Ja hoe liep het ook al weer af met Coin en Snow? Het is weer weggezakt van een jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Stefan het volgende:
Was mooi geweest als Coin Katniss had gedood en er gewoon een nieuwe hungergames was gekomen met de Capitoolkids zoals Coin wilde
katniss schiet coin neer ipv snow en daarna heb je 10 bladzeide met het einde dat nergens op slaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja hoe liep het ook al weer af met Coin en Snow? Het is weer weggezakt van een jaar geleden.
Dat einde iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
katniss schiet coin neer ipv snow en daarna heb je 10 bladzeide met het einde dat nergens op slaat
Ja terwijl het een goede beslissing wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat einde idd
Het enige wat ik nog weet was dat de Hunger Games verboden werden ofzo en dat ze gek werd verklaard.
Ze hebben een kans in de filmquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja terwijl het een goede beslissing was
Ze hadden tenminste het einde iets duidelijker kunnen maken en wat uitgebreider...
Harry Potter was ook eerst AL, toen 6+, toen kwamen ze weer met hun epic 9+ wat al een schandaal wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik hoop het en ik hoop ook dat ze leeftijds grens wat omhoog krikken het is te lief
Als de film maar na 26 juni dit jaar uitkomt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik hoop het en ik hoop ook dat ze leeftijds grens wat omhoog krikken het is te lief
Dit, en Katniss die pas wierp op haar 32e na 15 jaar relatie met Peeta... overschot aan condooms?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:00 schreef Stefan het volgende:
Waarom Collins nu in een keer 20 jaar verder ging. En Katniss die haar kinderen jongetje en meisje noemt.
maja denk eens over na of jij kinderen wil als je al dat meegemaakt hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:54 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Dit, en Katniss die pas wierp op haar 32e na 15 jaar relatie met Peeta... overschot aan condooms?
Als iedereen om je heen afgeslacht wordt dan word je ook apathisch hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:55 schreef Mirjam het volgende:
sowieso is de apatische katniss niet leuk, ze is zelfs gewoon strontvervelend
dat vond ik wel heel jammer
Bella Swanquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:04 schreef SwaPore het volgende:
Ik vind haar gewoon een slet. Lekker bij twee jongens plakken, bah.
Ik ken Twilight nietquote:
In de boeken zie je haar niet de hele tijd moeilijk kijken, dat scheelt. Al is het begin van boek 2 en het eind van boek 3 bijzonder zeikerig geschreven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:06 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Ik ken Twilight nietWil de films wel kijken
Of zal ik eerst de boeken lezen?
Trouwens wel een verkapte formule, die driehoeksverhouding met vrouwen in de hoofdrol. Toch wel seksisme dat vrouwelijke hoofdrolspeelsters altijd als slet worden uitgedrukt in boeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |