en Unique hadden er twee!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:27:45 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110575990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:18 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Nee hoor, hij heeft er 7 gewonnen :9 Dat meisje van het Nyadaclubje en Unique hadden er twee!
Ah oke, dank voor de opheldering! Dat betekent dus dat we nu zo'n beetje bijna van die andere knurft (Rory?) af zijn?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2012 @ 22:31:25 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110576190
Was die travo neger niet ook van dat programma?
waar sloeg dat eigenlijk op ik had heel die kerel nog nooit gezien en opeens was dat een vriend van Kurt en Mercedes ? Ging ook veel te snel en rommelig allemaal ik begreep er niets van., had alleen een groot wtf moment toen die kerel daar als Mercedes twee op het podium stond.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:33:23 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110576283
Hm er zaten een hoop gaten in het verhaal, maar ik vond die introductie van Wade/Unique wl duidelijk hoor. Hij legde zelf uit dat hij deel uitmaakte van Vocal Adrenaline, maar fan was van Kurt en Mercedes en advies van hun wilde.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 april 2012 @ 22:36:09 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110576424
Ik vond het rommelig maar ik vond die kerel dan ook irritant. Dat met Blaine zijn broer was ook te luchtig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 april 2012 @ 22:47:54 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110577024
nog eentje (ook al zo ADHD):

Blaine (who else?!)
  vrijdag 20 april 2012 @ 23:32:30 #126
330855 ejiraM
for the greater good
pi_110579107
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ah oke, dank voor de opheldering! Dat betekent dus dat we nu zo'n beetje bijna van die andere knurft (Rory?) af zijn?
Nee, want hij mocht toch sowieso tot het eind van het seizoen blijven :') En ik denk dat we Teen Jesus volgend seizoen waarschijnlijk ook weer terug mogen verwachten :Y
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_110585652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef babette21 het volgende:
Joe & Quinn (van de slaapliedjes-cd van Glee?! :X )
Quinn heeft echt de meest saaie stem ooit ;(
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_110589486
De cover van Quinn en Joe vind ik wel leuk. I Wanna Dance With Somebody klinkt net als zo'n foute Cascada-cover ofzo :'). I have nothing door Kurt is not exactly my cup of tea :P. It's not right but it's okay is gewoon gecoverd in de remix-versie, vandaar dat hij zo ADHD'erig klinkt. Wel oke. Duet van Rachel en Satana vind ik tegenvallen.
pi_110589639
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ah oke, dank voor de opheldering! Dat betekent dus dat we nu zo'n beetje bijna van die andere knurft (Rory?) af zijn?
ik hoop het niet want ik ben een beetje verliefd op hem
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:25:47 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110589688
Brittany/Heather heeft niet de beste zangstem, het origineel was denk ik te hoog gegrepen voor haar. Ik vind vooral het tweede deel wel leuk, waar het tweestemmig wordt (plus: je moet er wel even een leuk dansje bij verzinnen). Ik denk dat het wel leuk gaat uitpakken.
So Emotional vind ik ook tegenvallen. Zij hadden samen When You Believe moeten doen!
Chris/Kurt zingt in principe niet slecht, maar ik ben geen fan van zijn stem. Ik vind deze versie dan ook niks.
  zondag 22 april 2012 @ 21:37:52 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110650555

De laatste (denk ik). Ik vind deze dan wel weer leuk. :)
pi_110650683
Deze ep was echt slecht. Kon me zo slecht ervoor concentreren dat ik hem in drie delen heb gekeken... Teveel muziek, te weinig verhaal ;(.
  zondag 22 april 2012 @ 21:43:18 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110650959
Ze hebben tegenwoordig vaak 7 of 8 liedjes; muzikaal wel leuk, maar gaat inderdaad echt ten koste van het verhaal. Als dat verhaal dan ook nog eens nergens op slaat (ik denk nu vooral even aan het hele Finn/Rachel verhaal) blijft er wel errug weinig over... ;(
pi_110651060
Muziek is niet erg, maar ik heb gewoon niet zoveel met disco, en dan al helemaal niet meerdere nummers.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:12:41 #135
279841 Avey
Blossom!
pi_110728116
Vanavond Whitney Houston.. oh joy :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_110734244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:12 schreef Avey het volgende:
Vanavond Whitney Houston.. oh joy :')
Als gast? Zal wel een dooie boel zijn.

:P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_110737784


Ik moest lachen :D
♥ scars make us who we are ♥
pi_110758430
er zaten wel wat leuke nummers tussenin deze aflevering
pi_110759094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest lachen :D
Hahahaha dat gezicht bij Rachel en Santana _O-
pi_110762580
Wat een einde, vond het meer op een laatste aflevering lijken...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  woensdag 25 april 2012 @ 12:27:57 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110762935
Halverwege afgezet, ik ben er klaar mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110763058
Het moet echt even gecanceled worden. Want ik kan zo moeilijk halverwege stoppen :X . Maar het is idd treurig geworden -O- .
pi_110763275
Zo jammer dat er al een 4e seizoen is bevestigd. Het lijkt wel alsof het elke week slechter wordt, maar ik kan niet stoppen met kijken. ;(
  woensdag 25 april 2012 @ 13:12:02 #144
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_110764438
Ik hoop op een compleet nieuwe cast voor seizoen 4
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_110764830
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk.
pi_110764925
Ik vond die disco aflevering ook wel leuk. Afgezien van Finn & Rachel dan want die zijn bloed irritant.
pi_110764930
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk.
Ik heb het vanochtend gekeken, maar wat was er leuk aan dan :@
Teen Jesus met opeens een romance? Klaine en hun relatieprobleempje? :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_110766000
Blaine :{w , als ik al niet een hekel aan hem had, had ik het nu wel gekregen.
Yeeh, Kurt en Burt scene! O+
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_110766070
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik heb het vanochtend gekeken, maar wat was er leuk aan dan :@
Teen Jesus met opeens een romance? Klaine en hun relatieprobleempje? :')
Ik vond het einde gewoon tof. O+
  woensdag 25 april 2012 @ 14:00:25 #150
88233 Steve
Still the best.
pi_110766291
Ik vond de liedjes leuk gedaan. :).
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_110766681
Ik vond hem leuk! :)
Ik ben geen Whitney fan, maar ik vond voor de verandering álle liedjes leuk dit keer!

En ik vind Chandler nu al 10x leuker bij Kurt dan Blaine O+ Echt zo'n jippiedippiespring-homo O+

En het duet tussen Rachel en Santana :9~

En en en.....

Wat me wel opvalt het laatste seizoen.. Ik kan de afleveringen niet meer in 1x kijken, ik pauzeer hem 3 à 4x. Het niveau is er inderdaad niet beter op geworden.. Misschien stop ik wel voor seizoen4.
pi_110770063
Choke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prom-asaurus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 april 2012 @ 19:08:11 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110778811
Ik vond het ook een prima aflevering! :o (ja ik ben er zelf verbaasd over) Liedjes waren allemaal leuk uitgevoerd en pasten goed binnen de aflevering, verhaaltjes waren oke (overmatig Blaine werd gecompenseerd door prima spel), geen Finn en een beetje het oude Glee-gevoel - lekker dat oude "groepsgevoel" aan het einde zoals bij We Are Young en To Sir With Love.

Will was natuurlijk weer te treurig voor woorden, maar verder... gewoon heel vermakelijk!
pi_110780273
Ik was in slaap gevallen tijdens de aflevering :') (kan er mee te maken hebben dat ik al om 5.15 naast mijn bed stond :P) Opzich prima aflevering maar die problemen tussen Kurt & Blaine interesseerde me niet echt veel. En Will tsja :')
pi_110780977
Will is echt sneu.. Hij hangt teveel aan zijn Glee clubje.. :'(

Oh, Tina had vandaag ook een regel tekst!! :D

Niet dat het mij wat uitmaakt, ik mis ze niet. De enige personages die mij wat boeien zijn Puck, Santana, Brittany, Sue, Beaste, Rachel en Kurt. En Quinn ook stiekem nog wel een beetje.
En aangezien zij in seizoen 4 allemaal zo goed als weg zullen zijn hoef ik ook niet meer te kijken. Het word nu uitgemolken, en dat is nooit goed.
pi_110781084
Ik vond de aflevering minder de kut dan de afgelopen keren. Vooral Brittany vond ik leuk, en Will krijgt bij deze echt een pedobear seal of approval hoor, allemachtig.

pi_110781399
_O-
  woensdag 25 april 2012 @ 19:55:15 #158
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110781408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:48 schreef Poesopstokje het volgende:
De enige personages die mij wat boeien zijn Puck, Santana, Brittany, Sue, Beaste, Rachel en Kurt. En Quinn ook stiekem nog wel een beetje.
Mijn lijstje is vrijwel hetzelfde, al is Quinn er inmiddels uit (en Kurt wisselend) en Mike erbij gekomen. Qua zang staat Mercedes er ook in, maar ze hoeft van mij verder geen verhaaltje.

Maar ik verwacht hen vrijwel allemaal terug hoor, volgend jaar! :)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:01:30 #159
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110781788
Ik vond dat nummer van Blaine trouwens toch leuk gedaan. Toen ik 'm van de week hoorde (zonder beeld) kwam het heel druk over, maar met beeld klopte het wel, zo met de anderen in de achtergrond. Goed camera- en montagewerk.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:04:22 #160
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_110781944
Pack your bags, up and leave *O*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:04:45 #161
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110781970
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef babette21 het volgende:
Ik vond dat nummer van Blaine trouwens toch leuk gedaan. Toen ik 'm van de week hoorde (zonder beeld) kwam het heel druk over, maar met beeld klopte het wel, zo met de anderen in de achtergrond. Goed camera- en montagewerk.
Wel jammer dat er een flinterdunne verhaallijn omheen geschreven was om het liedje te verantwoorden.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:08:25 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110782187
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wel jammer dat er een flinterdunne verhaallijn omheen geschreven was om het liedje te verantwoorden.
Vond ik niet, ik vond het juist tijd worden dat er een keer genoemd werd dat Kurt dan straks wel leuk weg kan gaan, maar dat Blaine achterblijft. En extra mooi dat daarbij wél ook genoemd werd dat Blaine the center of attention is sinds hij erbij is gekomen.
(het blijft wel jammer dat het steeds verhaaltjes zijn die in één aflevering zijn opgelost, als je dat met flinterdun bedoelt, dan ben ik het met je eens)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:11:14 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110782375
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef babette21 het volgende:

[..]

Vond ik niet, ik vond het juist tijd worden dat er een keer genoemd werd dat Kurt dan straks wel leuk weg kan gaan, maar dat Blaine achterblijft. En extra mooi dat daarbij wél ook genoemd werd dat Blaine the center of attention is sinds hij erbij is gekomen.
(het blijft wel jammer dat het steeds verhaaltjes zijn die in één aflevering zijn opgelost, als je dat met flinterdun bedoelt, dan ben ik het met je eens)
Ja, dat er aandacht besteed werd aan dat Blaine zoveel aandacht krijgt en dat ze praktisch niet meer gezoend hebben in ik weet niet hoeveel episodes vond ik wel goed inderdaad. Maar dat er dan ff dat 'vreemdgaan'-verhaal bij moet vond ik wat flauw. Ook omdat het alleen smsen was, als Kurt nou met iemand anders had gezoend ofzo had het wat meer inhoud.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:13:25 #164
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110782515
hij was wel aan het dramaqueenen ja :') (al pakte dat nummer daardoor wel lekker uit)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:14:02 #165
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_110782552
Nou, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend aan de lopende band met een ander smst en van die suggestieve berichten krijgt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:14:41 #166
88233 Steve
Still the best.
pi_110782593
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 25 april 2012 @ 20:16:03 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110782676
Ik vond het Rachel/Santana verhaal ook nét ff te Amerikaans... op zich leuk dat ze zo'n terugblik hadden op 3 jaar wangedrag naar elkaar en tot een soort van inzicht kwamen (god ze worden echt volwassen), maar daar had het moet stoppen. Op het laatst dat nog even zo'n hug alsof ze ineens BFF's zijn.. neuh, doe maar niet.. :')
pi_110782721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het Rachel/Santana verhaal ook nét ff te Amerikaans... op zich leuk dat ze zo'n terugblik hadden op 3 jaar wangedrag naar elkaar en tot een soort van inzicht kwamen (god ze worden echt volwassen), maar daar had het moet stoppen. Op het laatst dat nog even zo'n hug alsof ze ineens BFF's zijn.. neuh, doe maar niet.. :')
Dat is ook alleen maar om de pezberry fans blij te houden ;)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:16:49 #169
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110782730
quote:
O no they didn't.

One will be on glee. Jaja, of vier.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:17:46 #170
88233 Steve
Still the best.
pi_110782795
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:08 schreef babette21 het volgende:
daarbij wél ook genoemd werd dat Blaine the center of attention is sinds hij erbij is gekomen.
(het blijft wel jammer dat het steeds verhaaltjes zijn die in één aflevering zijn opgelost, als je dat met flinterdun bedoelt, dan ben ik het met je eens)
Dat vooral. Uit het niet ontstaat er een probleem, en een dag later is het alweer opgelost. Zo lijkt het alsof ze het allemaal echt enorm dramatiseren.

Ik dacht in eerste instantie dat Kurt er Blaine uit elkaar zouden gaan. Maar dat komt ook omdat ik ze nog steeds niet bij elkaar vind passen.

Kurts solo vind ik deze keer overigens ook wel oké, meestal spoel ik die door.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_110782806
Wie is die Bieber in dat filmpje :')
  woensdag 25 april 2012 @ 20:19:09 #172
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110782897
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Steve het volgende:

[..]

Dat vooral. Uit het niet ontstaat er een probleem, en een dag later is het alweer opgelost. Zo lijkt het alsof ze het allemaal echt enorm dramatiseren.

Ik dacht in eerste instantie dat Kut er Blaine uit elkaar zouden gaan. Maar dat komt ook omdat ik ze nog steeds niet bij elkaar vind passen.

Kurts solo vind ik deze keer overigens ook wel oké, meestal spoel ik die door.
Hihi, Kut en Blaine.
  woensdag 25 april 2012 @ 20:20:33 #173
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110782977
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat is ook alleen maar om de pezberry fans blij te houden ;)
Oh god, als het :') faberry :') niet is dan is het :') pezberry :') wel... Ben ik nog 'n -berry vergeten? Tinberry misschien... of Sueberry?!? :X
  woensdag 25 april 2012 @ 20:20:34 #174
88233 Steve
Still the best.
pi_110782978
quote:
99s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:19 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, Kut en Blaine.
:D. Oeps.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 25 april 2012 @ 20:21:40 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110783042
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Steve het volgende:

Kurts solo vind ik deze keer overigens ook wel oké, meestal spoel ik die door.
Ook een nummer die ik nu beter vond overkomen dan van de week (zonder beeld). Al had ik liever gehad dat Mercedes (of anders Santana of Rachel) dat nummer had gedaan.
pi_110783045
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

Oh god, als het :') faberry :') niet is dan is het :') pezberry :') wel... Ben ik nog 'n -berry vergeten? Tinberry misschien... of Sueberry?!? :X
Iedereen linkt iedereen aan elkaar :') Gooi alle namen maar door elkaar en dan kom je in de buurt van alles dat wordt 'geshipped'.
pi_110786228
quote:
Ik vind het nu al weer leuk :@

De aflevering van vandaag was best te doen. Chandler was tof, hoop dat hij meer te zien is in de serie :D Verwacht dat Chandler wel een rol gaat spelen wanneer Kurt McKinley verlaat.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_110787587
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Franknfurter het volgende:
Wie is die Bieber in dat filmpje :')
Hij klonk ook nog hetzelfde _O-

Ik zag al wel een lekkertje in die promo :9~ Het wordt tijd dat er wat lekkers in Glee komt :P
pi_110787675
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Muis006 het volgende:
Nou, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend aan de lopende band met een ander smst en van die suggestieve berichten krijgt.
ja maar ja, het is niet alsof Blaine achter Kurts rug om met sebastiaan aan het bellen en skypen was.
Sebastian die toch echt tegen Blaine vertelde dat hij sex met em wilde en dat het niet uitmaakte als Kurt er maar niet achter zou komen.
kortom: hij moet niet zeuren.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 25 april 2012 @ 21:23:24 #180
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_110787746
True _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_110788096
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:17 schreef Franknfurter het volgende:
Wie is die Bieber in dat filmpje :')
Dani. Een meisje die mee heeft gedaan aan America's Got Talent.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_110788737
Het is een chick :')
pi_110790082
Deze aflevering is leuk *O*
Wat een verschil met vorige week zeg :o
  ESF Reporter woensdag 25 april 2012 @ 22:25:26 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_110792227
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Deze aflevering is leuk *O*
Wat een verschil met vorige week zeg :o
Ik heb ze net back-to-back zitten bekijken. De verhaallijnen boeien me al eeuwen maar amper dus ik kijk ze voor de spaarzame grappen (Kurt tegen z'n pa die geen spullen weg wilde gooien: "We've seen Hoarders" _O- ) en de liedjes. Wat dat betreft vond ik ze allebei leuk maar vooral de Whitney aflevering keek heerlijk weg! "How will I know" is wat mij betreft een van de beste Glee uitvoeringen sinds tijden.
Het ultieme dieptepunt was toch wel Finn's poging to falsetto (ik verstond er geen sodemieter van) tijdens "More than a woman".
  woensdag 25 april 2012 @ 22:27:56 #185
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_110792442
Ik vond zijn zeehond-met-stuiptrekkingen bij Sexy and I know it het ergste tot nu toe dit seizoen _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 25 april 2012 @ 22:30:39 #186
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110792669
Finn is een en al dieptepunt...
pi_110792974
Die liedjes van vorige week waren echt een dieptepunt.. :N Al die rare hoge piepstemmetjes, en dan met name Finn en Will.. :X
pi_110793937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Die liedjes van vorige week waren echt een dieptepunt.. :N Al die rare hoge piepstemmetjes, en dan met name Finn en Will.. :X
Dat stelden de BeeGees voor :P
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_110803123
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:30 schreef babette21 het volgende:
Finn is een en al dieptepunt...
En over Will maar niet te praten. Wat een triest figuur.
  donderdag 26 april 2012 @ 09:18:59 #191
330855 ejiraM
for the greater good
pi_110804060
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Hij klonk ook nog hetzelfde _O-

Ik zag al wel een lekkertje in die promo :9~ Het wordt tijd dat er wat lekkers in Glee komt :P
Die met die groene trui? O+ O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_110804104
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Die met die groene trui? O+ O+
Ja :9~ O+
pi_110864771
Zonet de pilot van S1 gezien, good old times O+
pi_110868619
Waar was Quinn eigenlijk in de SNF aflevering?
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:55:16 #195
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110869892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:18 schreef Tjik het volgende:
Waar was Quinn eigenlijk in de SNF aflevering?
Ik denk dat ze nog aan 't bijkomen was van dat hellinkje oprollen... :X

Ze is wel een paar keer in beeld geweest, maar dat waren flitsmomenten (knipperen en je mist 't).
  vrijdag 27 april 2012 @ 18:18:17 #196
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110870637
Oh wow, volgende week zo waar weer eens 'n tof musicalnummer: Cell Block Tango! _O_


(jammer dat ze een stuk weggelaten hebben, maar toch leuk gedaan!)
pi_110876185
Hoor ik nu goed dat ze Naya een nummer van Florence and the Machine laten doen O+ Het komt toch nog goed met Glee :o
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:35:39 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110876274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef Franknfurter het volgende:
Hoor ik nu goed dat ze Naya een nummer van Florence and the Machine laten doen O+ Het komt toch nog goed met Glee :o
Maar uiteraard wel de saaie akoestische versie :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110876396
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar uiteraard wel de saaie akoestische versie :').
Ja, beetje zonde weer. Glee :')
  vrijdag 27 april 2012 @ 20:38:43 #200
88233 Steve
Still the best.
pi_110876420
Tina en Mercedes (met de rest van de cast) hebben ook eens een nummer van Florence + The machine gedaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_110876595
Weer het grootste deel van deze ep geskipt :')
Ja doei.
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:07:51 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110877729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef Franknfurter het volgende:
Hoor ik nu goed dat ze Naya een nummer van Florence and the Machine laten doen O+ Het komt toch nog goed met Glee :o

Ik vind 't wel mooi gezongen, vraag me wel af hoe het in de aflevering verwerkt zal zijn.

(is het raar dat ik dit nummer niet ken? edit: heb het origineel geluisterd, die klinkt wel bekender... niet van de radio maar misschien van uh... Grey's Anatomy ofzo?! kan dat?)

[ Bericht 3% gewijzigd door babette21 op 27-04-2012 21:15:03 ]
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:15:48 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110878056
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef babette21 het volgende:

[..]


Ik vind 't wel mooi gezongen, vraag me wel af hoe het in de aflevering verwerkt zal zijn.
(is het raar dat ik dit nummer niet ken?
:(!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:17:33 #204
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110878137
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:(!
is dat een ja? :@
pi_110878191
Ik heb vandaag al drie Glee nummers gehoord in Holland's Got Talent! Net was Defying Gravity van Rachel en kurt nog te horen bij die musical dame in die vreselijke witte jurk en daarvoor was Light up the World te horen! :)
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:19:38 #206
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110878230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb vandaag al drie Glee nummers gehoord in Holland's Got Talent! Net was Defying Gravity van Rachel en kurt nog te horen bij die musical dame in die vreselijke witte jurk en daarvoor was Light up the World te horen! :)
en nummer 3?
pi_110878420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb vandaag al drie Glee nummers gehoord in Holland's Got Talent! Net was Defying Gravity van Rachel en kurt nog te horen bij die musical dame in die vreselijke witte jurk en daarvoor was Light up the World te horen! :)
Covers Glee nummers noemen }:| :P
♥ scars make us who we are ♥
pi_110882407
Ik ken het nummer ook niet, en die band zegt me ook niks :o :@ :o
pi_110884208
Florence O+
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:22:36 #210
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110893547
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 18:18 schreef babette21 het volgende:
Oh wow, volgende week zo waar weer eens 'n tof musicalnummer: Cell Block Tango! _O_


(jammer dat ze een stuk weggelaten hebben, maar toch leuk gedaan!)
O+ O+ O+
Chicago is echt mijn favoriete musical O+
pi_110893670
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef babette21 het volgende:

[..]


Ik vind 't wel mooi gezongen, vraag me wel af hoe het in de aflevering verwerkt zal zijn.

(is het raar dat ik dit nummer niet ken? edit: heb het origineel geluisterd, die klinkt wel bekender... niet van de radio maar misschien van uh... Grey's Anatomy ofzo?! kan dat?)
O+
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_110893692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Covers Glee nummers noemen }:| :P
Light Up The World is volgens mij wel een origineel Glee nummer :P maar defying gravity niet idd.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_110918174
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef Franknfurter het volgende:
Hoor ik nu goed dat ze Naya een nummer van Florence and the Machine laten doen O+ Het komt toch nog goed met Glee :o
samen met Tina en Mercedes. Ik had het persoonlijk leuker gevonden als dit een Tina solo was geweest, maar goed.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_110918842
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb vandaag al drie Glee nummers gehoord in Holland's Got Talent! Net was Defying Gravity van Rachel en kurt nog te horen bij die musical dame in die vreselijke witte jurk en daarvoor was Light up the World te horen! :)
Defying Gravity is van Wicked, niet van Glee :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 29 april 2012 @ 02:36:28 #216
330855 ejiraM
for the greater good
pi_110920005
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 01:34 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Defying Gravity is van Wicked, niet van Glee :P
Soms gebruiken ze oprecht ook de Glee versie en niet het origineel, wellicht was dat hier ook het geval?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_110920079
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 02:36 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Soms gebruiken ze oprecht ook de Glee versie en niet het origineel, wellicht was dat hier ook het geval?
Volgens mij hoorde ik Rachel zingen
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zondag 29 april 2012 @ 11:51:37 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110924203
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef babette21 het volgende:

[..]


Ik vind 't wel mooi gezongen, vraag me wel af hoe het in de aflevering verwerkt zal zijn.

(is het raar dat ik dit nummer niet ken? edit: heb het origineel geluisterd, die klinkt wel bekender... niet van de radio maar misschien van uh... Grey's Anatomy ofzo?! kan dat?)
Oeiii..... ik vind t altijd erg gevaarlijk als ze Florence proberen te doen :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 april 2012 @ 12:02:51 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110924530
Ik vond de Whitnet aflevering eindelijk weer eens leuk. Openingsnummer steeg er bovenuit. De rest was jeugdsentiment qua liedjes.

Wie gaan er nu allemaal afstuderen trouwens? Rachel, Finn, Kurt, Puck .... anders nog iets?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 april 2012 @ 12:24:31 #220
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110925156
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Oeiii..... ik vind t altijd erg gevaarlijk als ze Florence proberen te doen :o
Klinkt inderdaad als een nummer waar veel mis mee kan gaan. Maar vind je dat dat ook gebeurd is, als je het zo hoort?

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Wie gaan er nu allemaal afstuderen trouwens? Rachel, Finn, Kurt, Puck .... anders nog iets?
Quinn, Santana, Brittany (?), Mike, Mercedes (kennelijk - ik dacht dat zij een klas lager zat).
  zondag 29 april 2012 @ 12:28:01 #221
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110925270
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 01:09 schreef dollce het volgende:

[..]

samen met Tina en Mercedes. Ik had het persoonlijk leuker gevonden als dit een Tina solo was geweest, maar goed.
Ik niet. Het is niet dat ik Tina geen solo (of überhaupt tekst) gun, maar uiteindelijk hoor ik toch het liefst de mensen met de beste stemmen zingen. Tina kan, net als Quinn, best toon houden, maar het klinkt (nog?) zo dun. Ik luister 10x liever naar Mercedes, Santana en Rachel (en wat betreft de jongens naar Puck, Sam en Blaine - ondanks de overkill aan die laatste).
  zondag 29 april 2012 @ 12:28:41 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110925292
Ik vind Quinn anders erg prettig zingen. Een van mijn favorieten is nog steeds haar papa don;t preach uit seizoen 1.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 april 2012 @ 12:29:57 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_110925339
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 12:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als een nummer waar veel mis mee kan gaan. Maar vind je dat dat ook gebeurd is, als je het zo hoort?
Nee het valt me alles mee :)

quote:
[..]

Quinn, Santana, Brittany (?), Mike, Mercedes (kennelijk - ik dacht dat zij een klas lager zat).
Hmmz. Ja die namen had ik niet genoemd/verwacht omdat ze daar veel minder moeilijk over doen in de verhaallijnen over afscheid nemen. Een beetje een "Hallooo, wij gaan OOK weg hoor!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 april 2012 @ 12:38:41 #224
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110925639
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Quinn anders erg prettig zingen. Een van mijn favorieten is nog steeds haar papa don;t preach uit seizoen 1.
Als ze het klein houdt, zoals inderdaad in dat nummer (met alleen Puck op gitaar erbij toch?) dan doet ze het inderdaad prima. :Y
  zondag 29 april 2012 @ 12:42:49 #225
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_110925796
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ja die namen had ik niet genoemd/verwacht omdat ze daar veel minder moeilijk over doen in de verhaallijnen over afscheid nemen. Een beetje een "Hallooo, wij gaan OOK weg hoor!!"
Dat had ik inderdaad in die disco-aflevering ook. Toen Will beweerde dat iedereen wist wat ie wilde gaan doen, behalve Finn, Santana en Mercedes", toen had ik echt iets van "is dat zo??". Met uitzondering van Nyada en Yale heb ik ze nooit over de toekomst gehoord... :')

Ik weet wel dat er vermoedens (?) zijn dat Brittany het überhaupt niet gaat halen, want daar liep een of andere twitteractie ("Brittany moet slagen") over - maar ik hoop eigenlijk dat ze het niet haalt en nog een jaartje mag blijven.
En ik hoop dat Puck helemaal niet naar LA gaat maar gewoon de zwembadjes van Lima blijft schoonmaken, zodat hij ondertussen even mooi de Glee Club van Will over kan nemen, die dan naar heel ver weg mag vertrekken.... >:)
pi_110927383
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 02:41 schreef dollce het volgende:

[..]

Volgens mij hoorde ik Rachel zingen
Oh ik dacht dat iemand auditie ging doen met dat liedje vandaar mijn opmerking :P Ik heb vrijdag niet kunnen kijken dus zit er nu mee te ontkateren en hoorde idd Rachel voorbij komen ja :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:58:31 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111030975
Wat een waardeloze ep :o

Shake it Out en Cell Block Tango (Mike O+ ) waren goed gedaan, de rest was dramatisch. Die gastrol van Puck's vader stelde ook geen reet voor...
pi_111032068
You don't have to change clothes, I've got a tent you can wear _O-

Edit: omg dat leerliedje :( Glee what the fuck :')

[ Bericht 43% gewijzigd door Franknfurter op 02-05-2012 11:42:10 ]
pi_111034184
Dit keer heb ik echt 75% geskipt :') en dat Rachel niet aangenomen zou worden zat er wel héél dik in natuurlijk :')
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:41:58 #230
88233 Steve
Still the best.
pi_111039356
Wel leuk om de Rachel Berry van seizoen 1 weer te zien.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 2 mei 2012 @ 14:46:50 #231
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111039567
Die vaders met hun shiva sitten :') _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:00:45 #232
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111040096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
Die vaders met hun shiva sitten :') _O-
ha, ik wist alleen wat dat was door grey's anatomy. :P
pi_111042694
Ik had zo gehoopt dat de judge tijdens het laatste nummer van Rachel in de deur stond te luisterenb ofzo, net zoals Will deed in seizoen 1. Vind het wel jammer dat ze niet aangenomen is, voelde echt met haar mee! (Hoe dom klinkt dat! :') )
pi_111045337
Ik vond het niet eens zo'n rare aflevering!
Alleen jammer van de tenenkrommend slechte ''Plain rain in Spain'' ''liedje'' :') x1000

En ik moest steeds huilen bij alle Beaste scène's.. Iets met zwanger en hormonen en zulks.. :'(

En ja, het was voorspelbaar dat Rachel niet zou doorgaan, maar ik vond het toch wel erg sneu hoe ze daar stond.. ik had het haar niet gegund ;( Komt vast op een of andere manier nog wel goed, toch?
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:24:09 #235
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111046675
SPOILER: over Rachel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:09:58 #236
243354 Oliviertje1994
pi_111048537
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILER: over Rachel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:11:51 #237
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111048594
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:09 schreef Oliviertje1994 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:18:14 #238
-1 #ANONIEM
pi_111048808
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:19:42 #239
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111048860
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:20:37 #240
-1 #ANONIEM
pi_111048899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anoniem en veilig met ProtonVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:22:19 #241
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111048952
Nee hoor, want als ze dan alsnog mag doorgaan dan is dat zo'n 'als je maar wilt dan kun je álles'-cliché :r bah. Nee, niet iedereen kan alles wat hij/zij wil; in zo'n sprookjeswereld leven we niet.
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:25:33 #242
-1 #ANONIEM
pi_111049083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, want als ze dan alsnog mag doorgaan dan is dat zo'n 'als je maar wilt dan kun je álles'-cliché :r bah. Nee, niet iedereen kan alles wat hij/zij wil; in zo'n sprookjeswereld leven we niet.
Maar Rachel is beter dan wie dan ook. Dus die kúnnen ze niet laten falen, dat is wel erg onrealistisch..

Wat dan wel weer realistisch was, was om Puck te laten zakken. Wel zielig, maar toch.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:26:59 #243
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111049155
Rachel beter dan wie dan ook? Neh..Dat vindt ze vooral zelf. Fijn dat ze dan eens op d'r snater gaat.
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:27:37 #244
-1 #ANONIEM
pi_111049180
Ik mag het personage zelf ook niet hoor, maar ze is qua stem toch wel veel beter dan wie dan ook..
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:29:55 #245
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111049274
Niet mee eens :) Maargoed, dat hoeft ook niet natuurlijk.

Zelf deel ik zangers in in categorieën omdat ze allemaal hun sterke en zwakkere punten hebben en zie ik bijvoorbeeld Mercedes en zelfs die nieuwe gozer (jezus dude) dingen doen die zij sowieso in mijn ogen niet beter zou kunnen doen of zelfs niet aan kan tippen. Dus nee, ik vind haar niet beter, ze is zéér goed en ik mocht willen dat ik zo'n stem had, maar heel glee zit vol sterke zangers/personages die een stuk minder self-absorbed zijn. Laat die bubble maar lekker bursten.
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:37:11 #246
201436 rhubarbje
pi_111049570
Ik vond hem wel weer vol leuke grapjes zitten!

Erg jammer van het my fair lady nummer wel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:52:43 #247
-1 #ANONIEM
pi_111050149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mee eens :) Maargoed, dat hoeft ook niet natuurlijk.

Zelf deel ik zangers in in categorieën omdat ze allemaal hun sterke en zwakkere punten hebben en zie ik bijvoorbeeld Mercedes en zelfs die nieuwe gozer (jezus dude) dingen doen die zij sowieso in mijn ogen niet beter zou kunnen doen of zelfs niet aan kan tippen. Dus nee, ik vind haar niet beter, ze is zéér goed en ik mocht willen dat ik zo'n stem had, maar heel glee zit vol sterke zangers/personages die een stuk minder self-absorbed zijn. Laat die bubble maar lekker bursten.
Daar heb je ook weer een punt ;)
Ieder z'n eigen smaak natuurlijk, Rachel en bijv. Mercedes hebben ook erg verschillende stijlen, dus daar moet je maar net van houden.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:57:18 #248
350148 leilab
pi_111056611
Ik vind Rachel wel goed maar ze heeft niks bijzonders er zijn vele zangers die net zo goed zijn als haar. Ik vind haar geen bijzondere stem hebben , dat heb ik bij Santana , Mercedes en zelfs Quinn wel. Ik vond Rachel zo zielig tot ik de promo van volgende week zag :r
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:15:05 #249
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111057726
Linkje naar de promo?
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:16:55 #250
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111057851
Tenminste, deze heb ik al gezien:


Natuurlijk :+
Maar daar zie ik nog niets in over een toekomst van Rachel?
Ja doei.
Zenmate VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetAnoniem en veilig met ProtonVPN
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:38:34 #251
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111063426
SPOILER: over komende afleveringen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:46:37 #252
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111063943
Nou nou, wat een spoilers hoor!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:47:16 #253
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111063979
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Fir3fly het volgende:
Nou nou, wat een spoilers hoor!
Nou, viel je van je stoel van schrik? :P
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:52:02 #254
-1 #ANONIEM
pi_111064276
Pffff 20 minuten verder en al 2 nummers doorgespoeld, wat een saaie aflevering tot nu toe :{
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:44:41 #255
59947 Catwoman1986
pi_111067297
Net naar de musical Saturday Night Fever geweest, dat was pas disco!
Zometeen de nieuwe aflevering van Glee kijken. Ben benieuwd, het begint meer als een wekelijkse taak te voelen :')
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 3 mei 2012 @ 01:57:09 #256
246158 Mama_Mia
pi_111071277
Ik vond het echt sneu van Beiste (is dat van de spoiler ook gelijk duidelijk) en ook wel van Puck. Ik had minder medelijden met Rachel eigenlijk, vooral toen je Puck tussendoor zag met dat cijfer ;(
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:42:32 #257
59947 Catwoman1986
pi_111082641
Ik vond het zowaar wel een leuke aflevering eigenlijk.
Amper Blain, wel een keertje Tina.

Oh ik vond het voor Rachel ook wel fucked, vanaf aflevering 1 droomt ze hiervan en nu heeft ze het keihard verkloot terwijl ze het gewoon kan. Maar misschien wel even een wake-up call voor haar dat het niet allemaal zomaar komt aanwaaien en ze niet overal de beste in is. En des te meer reden om zich wel te gaan bewijzen :)

Niet dat ik haar mis ofzo, maar waar the fuck is Quinn gebleven?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:32:41 #258
17217 shiNinG_staR
pi_111087545
Vond het een erg vermakelijke en grappige aflevering! En ook wel zielig, met Puck, Beiste en een beetje voor Rachel. Hoop dat ze een beetje op deze manier doorgaan met Glee, dan blijf ik seizoen 4 ook zeker nog kijken :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:36:19 #259
279841 Avey
Blossom!
pi_111098119
Beetje warrige aflevering, drie compleet aparte verhaallijnen die niets met elkaar te maken hadden en allemaal even saai ;(

Vind het veel leuker als ze gewoon als groep bezig zijn.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:14:06 #260
117948 loezzzje
pi_111128556
Heb de aflevering in 3x gekeken. Ik viel constant in slaap :')

Puck ;(
Surf volledig anoniem met NordVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:42:32 #261
94647 Beach
pi_111129916
Waarom kijk ik nog :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 6 mei 2012 @ 15:10:02 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_111204804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik vond het zowaar wel een leuke aflevering eigenlijk.
Amper Blain, wel een keertje Tina.

Op de een of andere manier krijgt zij steeds een Florence nummer :D

Vond t een mooie versie. This coming from a huuuuge Florence fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 6 mei 2012 @ 16:21:16 #263
117948 loezzzje
pi_111208672
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op de een of andere manier krijgt zij steeds een Florence nummer :D

Vond t een mooie versie. This coming from a huuuuge Florence fan.
Never Let Me Go ook O+
  zondag 6 mei 2012 @ 17:29:25 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111211947
  zondag 6 mei 2012 @ 17:58:01 #265
117948 loezzzje
pi_111213118
What Makes You Beautiful O+
  maandag 7 mei 2012 @ 20:28:38 #266
17217 shiNinG_staR
pi_111261550
Liedjes van season finale al uitgelekt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:33:41 #267
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111261844
En foto's van de "verwissel"-aflevering ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:35:27 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111261937
Dat ziet er zo belachelijk uit dat het eigenlijk best grappig kan zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 7 mei 2012 @ 20:38:34 #269
117948 loezzzje
pi_111262114
_O-
  maandag 7 mei 2012 @ 20:39:42 #270
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111262179
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dat ziet er zo belachelijk uit dat het eigenlijk best grappig kan zijn.
Precies! Ik ben wel benieuwd hoe lang die gekkigheid gaat duren, wordt het een hele aflevering of meer een eenmalige moment (zoals toen Will ineens de hele gleeclub als kleine kinderen zag)?!
Surf prive met PureVPNZavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 7 mei 2012 @ 20:41:19 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111262255
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

Precies! Ik ben wel benieuwd hoe lang die gekkigheid gaat duren, wordt het een hele aflevering of meer een eenmalige moment (zoals toen Will ineens de hele gleeclub als kleine kinderen zag)?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 7 mei 2012 @ 20:43:15 #272
-1 #ANONIEM
pi_111262358
Will & Puck _O_
Ik heb er nu al zin in! Welke ep is dat?
  maandag 7 mei 2012 @ 20:45:22 #273
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111262502
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah oke... dus we krijgen nog 4 afleveringen: deze week (prom), volgende week (nationals) en dan de week erop een dubbele (graduation/finale)?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 mei 2012 @ 20:59:38 #274
-1 #ANONIEM
pi_111263386
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef babette21 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dát dan het eeuwige Rachel-Finn gezeur..
  maandag 7 mei 2012 @ 21:03:28 #275
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111263636
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Liever dát dan het eeuwige Rachel-Finn gezeur..
Daar heb je een punt! Tenzij dat gezeur nu blind wordt overgenomen door

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  maandag 7 mei 2012 @ 21:04:43 #276
358195 Franknfurter
pi_111263697
Next episodes on GLEE!!!einzeinzgillerigstemmetje!!:

Rachel wins nationals, Finn loves her and has to say it twice every minute, Will finally comes out as an crossdresser and makes the Gleeclub crossdress too. Rachel goes to NYADA because well, who would want to listen to her nagging any longer and Puck graduates after all. Oh and Quinn can magically walk again, poof.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:11:49 #277
-1 #ANONIEM
pi_111264106
FF _O_
  maandag 7 mei 2012 @ 21:23:51 #278
94647 Beach
pi_111264802
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef Franknfurter het volgende:
Next episodes on GLEE!!!einzeinzgillerigstemmetje!!:

Rachel wins nationals, Finn loves her and has to say it twice every minute, Will finally comes out as an crossdresser and makes the Gleeclub crossdress too. Rachel goes to NYADA because well, who would want to listen to her nagging any longer and Puck graduates after all. Oh and Quinn can magically walk again, poof.
:') _O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 7 mei 2012 @ 21:33:45 #279
-1 #ANONIEM
pi_111265395
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

ah oke... dus we krijgen nog 4 afleveringen: deze week (prom), volgende week (nationals) en dan de week erop een dubbele (graduation/finale)?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Wiki krijgen we woensdag een normale ep. dan een dubbele en dan de finale.
  maandag 7 mei 2012 @ 22:04:37 #280
17217 shiNinG_staR
pi_111267415
Briljant, die foto's _O-
VyprVPN - de snelle VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:10:35 #281
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_111324666
Toch wel moeten lachen vandaag :D Dinosaurprom _O- _O-
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:02:20 #282
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111326147
Kunnen ze nu alsjeblieft eens ophouden met dat Finn-Rachel gedweep?! :r Verder wel een aardige aflevering, met eindelijk weer eens wat stompzinnige humor. Al kan ik Brittany nog steeds de helft van de tijd niet verstaan (dus de helft van de grappen gaat langs me heen).

Ik vind de prom king & queen traditie trouwens vreselijk. Ik snap dat 't een enorm ding is in Amerika (en ze het hierin dus ook moeten meepakken), maar 't gaat natuurlijk tegen alles in wat een beetje high school zou moeten willen uitstralen...
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:09:57 #283
117948 loezzzje
pi_111333632
Puck & Becky _O-
Blaine zijn haar _O-

Rachel & Finn :r

Is volgende week de finale? Omdat ze in de promo zeggen; a 2 hour event.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:21:21 #284
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111334143
"Castles are really heavy, so it's very dangerous to build them on clouds"

:')______________!
Ja doei.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:34:21 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111334623
Jezus, Finn... :'). Hem met Rachel is echt de meest belachelijke relatie die ik ooit gezien heb. Het vernietigt beide karakters.

De rest vond ik erg tof eigenlijk, beetje humor en gewoon een leuk feestje. Quinn leek eindelijk zelfs een beetje consistent, en ze hebben eindelijk weer onthouden dat zij en Santana ooit vrienden waren.

Ik ben wat Glee betreft al snel tevreden geloof ik :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:36:16 #286
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_111334694
Ik vond de jurk van Rachel trouwens wel erg mooi.

En Brittany die dat meisje uit de prom-commissie aanziet voor Rachel _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:36:25 #287
350148 leilab
pi_111334703
Had toch graag Quinn zien winnen. Pff , ik zou echt gefrustreerd raken als ik Dianna Agron was , ze verpesste altijd Quinn zodat Finn en Rachel problemen krijgen en uiteindelijk weer happy bij elkaar komen. Jammer dat het altijd ten koste van Quinn gaat :r
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:08:53 #288
117948 loezzzje
pi_111336037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
"Castles are really heavy, so it's very dangerous to build them on clouds"

:')______________!
_O-

En ik vond dat Kurt dat liedje Big Girls Don't Cry trouwens vreselijk zong :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:25:59 #289
17217 shiNinG_staR
pi_111336733
Becky was hilarisch _O- Puck was :9
Leuke aflevering, weinig bijzonders, maar veel leuke momenten. Blaine is trouwens gelijk 100 keer leuker met dat haar zo.

Verheug me op de wisseltruc-aflevering!
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:31:07 #290
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111336936
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Becky was hilarisch _O- Puck was :9
Leuke aflevering, weinig bijzonders, maar veel leuke momenten. Blaine is trouwens gelijk 100 keer leuker met dat haar zo.

Verheug me op de wisseltruc-aflevering!
:9
Anoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en GeekgearZenmate VPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:46:00 #291
243354 Oliviertje1994
pi_111337511
Becky was geweldig!!! _O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:58:12 #292
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111337984
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O-

En ik vond dat Kurt dat liedje Big Girls Don't Cry trouwens vreselijk zong :')
Dat dus! Ik vond dat nummer sowieso zinloos. De prom-nummers waren allemaal leuk/goed gedaan, maar dit was echt nergens voor nodig.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:01:39 #293
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111338090
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef babette21 het volgende:
En foto's van de "verwissel"-aflevering ook:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die aflevering al op tv geweest? Want die zou ik eigenlijk wel willen zien.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

_O-

En ik vond dat Kurt dat liedje Big Girls Don't Cry trouwens vreselijk zong :')
Ik heb nog geen enkele aflevering van seizoen 3 gezien, maar ik vond in seizoen 1 en 2 dat Kurt alles vreselijk zong. Die stem. :r Die tandenloze mond. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:08:25 #294
358195 Franknfurter
pi_111338321
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:14:51 #295
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_111338562
Hij is z'n kunstgebit vergeten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:15:29 #296
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111338587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is die aflevering al op tv geweest? Want die zou ik eigenlijk wel willen zien.
Nope, volgende week. Dubbele aflevering (of eigenlijk gewoon: 2 na elkaar): 3.20 "Props" en 3.21 "Nationals"

  woensdag 9 mei 2012 @ 17:27:29 #297
221532 EilandjeOnline
pi_111341631
ik vind de serie steeds vervelender worden
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:29:10 #298
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_111341684
Edge of Glory O+
Ja doei.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:19:20 #299
94647 Beach
pi_111346072
Dat dinosaurusliedje was echt gaar.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:14:42 #300
243354 Oliviertje1994
pi_111348876
Ik moet zeggen dat de monoloog van Rachel aan het begin van de ep echt mooi was. Sloeg een beetje de spijker op z'n kop.
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:19:40 #301
94647 Beach
pi_111349200
Maar hoe komt ze nou toch op NYADA?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')