bob ross stijlquote:
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
is dit leuk? Ofzal ik dit is mijn lijf kijken
ER zijn meestal mensen met enge ziektesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dit is mijn lijf kan leuker zijn, maar ik heb genoeg van vadsige mensen
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ER zijn meestal mensen met enge ziektes
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, maar de Nederlandse versie is bagger. Niet dat Engelsen er mooier uitzien...
lekker hurkenquote:
hurken?quote:
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotelquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zometeen toch weer naar het voetballen, ik kijk dit morgen of zo wel af.
Oh de hoker is zijn vrouw kwijt.
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zetquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
al 2 afleveringen geleden liep ie boos uit het hotel
trema en dan de oquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga niet uitvinden hoe ik dubbele punten op een o zet
zijn zwartje boekje zijn naamplaatjesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Hij heeft al weer een ander
verdomme, dat werkt ook nog eensquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verdomme, dat werkt ook nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |