Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Jimmyfloydd het volgende:
Hoi, ben laatst ook met FUT begonnen, dit is mijn gouden team:
http://www.futhead.com/12/squad/459395
(Dede moet nog vervangen worden door Thiago Silva, en een andere keeper)
Wie kan ik het beste positioneren op RCM? En nog andere tips voor het verbeteren van dit team?
Nilmar is ziek goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.
Neymar moet je niet gebruiken op de ST positie, komt veel beter tot zijn recht als CF.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zou IF thiago neves nemen als je geld hebt, belachelijk goede longshots, en nilmar zou ik vervangen voor neymar of robinho omdat nilmar een hommo is.
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:
Daar staat nu Lucas, speel echt gruwelijk vind ik zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Neymar moet je niet gebruiken op de ST positie, komt veel beter tot zijn recht als CF.
IF Neves is zn geld niet waard vind ik.. Gooi dan Lucio op RCB en Sneijder op RCMquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?
Carlos Eduardo is ook een prima speler ja, weet niet of je xbox/ps3 speelt maar hij kost ongeveer 40-45k. En wat Nilmar betreft, als jij hem fijn vindt spelen moet je lekker met hem spelen maar ik zou zelf nooit met hem spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
En Carlos Eduardo? Hoeveel is IF Thiago Neves op te halen, +/- 50k?
Als ik op de xbox zat dan had ik hem voor je gekochtquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SIF Ben Arfa moet nog gehaald worden maar kan niet eerder als iemand mijn underpriced IF Fer koopt
Geinig teampje inderdaad! Maar het kan nog een stuk bazigerquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SIF Ben Arfa moet nog gehaald worden maar kan niet eerder als iemand mijn underpriced IF Fer koopt
Klopt maar heb ik geen coins voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geinig teampje inderdaad! Maar het kan nog een stuk baziger
Omdat? Ik heb hem gekocht omdat ik snel een team wou samenstellen en hij was de meest redelijke voor het minste coins. Maar Robinho vind ik ook fijn spelen, misschien dat eens gaan proberen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Carlos Eduardo is ook een prima speler ja, weet niet of je xbox/ps3 speelt maar hij kost ongeveer 40-45k. En wat Nilmar betreft, als jij hem fijn vindt spelen moet je lekker met hem spelen maar ik zou zelf nooit met hem spelen
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:28 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb hem gekocht omdat ik snel een team wou samenstellen en hij was de meest redelijke voor het minste coins. Maar Robinho vind ik ook fijn spelen, misschien dat eens gaan proberen.
Wat is dit topic trouwens actief, posts vliegen me om de oren
Echt een ziekelijk teamquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer even zitten zoeken maar als volgens mij past er geen ander middenveld bij dit team als ik voor- en achtergoede hetzelfde wil houden...
[ afbeelding ]
Oh op die manier, principekwestie. I don't want to be a sweaty mofoquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace team
Puush?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe heette die gekke 'plugin' nou waar je meteen je screen mee kon posten?
Tja algemeen beeld dat ze met hem pace abusen maar hij is ook wel overpowered.. 4 star wf en 4 star skills, ergens in de hoge 85 finishing en poacher trait volgens mij dus bijna alles is gewoon een goal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nilmar zit in elk gemiddeld sweaty/pace team
IF Kaka - IF Seedorf - Sneijderquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb weer even zitten zoeken maar als volgens mij past er geen ander middenveld bij dit team als ik voor- en achtergoede hetzelfde wil houden...
[ afbeelding ]
85 Finishing ja en Finesse shot. Geen poacher gelukkig anders zou iedereen met m spelenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Tja algemeen beeld dat ze met hem pace abusen maar hij is ook wel overpowered.. 4 star wf en 4 star skills, ergens in de hoge 85 finishing en poacher trait volgens mij dus bijna alles is gewoon een goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |