abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 13:39:02 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_110393479
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee de combinatie...

dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...

maar zelf :P

zo begrijp je O~)
Je post is niet geheel duidelijk :N
  maandag 16 april 2012 @ 13:39:13 #277
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_110393486
quote:

[..]

Nee de combinatie...

dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...

zo begrijp je O~)
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.
Overal verstand van.
  maandag 16 april 2012 @ 13:40:18 #278
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110393534
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.
Het is ook geen veroordeling...

ik was me gal aan het spugen
zij gaf aan niet iedereen is zo
etc etc

get the picture?

let's leave it here shall we?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 16 april 2012 @ 13:44:16 #279
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110393683
quote:

[..]

Nee de combinatie...

zo begrijp je O~)
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor :')
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 16 april 2012 @ 13:46:08 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110393774
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:

[..]

:')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 16 april 2012 @ 13:51:08 #281
57047 macondo
pi_110394001
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Same here.

Pien : "niet élke vrouw is een manipulatief kutwijf"
ManageTheAnger : "ja maar jij had seks na je tweede date, dus"

Kan je dat even toelichten MTA?
Overal verstand van.
pi_110394015
Aah de nuance zit er lekker in vandaag ... lekker generaliserend bezig .. alle wijven zijn ....

Anyway,
Waar ik dus mee zit, geheel eens trouwens met zsm afspreken als je een leuke babbel hebt gehad.

Hoe ga je om met een afknapper, ik heb er 3 op rij gehad ( als onervaren online dater) maar daar zit je dan in de kroeg of waar je ook hebt afgesproken.
Hoe zeg je netjes dat het hem niet wordt ? Hoe maak je je zo snel mogelijk weer uit de voeten.

Ik heb tergende gesprekken moeten voeren met echt vast hele lieve vrouwen maar NIET aan mij besteed.

TIPS ?
(en eerlijk zeggen en dat van te voren afspreken .. dat werkt dus NIET )
---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
  maandag 16 april 2012 @ 13:57:48 #283
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110394313
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef macondo het volgende:

[..]

Same here.

Pien : "niet élke vrouw is een manipulatief kutwijf"
ManageTheAnger : "ja maar jij had seks na je tweede date, dus"

Kan je dat even toelichten MTA?
Dankje :) Precies wat ik wilde zeggen, hoewel jij het iets genuanceerder weet te brengen :P
  maandag 16 april 2012 @ 13:58:11 #284
57047 macondo
pi_110394331
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Aah de nuance zit er lekker in vandaag ... lekker generaliserend bezig .. alle wijven zijn ....

Anyway,
Waar ik dus mee zit, geheel eens trouwens met zsm afspreken als je een leuke babbel hebt gehad.

Hoe ga je om met een afknapper, ik heb er 3 op rij gehad ( als onervaren online dater) maar daar zit je dan in de kroeg of waar je ook hebt afgesproken.
Hoe zeg je netjes dat het hem niet wordt ? Hoe maak je je zo snel mogelijk weer uit de voeten.

Ik heb tergende gesprekken moeten voeren met echt vast hele lieve vrouwen maar NIET aan mij besteed.

TIPS ?
(en eerlijk zeggen en dat van te voren afspreken .. dat werkt dus NIET )
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.

2. Als dat niet lukt (kennelijk), na het tweede drankje zeggen (schrijf maar op):

"Ik wilde het graag hierbij laten vanavond, laten we de rekening vragen"
Overal verstand van.
pi_110394482
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef macondo het volgende:

[..]

1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.

Als dat niet lukt (kennelijk), na het tweede drankje zeggen (schrijf maar op):

"Ik wilde het graag hierbij laten vanavond, laten we de rekening vragen"
1 :Dat lukte idd niet, ik denk dat ik sowieso nu eerst even met de dames ga bellen, dan merk je snel genoeg of je iig genoeg teskt met eklaar hebt.

En die 2de is heel netjes idd, maar komt wel bij dat ik mijn biertje niet sneller moet drinken dan de dame het wijntje .. Ik blijf dit denk ik lastig vinden.

Ik ben wel benieuwd hoe andere mensen dit doen trouwens .. WIE ?
  maandag 16 april 2012 @ 14:06:31 #286
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110394677
zo slechte ervaringen met internetdating....hoe dan ook had ik vaak de vrouwen te pakken die aan photoshopping deden =/
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110394697
*Griebels...bellen voordat je elkaar gezien hebt* Jeukt nog even wat verder :P.

Misschien een tip: Neem het allemaal eens niet zo serieus... Leuke foto+leuke chat = koffie drinken.. Als zij hetzelfde van jou vindt, dan kan je nog diezelfde dag/week aan de koffie zitten.

In alle andere gevallen: Next :)

En als je dan al een date hebt. Niet tot die afspraak eindeloos gaan zitten ouwehoeren, whatsappen, smssen of meer van dat.
  maandag 16 april 2012 @ 14:07:39 #288
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110394723
oja en achteraf zeggen dat het om het innerlijke gaat en niet hoe je eruit ziet....Jaaaaaaaa ja, nadat je hebt gelogen over je uiterlijk ??
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110394800
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen.. :Y
  maandag 16 april 2012 @ 14:10:21 #290
57047 macondo
pi_110394839
quote:
12s.gif Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dankje :) Precies wat ik wilde zeggen, hoewel jij het iets genuanceerder weet te brengen :P
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat ;)

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Chawi het volgende:
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen.. :Y
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Overal verstand van.
pi_110394975
Voor mij hoeft bier echt niet. Die smerige lucht die er dan uit geademd word...
Moet daar dus bij vertellen dat ik geen bier, wijn of koffie lust.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_110395000
@Erkann
Achteraf is er bij mij nooit iets meer gezegd, werd uiteindelijk dermate pijnlijk dat dat wel duidelijk was.
En qua fotoshoppen zorg altijd dat je een foto met iemand er helemaal op hebt gezien, dat was fout nr 1 die maak ik niet meer .
pi_110395009
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef freshy98 het volgende:
Voor mij hoeft bier echt niet. Die smerige lucht die er dan uit geademd word...
Moet daar dus bij vertellen dat ik geen bier, wijn of koffie lust.
Wat drink je dan wel? Zo raar is dat nu ook weer niet hoor.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110395042
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:

[..]

Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat ;)

[..]

Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Eerst een koffietje Macondo..we hebben niet allemaal haast om in bed te belanden ;-)
pi_110395049
Tijdens uit eten/cafe drink ik meestal thee of fris. Qua alcohol ben ik van de likeuren.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 16 april 2012 @ 14:16:19 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110395076
Angle shots van vrouwen zijn ook zo mooi...

kwam er laatst 1 tegen, waarvan je denkt: "nou nou poe poe"

2 foto's verder, een lijf van jewelste eronder en het gezicht vol pukkels.... dat was dan een "actie foto"
YouTube
  maandag 16 april 2012 @ 14:19:27 #297
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_110395197
quote:

[..]

Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie :P
quote:
[..]

Koffiedates zijn anders best leuk hoor! :9
pi_110395240
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie :P

[..]

Koffiedates zijn anders best leuk hoor! :9
Gelukkig niet wat als alle vrouwen nu borderline bitches zijn (NOFI off course)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110395258
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Chawi het volgende:
*Griebels...bellen voordat je elkaar gezien hebt* Jeukt nog even wat verder :P.

Misschien een tip: Neem het allemaal eens niet zo serieus... Leuke foto+leuke chat = koffie drinken.. Als zij hetzelfde van jou vindt, dan kan je nog diezelfde dag/week aan de koffie zitten.

In alle andere gevallen: Next :)

En als je dan al een date hebt. Niet tot die afspraak eindeloos gaan zitten ouwehoeren, whatsappen, smssen of meer van dat.
QFT
pi_110395301
quote:

[..]

Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.
En als ik in de kroeg een leuke vrouw aanspreek en die blijkt dan een vriend te hebben ben ik niet het persoon die dan meteen weg is, niet naarstig op zoek, maar ik ga ook niet op de bank zitten wachten tot het er weer wel een keer van komt.

Kortom ik gebruik alle middellen die beschikbaar zijn, en online dating gebeuren is voor mij nog een redelijk onontgonnen gebied. 5 dates gedaan nu waarvan de eerste 3 drama, andere 2 gezellig maar niet meer dan dat.

Nu werkt het ook niet echt mee dat ik vaak in het buitenland zit voor werk, dus vaak al wel contact alleen moet ik dan een daadwerkelijke date even uitstellen, en dan is het lastig om totale radiostilte te hebben zo werkt het dan ook weer niet.
Kortom ik doe aan online dating met hindernissen ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')