Nee dat niet. Heb de CPU net 1 dag binnen (nieuw gekocht), maar mijn laptop kan er niet mee overweg. Is iets té voor de standaard koeling.quote:
Komt van Ebay, vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:31 schreef Bart het volgende:
Je koopt iets nieuw en je hebt er geen bon bij.
Ja, zag er gloednieuw uit, geen sporen van gebruik whatsoever, en stond ook als "New other" beschreven. ("Other" als in zonder doos).quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:41 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Maar is hij dan wel "1 dag oud"?
Ja klopt, ik had niet gedacht aan de temperatuur, omdat mijn laptop ook geleverd kon worden geleverd met een i7 720QM. Vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef MarkyB het volgende:
Je kan die CPU alleen als vervanger gebruiken als je huidige defect is. Als je deze CPU als upgrade in je notebook zet volstaat geen enkele koeling en wordt het automatisch te heet.
Nee.quote:
ik begrijp jou richtprijs, maar als er niemand anders is weetje in iedergeval dat ik hem voor 30 wilquote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee.
Zie richtprijs, ik wil er toch wel zo'n €100-110 voor.
Dan hou ik hem liever zelf ja. Staat ook op eBay, maar ik mag die linkjes hier niet posten. Mocht er hier iemand hoger bieden dan bied ik met mijn 2e account.quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik begrijp jou richtprijs, maar als er niemand anders is weetje in iedergeval dat ik hem voor 30 wil
als snap ik best dat je hem daar niet voor weg doet
Uhm handig om dat te zeggen jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan hou ik hem liever zelf ja. Staat ook op eBay, maar ik mag die linkjes hier niet posten. Mocht er hier iemand hoger bieden dan bied ik met mijn 2e account.
Omdat het een laptop is, en dat is niet zo te vervangen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:17 schreef okiokinl het volgende:
waarom dan niet en betere koeling erbij kopen?
waarom een ebay processor kopen en dan (denken) zeggen dat ie nieuw is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |