quote:Smoesjes.. "
Op woensdag 4 juni 2003 13:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.
En ja ik ben een beginner, en mijn project moest dus een F16 vliegtuig zijn.
Voor mensen gebruik ik wel Poser 5
quote:inderdaad
Op woensdag 4 juni 2003 14:07 schreef tec het volgende:[..]
Smoesjes.. "
op een straaljager ".. right on man..
M.a.w. heel jammer dat jij dat denkt dat ik andermans werk alsmijn eigen werk ga betitelen.
Zelf zou ik dat ook niet leuk vinden als ze dat met mijn muziek deden of weet ik wat... Maar goed het kwaad is al geschied onterecht, maar het boeit me verder ook niet, jij denkt het jouwe en ik weet het mijne ![]()
Ontopic maar weer, want zo wordt dit topic ook al weer verkloot
quote:Ik ben daar ook geregistreerd net en ga meedoen met die contest alhoewel ik weinig kans ga maken denk
Op woensdag 4 juni 2003 14:05 schreef Hymn het volgende:
bekijk dat forum maar eens goed en bereidt je dan maar voor op meerdere orgasmes
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat is inderdaad niet mijn werk. Dan is er weer iemand op de uploader van die link een ander plaatje met de zelfde naam gezet.Net zoals wat hier gebeurd is. [Centraal) PhotoShop vragen, tips, problemen etc.
Jaja, en jij denk dat we dat geloven, loser
quote:is een Engels werkwoord ff opzoeken bij dictionary.reference.com
Op dinsdag 3 juni 2003 21:25 schreef Alter_Ego het volgende:
kan iemand uitleggen wat renderen is?
quote:ziet er mooi uit, maaruh wat is brazil?
Op dinsdag 3 juni 2003 21:54 schreef tec het volgende:
Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
hier 1 plaatje gemaakt met 3D studio max, titelscherm van mn game
De sterren achtergrond en de ontploffingen zijn overigens rechtstreeks overgenomen uit andere plaatjes (niet ge-rendered dus)
quote:Brazil is een render engine die de standaard 3dmax scanline render vervangt. Brazil kan meer, bijvoorbeeld breking van licht berekenen als het door een glas valt, of DOF dus dat dingen die dichtbij zijn scherper gerenderd zijn als veraf. Zo zijn er nog een hoop zaken die brazil een stuk beter doet vandaar dat ik het leuker vind om hiermee te renderen, al kun je natuurlijk met de 3dmax scanline renderer ook erg mooie dingen voor elkaar krijgen.
Op woensdag 4 juni 2003 17:10 schreef BdR het volgende:ziet er mooi uit, maaruh wat is brazil?
quote:hehe, ik waag me nog niet aan die contesten
Op woensdag 4 juni 2003 16:40 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ik ben daar ook geregistreerd net en ga meedoen met die contest alhoewel ik weinig kans ga maken denk
maar je werk wordt iig nagekeken door gigantische grote namen uit de CG wereld
quote:hehe jah, ik weet nu al dat ik geen schijn van kans ga maken maar dat maakt niet uit. Hier doe ik wel ervaring mee op
Op woensdag 4 juni 2003 18:07 schreef Hymn het volgende:
hehe, ik waag me nog niet aan die contesten
de nieuwe is wel heel leuk trouwensmaar je werk wordt iig nagekeken door gigantische grote namen uit de CG wereld
quote:Die laatste is gaaf!
Op dinsdag 3 juni 2003 21:54 schreef tec het volgende:[..]
Juist jij snapt hem.
op beide fronten zelfs. Waarom zou kritiek hier trouwens niet mogen zolang het opbouwend is?
Bij deze wat werk van mij dan, alleen in 3dmax en allen box modeling gerenderd met brazil 1.03
nog niet af
Dus ook alles zelf gemodeld. De laatste duurde op mijn pc 11 uur.. dit had veel korter gekunt nog maar omdat ik destijds nog niet genoeg kennis had van DOF instellingen ging het helemaal mis.
Oh en efkes op de plaatjes klikken, ze zien er zo nogal hoekerig uit..
Zoals ik trouwens al zeg over die Bryce renders, het is mijn smaak niet, maar er is vast markt voor dus ik houd je niet tegen om ze te maken.
Maar probeer eens een keer gewoon een totaal object te modelen je zult zien dat het meer voldoening geeft dan een aantal primitives positioneren wat benden en vervormen en daarna een 5 tal uur laten renderen..
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:11 schreef Pietjuh het volgende:[..]
hehe jah, ik weet nu al dat ik geen schijn van kans ga maken maar dat maakt niet uit. Hier doe ik wel ervaring mee op
En deze contest is leuker dan die van GoT op het moment
die heb ik geopend
![]()
maar tis idd een leuke 'oefening' , als je ziet wat er geregeld uit die contests komen rollen valt je bek spontaan op de grond
quote:Dan niet, zie mijn onderschrift user-name
Op woensdag 4 juni 2003 16:54 schreef Da_Koen het volgende:[..]
![]()
Jaja, en jij denk dat we dat geloven, loser
quote:Heb je daar een link van, van dat programma, of meer info ?
Op woensdag 4 juni 2003 17:18 schreef tec het volgende:[..]
Brazil is een render engine die de standaard 3dmax scanline render vervangt. Brazil kan meer, bijvoorbeeld breking van licht berekenen als het door een glas valt, of DOF dus dat dingen die dichtbij zijn scherper gerenderd zijn als veraf. Zo zijn er nog een hoop zaken die brazil een stuk beter doet vandaar dat ik het leuker vind om hiermee te renderen, al kun je natuurlijk met de 3dmax scanline renderer ook erg mooie dingen voor elkaar krijgen.
quote:brazil
Op woensdag 4 juni 2003 19:27 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je daar een link van, van dat programma, of meer info ?
quote:De postbode hoeft nu alleen zijn werk goed te doen
Op woensdag 4 juni 2003 00:31 schreef vosss het volgende:[..]
Ik ben nooit verder geweest dan paint, maar vind het wel super(!!!) wat jullie allemaal kunnen maken, en wil het zelf ook eens proberen, dus ik ga toch liever voor de gebruikersvriendelijkheid
ik ga ff mailtje sturen naar ArmaniMania
quote:Jaaa maar Bryce doet er zo lang over met renderen, langer dan 3D studio MAX in ieder geval, maar dat Brazil dus ook al, hmmm. Och ja, er zijn nog meerdere altarnatieven.
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef nikanoru het volgende:
Alleen je moet er wel een stevige cpu voor hebben. 9 van de 10 keer dat ik iets met Brazil wil renderen geeft ie alleen een wit vlak.
quote:Nergens last van hier p4 2,76 (1gb ddr333) .. en vroeger op mn p3-600 (1gb sdram dat wel) werkte brazil ook prima, al was het wel een stuk trager.
Op woensdag 4 juni 2003 19:33 schreef nikanoru het volgende:
Alleen je moet er wel een stevige cpu voor hebben. 9 van de 10 keer dat ik iets met Brazil wil renderen geeft ie alleen een wit vlak.
Misschien toch effe het brazil support forum checken?
keb vanacht een WIP gerenderd en dat duurde 9 uur ![]()
( global illuminatino met 8 bounces en particle systems
)
maar brazil kan ook heel snel zijn, als jij et simpel houdt, houdt brazil et ook simpel
quote:Misschien omdat het zelfs het hele gebied rendert wat je eignelijk niet ziet. Dus dat gedeelte er om heen zeg maar. Verder zou ik het ook niet weten.
Op woensdag 4 juni 2003 20:14 schreef tec het volgende:
Bryce renderd gewoon extreem sloom.. ik weet niet wat dat is met die engine.
quote:Mja zou kunnen, of omdat de scene gigantisch is.. (eigelijk een groote buiten scene en dat moet gelijk gerefelecteerd worden want een scene in bryce zonder reflecties dat kan natuurlijk niet
Op woensdag 4 juni 2003 21:32 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Misschien omdat het zelfs het hele gebied rendert wat je eignelijk niet ziet. Dus dat gedeelte er om heen zeg maar. Verder zou ik het ook niet weten.
quote:djiezus! das toch nie meer normoal!!
Op woensdag 4 juni 2003 19:31 schreef Hymn het volgende:
brazil
quote:Vind alleen dat gebouw helemaal achteraan een beetje nep eruit zien. En de textures van de muren zijn ook niet helemaal goed. Je ziet iig nog steeds dat het CG is
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:
djiezus! das toch nie meer normoal!!
quote:Toch netjes gecombineerd dat 2d en 3d..
Op woensdag 4 juni 2003 17:10 schreef BdR het volgende:
hier 1 plaatje gemaakt met 3D studio max, titelscherm van mn gameDe sterren achtergrond en de ontploffingen zijn overigens rechtstreeks overgenomen uit andere plaatjes (niet ge-rendered dus)
[afbeelding]
quote:niet mee eens. Je kan wel zien dat het CG is, maar dan eigenlijk alleen omdat het allemaal zo steriel is. Nergens gras, mos of andere beplanting, geen mensen op straat, dat soort dingen, maar ja dat is mijn mening hehe
Op woensdag 4 juni 2003 22:46 schreef Pietjuh het volgende:
Vind alleen dat gebouw helemaal achteraan een beetje nep eruit zien. En de textures van de muren zijn ook niet helemaal goed. Je ziet iig nog steeds dat het CG is
quote:thanks, de truuk is om alles te renderen en bewerken op hogere resolutie (2048x1536 had ik gebruikt) en dan het resultaat weer verkleinen.
Op donderdag 5 juni 2003 13:55 schreef tec het volgende:
Toch netjes gecombineerd dat 2d en 3d..(dan bedoel ik voornamelijk die ontploffingen)
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 05-06-2003 14:22]
quote:Goeie genade
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:[..]
quote:Je zou van zo'n dame slet verwachten dat ze ook wel wat ringen om d'r vingers zou hebben
Op donderdag 5 juni 2003 14:42 schreef jwstoop het volgende:
[afbeelding]
quote:cool!
Op donderdag 12 september 2002 11:32 schreef jazza het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jasp00r/Images/fok_v3.jpg
quote:me2
Op woensdag 4 juni 2003 22:08 schreef BdR het volgende:[..]
gemaakt in Bryce..

Photoshop 6

Gemaakt in Bryce, met Photoshop beetje af gemaakt..
Even een WIP plaatsen.
Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment. ![]()
En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
quote:ziet er vet uit, maar wat is het?
Op maandag 13 oktober 2003 13:38 schreef nikanoru het volgende:
Kick.Even een WIP plaatsen.
[afbeelding]Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment.
Van die polygonen moet wel kunnen, maar weet niet precies meer hoe.
quote:het gedeelte van een Tank waar mensen uit schieten
Op maandag 13 oktober 2003 14:26 schreef Manweth het volgende:[..]
ziet er vet uit, maar wat is het?
quote:Een gedeelte van een tank ja.
Op maandag 13 oktober 2003 14:26 schreef Manweth het volgende:[..]
ziet er vet uit, maar wat is het?

Moet er toch maar weer eens mee gaan pielen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DGR op 14-10-2003 00:30]
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:38 schreef nikanoru het volgende:
Kick.Even een WIP plaatsen.
[afbeelding]Plus even een vraagje. Hoe kan het probleem van het teveel aan polygonen opgelost worden? Op een gegeven moment is het niet lekker meer werken.
Het liefst met 3dmax zelf, want de oplossing om mn pc te upgraden is even wat te duur op dit moment.
alleen volgens mij kan je qua verhouding beter de loop wat langer maken
quote:Wow dat zou ik zeker doen! Zien er heel mooi uit man! Zeker die parfumfles!
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:26 schreef DGR het volgende:
Damn, en dan iets noemen wat je zelf al had gevonden... dan maar een paar plaatjes van mezelf[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Moet er toch maar weer eens mee gaan pielen
+even geupdated. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 14-10-2003 16:55]
software; 3d studio max 4 en fotosoep.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:27 schreef Maleh het volgende:
Dacht laat ik eens een oudje van me posten;
[afbeelding]software; 3d studio max 4 en fotosoep.
Zo ik vind de tank voorlopig wel even goed. En ben nu bezig met de titan(grote robot). Uiteindelijk zou het een scene uit Warhammer 40000 moeten worden. ![]()
De voorlopige tank:
Hoofd van de titan:
M'n icoontje: 
Geurtjes zijn ok
:
Hakkuh! Goeie oude tijd
:
quote:Tering. Die bovenste is mooi!!
Op maandag 20 oktober 2003 12:24 schreef DGR het volgende:
Ziet er netjes uit Nikanoru, hoe lang ben je eigenlijk al met 3dsmax bezig? En dan nog maar wat andere oude dingetjes:M'n icoontje:
[afbeelding]Geurtjes zijn ok
:
[afbeelding]Hakkuh! Goeie oude tijd
:
[afbeelding]
Welke programmas gebruik jij allemlaal?
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 20-10-2003 15:33]
Ik zie trouwens dat 3dsmax6 ook binnenkort uitkomt, hmmm... mooi moment dan om het weer eens op te pakken
quote:Ik kan me herinneren dat jij ook meedeed aan zulke wedstrijden op GoT ??
Op maandag 20 oktober 2003 17:47 schreef LiToKi het volgende:
Naja, hier ook maar wat losse flodders posten dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klikken = volledige versie
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/821699 is de laatste, op de vorige hangt allemaal een slot, en veel plaatjes zullen dood zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |