quote:Heb SSX op de PS2 maar veel verschil zit er niet in.Idd een leuk & verslavend spel.Ik kon echt MEGA stunt's uitvoeren
Op zondag 28 juli 2002 16:21 schreef Together-Alone het volgende:
Vraagje: Wie van de Xbox-bezittende-fokkers heeft het spel SSX Tricky?? Ik hoor er namelijk nooit wat over. Tis een supergaaf snowboardspel, dat in het begin een beetje irritant, maar later zeer verslavend is.
Nog meningen over dit spel aanwezig?

quote:Grin, het leuke is ook dat die ubertricks per personage verschillen. Er zitten nog wel eens dezelfde tussen, maar ook verschillende. Ook leuk is dat je steeds weer wat nieuws ontdekt, snellere routes enzo
Op zondag 28 juli 2002 16:24 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb SSX op de PS2 maar veel verschil zit er niet in.Idd een leuk & verslavend spel.Ik kon echt MEGA stunt's uitvoeren
 Heb je al een Master outfit? Moet je nl alles goud voor hebben.
  Heb je al een Master outfit? Moet je nl alles goud voor hebben.  

Ik heb ff ssx tricky of de ieksboks kunnen spelen maar het lukte me voor geen meter. Toen ben ik er ook maar mee gestopt. Maar er zit idd niet veel verschil tussen de ps2 en de xbox versie.
In het begin vond ik de controlles wel lastig maar later begint het wel te wennen. Ik ben altijd die tony hawk controlles gewend.

quote:Ik heb GT3 vaak genoeg op de PS2 gespeeld, en het is een erg gaaf spel.
Op zondag 28 juli 2002 15:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
GT3= Gran Tourismo 3 .Mijn god ,ik dacht echt soms dat ik naar echte vidoebeelden zat te kijken ,zó scherp en gedetaïleerd.Laat maar weer eens zien dat Ps2 misschien niet de nieuwste is maar wel degelijke wat kan produceren.

quote:Dan wordt Sega GT je favoriete racespel.
Op maandag 29 juli 2002 00:46 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik heb GT3 vaak genoeg op de PS2 gespeeld, en het is een erg gaaf spel.
Maar grafisch vind ik het niet bijzonder, Project Gotham Racing op Xbox is bv. echt veel mooier (hoewel ik dat spel niet zo leuk vind).

quote:Lijkt me idd een cool spel worden, van wat ik tot nu toe gezien heb.
Op maandag 29 juli 2002 00:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dan wordt Sega GT je favoriete racespel.

quote:Niet bijzonder?
Maar grafisch vind ik het niet bijzonder, Project Gotham Racing op Xbox is bv. echt veel mooier (hoewel ik dat spel niet zo leuk vind).
 Dat ben jij niet snel tevreden....

quote:Ik heb het en vind het nog steeds een geweldig spel, maar de graphics zijn echt niks bijzonders meer.
Op maandag 29 juli 2002 01:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Niet bijzonder?

quote:Idd, zeker op de PS2 valt dat allemaal reuze mee. Graphics zijn echt niet zo bijzonder. Op de PC is het een stuk scherper en gedetailleerder, maar het blijft niet spectaculair. Qua gameplay, originaliteit, speelbaarheid & fun is het een topper!
Op maandag 29 juli 2002 01:06 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik heb het en vind het nog steeds een geweldig spel, maar de graphics zijn echt niks bijzonders meer.

quote:?Sinds wanneer is die op de pc?
Op maandag 29 juli 2002 01:11 schreef Tijn het volgende:[..]
Idd, zeker op de PS2 valt dat allemaal reuze mee. Graphics zijn echt niet zo bijzonder. Op de PC is het een stuk scherper en gedetailleerder, maar het blijft niet spectaculair. Qua gameplay, originaliteit, speelbaarheid & fun is het een topper!

quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:13 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
?Sinds wanneer is die op de pc?
 Khad het nog ff over GTA3
 Khad het nog ff over GTA3 
* Tijn houdt zich verder weer buiten de X-Boxen, ik dacht ff iets te zien wat ik herkende  

quote:Project Gotham moet je effe inkomen hoor!

quote:Mijn dank is groot medealphenaar
Op maandag 29 juli 2002 01:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]

GT3 is en blijft grafisch kwijlen, ik sta er steeds weer versteld van .. nog steeds dus!
Moto GP ziet er leuk uit, maar trekt mij niet zo btw.

quote:Doe jezelf een lol en probeer het eens even bij een kennis of in een games-shop
Op maandag 29 juli 2002 11:15 schreef Bastard het volgende:Moto GP ziet er leuk uit, maar trekt mij niet zo btw.

Ik had ook zoiets van hmmm ... motoren, doe mij maar autoracen. Maar als je een tijdje gespeeld hebt.. wow...

quote:Ja wie weet dan inderdaad... chocobo koop jij GP ff dan..
Op maandag 29 juli 2002 11:55 schreef TheMarco het volgende:[..]
Doe jezelf een lol en probeer het eens even bij een kennis of in een games-shop

Maar ik ben zelf niet zo in to motor racen hoor, auto's zijn verreweg mn favoriet.

Tot nu toe slechts 1 track voor 3 ronden per keer kunnen doen met de demo.
 Tot nu toe slechts 1 track voor 3 ronden per keer kunnen doen met de demo.Het iets te perfect uitzien: ik weet niet, maar juist daardoor wordt het een beetje nep  Jaja, raar. Maar hij is inderdaad heeeeeeel erg mooi, vooral vanuit het shot vanaf de motor.
 Jaja, raar. Maar hij is inderdaad heeeeeeel erg mooi, vooral vanuit het shot vanaf de motor.
Gefeliciteerd met F1 2002 trouwens, TheMarco. En Bastard met Resident Evil, uiteraard 
*jaloers*

Lees deze link (voor leken die Project Ego niet kennen):
http://xbox.ign.com/articles/356/356079p1.html 
Grow from an inexperienced child Choose the path of righteousness Muscles expand with each feat of strength Obesity follows gluttony Skin tans with exposure to sunlight Earn scars in battle Each person you aid Who will you be?
Create your life story from childhood to death
Into the most powerful being in the world
Or dedicate your life to evil
And force of Will increases with each work of wit
And bleaches bone-white by moonlight
And lines of experience with age
Each flower you crush
Each creature you slay
Will change this world forever

quote:Huh wat? heb ik gewonnen?!?!?
Op maandag 29 juli 2002 13:04 schreef twi het volgende:Gefeliciteerd met F1 2002 trouwens, TheMarco. En Bastard met Resident Evil, uiteraard
*jaloers*

Als het waar is: WHEE!!! THANKS!  

quote:WAT??
Op maandag 29 juli 2002 13:08 schreef TheMarco het volgende:[..]
Huh wat? heb ik gewonnen?!?!?
Waar staat dat?Als het waar is: WHEE!!! THANKS!
 WAAAAAAARRRRRRR ??
 WAAAAAAARRRRRRR ??

WHOOHOOO!!!! Mijn dag kan niet meer stuk!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |