| Pestilence | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:05 |
| hey mensen ik d8 van kom laat ik eens een mooi topicje openen over 3D art hier heb je al een van me favo's meer komen er nog aan BTW tumbnailen die plaatjes allemaal dan wordt het hier niet z'n zooitje en besparen we Slakkie weer wat werk heel mooi plaatje van een F1 auto Damn wil ff niet lukken [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 27-07-2002 18:09] | |
| _VoiD_ | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:06 |
| ZIEK!!!!!!!! das echt fucking mooi, ik wil niet weten hoelang dat renderen geduurd heeft... Maare, die banden zien er niet echt "echt" uit. | |
| Tijn | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:10 |
| Kheb even een link van je plaatje gemaakt, hij was bijna 200K en das een btje te gek voor de modemers onder ons Maaruh... | |
| brienen | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:13 |
dit soort meuk:![]() kijk maar eens hier dan | |
| Tijn | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:15 |
| Wil je alsjeblieft je plaatjes onder de 100K per post houden (hetzij door ze zelf te verkleinen, of anders door er gewoon een link van te maken). Niet iedereen heeft breedband en dit soort topics worden vrijwel onleesbaar voor die mensen. Dank u zeer | |
| brienen | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:17 |
quote:al vervangen door de kleine uitvoering Die kut modemers ook altijd | |
| Tijn | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:18 |
quote:Ach ja, btje rekening houden met elkaar | |
| brienen | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:21 |
quote:hap hap
PS dit was de laatste | |
| Trainspotter | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:24 |
| Die wagen ziet er goed uit zeg. Wel driedubbel door Brazil gehaald, maar toch. Dan moet ik nog wel even oefenen, | |
| StephanL | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:41 |
| Ik ken al een bol maken | |
| noidea | zaterdag 27 juli 2002 @ 18:48 |
| Deze zijn ook wel mooi, ik ben met 3d studio max bezig, met dit zal ik nooit kunnen maken ben ik bang. | |
| Trainspotter | zaterdag 27 juli 2002 @ 19:01 |
| Tsjeem, die laatste is wel enorm goed. Modellen is hier niet het meeste werk geweest, maar textures en belichting zijn fantastisch. | |
| Pestilence | zaterdag 27 juli 2002 @ 20:39 |
quote:Hier heb ik heel veel plaatjes vandaan gehaald http://www.3dshop.com daar staan enkele duizende plaatjes op ik wens je veel zoek/kijk/kwijl plezier want je bent er wel een dagje of 2 zoet mee | |
| BlaatschaaP | zaterdag 27 juli 2002 @ 20:43 |
| JEZUS, die laatste?!?! pffff, *kwijlt*
abnormaal | |
| infamous | zondag 28 juli 2002 @ 00:04 |
| Ik ben laatste tijd beetje bezig met abstracte wallpapers enzo, voorbeelden: http://images.deviantart.com/large/wallpaper/w3d/A_I_R_L_O_C_K.jpg
voor meer van me werk: http://infamouz.deviantart.com kan iemand me vertellen hoe je plaatje invoert ? | |
| 0 | zondag 28 juli 2002 @ 00:32 |
quote:op het forum bedoel je? code:met img=getal,getal kun je tumbnailen... | |
| Roonaan | donderdag 12 september 2002 @ 11:08 |
| Dit past hier vast wel bij Steven Stahlberg | |
| DaMSWer | donderdag 12 september 2002 @ 11:21 |
Ook een mooie, Lang leve de scene!![]() | |
| DaMSWer | donderdag 12 september 2002 @ 11:22 |
En zo is ie dan ongerendered![]() | |
| DaMSWer | donderdag 12 september 2002 @ 11:22 |
| En nog wat losse opbouw gedeeltes.
| |
| jazza | donderdag 12 september 2002 @ 11:32 |
| http://www.xs4all.nl/~jasp00r/Images/fok_v3.jpg | |
| Roonaan | donderdag 19 september 2002 @ 11:03 |
| niet direct 3d maar zeker wel digital art.. owja.. en een crosspost
| |
| flappiewappie | donderdag 19 september 2002 @ 16:24 |
| met wat voor een programma's maak je dat eigenlijk? want ik wel daar zelf ook wel wat mee gaan kloten.... | |
| Fliepke | donderdag 19 september 2002 @ 16:27 |
quote:dit gaat een tikkeltje verder dan gewoon kloten, maar als je iets wilt gaan doen. Gebruik dan maar 3dsmax, of lightwave, maar verwacht niet dat je binnen 10 minuten zoiets op je scherm kan toveren. | |
| #ANONIEM | donderdag 19 september 2002 @ 16:34 |
quote:Bryce/3D studio max zijn twee goede programma's | |
| Manweth | woensdag 28 mei 2003 @ 00:33 |
| deze heb ik laatst gemaakt:
niet zo mooi als die anderen hier. maar ben er toch wel trots op | |
| enlightenedwizza | woensdag 28 mei 2003 @ 00:44 |
| Mwaaaaa...is toch wel een vette lightsabre kunnen er ook plaatjes op verzoek worden gemaakt? | |
| Manweth | woensdag 28 mei 2003 @ 10:10 |
| als je een leuk idee hebt, kan ik het natuurlijk een keer proberen. | |
| Markster | woensdag 28 mei 2003 @ 10:12 |
| Lightwave blijft het beste progsel | |
| nikanoru | woensdag 28 mei 2003 @ 10:56 |
| ffsnel. 3d max met Brazil. ![]() | |
| Flaman | woensdag 28 mei 2003 @ 10:58 |
| Die formule 1 wagen komt van www.raph.com mooie site waar ik jaren geleden elke dag zowat kwam om wallpapers te leechen | |
| Flaman | woensdag 28 mei 2003 @ 10:58 |
quote: Hoe kan je die twee nou in 1 zin noemen? | |
| enlightenedwizza | woensdag 28 mei 2003 @ 22:01 |
quote:nou...here goes nothing: een battle mech áls je 'm maakt...have fun | |
| Manweth | woensdag 28 mei 2003 @ 22:07 |
quote:jah goed id. wil het wel proberen als we nou eens een centraal topic maken met 3d art uitdagingen als er animo voor is kunnen we het wel eens proberen als je het wat vind zeg het dan ff als er 5~10 mensen zijn die het wat vinden kunnen we het starten lijkt mijzelf wel tof | |
| ArmaniMania | woensdag 28 mei 2003 @ 22:08 |
quote:Zegt u het maar | |
| ArmaniMania | woensdag 28 mei 2003 @ 22:11 |
quote:Zelf gebruik ik ook Bryce 5 3D 3D Studio MAX , Poser 5 , Lightwave en mijn Favoriete | |
| ArmaniMania | woensdag 28 mei 2003 @ 22:12 |
![]() Net nog gemaakt voor Tijn en Lucille | |
| Manweth | woensdag 28 mei 2003 @ 22:29 |
| cool plaatje man maar ff over die uitdaging dingen. Zou jij ook mee willen doen? ff duidelijk zeggen dat je mee wilt doen. Uitdaging 3d Art : natuurlijk kun je later nog inspringen maarjah [Dit bericht is gewijzigd door Manweth op 29-05-2003 05:48] | |
| ArmaniMania | woensdag 28 mei 2003 @ 23:04 |
quote:Goed, maak er een topic van en leg goed uit wat je bedoelingen zijn. Ik denk dat ik wel mee doe, misschien dat er meerdere mee doen zodra het een beetje loopt. | |
| yootje | woensdag 28 mei 2003 @ 23:14 |
| Kan iemand misschien een kleine beetje uitleggen hoe dit (bij 3dmax) ongeveer in zijn werk gaat? Maak je allemaal vakjes zeg maar en moet je die inkleuren (met textures)? | |
| yootje | woensdag 28 mei 2003 @ 23:16 |
| En is hier een open source programma voor? (Gimp?) | |
| kiw | woensdag 28 mei 2003 @ 23:20 |
| er zwerven zat tutorials rond op internet voor max, of koop een goed boek (niet goedkoop, maar dan heb je ook wat) voor zover ik weet is het lastig om onder de knie, je moet redelijk wat aanleg hebben om mooie dingen te verzinnen, en veeeeeeel vrije tijd succes | |
| yootje | woensdag 28 mei 2003 @ 23:23 |
quote:Daar vroeg ik niet om, ik wil alleen weten hoe het ongeveer in zijn werk gaat om te weten of ik er interesse in heb. | |
| enlightenedwizza | woensdag 28 mei 2003 @ 23:29 |
quote: quote: ennuuuuh...art wars lijkt me wel een lijp plan | |
| Wisp | woensdag 28 mei 2003 @ 23:34 |
| check mijn zelfgemaakte magneetauto
maarja ik ben dan ook een newbie | |
| Tweek | woensdag 28 mei 2003 @ 23:38 |
quote:http://www.swissquake.ch/chumbalum-soft/ Milkshape is een best leuk progje en nog makkelijk ook. | |
| miss_colt | donderdag 29 mei 2003 @ 01:11 |
| Ik doe ook wel mee met die art wars maar alleen als de uitdaging me ook aanstaat. Alleen een kleine maar..... 3d vormgeven is wel de richting waarin ik ga afstuderen.... is dat valsspelen? Nouja laat me maar weten of ik meekan doen. | |
| Manweth | donderdag 29 mei 2003 @ 05:47 |
quote:jah tuurlijk kun je meedoen, het gaat er niet om hoe mooi het is, gewoon kijken hoe verschillende mensen het aanpakken is toch al leuk. Ok dan hebben we dus een nummer 2. PS. Het is vroeg | |
| Pizza_Shooter | donderdag 29 mei 2003 @ 08:57 |
| Op GoT hebben ze ook zo'n 3dproject gedaan. Iedereen mocht dan een eigen wagon maken en dan werd het een grote trein. Is heel mooi en leuk geworden! DivX 5.03 is nodig! Het filmpje is hier te downloaden, veel kijkplezier mirrors:
| |
| yootje | donderdag 29 mei 2003 @ 11:44 |
| Komt er nog wat van die ideeën? | |
| Lu-Cky | donderdag 29 mei 2003 @ 12:44 |
| Ik kan nergens een demo'tje van 3D studio MAX vinden ofzo | |
| E_Motion | donderdag 29 mei 2003 @ 12:47 |
quote:leuk he Poser | |
| Wisp | donderdag 29 mei 2003 @ 12:49 |
quote:kazaa? | |
| Lu-Cky | donderdag 29 mei 2003 @ 12:51 |
quote:Tsja misschien toch maar even kazaalite installen... (staat nog niet op mn PC, gisteren opnieuw geinstald | |
| Lo3k | donderdag 29 mei 2003 @ 13:45 |
| http://www.dermattin.com/wip/mini/mini88.jpg http://images.deviantart.com/large/indyart/3d/Yamaha_YZF_R1.jpg En deze twee zijn van mijzelf: http://members.home.nl/cxdesign/portfolio/stills/tdkpens/tdkpens.jpg Begin het nog maar net te leren zoals je ziet | |
| Renoud | donderdag 29 mei 2003 @ 13:45 |
quote:Dat filmpje is echt vet! | |
| Hymn | donderdag 29 mei 2003 @ 13:55 |
| met deze ben ik nog mee bezig moet nog aardig wat getweaked worden + moet nog details modellen
een iets oudere model
| |
| ArmaniMania | donderdag 29 mei 2003 @ 13:56 |
quote: | |
| ArmaniMania | donderdag 29 mei 2003 @ 14:00 |
![]() Eentje uit de oude doos, heb ik gemaakt met Poser 3d studio-max, en de afwerking in photoshop 5 toendertijd. | |
| Lu-Cky | donderdag 29 mei 2003 @ 17:47 |
| Ik ben net begonne... met 3D Studio Max 5, ik heb net een pruts beker gemaakt ofzo met een tutorial erbij. Echt kut dat bijna alle tutorial voor Max 4 zijn gemaakt en die zit volgens mij net even anders in elkaar qua knoppen enzo... en nederlandse tutorails zijn ook ver te zoeken Maja ik wil het echt goed kunnen dus we geven niet op | |
| nikanoru | donderdag 29 mei 2003 @ 20:01 |
quote:Zozo flinke portomonee heb je. Als je "ffies" 3dmax5 wilt proberen. | |
| Lu-Cky | donderdag 29 mei 2003 @ 22:52 |
quote:Ja Ja | |
| Flaman | vrijdag 30 mei 2003 @ 00:20 |
| Grappig feit is dat wij nederlanders erg bekend zijn op de markt van graphic design (maar ook op de media/reclame kant) en groot aanbod daarvan hebben, maar op het gebied van 3D sucken we echt Heb ook nooit iemand op fok of tweakers gezien die het echt supergoed kan (fotorealistisch) Het is allemaal wat knullig op enkele na natuurlijk. | |
| Beathoven | vrijdag 30 mei 2003 @ 00:56 |
quote:dat is gemaakt in Lightwave zo te zien | |
| Renoud | vrijdag 30 mei 2003 @ 12:55 |
quote:Die robot is echt mooi, lijkt wel op werk van andidas van deviantart. Alleen jammer dat hij een beetje lelijk is gerenderd | |
| vosss | vrijdag 30 mei 2003 @ 13:20 |
quote:cool!! HEt einde vind ik super gedaan, dat je die wagon ziet van de zijkant en dan dat het beeld omdraait dat je dan die smiley van GOT ziet Petje af voor de makers ervan! | |
| Renoud | vrijdag 30 mei 2003 @ 18:40 |
quote:Nee dat zie je verkeerd, alle goeie nederlanders zijn naar het buitenland gegaan [Dit bericht is gewijzigd door Renoud op 30-05-2003 18:44] | |
| Renoud | vrijdag 30 mei 2003 @ 18:43 |
| Zelf ben ik niet zo'n meester met 3d art maar mn gallery is hier: http://renoud.deviantart.com | |
| Flaman | vrijdag 30 mei 2003 @ 19:09 |
quote:ziet er vet uit, ook al is het trendhoerderig theepotjes disorten en zo | |
| Manweth | vrijdag 30 mei 2003 @ 20:33 |
| net ff bezig geweest. vind zelf de rook en die asbak nog niet zo geslaagt maar moet er nog een beetje aan werken Plaatje 1: Plaatje 2: Plaatje 3: Plaatje 4: | |
| Da_Koen | vrijdag 30 mei 2003 @ 20:39 |
quote:Mooi Alleen is de rook idd wat minder | |
| lzandman | vrijdag 30 mei 2003 @ 22:00 |
| Renderotica | |
| ArmaniMania | vrijdag 30 mei 2003 @ 22:16 |
quote:Die zijn niet gemaakt door Fokkers Alhoewel ik heb daar ook mijn creaties staan, ben daar lid | |
| ArmaniMania | zaterdag 31 mei 2003 @ 03:55 |
![]() 1 van mijn allereerste creaties | |
| Beathoven | zaterdag 31 mei 2003 @ 11:45 |
quote:dat ziet er wel ontzettend gelikt uit, welk 3D programma heb je daarvoor gebruikt | |
| yootje | zaterdag 31 mei 2003 @ 12:11 |
| [centraal] Show your graphics! Hier kan je ook al je plaatjes kwijt. | |
| ArmaniMania | zaterdag 31 mei 2003 @ 19:34 |
quote:Bryce 4 heb ik er voor gebruikt, maar heb onderhand nu de laatste nieuwe Bryce 5. Het Glas model heb ik in 3d studio Max gemaakt. Daarna alles gerenderd, Carmen Electra in PhotoShop toegevoegd | |
| ArmaniMania | zondag 1 juni 2003 @ 16:38 |
![]() Experimentje met de kleur groen, toch nog 1 uur rendering ondanks de eenvoud. | |
| ArmaniMania | zondag 1 juni 2003 @ 21:44 |
![]() Mijn eigen creatie wat ik bij de PinkPop-Meet op mijn T-shit zal dragen | |
| Flaman | zondag 1 juni 2003 @ 21:54 |
| ik moet eigelijk denken aan tweakers jammer van die copyright melding | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 14:59 |
![]() Dit experimentje lijkt eenvoudig. Maar het glas, de reflecties, de spiegeling in het glas en op de vloer, heeft me wel 6 uur aan rendering gekost | |
| Lu-Cky | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:46 |
quote:Maar het ziet er wel gelikt uit enzo... welk proggie? 3D studio max? Ooh ik zie het al... brice 5 [Dit bericht is gewijzigd door Lu-Cky op 03-06-2003 16:49] | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:47 |
quote: | |
| Mitchell | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:49 |
| ff dom vraagje wat houdt rendering in ? en nog een : zijn er online tutorials ? [Dit bericht is gewijzigd door Mitchell op 03-06-2003 16:50] | |
| MrAbagnale | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:49 |
quote:is die laatste niet gewoon een echte foto? | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:51 |
quote:Er bestaan geen domme vragen Renderen is het bereken van een 3d ruimte: M.a.w. berekeningen van licht in 3d, reflecties in 3d, kleuren in 3d, noem het maar op. | |
| Mitchell | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:54 |
| en hoe heb jij/jullie geleerd om zo te tekenen ? zijn er online tutorials | |
| Da_Koen | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:54 |
quote:Waarom duurt zo'n plaattjes renderen zo lang Mijn radeon 9700 kan zoiets toch realtime (Ati Demo Rendering natural light)....... | |
| vosss | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:57 |
quote:Ik heb er niet zoveel verstand van maar kan het niet zo zijn dat dat al pre-rendered is | |
| Pietjuh | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:58 |
quote:Hehe heel erg waarschijnlijk kan dat dus NIET realtime Of je moet echt een mega mega super pc hebben met 1 THz processor ofzo | |
| Pozo | dinsdag 3 juni 2003 @ 16:59 |
quote: quote:Omdat hij het niet via je grafische kaart doet 2e quote: nee Voor wie 3ds max (5) heeft: Zet hem ens op cell shading en een redelijk complex model, is ie wel een uurtje of 24 zoet mee | |
| Koos Voos | dinsdag 3 juni 2003 @ 17:16 |
| een maat van me maakt dit soort dingen met studio max...
| |
| Lu-Cky | dinsdag 3 juni 2003 @ 17:19 |
quote:Ik ook na de zomervakantie | |
| Flaman | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:08 |
| oh ja Bryce is cute http://www.heusbitter.nl/wesley/3d/3d.htm voorbeeldje:
en
meer dus op de link hierboven | |
| Hymn | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:10 |
quote:gooi bij Brazil de GI aan met caustics, maak een glas met refraction en dan spreek ik je volgende week weer | |
| Da_Koen | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:35 |
quote:Ik vind dit er toch niet simpel uit zien: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=138124 En dan te bedenken dat dit met een r9700 met 40 fp/s is gedaan....... Dan zie ik hier echt simpele dingen voorbij komen zonder veel licht dan denk ik van uuhhhhh.... | |
| vosss | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:36 |
| Ik blijf het prachtig vinden hoe jullie zoiets in mekaar gefrutseld krijgen hoor! Petje af | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:46 |
quote: Die Radeon 9700 van jou doet Pre-rendering, dus hij rendert plaatjes die al gerenderd zijn. Waarom denk je dat ze de filmpjes als Avi weggeschreven hebben en niet in het spel zelf. Je ziet dan duidelijk verschil in zoon avi of in-game rendering. Als je alles wilt weten over rendering kijk je maar ens hier, daar ben ik ook lid van en heb daar ook werken van mij staan. www.renderotica.com | |
| Flaman | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:53 |
| toch ben ik meer van van fotorealistische stukken/models e.d. Dat is het enige waar ik op kwijl in plaats van knullige sigarettenpakjes of auto's Voor relatistische landschappen vind ik Terragen heel leuk. EN daarnaast enorm makkelijk | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:54 |
![]() Hier heb ik bryce voor gebruikt | |
| Hymn | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:54 |
quote:dan wil ik bij jou renderen renderen van een WIP ( GI wip ) duurt al 2 uur voor 2 bounces | |
| Flaman | dinsdag 3 juni 2003 @ 18:55 |
quote:Als je het over de Bryce stukken hebt die in dit topic te zien zijn: die zijn over het algemeen ontzettend makkelijk te maken hoor. Met uitsluiting van de gene die hun models zelf gemoddeld hebben. Het is echt een kwestie van 'druk op de knop en render maar. Beetje knippen en plakken | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 19:25 |
![]() 3D Studio MAX..... 5 uurtjes renderen, ben ik blij dat ik een 3e computer heb om nog andere dingen mee te doen. [Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 04-06-2003 15:17] | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 19:38 |
![]() 6 uurtjes renderwerk..... ohw even eentje posten daar heb ik nog langer op gerenderd | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 19:41 |
![]() 13 uur en 45 minuten op gerenderd, ben wel trots op het resultaat. Het is trouwens in 3D Studio MAX gemaakt | |
| webfreak | dinsdag 3 juni 2003 @ 19:48 |
quote:13u en 45 min??? Holy shit! Zo gedetailleerd is 'ie toch niet? | |
| Hymn | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:10 |
quote:hoe krijg je dat voor elkaar? lading raytraced materials gebruikt ofzow? kwil weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:17 |
| haha denk het ook | |
| tec | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:31 |
quote:Zoiets doet mijn bak in een kwartier... ik ben ook niet echt kapot van de wallpapers die je tot nu toe gepost hebt.. no offence natuurlijk want er is altijd wel een markt voor. | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:43 |
quote:ik heb um in 1024x768 gerenderd, dit is een 640x480 plaatje | |
| Flaman | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:52 |
| dat is nog veel te lang hoor. je ziet ook van die witte srepen door het stuk gaan..heel licht alsof de opacity op 10% staat of zo | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:53 |
quote:
| |
| nikanoru | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:58 |
quote:Riiiiiight, kom ik wel eens een keertje langs om nog een uur of wat aan anims te renderen. | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:59 |
| Wat hij bedoeld is dat je overdreven instellingen hebt gebruikt die niet terug te vinden zijn op het eindresultaat. Zeg nou zelf, 6 uur renderen nadat je een theepot hebt verbogen, en dan nog origineel zijn en zeggen wow, word een beetje saai. Ga gewoon eens lekker ECHT modelen, maak een simpel figuurtje oid, en ga em proberen te animeren, is echt veel leuker. | |
| Pizza_Shooter | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:59 |
| ArmaniMania: Mooie strakke plaatjes zeg! Maareh, je maakt alles abstract? | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 20:59 |
quote:Dat hoort zo | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:01 |
quote:Zal ik aan werken,maar ik wacht eigenlijk op die mensen met hun grote mond eens wat gepost hebben. Wel kritiek, maar zelf iets posten | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:04 |
| [img] http://80.61.77.217/image1.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image2.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image3.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image4.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image5.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image6.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image7.jpg [/img] [img] http://80.61.77.217/image8.jpg [/img] allemaal gemaakt met max5, meer werk zal ik zo wel ff posten | |
| nikanoru | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:09 |
| Tering komt er nu alweer kritiek op iets wat iemand voor zijn plezier doet. Het is verdorie voor degene die het gemaakt heeft iets heel moois en is er trots op, anders zou diegene het hier niet posten en om dan te gaan ouwehoeren dat iemand "beter zijn best" moet gaan doen of anders te werk moet gaan (en dan bedoel ik geen opbouwende kritiek) vind ik niet kunnen. Dit is een gallerij en er moeten plaatjes gepost worden en verder geen geouwehoer. | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:17 |
| Ik zeg gewoon dat als ie "echt" gaat modelen het veel origineler is, lijkt me best eerlijk, ik kan ook zeggen, wow mooie background, ik vind em best leuk hoor, serieus, maar je ziet ze gewoon te vaak. Mag ik wel kritiek hebben op me werk dan? | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:17 |
quote:Helemaal mee eens, iemand met hersenen Sow let the pictures comming and comming | |
| vosss | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:19 |
quote:Ik zal eens een trial downloaden en eens wat gaan aanrommelen | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:21 |
quote:Het is ook een heel stuk smaak, en over smaak valt niet te twisten. | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:25 |
| post je werk dan maar eens op cgtalk.com kijken hoeveel smaak ze daar hebben? en mag ik wat kritiek dan op deze plaatjes? [Dit bericht is gewijzigd door Allochtoon op 03-06-2003 21:26] | |
| Alter_Ego | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:25 |
| kan iemand uitleggen wat renderen is? | |
| Flaman | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:35 |
quote:dat is dat je computer een mooi plaatje gaat maken van je wireframe. Dus jij ontwerpt iets, en je computer gaat er een plaatje van maken wat heel veel tijd kost | |
| nikanoru | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:37 |
quote:Leuke leercurve te zien van Nijntje naar dat oorlogsveld. | |
| vosss | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:46 |
quote:Nou lekker zeg Een half uur later 3 extra pr0nbalken onder mn IE adresbalk en een hoop frustratie verder heb ik de moed opgegeven hoor Op de site van Corel kan ik nergens meer een trial van Bryce vinden en via het warez-circuit dus ook niet fatsoenlijk Is er iemand die een trial nog heeft liggen en die ff online wil gooien of die weet waar Bryce nog fatsoenlijk te downloaden is Want het lijkt me toch wel leuk om hier eens mee aan de slag te gaan | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:50 |
quote:Pssttt armani@xs4all.nl is ook meteen mijn msn | |
| tec | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:54 |
quote:Juist jij snapt hem. Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
Dus ook alles zelf gemodeld. De laatste duurde op mijn pc 11 uur.. dit had veel korter gekunt nog maar omdat ik destijds nog niet genoeg kennis had van DOF instellingen ging het helemaal mis. Oh en efkes op de plaatjes klikken, ze zien er zo nogal hoekerig uit.. Zoals ik trouwens al zeg over die Bryce renders, het is mijn smaak niet, maar er is vast markt voor dus ik houd je niet tegen om ze te maken. Maar probeer eens een keer gewoon een totaal object te modelen je zult zien dat het meer voldoening geeft dan een aantal primitives positioneren wat benden en vervormen en daarna een 5 tal uur laten renderen.. [Dit bericht is gewijzigd door tec op 03-06-2003 22:05] | |
| tec | dinsdag 3 juni 2003 @ 21:55 |
quote:Dat slagveld van je vind ik erg netjes, zeer sfeervol, beetje starship troopers bij nacht lijkt het op.. | |
| Da_Koen | dinsdag 3 juni 2003 @ 22:14 |
| @tec, die laatste is echt mooi Maar ik blijf toch nog steeds van mening dat een goede GPU hetzelfde kan in 0,05 sec.... | |
| Allochtoon | dinsdag 3 juni 2003 @ 22:37 |
quote:Thx, dat slagveld is enigste wat ik echt "af" beschouw, rest geen zin of tijd om nou eens te gaan updaten Rest is allemaal maar beetje, ja niet af idd. Ik zie dat jij voor fotorealisme gaat | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 22:55 |
quote: | |
| ArmaniMania | dinsdag 3 juni 2003 @ 23:09 |
| Deze klopte inmiddels al niet meer, zal eens kijken voor een andere picture-server, is al de 4e keer dat er een andere plaatje komt te staan Ontopic: En deze heb ik gemaakt met Maya, en zij is mijn project [Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 04-06-2003 13:58] | |
| bassiebas | dinsdag 3 juni 2003 @ 23:10 |
quote: | |
| Hymn | dinsdag 3 juni 2003 @ 23:12 |
quote:heel nice maya paint fx gebruikt? | |
| FlyDude | woensdag 4 juni 2003 @ 00:11 |
quote:Je kan ook Terragen gebruiken. Dat is een freeware landscape renderer. Doet ongeveer hetzelfde als Bryce (nou ja...) en is iets minder gebruikersvriendelijk. Maar je kan er mooie dingen mee maken. | |
| vosss | woensdag 4 juni 2003 @ 00:31 |
quote:Ik ben nooit verder geweest dan paint, maar vind het wel super(!!!) wat jullie allemaal kunnen maken, en wil het zelf ook eens proberen, dus ik ga toch liever voor de gebruikersvriendelijkheid ik ga ff mailtje sturen naar ArmaniMania | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 08:56 |
quote:Goh appart, ik wist niet dat je echte naam Linda Bergkvist was... Het betreffende werk: Wat je hier doet is het laagste van het laagste, zowiezo ben je gewoon een ontzettende beginner want je zeverd dat je dit in maya gemaakt hebt.. terwijl het dus met painter & photoshop gedaan is.. (overduidelijk geen 3d, dit soort detail krijg je (nog) niet voor elkaar met 3d software.) Maar om werk van een ander te bestempelen als je eigen werk is gewoon ontzettend triest. Ik twijfel er dan ook sterk aan of al die andere "bryce" renders van jezelf zijn of dat je die ook ergens vandaag geripped hebt. Schaam jezelf En nou opzouten! | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 09:03 |
quote:Thx Als het zo zou zijn dat een goede GPU dit in 0,05 sec zou kunnen, zou er gerenderd worden via de GPU en niet via de Proc. Een GPU berekend deze zaken voor het grootste deel met foefjes maar de dingen die echt berekend worden zijn lang niet zo gedetaileerd als op het plaatje waar het hier over gaat.. quote:Misschien wel [Dit bericht is gewijzigd door tec op 04-06-2003 09:38] | |
| Da_Koen | woensdag 4 juni 2003 @ 09:43 |
quote:Goed gevonden man Ik vond dat stuk ook al te mooi in vergelijking met de rest, wat een eikel is het toch...... | |
| Flaman | woensdag 4 juni 2003 @ 10:19 |
| Ik had ook al mijn twijfels Tec, goed gedaan. Er lopen hier genoeg mensen op die op gfxartist zitten, dat wist ie niet of zo. Lijkt me ook stug dat ie het zelf gekopieerd heeft? | |
| nietzman | woensdag 4 juni 2003 @ 11:36 |
quote:Als Tec hier niet meer een omniaanwezigheid was en hij het er niet voor mij in had gewreven, had ik het wel gedaan. | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 13:29 |
quote:hmm, die hoeveelheid details kan zeker wel in 3d had er nog 1 ( soort gelijk aan dat plaatje ) maar met nog meer details maar die kan ik niet vinden allemaal 3d maar idd lage actie | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 13:40 |
quote:Het kan wel jah inderdaad.. | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 13:51 |
quote:Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc. En ja ik ben een beginner, en mijn project moest dus een F16 vliegtuig zijn. | |
| Pietjuh | woensdag 4 juni 2003 @ 13:59 |
quote:Jaja smoesjes | |
| Pietjuh | woensdag 4 juni 2003 @ 14:04 |
quote:w00t dit is echt onmenselijk gedaan. Al die tubes over dat gezicht | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 14:05 |
quote:bekijk dat forum maar eens goed en bereidt je dan maar voor op meerdere orgasmes | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 14:07 |
quote:Smoesjes.. " | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 14:11 |
quote:inderdaad M.a.w. heel jammer dat jij dat denkt dat ik andermans werk alsmijn eigen werk ga betitelen. Zelf zou ik dat ook niet leuk vinden als ze dat met mijn muziek deden of weet ik wat... Maar goed het kwaad is al geschied onterecht, maar het boeit me verder ook niet, jij denkt het jouwe en ik weet het mijne Ontopic maar weer, want zo wordt dit topic ook al weer verkloot | |
| Pietjuh | woensdag 4 juni 2003 @ 16:40 |
quote:Ik ben daar ook geregistreerd net en ga meedoen met die contest alhoewel ik weinig kans ga maken denk | |
| Da_Koen | woensdag 4 juni 2003 @ 16:54 |
quote: Jaja, en jij denk dat we dat geloven, loser | |
| BdR | woensdag 4 juni 2003 @ 17:10 |
quote:is een Engels werkwoord ff opzoeken bij dictionary.reference.com "To convert (graphics) from a file into visual form, as on a video display" quote:ziet er mooi uit, maaruh wat is brazil? hier 1 plaatje gemaakt met 3D studio max, titelscherm van mn game | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 17:18 |
quote:Brazil is een render engine die de standaard 3dmax scanline render vervangt. Brazil kan meer, bijvoorbeeld breking van licht berekenen als het door een glas valt, of DOF dus dat dingen die dichtbij zijn scherper gerenderd zijn als veraf. Zo zijn er nog een hoop zaken die brazil een stuk beter doet vandaar dat ik het leuker vind om hiermee te renderen, al kun je natuurlijk met de 3dmax scanline renderer ook erg mooie dingen voor elkaar krijgen. | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 18:07 |
quote:hehe, ik waag me nog niet aan die contesten de nieuwe is wel heel leuk trouwens maar je werk wordt iig nagekeken door gigantische grote namen uit de CG wereld | |
| Pietjuh | woensdag 4 juni 2003 @ 18:11 |
quote:hehe jah, ik weet nu al dat ik geen schijn van kans ga maken maar dat maakt niet uit. Hier doe ik wel ervaring mee op | |
| Sander | woensdag 4 juni 2003 @ 18:13 |
quote:Die laatste is gaaf! | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 18:13 |
quote: die heb ik geopend maar tis idd een leuke 'oefening' , als je ziet wat er geregeld uit die contests komen rollen valt je bek spontaan op de grond | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 18:25 |
quote:Dan niet, zie mijn onderschrift user-name | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 19:27 |
quote:Heb je daar een link van, van dat programma, of meer info ? | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 19:31 |
quote:brazil
| |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 19:33 |
quote:De postbode hoeft nu alleen zijn werk goed te doen | |
| nikanoru | woensdag 4 juni 2003 @ 19:33 |
| Alleen je moet er wel een stevige cpu voor hebben. 9 van de 10 keer dat ik iets met Brazil wil renderen geeft ie alleen een wit vlak. | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 20:11 |
quote:Jaaa maar Bryce doet er zo lang over met renderen, langer dan 3D studio MAX in ieder geval, maar dat Brazil dus ook al, hmmm. Och ja, er zijn nog meerdere altarnatieven. | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 20:12 |
quote:Nergens last van hier p4 2,76 (1gb ddr333) .. en vroeger op mn p3-600 (1gb sdram dat wel) werkte brazil ook prima, al was het wel een stuk trager. Misschien toch effe het brazil support forum checken? | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 20:14 |
| Bryce renderd gewoon extreem sloom.. ik weet niet wat dat is met die engine. | |
| Hymn | woensdag 4 juni 2003 @ 20:29 |
| brazil kan er idd heel lang overdoen. keb vanacht een WIP gerenderd en dat duurde 9 uur ( global illuminatino met 8 bounces en particle systems maar brazil kan ook heel snel zijn, als jij et simpel houdt, houdt brazil et ook simpel | |
| ArmaniMania | woensdag 4 juni 2003 @ 21:32 |
quote:Misschien omdat het zelfs het hele gebied rendert wat je eignelijk niet ziet. Dus dat gedeelte er om heen zeg maar. Verder zou ik het ook niet weten. | |
| tec | woensdag 4 juni 2003 @ 21:48 |
quote:Mja zou kunnen, of omdat de scene gigantisch is.. (eigelijk een groote buiten scene en dat moet gelijk gerefelecteerd worden want een scene in bryce zonder reflecties dat kan natuurlijk niet | |
| BdR | woensdag 4 juni 2003 @ 22:08 |
quote:djiezus! das toch nie meer normoal!! | |
| Pietjuh | woensdag 4 juni 2003 @ 22:46 |
quote:Vind alleen dat gebouw helemaal achteraan een beetje nep eruit zien. En de textures van de muren zijn ook niet helemaal goed. Je ziet iig nog steeds dat het CG is | |
| tec | donderdag 5 juni 2003 @ 13:55 |
quote:Toch netjes gecombineerd dat 2d en 3d.. | |
| BdR | donderdag 5 juni 2003 @ 14:17 |
quote:niet mee eens. Je kan wel zien dat het CG is, maar dan eigenlijk alleen omdat het allemaal zo steriel is. Nergens gras, mos of andere beplanting, geen mensen op straat, dat soort dingen, maar ja dat is mijn mening hehe quote:thanks, de truuk is om alles te renderen en bewerken op hogere resolutie (2048x1536 had ik gebruikt) en dan het resultaat weer verkleinen. [Dit bericht is gewijzigd door BdR op 05-06-2003 14:22] | |
| ArmaniMania | donderdag 5 juni 2003 @ 14:19 |
quote:Goeie genade | |
| jwstoop | donderdag 5 juni 2003 @ 14:42 |
![]()
| |
| tec | dinsdag 10 juni 2003 @ 10:48 |
quote:Je zou van zo'n | |
| nlboy | dinsdag 10 juni 2003 @ 18:01 |
quote:cool! | |
| nlboy | dinsdag 10 juni 2003 @ 18:13 |
quote:me2 | |
| Phreak | zondag 6 juli 2003 @ 16:10 |
| Een aantal van mijn images.. gemaakt in Bryce..
Photoshop 6
Gemaakt in Bryce, met Photoshop beetje af gemaakt..
| |
| nikanoru | maandag 13 oktober 2003 @ 13:38 |
| Kick. Even een WIP plaatsen. Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken. Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment. En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom. | |
| Manweth | maandag 13 oktober 2003 @ 14:26 |
quote:ziet er vet uit, maar wat is het? Van die polygonen moet wel kunnen, maar weet niet precies meer hoe. | |
| enlightenedwizza | maandag 13 oktober 2003 @ 15:28 |
quote:het gedeelte van een Tank waar mensen uit schieten | |
| nikanoru | maandag 13 oktober 2003 @ 22:02 |
quote:Een gedeelte van een tank ja. Met optimize en hide kom je al een heel end. Maar dan nog word het op den duur bijna onmogelijk. Toch maar ff sparen voor een nieuwe computar. | |
| DGR | dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:26 |
| Damn, en dan iets noemen wat je zelf al had gevonden... dan maar een paar plaatjes van mezelf
Moet er toch maar weer eens mee gaan pielen [Dit bericht is gewijzigd door DGR op 14-10-2003 00:30] | |
| SHERMAN | dinsdag 14 oktober 2003 @ 00:29 |
quote: alleen volgens mij kan je qua verhouding beter de loop wat langer maken | |
| nikanoru | dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:42 |
quote:Wow dat zou ik zeker doen! Zien er heel mooi uit man! Zeker die parfumfles! +even geupdated. [Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 14-10-2003 16:55] | |
| Maleh | woensdag 15 oktober 2003 @ 00:27 |
Dacht laat ik eens een oudje van me posten;![]() software; 3d studio max 4 en fotosoep. | |
| nikanoru | maandag 20 oktober 2003 @ 12:08 |
quote: Zo ik vind de tank voorlopig wel even goed. En ben nu bezig met de titan(grote robot). Uiteindelijk zou het een scene uit Warhammer 40000 moeten worden. | |
| DGR | maandag 20 oktober 2003 @ 12:24 |
| Ziet er netjes uit Nikanoru, hoe lang ben je eigenlijk al met 3dsmax bezig? En dan nog maar wat andere oude dingetjes: M'n icoontje: Geurtjes zijn ok Hakkuh! Goeie oude tijd | |
| nikanoru | maandag 20 oktober 2003 @ 15:33 |
quote:Tering. Die bovenste is mooi!! k ben zelf zo´n anderhalf jaar bezig met max denk ik. (Ben het bonnetje kwijt. Tot zon half jaar geleden deed ik alles modeleren in Rhino en daarna in max renderen. Maar nu moet ik toch echt leren om in max zelf ook te modelleren. wip van titan. ![]() Groot+Global Lighting Welke programmas gebruik jij allemlaal? [Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 20-10-2003 15:33] | |
| DGR | maandag 20 oktober 2003 @ 17:24 |
| Ik gebruik eigenlijk alleen 3dsmax... Heb ooit ook wel Lightwave, Maya en SoftImage geprobeerd maar ik ben ooit met 3d studio in dos begonnen en nooit meer overgestapt. Heb totaal geen trek om weer een ander pakket te gaan leren gebruiken. Ik zie trouwens dat 3dsmax6 ook binnenkort uitkomt, hmmm... mooi moment dan om het weer eens op te pakken | |
| LiToKi | maandag 20 oktober 2003 @ 17:47 |
Naja, hier ook maar wat losse flodders posten dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klikken = volledige versie | |
| InTrePidIvity | maandag 20 oktober 2003 @ 18:03 |
quote:Ik kan me herinneren dat jij ook meedeed aan zulke wedstrijden op GoT ?? Heb je daar toevallig een linkje heen??? | |
| LiToKi | maandag 20 oktober 2003 @ 18:31 |
| Als je zelf gezocht had, had je dat ook best zelf kunnen vinden :p http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/821699 is de laatste, op de vorige hangt allemaal een slot, en veel plaatjes zullen dood zijn. |