Je post is niet geheel duidelijkquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
dat volgens jou niet alle vrouwen zo zijn, zoals ik aangaf in mijn post, dat je daar nog behoorlijk van baalt...
maar zelf
zo begrijp je
Het is ook geen veroordeling...quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen kont van. Sinds wanneer mag je op de tweede date niet neuken? Is dat tegenwoordig gek of zo? Heb het altijd wel op de eerste of tweede date gedaan eigenlijk.
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voorquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee de combinatie...
maar zelf
zo begrijp je
quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Same here.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp er na deze post zo mogelijk nog minder van dan er voor
Dankjequote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Same here.
Pien : "niet élke vrouw is een manipulatief kutwijf"
ManageTheAnger : "ja maar jij had seks na je tweede date, dus"
Kan je dat even toelichten MTA?
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Aah de nuance zit er lekker in vandaag ... lekker generaliserend bezig .. alle wijven zijn ....
Anyway,
Waar ik dus mee zit, geheel eens trouwens met zsm afspreken als je een leuke babbel hebt gehad.
Hoe ga je om met een afknapper, ik heb er 3 op rij gehad ( als onervaren online dater) maar daar zit je dan in de kroeg of waar je ook hebt afgesproken.
Hoe zeg je netjes dat het hem niet wordt ? Hoe maak je je zo snel mogelijk weer uit de voeten.
Ik heb tergende gesprekken moeten voeren met echt vast hele lieve vrouwen maar NIET aan mij besteed.
TIPS ?
(en eerlijk zeggen en dat van te voren afspreken .. dat werkt dus NIET )
1quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef macondo het volgende:
[..]
1. Je intuitie wat aanscherpen, en niet met dat soort types afspreken.
Als dat niet lukt (kennelijk), na het tweede drankje zeggen (schrijf maar op):
"Ik wilde het graag hierbij laten vanavond, laten we de rekening vragen"
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan datquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
DankjePrecies wat ik wilde zeggen, hoewel jij het iets genuanceerder weet te brengen
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Chawi het volgende:
Ook mannen doen dat Erkann..heb soms echt het cafe 3x rond moeten kijken om de koffie-date te vinden. Om dan wel meteen ook afscheid te nemen..
Wat drink je dan wel? Zo raar is dat nu ook weer niet hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef freshy98 het volgende:
Voor mij hoeft bier echt niet. Die smerige lucht die er dan uit geademd word...
Moet daar dus bij vertellen dat ik geen bier, wijn of koffie lust.
Eerst een koffietje Macondo..we hebben niet allemaal haast om in bed te belanden ;-)quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratiequote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vermoed dat er wat frustratie leeft ergens van iemand die uberhaupt nooit tot dates lijkt te komen laat staan meer dan dat
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!quote:[..]
Koffie drinken als date.. gatsie, en dan zoenen met een koffiesmaak? Nah.. daten is leuk maar je moet er wel wat bier of wijn bij te drinken bij hebben.
Gelukkig niet wat als alle vrouwen nu borderline bitches zijn (NOFI off course)quote:Op maandag 16 april 2012 14:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wellicht, en dat botst nogal met mijn 'alle vrouwen zijn het zelfde' frustratie
[..]
Koffiedates zijn anders best leuk hoor!
QFTquote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Chawi het volgende:
*Griebels...bellen voordat je elkaar gezien hebt* Jeukt nog even wat verder.
Misschien een tip: Neem het allemaal eens niet zo serieus... Leuke foto+leuke chat = koffie drinken.. Als zij hetzelfde van jou vindt, dan kan je nog diezelfde dag/week aan de koffie zitten.
In alle andere gevallen: Next
En als je dan al een date hebt. Niet tot die afspraak eindeloos gaan zitten ouwehoeren, whatsappen, smssen of meer van dat.
Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef macondo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |