quote:Ja inderdaad ik zie het ook staan nu ... WWWWWWWWWWWWWIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!!
Op maandag 29 juli 2002 13:10 schreef Bastard het volgende:[..]
WAT??
WAAAAAAARRRRRRR ??
quote:Das nou vervelend he
Op dinsdag 30 juli 2002 07:36 schreef Tain het volgende:
Mijn vriendin heeft ook F1 2002 gewonnen voor de xbox, helaas heeft ze geen xbox, dus gaat het spelletje naar mij
Voorwaarden,......je moet een Xbox + spel gekocht hebben. Je moet het formulier invullen. En je mag kiezen uit de onderstaande games. ![]()
* Rally Championship ![]()
* Oddworld
* Amped
Klopt dit xbox kenners ? ![]()
(PS,....dit is niet de oude aktie ivm de prijsverlaging, maar een nieuwe,.......!)
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 30-07-2002 10:29]
quote:Ja. Oorsprong hiervan is de Megafestatie. Daar scheen je die formulieren te krijgen. Gaat om een aanbieding van de PU i.s.m. de Free Record Shop, dacht ik.
Op dinsdag 30 juli 2002 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Klopt dit xbox kenners ?
quote:Moet je niet gewoon veilig voor oddworld gaan? Rally ken je niet aan denk ik .
Op dinsdag 30 juli 2002 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmmmmm,...cool. Een collega van me heeft zo'n ding en neemt het voor me mee. Erg cool,......ik ga Rally nemen
quote:Agut lieverd, was ik nou net van plan zelf een Xbox te kopen..
Op dinsdag 30 juli 2002 07:36 schreef Tain het volgende:
Mijn vriendin heeft ook F1 2002 gewonnen voor de xbox, helaas heeft ze geen xbox, dus gaat het spelletje naar mij
quote:Ik wil ook zo'n formulier!
Op dinsdag 30 juli 2002 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoorde van een collega, dat als je een Xbox + spel koopt, je een formulier kan invullen (weet niet van wie het forumlier is,.......waarschijnlijk uit de PU of zo) en dan krijg je er 1 spel bij.Voorwaarden,......je moet een Xbox + spel gekocht hebben. Je moet het formulier invullen. En je mag kiezen uit de onderstaande games.
* Rally Championship
* Oddworld
* AmpedKlopt dit xbox kenners ?
(PS,....dit is niet de oude aktie ivm de prijsverlaging, maar een nieuwe,.......!)
quote:Droog
Op dinsdag 30 juli 2002 18:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Moet je niet gewoon veilig voor oddworld gaan? Rally ken je niet aan denk ik .
Heb Rally bij Car gezien,.........gegild:

quote:who, dat ziet er erg lekker uit
Op dinsdag 30 juli 2002 19:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Droog
Heb Rally bij Car gezien,.........gegild:
quote:Hmmmm ik dacht juist dat het om een formulier ging waarbij je bij de fysieke aankoop van dat ding een gratis game krijgt. Is niet zo dat wanneer ik met dat formulier naar de winkel hobbel, dat ik een gratis game ga krijgen. Zoals jij het in je post zet, klopt het dus. Maar zoals jij m'n antwoord interpreteerd, vermoed ik dat ik je moet teleurstellen
Op dinsdag 30 juli 2002 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmmmmmm,...cool. Een collega van me heeft zo'n ding en neemt het voor me mee. Erg cool,......ik ga Rally nemen
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 30-07-2002 21:16]
quote:Ik hoorde weer dat je met het formulier naar de winkel kan lopen, mits je het na vorige week heb gekocht. Je moet een Xbox en een spel gekocht hebben om in aanmerking te komen !
Op dinsdag 30 juli 2002 21:13 schreef twi het volgende:[..]
Hmmmm ik dacht juist dat het om een formulier ging waarbij je bij de fysieke aankoop van dat ding een gratis game krijgt. Is niet zo dat wanneer ik met dat formulier naar de winkel hobbel, dat ik een gratis game ga krijgen.
quote:Ah ik had al een edit gedaan. Maareh, je kunt het altijd proberen
Op dinsdag 30 juli 2002 21:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hoorde weer dat je met het formulier naar de winkel kan lopen, mits je het na vorige week heb gekocht. Je moet een Xbox en een spel gekocht hebben om in aanmerking te komen !
quote:Dat meen je niet!!!!!
Op dinsdag 30 juli 2002 19:19 schreef twi het volgende:
Xbox is nu € 199 bij de Mediamarkt Den Haag. Openingsstunt van de Mediamarkt, dus hij is alleen in Den Haag zo goedkoop.
quote:Met kassabon terug gaan, probleem uitleggen en ruilen?
Op woensdag 31 juli 2002 11:11 schreef Robino het volgende:[..]
Dat meen je niet!!!!!
Ik heb daar vrijdag (*&@#!#!($)($!)($#@ een PS2 gehaald i.p.v. een X-box omdat ik hem nog wat prijzig vond.
quote:Die logica ontbreekt mij eigenlijk, omdat een PS2 in elke mogelijke combinatie minstens net zo duur is als een Xbox.
Op woensdag 31 juli 2002 11:11 schreef Robino het volgende:[..]
Dat meen je niet!!!!!
Ik heb daar vrijdag (*&@#!#!($)($!)($#@ een PS2 gehaald i.p.v. een X-box omdat ik hem nog wat prijzig vond.
Maareh, ik zou zeggen: gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat hij je niet bevalt en dat je het geld terug wilt. Volgens mij mag je alles overal binnen 8 dagen weer terugbrengen, mits je de aankoopbon bent. En dan *hop* naar Den Haag en met hetzelfde geld een Xbox halen, met 2 mooie games
Tip: Laat Halo 1 van die 2 games zijn
quote:Dat zou ik van mn levensdagen niet over mn lippen kunnen krijgen. Het is gewoon ook geen objectieve waarheid!
Op woensdag 31 juli 2002 12:06 schreef twi het volgende:[..]
Maareh, ik zou zeggen: gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat hij je niet bevalt en dat je het geld terug wilt.
Maar aan de andere kant.. wat komt er nu vooor must haves nog uit op de PS2? Lara wil ik.. Getaway.. CMR3.. en dan weet ik ff niet meer.
Toch koopt Chocobo Colin Mc Rae 3 op Xbox
quote:Dat mag je rustig in normale letters neer zetten Gijsje, je zou wel dom zijn als je dat niet deed.
Op woensdag 31 juli 2002 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Toch koopt Chocobo Colin Mc Rae 3 op Xbox
quote:Heb je gelijk in. Daarom wil ik ooit ook nog wel een PS2. In ieder geval voor GTA3. Maar de keuze tussen een Xbox voor € 199 en een PS2 voor € 299 is natuurlijk binnen 3 tellen gemaakt. Zeker als het een blijvende Mediamarkt-prijs is, vrees ik dat de GC en Xbox langzaam (met de nadruk op langzaam) maar zeker in gaan lopen op de PS2.
Op woensdag 31 juli 2002 13:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat zou ik van mn levensdagen niet over mn lippen kunnen krijgen. Het is gewoon ook geen objectieve waarheid!
Met de PS2 heb je heus wel iets goeds in handen.. en als het alleen puur gaat om de games.. tja dan zou ik toch op dit moment nog de PS2 kopen. Gewoon diverse games wat echt must haves zijn op dat ding.Maar aan de andere kant.. wat komt er nu vooor must haves nog uit op de PS2? Lara wil ik.. Getaway.. CMR3.. en dan weet ik ff niet meer.
Maar dus juist omdat de Xbox € 100 scheelt met de PS2, is dit dus een leugentje om eigen bestwil
quote:Ja, ik doelde eigenlijk op het hele X-box gebeuren: spellen, hardware (DVD-afstandsbediening, extra controller), etc. Dat is bij elkaar nog wel wat duurder, vooral als je bedenkt dat de PS2 veel leuke spellen heeft die nog geen 30 euro kosten (dan kon ik er dus meteen een paar spellen bij nemen
Op woensdag 31 juli 2002 12:06 schreef twi het volgende:
Die logica ontbreekt mij eigenlijk, omdat een PS2 in elke mogelijke combinatie minstens net zo duur is als een Xbox.
quote:Ik heb die PS2 dus gekocht bij Mediamarkt Den Haag
Maareh, ik zou zeggen: gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat hij je niet bevalt en dat je het geld terug wilt. Volgens mij mag je alles overal binnen 8 dagen weer terugbrengen, mits je de aankoopbon bent. En dan *hop* naar Den Haag en met hetzelfde geld een Xbox halen, met 2 mooie gamesTip: Laat Halo 1 van die 2 games zijn
Maar als het een blijvende prijs is (zal wel niet) dan is ie binnenkort alsnog van mij.
Ik heb daar een paar keer iets geruild, en dat lukt altijd wel, maar steeds pas na een hoop gezeur en chagerijnige blikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |