abonnement Unibet Coolblue
pi_111052363
Ik wil graag iedereen hier een :* geven, omdat jullie die hartstikke verdienen.
Het is niet niks wat jullie meemaken.. :*
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:06:13 #152
3542 Gia
User under construction
pi_111053704
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef computergirl het volgende:
Krijgt iedereen bij bestraling zulke huidproblemen, of is het meer pech hebben?
Ligt aan hoeveel bestralingen en ik denk dat het huidtype ook wel een rol speelt.

Ik had 23 bestralingen en kreeg pas last na de 20 ste.

Misschien kan de huid ook meer hebben als je al regelmatig topless zont. Zou het niet weten, maar kan me dat voorstellen.
Niet iets wat ik doe.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 20:28:43 #153
34726 Fratz
Max
pi_111054994
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef computergirl het volgende:
Krijgt iedereen bij bestraling zulke huidproblemen, of is het meer pech hebben?
Behalve verkleuringen heb ik nooit ergens last van. Misschien komt dat ik omdat ik halfbloed ben, ik verbrand bijvoorbeeld ook bijna nooit in de zon. Je kunt wel zien waar ik bestraald ben, vooral op mijn rug waar ik die pijnbestrijdingsbestralingen heb gehad, ziet er echt niet uit!

Deze week heb ik leuk bezoek gehad! Een vriend van ons uit Denemarken is spontaan een paar dagen langs geweest, heel erg gezellig. Veel lange besprekken gehad. Was vermoeiend maar ook erg leuk.
En net heb ik een heerlijk Lush moment gehad in bad :D. Ik moest aan jullie denken in mijn heerlijk ruikende schuimbad! En zometeen nog even lekker smeren, heerlijk.
Inmiddels is mijn dikke plofkop door de dexa weer terug, da's wel jammer, maar dat ik wat energie heb en weer eetlust vergoed een hoop. En we zijn langzaam bezig wat dingen te regelen voor onze bruiloft.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 20:43:11 #154
240917 Mula
pi_111055810
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef computergirl het volgende:
Krijgt iedereen bij bestraling zulke huidproblemen, of is het meer pech hebben?
Volgens een verpleegkundige die ik laatst sprak, komen huidproblemen vaker voor bij mensen die eerst chemo en daarna bestraling krijgen.

Volgens mij is het verder gewoon pech hebben en is er niet zoveel aan te voorspellen. Een week voor de laatste bestraling zei mijn radiotherapeut nog dat het er goed uitzag en dat hij geen huidproblemen meer verwachtte. En toch ging het na de bestralingen nog mis.

Bubbles :*

Fratz, gaat je nieuwe chemo nog invloed hebben op je haar?
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 20:50:27 #155
240917 Mula
pi_111056213
Oh, en ik ben ZO blij met Herstel&Balans! Ik vind het echt enorm fijn om weer lekker te zweten en wat agressie kwijt te raken. Ik zit qua programma nu nog een beetje in een niemandsland(de eerste 2 weken moet je wennen aan de apparaten etc en dan krijg je na 2 wk een test om te zien wat je aankan) dus het tempo en de gewichten moeten nog behoorlijk omhoog, maar zelfs nu is het al fijn!

En mijn dieet gaat ook goed. Al 3.5 kilo kwijt B-)en nog belangrijker: voel me prima bij hoe ik nu eet!
pi_111059599
Hier is het klote. Naar omstandigheden goed, maar gewoon klote, zit er zelf vandaag echt door heen. Gelukkig krijgen we veel steun en hulp van iedereen. Morgen en vrijdag ziekenhuis afspraken, morgen krijgen we te horen wat de verder behandeling gaat worden, vrijdag IVF gesprekken weer.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 23:19:59 #157
240917 Mula
pi_111065974
Spannend wijnbo dat je morgen te horen krijgt welke behandelingen ze precies gaat krijgen. Niet zo gek ook dat je er dan vandaag doorheen zit. Het gaf mij heel veel rust om te weten hoe het traject eruit zou gaan zien. Hopenlijk voor jullie ook!

Rottdog, hoe was je weekendje weg eigenlijk? En hoe staat het met jouw haar?

Mijn haar ziet er trouwens niet uit. Er groeien plukken over mijn oren en de plukken aan de randen zijn veel langer, terwijl de rest plat ligt en korter lijkt. Ik heb gel gekocht, maar daar is het nog te kort voor. En nog geen krul in zicht!! *O*
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:27:23 #158
3542 Gia
User under construction
pi_111066365
Wanneer was jouw laatste chemo ook weer, Mula?
Weet ik hoe lang ik nog moet wachten op haar.

Rottdog, jij hebt dinsdag de derde, nietwaar?
Dan zal je toch ook al aardig kaal zijn, denk ik.

Heb jij ook een pruik en draag je die veel?
Ik heb er een, maar draag die zelden. Misschien straks, als ik me wat beter voel, dat ik hem vaker draag. Om er normaal uit te zien.

Mijn wenkbrauwen worden ook steeds dunner. Ben benieuwd of die er nog helemaal af gaan.

Nog maar een!
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2012 @ 23:39:50 #159
240917 Mula
pi_111067040
2 januari heb ik de laatste gehad. En ik had voor het einde van die kuur behoorlijk wat dons op mijn hoofd en mijn wenkbrauwen begonnen ineens te groeien. Die wenkbrauwen bleken achteraf alleen een groeispurtje te hebben gehad. Nu pas beginnen ze echt weer terug te groeien!

Ik zal je morgen wel een foto mailen!
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:48:50 #160
3542 Gia
User under construction
pi_111067531
Bij een nichtje van mijn moeder heeft het een half jaar geduurd voordat ze weer zonder pruik van huis durfde.
Mijn haar groeide wel altijd hard, dus ben benieuwd.

Ben benieuwd naar je foto. Zal morgen mijn zonen vragen of ze me kunnen helpen met foto's. Stuur ik er een met en een zonder pruik.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2012 @ 00:00:02 #161
240917 Mula
pi_111068085
Een half jaar? Als in: 6 maanden???? :o

Ik heb mijn pet geloof ik half maart al afgegooid. Ik was het ZO zat en ik had stekeltjes, dus ik vond het wel best.

Mijn haar zit nu trouwens echt in de goh-wat-een-lelijk-kapsel-heeft-dat-mens-fase ipv in de die-heeft-overduidelijk-kanker-fase. Geen borsten, makkelijke capuchontrui (want blouse zit niet zonder borsten) en een mannenkapsel. Ik vroeg me laatst al af hoeveel buren denken dat ik me heb laten ombouwen. :@ :o _O-
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:25:30 #162
3542 Gia
User under construction
pi_111069112
Haha, volgens mij weten de buren aan de ene kant niet eens dat ik kaal ben. De andere kant is verward, dan weer haar, dan weer een mutsje, zou ze ziek zijn? Brrr, eng, maar niet naar vragen. Raar volk, hoor.

Die nicht van mijn moeder is al wel over de 60 en wil er altijd goed uitzien.

Ik ga ook vlot met stekeltjes naar buiten, maar hou het dan, denk ik wel gelijkmatig kort, voorlopig.

Maar wat jij zegt over kleding, lijkt me ook wel lastig inderdaad. De meeste bloesjes hebben coupe-naden, dus dat valt dan niet. Dat probleem heb ik dan weer niet met mijn DD.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:24:38 #163
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_111123957
Nieuwe tiet durf ik nog niet te nemen, wacht eerst eens mijn gen onderzoek af. Mocht ik het gen wel hebben dan laat ik mijn andere tiet ook amputeren. Dan zou ik ook een kleinere cup nemen.

Kwa kaalheid gaat het hard overdag sugar lee hooper en s'nachts een biker volgens vriendje :D Slaap met een bandana vindt het nl erg koud aan mijn koppie. Heb dus geen pruik genomen omdat dat zo niet ik ben, heb wel gekkere kapsels gehad. Alleen kaal hadden we nog niet gehad, als ik de deur uitga is het of een sjaal of een gleufhoedje.

Fratz wat heerlijk om zo'n positief verhaal te horen :*

Mula super dat het programma zo goed bevalt.

Idd dinsdag de derde chemo kunnen we gaan aftellen *O*

Maandag heb ik nog een workshop vanuit het ziekenhuis "Look good, feel Better" tips over make up gezichtsbehandelingen, wenkbrauwen tekenen enzo.

Weekendje weg was trouwens heerlijk maar ook confronterend wat betreft de conditie wat viel die tegen zeg -O-
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:59:49 #164
3542 Gia
User under construction
pi_111130630
Mijn man noemt me 'baldy locks'.
Mijn zonen zeggen dat ik zo wel naar een gabberfeest kan.

Heb nog steeds wenkbrauwen, maar ze zijn wel hard aan 't uitvallen, ga ik niet redden.
Gelukkig is het bijna vakantie, tot die tijd tekent een vriendin wel bij, indien nodig. Zij woont 4 deuren verder.

Voor thuis maakt het me niet zo uit hoe ik eruit zie.
pi_111220430
Zo, net de eerste hormoon spuit gezet bij mijn vriendinnetje voor de IVF. Best bijzonder allemaal om hier mee bezig te zijn. Ze hoeft geen bestralingen en daar zijn we heeeeeel erg blij mee!

Chemo horen we dinsdag (hoe lang en welke precies)

Verder valt het operatieresultaat ons 100% mee! (na de horror afbeeldingen uit de foldertjes hadden we niet veel verwachtingen...)


Oh ja, ik ben officieel vruchtbaar, yay :')
  zondag 6 mei 2012 @ 20:55:26 #166
3542 Gia
User under construction
pi_111221091
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef Wijnbo het volgende:
Zo, net de eerste hormoon spuit gezet bij mijn vriendinnetje voor de IVF. Best bijzonder allemaal om hier mee bezig te zijn. Ze hoeft geen bestralingen en daar zijn we heeeeeel erg blij mee!

Chemo horen we dinsdag (hoe lang en welke precies)

Verder valt het operatieresultaat ons 100% mee! (na de horror afbeeldingen uit de foldertjes hadden we niet veel verwachtingen...)


Oh ja, ik ben officieel vruchtbaar, yay :')
Vriendin van me is ook met ivf bezig.
Hebben vrijdag terugplaatsing gehad, dus erg spannend, nu.

Kan me voorstellen dat dit nu voor jullie erg zwaar is.

Wens je vriendin maar veel sterkte met de behandeling.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2012 @ 09:36:41 #167
240917 Mula
pi_111238743
Gia, bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben om je fotos van mijn coupe te sturen!! Ben nu in het ziekenhuis, als ik me vanmiddag goed voel, doe ik het dan. Anders morgen!

Wijnbo, wat voor behandelingen gaat je vriendin krijgen? Voel je jezelf inmiddels weer wat beter? Begint het allemaal wat te "landen"?

Frats en rottdog, hoe is het met jullie? Ondanks alles toch een fijn weekend gehad?

Ik krijg vandaag weer een infuus. Iedereen roept aldoor dat het "maar" een keer in de 3 weken is en dat dat niks voorstelt, maar ik geloof niet dat ik het er mee eens ben. Drie weken is echt zon onhandige periode: te lang om er heel erg veel mee bezig te zijn, maar te kort om het echt naar de achtergrond te laten verdwijnen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2012 @ 09:38:08 #168
240917 Mula
pi_111238773
Oeps, Even post van wijnbo over het hoofd gezien. :@ Het wordt dus alleen nog chemo? Geen herceptin of hormoonbehandeling?
  maandag 7 mei 2012 @ 09:50:34 #169
3542 Gia
User under construction
pi_111239047
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:36 schreef Mula het volgende:
Gia, bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben om je fotos van mijn coupe te sturen!! Ben nu in het ziekenhuis, als ik me vanmiddag goed voel, doe ik het dan. Anders morgen!
't Is er bij mij ook nog niet van gekomen. Morgen, als ik er aan denk. Moet ook met zoon naar de podo.
quote:
Wijnbo, wat voor behandelingen gaat je vriendin krijgen? Voel je jezelf inmiddels weer wat beter? Begint het allemaal wat te "landen"?

Frats en rottdog, hoe is het met jullie? Ondanks alles toch een fijn weekend gehad?

Ik krijg vandaag weer een infuus. Iedereen roept aldoor dat het "maar" een keer in de 3 weken is en dat dat niks voorstelt, maar ik geloof niet dat ik het er mee eens ben. Drie weken is echt zon onhandige periode: te lang om er heel erg veel mee bezig te zijn, maar te kort om het echt naar de achtergrond te laten verdwijnen.
Klopt, je bent net weer hersteld en dan moet je weer.
Heb ik met die chemo.
Vond de vierde en vijfde het ergst.
Volgende week de laatste, vlag uit!
pi_111265591
Fratz :*
En natuurlijk ook een :* voor de andere dames
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:52:29 #171
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_111294684
Hier zit de derde FEC erin, gaan nu over naar de TAX kuur benieuwd hoe die gaat vallen.

Gisteren naar een workshop geweest van http://www.lookgoodfeelbetter.nl/ was erg leuk om te doen.

Gister ook weer een controle gehad lymfeklieren en andere borst tot nu toe ziet dat er goed uit. Ook opgegooid dat mocht ik het gen hebben mijn andere borst ook graag geamputeerd willen hebben. Dan ook een verwijzing naar de gyn om te spreken over het verwijderen van mijn eierstokken.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:05:43 #172
3542 Gia
User under construction
pi_111295223
Heb van de week telefoon gehad van fysio (ziekenhuis) Toch maar weer gezegd dat ik graag Herstel en balans wil doen. Heb meteen ook gebeld met het ziekenhuis waar dit programma gevolgd kan worden. Die zagen geen probleem, maar moet het wel ook even aan de cardioloog vragen. Dus ga ik een verwijzing vragen aan de oncoloog.

Er start een groep over twee weken, maar dat ga ik niet redden. Er moet nog een kuur in.
De volgende start in augustus. Dat doe ik dan liever, zeker ook omdat ik nu niet kan autorijden met die voeten.
pi_111332888
Hier begint het langzaam te landen. M'n lieve vriendinnetje krijgt hoogstwaarschijnlijk 6 chemobehandelingen gedurende 18 weken, dus elke 3 weken 1...

IVF gaat ruk, waarschijnlijk doordat ze pas net gestopt is met de pil :-(
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2012 @ 15:22:37 #174
34726 Fratz
Max
pi_111379110
Hoi allemaal!
Op het moment gaat het hier wel aardig. Pijn is veel meer onder controle! Yay!
Nog wel een paar keer neusspray gebruikt voor de erge pijn maar het lijkt nu wel onder controle te zijn.
Heeeeeerlijk! We zijn nu druk bezig met het regelen van onze bruiloft.
Mijn moeder en mijn schoonzusje hebben een schitterende jurk voor me geshopt :) helemaal in mijn smaak!
En ik heb het gevoel dat mijn nieuwe chemo aanslaat.
Hoe is het met jullie?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 10 mei 2012 @ 15:28:58 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111379399
Fratz *O* *O* *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')