KIJK DAN KIJK DAN KIJK DANNNNNNNquote:
quote:After I told my loving fiance L I was sleeping over at the party on saturday at S she said :
If anyone even thinks of touching you, I will crush thier skull rip thier insides out and grind thier bones to make my bread.
I swear.
I love this woman so much![]()
♥.
Gelukkig hoeft ze zich nergens zorgen over te maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
KIJK DAN KIJK DAN KIJK DANNNNNNN
[..]
Mfn is gemeen. Discussquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Flikker op met je discussies zolang je geen idee hebt waar je over praat.
bitchquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef moneyfornothing het volgende:
Flikker op met je discussies zolang je geen idee hebt waar je over praat.
Ik las "met de hand".quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef kree het volgende:
Positief iets, heb vanavond weer lekker geoefend met de band
quote:
Ik doe niet alsof ik alwetend ben, ik zeg enkel dat jij niet steeds dat soort discussies moet beginnen als je er toch niets van snapt/weet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij alwetend ben
Zeg niet dat ik altijd gelijk heb maar zeg het gewoon.
Of jij het niet aan kan is niet mijn probleem.
En gaan we nu weer lief doen schatje?
WTF ik begon nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik alwetend ben, ik zeg enkel dat jij niet steeds dat soort discussies moet beginnen als je er toch niets van snapt/weet.
WTF kraam je dan toch steeds onzin uit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
WTF ik begon niet
Ga alleen maar in op reacties.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef kree het volgende:
jaaa ik ook wil wel weer een discussie starten [..]
Noem voorbeelden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
WTF kraam je dan toch steeds onzin uit?
Ik snap meer dan je denktquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, want je gaat het toch niet snappen.
Vast.quote:
leugens, ik heb geen onzin verteld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vast.
Op het moment zelf heb ik je al op je onzinpraatjes gewezen, dus voorbeelden zijn niet meer nodig.
Jij kan er niet tegen dat ik het onzin vind wat je zegt. Same difference.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
leugens, ik heb geen onzin verteld.
Alleen hoe ik dacht, het strookte alleen niet met jou idee en je kan er niet tegen
Moest even Joysa trots makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
leugens, ik heb geen onzin verteld.
Alleen hoe ik dacht, het strookte alleen niet met jouw idee en je kan er niet tegen
Wat is er onzin dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij kan er niet tegen dat ik het onzin vind wat je zegt. Same difference.
Dat het past in jouw fantasiewereldje wil nog niet zeggen dat het geen onzin kan zijn.
Ohnoes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit met dat elkaar uitdagen, het is vandaag vrijdag de dertiende.
Ik sluit gelijk afquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef twi het volgende:
Kijk maar uit met dat elkaar uitdagen, het is vandaag vrijdag de dertiende.
Lees anders lekker terug als je dat zo spontaan vergeten bent allemaal, heb je nog wat te doen ook.quote:
Leugens, er komt nog een post waarin je het laatste woord wilt hebben, dan alsnog gaat aankondigen dat je gaat slapen. Eventueel met een FB-uitnodigingshossel. En dat je morgen heel vroeg moet gaan werken.quote:
Ik heb een banner van pussyclub.nlquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef twi het volgende:
Is het trouwens toeval dat ik banners krijg van laatzenietvallen.nl?
lekker makkelijk weer hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lees anders lekker terug als je dat zo spontaan vergeten bent allemaal, heb je nog wat te doen ook.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, er komt nog een post waarin je het laatste woord wilt hebben, dan alsnog gaat aankondigen dat je gaat slapen. Eventueel met een FB-uitnodigingshossel. En dat je morgen heel vroeg moet gaan werken.
+ haha.
Hahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, er komt nog een post waarin je het laatste woord wilt hebben, dan alsnog gaat aankondigen dat je gaat slapen. Eventueel met een FB-uitnodigingshossel. En dat je morgen heel vroeg moet gaan werken.
+ haha.
Ik wil jou facebook wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Beter laat hij dat fb gejengel achterwege.
Jij bent lekker makkelijk dat je met je luie donder voorbeelden eist in plaats van te zoeken als je het zo graag wil weten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
lekker makkelijk weer hoor
Ik denk niet hetzelfde, zet neer wat ik denk en jij vindt het onzin.
Zitten best dingen bij waar jij/jullie gelijk in hebben, maar niet alles wat ik vertel is onzin.
Bovendien gaat het over gevoelens, niet over wat in jouw hoofd het beste is.
Het ging er ook om dat meiden eens wat moeten ondernemen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent lekker makkelijk dat je met je luie donder voorbeelden eist in plaats van te zoeken als je het zo graag wil weten.
Ja ik vind het onzin, problem? Ik zeg nergens dat alles onzin is btw, als ik het wel onzin vind zeg ik dat en dat kan je gewoon teruglezen. Dus dat is onzin wat je zegt.
Nee het ging niet over gevoelens, maar jouw zogenaamde analyses van vrouwen en wat zij moeten doen volgens jou omdat jij te lui bent wat te ondernemen als je haar wil. Dat zijn allemaal onzinnige denkbeelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Verwachten dat vrouwen wat ondernemen
Je snapt er wederom niets van.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Het ging er ook om dat meiden eens wat moeten ondernemen.
aha dat is het waar je niet tegen kan....
halve emancipatie is het, ik zeg het je...
Ik wil ook seks met je, en ik ben ook zwaarder dan jij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had er laatst 1 die vroeg of ze seks met me mocht maar die was bijna zwaarder dan ik denk ik
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde.
Zie het hier maar weer gelijk.
Ervan uit gaan dat de man het allemaal moet doen en een meid hoeft alleen lief te lachen en af te wachten...
Nog steeds?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil ook seks met je, en ik ben ook zwaarder dan jij.
Nee hoor, als ze saai is peer ik hem weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde.
Zie het hier maar weer gelijk.
Ervan uit gaan dat de man het allemaal moet doen en een meid hoeft alleen lief te lachen en af te wachten...
Heb je het niet gelezen? Ik ga cuttenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, al groeien we wel wat naar elkaar toeRomantisch hè?
ok ok je hebt wel een klein puntje, als ik meer wil dan moet ik misschien zelf wat meer initiatief nemen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je snapt er wederom niets van.
Ik heb je al verteld dat het daar niet aan ligt, maar dat je gewoon zelf wat moet doen als je zelf iemand wil. Genoeg meiden die stappen ondernemen als ze iemand leuk vinden, dat heb je zelf notabene ondervonden bij 2 meiden. Dus het slaat gewoon nergens op, je buuf wil je niet dus is het aan jou daar wat aan te doen, niet aan haar. DAT is het punt, simpele.
Spieren zijn zwaarder dan vet. Groeien we dus nog meer naar elkaar toequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je het niet gelezen? Ik ga cutten
Je doet lelijk tegen mequote:
Jij snapt het echt niet of welquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok je hebt wel een klein puntje, als ik meer wil dan moet ik misschien zelf wat meer initiatief nemen.
Maar ik wil ook weer niet te veel doen want zo wanhopig ben ik gewoon nog niet.
Denk ook dat er geen meid is die erop zit te wachten dat ik kwijl kwijl voor de deur lig.
Dat is mijn punt.. bitch
Nice guys without confidence finish lastquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Je doet lelijk tegen me![]()
het ergste is dat je het nog meent ook.
En ik ben zo'n lieve jongen (althans dat hoor ik)
Je vergeet dequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Met cutten verlies je vaak ook wat spierenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaarder dan vet. Groeien we dus nog meer naar elkaar toe
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Verwachten dat vrouwen wat ondernemenDan kan je beter gewoon celibatair worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb ook absoluut nergens gezegd dat je kwijlend voor haar deur moet liggen, dus het slaat nergens op om meteen dat uiterste aan te grijpen om toch maar weer geen reet uit te kunnen voeren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok je hebt wel een klein puntje, als ik meer wil dan moet ik misschien zelf wat meer initiatief nemen.
Maar ik wil ook weer niet te veel doen want zo wanhopig ben ik gewoon nog niet.
Denk ook dat er geen meid is die erop zit te wachten dat ik kwijl kwijl voor de deur lig.
Dat is mijn punt.. bitch
Oh, dacht dat het het omzetten van vet naar spierweefsel wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met cutten verlies je vaak ook wat spieren
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Nah, ik word best nog wel vaak aangesprokenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon celibatair worden.
Dit is waar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nice guys without confidence finish last
WTF vrouwen nemen toch nooit initiatief.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nah, ik word best nog wel vaak aangesproken
Punt begrepen, is het nou goed?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook absoluut nergens gezegd dat je kwijlend voor haar deur moet liggen, dus het slaat nergens op om meteen dat uiterste aan te grijpen om toch maar weer geen reet uit te kunnen voeren.
Er is maar een punt die ik wilde maken, dat je zelf iets moet doen voor wat je wil, en als anderen je niet willen hoeven ze dus ook niets te doen ervoor en het is achterlijk te vinden dat dat wel moet.
De rest verzin jij er steeds omheen omdat je er geen reet van snapt.
Okee dan verander ik het naar:quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nah, ik word best nog wel vaak aangesproken
Zeg je maar toch ga je er maar al te graag in meequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Rot dan toch ook op met je 'discussies'.
Meeste niet maar er zijn er toch wel redelijk wat die het wel doen. 1/3 nachten ofzo denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
WTF vrouwen nemen toch nooit initiatief.![]()
![]()
Dat punt had ik gister al duidelijk gemaakt, dat het nu pas bij je aankomt zegt weer genoeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
Punt begrepen, is het nou goed?
Mag toch wel een beetje praten over hoe ik dan denk en waar ik over twijfel zonder dat jij het gelijk keihard de grond in boort.
En serieus vindt je nog wel lief hoor
Heb afentoe ook een schop onder mn reet nodig.
Dat is omdat je neger bent en meisjes bang zijn voor je ontzettend grote slurf. Je moet ze overtuigen dat het geen pijn doet. Die meisjes zijn niet zomaar overtuigd hiervan wanneer ze je zien en zullen je derhalve niet aanspreken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan verander ik het naar:
Als je er uit ziet als mij en dat verwacht kan je maar beter celibatair worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg je maar toch ga je er maar al te graag in mee
Point double proven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meeste niet maar er zijn er toch wel redelijk wat die het wel doen. 1/3 nachten ofzo denk ik.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat punt had ik gister al duidelijk gemaakt, dat het nu pas bij je aankomt zegt weer genoeg.
Als dat is hoe je denkt mag ik ook daar tegenin gaan en zolang jij door blijft mekkeren op hetzelfde riedeltje kan je steeds hardere reacties verwachten. Dus het is geheel aan jou.
Nee, gewoon nee.
It's the hair. Net naar de kapper geweest. Te kort, direct al mn swagger down the drainquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Point double proven.
Kree je bent gewoon niet leuk (genoeg), fix dat.
Ok laat ik maar de waarheid vertellen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Denken dat ik dit graag doe.
Je irriteert me gewoon met je waanideeën, that's all.
Als je gewoon meteen even bedacht had dat je stelling misschien enigszins apart was (en ik was niet de enige die dat zei) dan was er niets aan de hand geweest, dus wederom eigen schuld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Dan kan het nog ver gaan, want ik laat mezelf niet de mond snoeren
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ok laat ik maar de waarheid vertellen.
Vindt het gewoon leuk dat je zo op de kast gaat zitten elke keer
Vertel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook waanideeën. Het is zo erg dat ik een 1 op 1 consult nodig heb
Wat het mooiste is, je kunt er gewoon niks aan doen dat je toch weer moet lezen wat ik neerzet hierquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen even bedacht had dat je stelling misschien enigszins apart was (en ik was niet de enige die dat zei) dan was er niets aan de hand geweest, dus wederom eigen schuld.
Het zou pas wat zijn als ik geforceerd lief zou doen tegen iemand als ik me enigszins erger aan dat soort aparte denkbeelden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind hier iemand vrij gefrustreerd overkomen, waarom moet je zo schelden en boos worden op iemand op een forum? Blijkbaar zit er dan iets niet goed in je eigen leven.
Volgens mij ben ik verliefd op jou maar ik ben nooit verliefd dus jij moet dat even uit mn hoofd pratenquote:
en het was niet apart en ook niet raar denk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zou pas wat zijn als ik geforceerd lief zou doen tegen iemand als ik me enigszins erger aan dat soort aparte denkbeelden.
Wat mooiste is? Draai er maar lekker om heen joh, ga maar gauw slapen dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Wat het mooiste is, je kunt er gewoon niks aan doen dat je toch weer moet lezen wat ik neerzet hier
Maargoed laat ik maar even lief doen, hou ermee op voor vanavond dan
Weet je dat neger zijn is nog best wel een probleem gebleken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is omdat je neger bent en meisjes bang zijn voor je ontzettend grote slurf. Je moet ze overtuigen dat het geen pijn doet. Die meisjes zijn niet zomaar overtuigd hiervan wanneer ze je zien en zullen je derhalve niet aanspreken.
Ik voel je pijn bradaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je dat neger zijn is nog best wel een probleem gebleken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel, het was meerdere tegen een dat je ideeën over benaderen nergens op sloeg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
en het was niet apart en ook niet raar denk.
D'ahhh koetsjie koee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik verliefd op jou maar ik ben nooit verliefd dus jij moet dat even uit mn hoofd praten
Ja maar in kroegen ben ik waardeloos en dronken. Dubbel waardeloos.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat ik meisjes bij een bushalte weghossel
Ik heb al mn shit uit de Groningse kroegen
Ik zou het bijna hopen. Puur voor hem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Ik ben flabbergasted, ik zag gewoon echt niet aankomen dat kree ons al maanden lang in het ootje neemt. Well done, man. Chapeau!
Er vallen vast een heleboel direct af omdat je neger bent idd en je bent geen smatjesneger dus die vallen ook al af. Dan houd je de nice girls, emo's en hipster e.d. overquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je dat neger zijn is nog best wel een probleem gebleken.
aaawh fok jezelf nou niet zo op door mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat mooiste is? Draai er maar lekker om heen joh, ga maar gauw slapen dan.
Drank is de fuel voor deze hosselmachinequote:Op vrijdag 13 april 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar in kroegen ben ik waardeloos en dronken. Dubbel waardeloos.
Ik erger me zelden snel, het ligt gewoon aan jou.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef kree het volgende:
[..]
aaawh fok jezelf nou niet zo op door mij.![]()
Je bent wel van het type die zich snel irriteert of is dat alleen op fok!
Ik heb dat niet zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik erger me zelden snel, het ligt gewoon aan jou.
Juist de alto/hipster/emohoek moest mij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er vallen vast een heleboel direct af omdat je neger bent idd en je bent geen smatjesneger dus die vallen ook al af. Dan houd je de nice girls, emo's en hipster e.d. over
Denken dat ik wild word.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:01 schreef twi het volgende:
Ik denk dat kree zo gaat slapen met het idee dat hij mfn helemaal wild heeft gekregen.
Nu je buurmeisje nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke hoek wel dan? Overigens had ik het gewoon gedaan met die ene chick van je laatst. Puur voor de ervaring en na de 1e paar ben je een stuk zelfverzekerder. Dat had ik in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist de alto/hipster/emohoek moest mij niet.
slapen wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:01 schreef twi het volgende:
Ik denk dat kree zo gaat slapen met het idee dat hij mfn helemaal wild heeft gekregen.
Nu je buurmeisje nog.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Denken dat ik wild word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, daarom probeer ik me in te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt jongen, maak je geen illusies. Puh-lease.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
slapen wel.
maar mfn je weet dat ik het niet expres doe om je op te fokken toch?
Eigenlijk ben ik heel lief.
How thoughtful.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom probeer ik me in te houden.
Welke?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze is ook nog slim ook door niet in te gaan op mijn eerdere post
Ik ben het best als ik gewoon goed kan praten. Dan wil het nog wel lukken met meisjes. Dus dan moet ik wel normaal kunnen praten en haar kunnen verstaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Drank is de fuel voor deze hosselmachine
Over kfc? Geen honger denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze is ook nog slim ook door niet in te gaan op mijn eerdere post
nee joh ik zit het er nu gewoon om te doen omdat ik het gewoon leuk vindt om je zo te zien reageren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Echt jongen, maak je geen illusies. Puh-lease.
Daar heb ik trouwens nog wel leuke schoenen voor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
mfn kicks him down and kree will bleed
Hoe zit het met je lichaamstaal? Ik had eens op 1 feest 2 achter elkaar binnen 15 minuten ofzo. Geen word tegen gezegd tot na de 1e lahfhfhabshdsajssbaquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het best als ik gewoon goed kan praten. Dan wil het nog wel lukken met meisjes. Dus dan moet ik wel normaal kunnen praten en haar kunnen verstaan.
Volgens mij heb ik gewoon geen hoek waarbij ik in de smaak val.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welke hoek wel dan? Overigens had ik het gewoon gedaan met die ene chick van je laatst. Puur voor de ervaring en na de 1e paar ben je een stuk zelfverzekerder. Dat had ik in ieder geval
Kerel, je snapt het nu ook alweeeer niet. Gaat heen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik zit het er nu gewoon om te doen omdat ik het gewoon leuk vindt om je zo te zien reageren.
Wil niet zeggen dat ik wat ik gister zei ongemeend was want dat is wel een beetje mijn idee.
Maar zal ermee ophouden nu ok?
Ons 1 op 1 consultquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh die, ik wist niet wat je voor je zag dus vandaar.
Nooit op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe zit het met je lichaamstaal? Ik had eens op 1 feest 2 achter elkaar binnen 15 minuten ofzo. Geen word tegen gezegd tot na de 1e lahfhfhabshdsajssba
aaaawh ik ben heel dom denk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kerel, je snapt het nu ook alweeeer niet. Gaat heen.
Ja ik denk het ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
aaaawh ik ben heel dom denk.
Nou trusten skatje![]()
Twi, die nummers gaan we eens bekijken
Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes
Jaha, eerst rollebollen door de tent met kree, en dan nu eenquote:
Dans je?quote:
Niet grappig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jaha, eerst rollebollen door de tent met kree, en dan nu een-smiley mijn richting uit gooien? Nee hoor, morgen misschien weer.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dans je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging niet op tc omdat ik topless ben.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Twi die hard to get speelt
Mfn kan wel iets hard maken to get it on
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:15 schreef twi het volgende:
Geen idee, TC is dood. Maar ik durf te wedden dat je net een kijkje hebt genomen of 't echt zo was
Ik ben ook niet op tc, waar heb je het overquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ging niet op tc omdat ik topless ben.
Ik heb het over dat ik topless ben, en dan ga jij enkel op het tc gedeelte in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op tc, waar heb je het over
Tc is echt morsdood
We hebben er niks aan, dus hoeven we er ook niet echt op in te gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het over dat ik topless ben, en dan ga jij enkel op het tc gedeelte in.![]()
Ik geloof je meteen, ben er al tijden niet geweest. Maar moest het topless zijn toch ergens mee aan dit topic koppelen.
Drommel vroeg me iets hard te maken, dit was het enige wat ik zo snel kon verzinnen dus dan had hij er maar niet over moeten beginnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben er niks aan, dus hoeven we er ook niet echt op in te gaan.
Je weet best dat ik een kontenman benquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het over dat ik topless ben, en dan ga jij enkel op het tc gedeelte in.![]()
Ik geloof je meteen, ben er al tijden niet geweest. Maar moest het topless zijn toch ergens mee aan dit topic koppelen.
Denken dat je mij hard krijgt zonder me aan te rakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Drommel vroeg me iets hard te maken, dit was het enige wat ik zo snel kon verzinnen dus dan had hij er maar niet over moeten beginnen.
Mijn kont is geheim.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je weet best dat ik een kontenman ben
Jij hebt duidelijk nog niet in je broek gekeken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat je mij hard krijgt zonder me aan te raken
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat je mij hard krijgt zonder me aan te raken
Denken dat ik daarvoor in mijn broek moet kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet in je broek gekeken.
Edit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik daarvoor in mijn broek moet kijken
Ik voel het wel als het zover is
Nee, dat is te simpel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Tenzij ik ook naakt ben en je de hele tijd over me heen gaat hangen en om mn piemel heen hangt natuurlijk
Als je maar niet stiekem aan roadkill en oude naakte mensen gaat denken dan, dat is vals spelen.quote:
Daar denk ik sowieso bijna nooit aan en al helemaal niet tijdens dat soort dingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je maar niet stiekem aan roadkill en oude naakte mensen gaat denken dan, dat is vals spelen.
Goedzo, dan zou ik dit dus makkelijk winnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar denk ik sowieso bijna nooit aan en al helemaal niet tijdens dat soort dingen
Welterusten twistertje van mequote:Op vrijdag 13 april 2012 01:27 schreef twi het volgende:
Zonder te bluffen ga ik wel slapen. Het Drommelsch-niveau wordt me iets te hoog.
Welterusten!
Maken we er een weddenschap van?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo, dan zou ik dit dus makkelijk winnen.
Weet ik niet, ik ga er een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maken we er een weddenschap van?
Tijdlimiet om hem omhoog te krijgen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 06:54 schreef Faxie het volgende:
Goedesmorgens![]()
En weltrusten
Als ik wakker word ga ik me eens goed voorbereiden, en dan richting Goes
Gek eigenlijk....vroeger was ik als de dood voor 'dates' en nu kan ik niet wachten
Ik kreeg nog een smsje gisteren waarin stond dat ze een aanrijding gehad heeftquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Faxie my man
Wat groeien ze toch snel op he.
Wat voor voorbereidingen ga jij treffen?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 06:54 schreef Faxie het volgende:
Goedesmorgens![]()
En weltrusten
Gek eigenlijk....vroeger was ik als de dood voor 'dates' en nu kan ik niet wachten
Wat gaan jullie doen vandaag?quote:Op vrijdag 13 april 2012 06:54 schreef Faxie het volgende:
Goedesmorgens![]()
En weltrusten
Goede telefoon heb jijquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:03 schreef twi het volgende:
Heerlijk toch, wakker worden met een telefoon aan de oplader die nog maar 7% accu heeft. Samsung moet eens opschieten met de S3.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef twi het volgende:
Ja, mooi kut is 'ie inderdaad. Zit er zelfs over te denken om toch die HTC One X te gaan halen, want dit is gewoon bijna geen doen meer. Zit een kwartier te frunniken aan het oplaadkabeltje om contact te maken.
Maar ik wil die Samsung
Moet sowieso een Android of iOS zijn, andere OS'en trek ik niet qua slechte app-ondersteuning. HTC ziet er goed uit, maar hij wordt erg warm en die uitstekende cam vind ik naadje. Dat ga ik absoluut mollen. Blijft er maar één optie over, gezien Apple nog wel even op zich laat wachten met de iPhone 5.quote:
Ik wilde lachen, maar toen herinnerde ik me opeens waarom ik faalde in mijn opleiding.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:02 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, uit mijn hele klas, zijn er maar 6 mensen voldoende aanwezig geweest om een beoordeling te ontvangen dit kwartaal.Faalklas.
Ach je bent iig hip. Het is blijkbaar helemaal in tegenwoordig om alles te verklotenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde lachen, maar toen herinnerde ik me opeens waarom ik faalde in mijn opleiding.
Omdat je over MFN droomt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:14 schreef twi het volgende:
Is dat zo? Waarom post ik dan in hemelsnaam in deze thread...
Ik zou jou weleens een half uurtje samen met MFN in een kamer willen opsluiten en dan kijken wat er gebeurtquote:
Goede post.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Moet sowieso een Android of iOS zijn, andere OS'en trek ik niet qua slechte app-ondersteuning. HTC ziet er goed uit, maar hij wordt erg warm en die uitstekende cam vind ik naadje. Dat ga ik absoluut mollen. Blijft er maar één optie over, gezien Apple nog wel even op zich laat wachten met de iPhone 5.
Al moet ik zeggen dat het niet hoeven switchen tussen films en foto's bij die One X wel fantastisch is.
Smartphone, toegang tot internet, dus Facebook en dus allerlei Kree-chickies.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede post.
Ik wil wellicht ook eens een smartphone kopen namelijk.
Keiharde neukseks natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zou jou weleens een half uurtje samen met MFN in een kamer willen opsluiten en dan kijken wat er gebeurt
Update over je buurvrouwquote:
quote:
Ja en? Ik zie geen klacht/probleem next. KLB is verderopquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Grote God wat een faalhazenschool.
Tevens tweede klacht: Ik heb dus een bowlingbon gekregen. Ten eerste moet ik heb inwisselen in Hoofddorp (jeej lekker dichtbij) ten tweede het is bij een bowlingcenter naast de snelweg en de dichtstbijzijnde bushalte is 500 meter verderop.
500 meter maar? Valt toch mee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef heloef het volgende:
Grote God wat een faalhazenschool.
Tevens tweede klacht: Ik heb dus een bowlingbon gekregen. Ten eerste moet ik heb inwisselen in Hoofddorp (jeej lekker dichtbij) ten tweede het is bij een bowlingcenter naast de snelweg en de dichtstbijzijnde bushalte is 500 meter verderop.
Ik moet twee keer de snelweg over rennen om vervolgens door hoog gras te banjeren naar dat bowlingcenter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:42 schreef Tangledup het volgende:
[..]
500 meter maar? Valt toch mee?
Bij een gemiddelde snelheid van 5 km per uur doe je daar 6 minuten over.
En Ex-pyscho-ex?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef Newbie114 het volgende:
Raad eens wie er vanavond naar Heidevolk gaat?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet twee keer de snelweg over rennen om vervolgens door hoog gras te banjeren naar dat bowlingcenter.
Jij ziet geen klacht, daarom het is het jouw klacht ook niet maar de mijne. Next.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Ik zie geen klacht/probleem next. KLB is verderop
Zit er dan niks tussen dat jij zou willen? Of zit er niks tussen dat jou zou willen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ik heb wel een update. Woensdag gespeeddate was wederom leuk maar wederom geen matchesGek zou het aan mijn liggen?
Oh ex, nou had dat smsje beantwoord, nog een simpel vraagje erin gezet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En Ex-pyscho-ex?
Oh ik heb wel een update. Woensdag gespeeddate was wederom leuk maar wederom geen matchesGek zou het aan mijn liggen?
Misschien word ik ook nog aangereden.quote:
Dan nog steeds geen klacht. Wees blij dat je iets krijgt van school. Of is het verplicht dat bowlen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ziet geen klacht, daarom het is het jouw klacht ook niet maar de mijne. Next.
Dan krijgen we weer zo'n droog nieuwsbericht.. "man in botsing met auto gekomen". No shitquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien word ik ook nog aangereden.
Avonturen man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien word ik ook nog aangereden.
Er waren een paar leuke dames. Speeddate gaat om eerste indrukken maken en laat dat nu niet mijn sterkste kant zijn. Uitstraling, houding, gedrag en uiterlijk zijn nu niet top zeg maar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zit er dan niks tussen dat jij zou willen? Of zit er niks tussen dat jou zou willen?
Inderdaad, wellicht wilde ze aandacht en dat wilde jij (terecht) niet geven dus nu gaat ze weer de volgende toe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ex, nou had dat smsje beantwoord, nog een simpel vraagje erin gezet.
Maar je kunt het al raden, geen reactie natuurlijk..![]()
Je zou toch denken dat het een kleine moeite is om effe antwoord te geven.
Ja, dan ligt het inderdaad aan jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er waren een paar leuke dames. Speeddate gaat om eerste indrukken maken en laat dat nu niet mijn sterkste kant zijn. Uitstraling, houding, gedrag en uiterlijk zijn nu niet top zeg maar.
Ik denk dat ze vast wel eens op MFN spytooldquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop trouwens maar dat ze dit niet leest
Yep dat zou het kunnen zijn, maargoed wat ik een beetje vervelend vind, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er waren een paar leuke dames. Speeddate gaat om eerste indrukken maken en laat dat nu niet mijn sterkste kant zijn. Uitstraling, houding, gedrag en uiterlijk zijn nu niet top zeg maar.
[..]
Inderdaad, wellicht wilde ze aandacht en dat wilde jij (terecht) niet geven dus nu gaat ze weer de volgende toe.
Wordt weer gezellig dan vanavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vast wel eens op MFN spytoold
"we houden contact" is gewoon een random uitspraak hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Yep dat zou het kunnen zijn, maargoed wat ik een beetje vervelend vind, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.
Meer van we houden wel een beetje contact, en dan hoor ik weken niks.
Nouja ik geef de hoop maar op met haar
Weet ik wel, maar tis jammer gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
"we houden contact" is gewoon een random uitspraak hoor.
"ik laat jou vallen als een baksteen, maar ik ben nu nog even beleefd tegen je"quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
"we houden contact" is gewoon een random uitspraak hoor.
In dat geval ......... Forever alone dan maarquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:52 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja, dan ligt het inderdaad aan jou
En als je wel een relatie hebt, moet ze ook met jou over straat lopen en jou voorstellen aan familie en vrienden etc.. dus het gaat nogal wat verder dan die eerste indruk.
Ach gewoon laten gaan het is voorbij, op naar de volgende.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Yep dat zou het kunnen zijn, maargoed wat ik een beetje vervelend vind, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan.
Meer van we houden wel een beetje contact, en dan hoor ik weken niks.
Nouja ik geef de hoop maar op met haar
Zo leek het niet, maar kan best dat ik het verkeerd heb ingeschat (en dat gevoel wordt versterkt omdat ze wel iemand anders vond een paar weken later.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:55 schreef Tangledup het volgende:
[..]
"ik laat jou vallen als een baksteen, maar ik ben nu nog even beleefd tegen je"
MFN als je dit leest Kree wil met je ......quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Wordt weer gezellig dan vanavond
Maar zal me inhouden haha gister deed ik het er gewoon om
Als je niks aan die uitstraling, houding, gedrag en uiterlijk wil doen.. dan wel ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval ......... Forever alone dan maar
Ach misschien is ze in het echt wel heel leukquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MFN als je dit leest Kree wil met je ......
Gewoon even doorpushen nog een FOK! bedankt je wanneer ze een abbo heeft gekocht zodat ze jouw posts kan blockenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
Wordt weer gezellig dan vanavond
Maar zal me inhouden haha gister deed ik het er gewoon om
Wat denk je dat ik probeer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je niks aan die uitstraling, houding, gedrag en uiterlijk wil doen.. dan wel ja.
Vind je dr echt zo onredelijk? Er zijn mijn ineens users die wel echt onredelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ach misschien is ze in het echt wel heel leuk
Wat is er nu dan precies mis? Wat lukt jou niet?quote:
Betalen voor Fokquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon even doorpushen nog een FOK! bedankt je wanneer ze een abbo heeft gekocht zodat ze jouw posts kan blocken
Nee hoor ze heeft best wel eens gelijk maar niet met allesquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind je dr echt zo onredelijk? Er zijn mijn ineens users die wel echt onredelijk zijn.
Daar hebben ze DM voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop trouwens maar dat ze dit niet leest
Hoe noemde ze me gister nou, een irritante bromvlieg volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon even doorpushen nog een FOK! bedankt je wanneer ze een abbo heeft gekocht zodat ze jouw posts kan blocken
Je moet vrouwen ook niet openrijtenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, ik krijg altijd meer iets te horen in de trant van: Ik wil nooit meer iets van je horen.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet vrouwen ook niet openrijten
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Kree je bent een kneus die het alweer niet snapte.
Gepost vanaf mijn S2 in mijn pauze met dank aan een berichtje van twi.
Ik denk dat je punt nu wel duidelijk is, mfn...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je punt nu wel duidelijk is, mfn...Gewoon elkaar verder negeren dit dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt heb ik al laten gaan, dit is enkel omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Bitchquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het punt heb ik al laten gaan, dit is enkel omdat het kan.
Ik kom hatenquote:
WIJ GAAN GEZELLIG SAMEN ZIJN DAARquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehe, ik heb maandag mijn training pas en ze belde nu al of ik op bevrijdingspop kan werken.Maar tof.
quote:
Gewoon douchen, scheren enzquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wat voor voorbereidingen ga jij treffen?!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar godver, ben ik weer 150 euro ofzo kwijt. Ik ben al blut, dus ik moet me maar gaan prostitueren ofzo.
Twi dat zijn bitch made tendencies heh, dat ge-gossip.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Nostradamusquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef kree het volgende:
oh en Fax succes, komt goed
Ik voorspel zoenen eind van de avond
Volgende TT:quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Aaawh Myr begin jij nou ook al?
Zo erg ben ik toch niet
Nee, hoor kree... maar de vrouwen zullen het vanzelfsprekend niet met je eens zijn en tevens is er nog een aantal mensen die de pussy op een pedestal hebben gezet. Dus ook van deze laatste categorie krijg je geen gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zo erg ben ik toch niet
Ik erger me de laatste tijd wel aan je. Terwijl ik in het begin juist nooit snapte waarom mensen zo moe van jou werden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zo erg ben ik toch niet
Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen, maar gelukkig weet ik dat ik (in ieder geval in het echt) over het algemeen wel goed overkomquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgende TT:
Retorische vragen van Kree
Ok..quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik erger me de laatste tijd wel aan je. Terwijl ik in het begin juist nooit snapte waarom mensen zo moe van jou werden.
Ja, ik geef Kree geen gelijk omdat ik de pussy op een pedestal hebt staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, hoor kree... maar de vrouwen zullen het vanzelfsprekend niet met je eens zijn en tevens is er nog een aantal mensen die de pussy op een pedestal hebben gezet. Dus ook van deze laatste categorie krijg je geen gelijk.
Beter dan andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen, maar gelukkig weet ik dat ik (in ieder geval in het echt) over het algemeen wel goed overkom
je zou het haast denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, hoor kree... maar de vrouwen zullen het vanzelfsprekend niet met je eens zijn en tevens is er nog een aantal mensen die de pussy op een pedestal hebben gezet. Dus ook van deze laatste categorie krijg je geen gelijk.
Je komt over alsof je een enorm bord voor je kop hebt. Vermoeiend en je typ-stijl is enorm irritant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ok..
Maar waarom dan?
Moet je effe niet naar gister kijken en die keer daarvoor met MFN want toen deed ik het erom voor het grootste deel dan.
Denk dat ik over het algemeen meestal nog wel wat zinnigs te vertellen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |