SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
nicequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dunnoquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zelfspot?![]()
![]()
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
Hij is niet zo geweldig als je dacht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
De roze bril is al bijna af.Deathlift or Die.![]()
Whut, jouw vriend?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.
Precies om deze reden ben ik done met Aussie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Goeie welquote:.
Geef 'm dit shirt cadeau:quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Good luck with your relationship goals for 2012.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.Jezus Christus ik zou 'm gelijk dumpen. Dat soort mensen
Als de mijne dat ook gaat doen..
![]()
![]()
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
Klinkt gezond.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Phantomesse het volgende:
Godverkankerd, mijn apps en sms lezen, mijn wachtwoorden opslaan en mijn camera doorspitten en jezelf dan geen controlefreak vinden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pisquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: Fernandes-sma's zijn niet te temmen. Zelfstandige jongedames die weten wat ze willen
.
Jillz, iemand?![]()
![]()
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen.
Jillzquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jillz, iemand?
All good things are wild and free.![]()
Eigenlijk is al het bier ranzig als je een poosje wat anders gewend bent, da's m'n conclusie na jarenlang onderzoekquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook bier? Wel Heineken, niet die lauwe Bavaria pis![]()
.
Deng sma no sab fa, jonguquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
Props voor TT trouwens, wilde ik ook doen als ik ooit een topic zou openen..
![]()
Dat is niet meer nieuwsgierig, dat is controle willen hebben over iemand.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:29 schreef Phantomesse het volgende:
Verder is hij geweldig hoor alleen super nieuwsgierig. Niemand is flawless helaas.All good things are wild and free.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Milou__ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breaking news: 2 roti's van Roopram Rotterdam onderweg naar mij.
Nu sporten.
NOH! JUMI heeft geen chain meer!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jouw vriend?
Precies om deze reden ben ik done met Aussie![]()
CUFFF THAT BITCH!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: