Ik heb enige tijd een dame leren kennen, een dame van plezier. Al vanaf het eerste moment was er een klik tussen ons. Nu zul je wel zeggen, een dame van plezier doet altijd alsof, dat is soms ook zo,maar het blijven mensen en ik merk dat ze echt geniet van de tijd die ik met haar door breng. Zo'n 4 keer per week spendeer ik telkens 5 a 6 uurtjes met haar en dan genieten we allebei volop. Ook zij vindt het heel leuk en ze komt vaak klaar als we seks hebben.
Maar helemaal vertrouwen doe ik het niet. Dus ik achtervolg haar soms van haar huis naar haar werk. Ik vraag collega's van haar wat ze allemaal uitspookt en ik vraag weleens mensen om op haar werk een oogje in het zeil te houden.
Verder heb ik haar telefoon een keer 'geleend' en er een app opgezet zodat ik af en toe mee kan lezen met dingen. Nu ben ik er achter gekomen dat ze dezelfde dingen die ze naar mij stuurt (ik hou van je, ik geniet als we samen zijn) ook naar een andere klant stuurt. Wat kan ik nu het beste doen? Die man bellen? Of haar hiermee confronteren? Ik ben echt ten einde raad.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"